abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 27 november 2014 @ 15:50:27 #76
74865 Pumatje
Wij stelen die kazen!
pi_147057539
Wapencheck deden we alleen bij handelingen voor actie, was erin geslopen ( een of andere aardbei die daar mee kwam ).

Handelingen aan wapen zijn inderdaad knielend. Dat wordt je godnondju ook nooit verteld, dat merk je pas op de schietbaan wanneer je met je oude informatie wordt gecorrigeerd.
Ach, het maakt me niet zoveel uit.
[DEF] SC#8 Pumatje, niet geboren maar door de baas verstrekt
pi_147058448
quote:
0s.gif Op donderdag 27 november 2014 09:38 schreef Bouke-p het volgende:
Viel me btw wel op dat er veel aanvoerstoringen waren tijdens t schieten.

Niet alleen bij mij maar bij bijna alle wapens. Nieuwigheid?
Geen last van. Niemand van mijn pel eigenlijk.
Op zaterdag 25 augustus 2012 11:03 schreef yvonne het volgende:
Dag kindjes, nu weer braaf met je legerautootjes spelen.
pi_147059095
quote:
0s.gif Op donderdag 27 november 2014 15:50 schreef Pumatje het volgende:
Wapencheck deden we alleen bij handelingen voor actie, was erin geslopen ( een of andere aardbei die daar mee kwam ).

Handelingen aan wapen zijn inderdaad knielend. Dat wordt je godnondju ook nooit verteld, dat merk je pas op de schietbaan wanneer je met je oude informatie wordt gecorrigeerd.
Ach, het maakt me niet zoveel uit.
Omdat het onzinnig is...pas die handelingen aan aan je situatie....
  Moderator donderdag 27 november 2014 @ 16:48:32 #79
257132 crew  Awsom
pi_147059214
quote:
0s.gif Op donderdag 27 november 2014 09:38 schreef Bouke-p het volgende:
Viel me btw wel op dat er veel aanvoerstoringen waren tijdens t schieten.

Niet alleen bij mij maar bij bijna alle wapens. Nieuwigheid?
quote:
1s.gif Op donderdag 27 november 2014 09:42 schreef thesystem het volgende:

[..]

kijk eens goed op de lower receiver, stond bij ons nog gewoon diemaco....
Het zijn dan ook omgebouwde diemacos. :P
pi_147060302
quote:
0s.gif Op donderdag 27 november 2014 16:44 schreef thesystem het volgende:

[..]

Omdat het onzinnig is...pas die handelingen aan aan je situatie....
Dit
  donderdag 27 november 2014 @ 18:22:07 #81
74865 Pumatje
Wij stelen die kazen!
pi_147061596
quote:
0s.gif Op woensdag 26 november 2014 17:02 schreef AchJa het volgende:

[..]

Sowieso die onzin met magazijnen tegenelkaar aanhouden... Wat voor rasmongool verzint zoiets?... Lege er zsm uit (gewoon op de grond laten pleuren) en met de andere hand tijdens indrukken van de magazijnpal een volle pakken, volle erin, afsluiterstoppal klaar. Opruimen komt later wel een keer, of niet.
Laatst met SI op baan gestaan. ( 2 weken geleden ). En die heeft geen woord gerept over die truuq die jij nu beschrijft. Gewoon magazijn inderdaad op de grond, in je neus, in je jas, waar dan ook ( dat is namelijk niet belangrijk, een magazijn is een verbruiksproduct!!!!!!
[DEF] SC#8 Pumatje, niet geboren maar door de baas verstrekt
  donderdag 27 november 2014 @ 18:23:13 #82
74865 Pumatje
Wij stelen die kazen!
pi_147061627
quote:
0s.gif Op donderdag 27 november 2014 09:38 schreef Bouke-p het volgende:
Viel me btw wel op dat er veel aanvoerstoringen waren tijdens t schieten.

Niet alleen bij mij maar bij bijna alle wapens. Nieuwigheid?
Versleten magazijnen.
[DEF] SC#8 Pumatje, niet geboren maar door de baas verstrekt
pi_147062592
quote:
0s.gif Op donderdag 27 november 2014 18:22 schreef Pumatje het volgende:

[..]

Laatst met SI op baan gestaan. ( 2 weken geleden ). En die heeft geen woord gerept over die truuq die jij nu beschrijft. Gewoon magazijn inderdaad op de grond, in je neus, in je jas, waar dan ook ( dat is namelijk niet belangrijk, een magazijn is een verbruiksproduct!!!!!!
Een dump pouch is dan ook geen luxe.... ;)
Wij laten altijd onze magazijnen gewoonweg vallen. Jammer dan :)
pi_147062596
Gewoon lekker met de glock, einde gezeik.
pi_147062645
quote:
0s.gif Op donderdag 27 november 2014 19:00 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Gewoon lekker met de glock, einde gezeik.
Tot je een vijand hebt op een afstand verder dan 10 meter....Heb je niks meer aan je glock aangezien je niet een uur gaat staan richten. Puur een zelfverdedigings wapen
pi_147062740
quote:
0s.gif Op donderdag 27 november 2014 19:01 schreef thesystem het volgende:

[..]

Tot je een vijand hebt op een afstand verder dan 10 meter....Heb je niks meer aan je glock aangezien je niet een uur gaat staan richten. Puur een zelfverdedigings wapen
dit gaan de meesten van ons toch nooit meemaken. Prima ding dus.

10 meter + is nog prima te doen met le Glock trouwens
pi_147062769
quote:
1s.gif Op donderdag 27 november 2014 19:03 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:

[..]

dit gaan de meesten van ons toch nooit meemaken. Prima ding dus.
Tot het moment daar is.
Ik had liever een Mp5/P90/Mk18 als persoonlijk wapen als die klote glock....
MP7 van de Noren is ook wel peppie!
pi_147062854
Laatste keer dat ik ermee geschoten heb is dik 2 jaar geleden met een c8 :P
pi_147063008
quote:
0s.gif Op donderdag 27 november 2014 19:06 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Laatste keer dat ik ermee geschoten heb is dik 2 jaar geleden met een c8 :P
HK416C ftw B-)

[ Bericht 0% gewijzigd door thesystem op 27-11-2014 19:10:20 (ftw) ]
pi_147065082
quote:
1s.gif Op donderdag 27 november 2014 19:03 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:

[..]

dit gaan de meesten van ons toch nooit meemaken. Prima ding dus.

10 meter + is nog prima te doen met le Glock trouwens
10 is realistisch, ga je verder dan 10 op bewegende doelen...naaaa
pi_147065974
quote:
1s.gif Op donderdag 27 november 2014 20:01 schreef thesystem het volgende:

[..]

10 is realistisch, ga je verder dan 10 op bewegende doelen...naaaa
zal toch echt moeten als die verdachte wegrent
pi_147066881
quote:
1s.gif Op donderdag 27 november 2014 20:24 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:

[..]

zal toch echt moeten als die verdachte wegrent
mp7 is daar veel beter voor :) glock is leuk voor zelfverdediging
  Moderator donderdag 27 november 2014 @ 20:50:45 #93
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
  Moderator donderdag 27 november 2014 @ 20:58:51 #94
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
  donderdag 27 november 2014 @ 21:22:26 #95
110987 ErwinRommel
De woestijnvos. Een legende.
pi_147069008
Heb je er wel eens aan gedacht wat er gebeurt als je achterstevoren zou leven?
Lijkt me veel leuker.
Om te beginnen sta je op uit de dood, een spectaculair begin... als je uit de kist stapt word je verwelkomd door je familie en beste vrienden, die hoef je dus niet meer uit te zoeken... en ze hebben allemaal een bloemetje meegenomen.
... Dan mag je een jaar of 20 lekker doen waar je zin in hebt, kaarten, tuinieren, af en toe een uitstapje voor de helft van de prijs, iedere dag een paar borrels en elke maand kassa kassa...pensioen.
Op een dag staat er ineens een vent voor je deur met een gouden horloge. Die biedt je meteen een goed betaalde
baan aan.
Naarmate de jaren voorbijgaan, krijg je ook steeds meer zin om te werken, je voelt je steeds beter, je kan zoveel roken als je wilt, want je longen worden steeds schoner. Je kan drinken wat je wilt, de katers worden steeds kleiner.
Je raakt je buik kwijt zonder dat je er iets voor hoeft te doen. In het begin heb je maar 1 keer seks per jaar, maar op 't laatst 10 keer per week.
Op een gegeven moment moet je naar school maar je weet alles al, dus je doet geen flikker. En de laatste jaren van je leven kan je lekker in de zandbak spelen, zeuren en lastig zijn, en je kan snoepen wat je maar wil want al je tanden ben je toch weer kwijt.
Dan nog een paar maanden aan een vrouwenborst sabbelen, nog 9 maanden in de warme moederschoot, en daarna verdwijn je in één gelukzalig orgasme!
Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
  Eindredactie Frontpage / Forummod donderdag 27 november 2014 @ 21:23:27 #96
168091 crew  Cobra4
mr. Dkut
pi_147069053
quote:
10s.gif Op donderdag 27 november 2014 21:22 schreef ErwinRommel het volgende:
Heb je er wel eens aan gedacht wat er gebeurt als je achterstevoren zou leven?
Lijkt me veel leuker.
Om te beginnen sta je op uit de dood, een spectaculair begin... als je uit de kist stapt word je verwelkomd door je familie en beste vrienden, die hoef je dus niet meer uit te zoeken... en ze hebben allemaal een bloemetje meegenomen.
... Dan mag je een jaar of 20 lekker doen waar je zin in hebt, kaarten, tuinieren, af en toe een uitstapje voor de helft van de prijs, iedere dag een paar borrels en elke maand kassa kassa...pensioen.
Op een dag staat er ineens een vent voor je deur met een gouden horloge. Die biedt je meteen een goed betaalde
baan aan.
Naarmate de jaren voorbijgaan, krijg je ook steeds meer zin om te werken, je voelt je steeds beter, je kan zoveel roken als je wilt, want je longen worden steeds schoner. Je kan drinken wat je wilt, de katers worden steeds kleiner.
Je raakt je buik kwijt zonder dat je er iets voor hoeft te doen. In het begin heb je maar 1 keer seks per jaar, maar op 't laatst 10 keer per week.
Op een gegeven moment moet je naar school maar je weet alles al, dus je doet geen flikker. En de laatste jaren van je leven kan je lekker in de zandbak spelen, zeuren en lastig zijn, en je kan snoepen wat je maar wil want al je tanden ben je toch weer kwijt.
Dan nog een paar maanden aan een vrouwenborst sabbelen, nog 9 maanden in de warme moederschoot, en daarna verdwijn je in één gelukzalig orgasme!
_O- _O-
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
pi_147069066
quote:
0s.gif Op donderdag 27 november 2014 18:23 schreef Pumatje het volgende:

[..]

Versleten magazijnen.
Nope, heb 6 splinterhagelnieuwe vers uit de doos.
  Moderator donderdag 27 november 2014 @ 21:24:55 #98
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_147069131
quote:
10s.gif Op donderdag 27 november 2014 21:22 schreef ErwinRommel het volgende:
Heb je er wel eens aan gedacht wat er gebeurt als je achterstevoren zou leven?
Lijkt me veel leuker.
Om te beginnen sta je op uit de dood, een spectaculair begin... als je uit de kist stapt word je verwelkomd door je familie en beste vrienden, die hoef je dus niet meer uit te zoeken... en ze hebben allemaal een bloemetje meegenomen.
... Dan mag je een jaar of 20 lekker doen waar je zin in hebt, kaarten, tuinieren, af en toe een uitstapje voor de helft van de prijs, iedere dag een paar borrels en elke maand kassa kassa...pensioen.
Op een dag staat er ineens een vent voor je deur met een gouden horloge. Die biedt je meteen een goed betaalde
baan aan.
Naarmate de jaren voorbijgaan, krijg je ook steeds meer zin om te werken, je voelt je steeds beter, je kan zoveel roken als je wilt, want je longen worden steeds schoner. Je kan drinken wat je wilt, de katers worden steeds kleiner.
Je raakt je buik kwijt zonder dat je er iets voor hoeft te doen. In het begin heb je maar 1 keer seks per jaar, maar op 't laatst 10 keer per week.
Op een gegeven moment moet je naar school maar je weet alles al, dus je doet geen flikker. En de laatste jaren van je leven kan je lekker in de zandbak spelen, zeuren en lastig zijn, en je kan snoepen wat je maar wil want al je tanden ben je toch weer kwijt.
Dan nog een paar maanden aan een vrouwenborst sabbelen, nog 9 maanden in de warme moederschoot, en daarna verdwijn je in één gelukzalig orgasme!
Oh shit, wat rook jij? _O-

Doe mij ook wat :')
  donderdag 27 november 2014 @ 21:27:24 #99
110987 ErwinRommel
De woestijnvos. Een legende.
pi_147069253
Hij is niet van mij maar van een therapie maatje :)
Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
  donderdag 27 november 2014 @ 21:28:17 #100
88561 Lotusss
Queen of Topic Kill
pi_147069289
quote:
0s.gif Op donderdag 27 november 2014 21:24 schreef jitzzzze het volgende:

[..]

Oh shit, wat rook jij? _O-

Doe mij ook wat :')
In onze portiek één verdieping hoger dan onze voordeur de trap op, eerste deur rechts. Dan kan jij ook roken wat hij rookt, in zijn mancave :+
-----------------------------------------------------
So happy to show us, I ate the lotus
... and I feel fine.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')