Wtfquote:Op woensdag 26 november 2014 19:02 schreef Tim86 het volgende:
WTF..Depay speelt altijd bij het NL elftal (ik ben bondscoach). Ik zet hem 1 wedstrijd op de bank bij een friendly omdat hij oververmoeid is:
[ afbeelding ]
Echt, wat een hoerenaids
Was ook geen gesprek ofzo verder. Alleen knopje: Ask to reconsiderquote:
Nog steeds bij PSVquote:Op woensdag 26 november 2014 19:07 schreef Tim86 het volgende:
Wel opvallend trouwens..hij begon het spel volgens mij toch echt als AML en omdat hij bij PSV altijd spits staat is zijn natuurlijke positie helemaal anders..en nu is hij zelfs vrij brak op die plek
[ afbeelding ]
Hij mag voor 40miljoen weg naar een club die CL speelt (clausule), maar niemand haalt hem. Echt bizar.quote:Op woensdag 26 november 2014 19:21 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Nog steeds bij PSV![]()
Ging hier vrij snel naar Liverpool en daar was hij na het 1e seizoen al topscorer van Engeland![]()
Trouwens ook spits geworden hier
Zivkovic zit hier al vanaf zijn 18e bij Oranje, nu is hij 20 en moet nog steeds zijn debuut makenquote:Op woensdag 26 november 2014 19:22 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Hij mag voor 40miljoen weg naar een club die CL speelt (clausule), maar niemand haalt hem. Echt bizar.
De Menno Koch van Oranjequote:Op woensdag 26 november 2014 19:23 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Zivkovic zit hier al vanaf zijn 18e bij Oranje, nu is hij 20 en moet nog steeds zijn debuut maken
Gert-Jan Verbeek als bondscoach hebbenquote:
Geen problemen hier.quote:Op woensdag 26 november 2014 20:47 schreef dion_v_k het volgende:
Ik word doodziek van die Balanta met zijn rode kaarten
Overzicht --> Informatiequote:Op woensdag 26 november 2014 21:02 schreef Binamin het volgende:
Waar staat of een speler een wonderkind is? Ik kan het niet meer vinden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.
quote:Op woensdag 26 november 2014 21:18 schreef Binamin het volgende:
Vooral een keeper voor de lange termijn lijkt me fijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.
6 dagen en dan 3 van zulke wedstrijdenquote:
quote:Op woensdag 26 november 2014 21:08 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Overzicht --> InformatieCoric is mijn game vaker geblesseerd dan fit. Heb jij daar ook last van?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nope, in 3 jaar tijd was zijn langste blessure 6 weken. Maar dit jaar is hij voor het eerst basisspeler dusssquote:Op woensdag 26 november 2014 21:30 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Coric is mijn game vaker geblesseerd dan fit. Heb jij daar ook last van?
Jij hebt het na een stroef begin wel goed voor mekaar.quote:Op woensdag 26 november 2014 21:29 schreef dion_v_k het volgende:
Dat moraalDie gemiddeldes
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Wat 'n vreemdelingenlegioenquote:Op woensdag 26 november 2014 21:29 schreef dion_v_k het volgende:
Dat moraalDie gemiddeldes
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |