SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De 10 geboden van dit topic:
1. Gij zult niet maveren; (zie 10)
2. Gij zult alle Brabanders adoreren;
3. Gij zult het Trapzionisme verspreiden;
4. Gij zult Viola aanbidden;
5. Gij zult niet het blik met mongolen openen;
6. Gij zult Tobi's naaktfotos bezoedelen;
7. Gij zult uw medemens met een Mocrobox uitlachen en vernederen;
8. Gij zult zeker niet geband worden voordat 2Happy4U U waarschuwt;
9. Gij zult WEFUT.com gebruiken voor squadbuilden;
10. Gij zult "SMLENO" niet gebruiken zonder goedkeuring van MrvanTrapZ (copyright pending)
De FUT SC speltips/regels.
Speltip 1: Praat niet over FUT (met chicks) maar wel over chicks.
Speltip 2: Niet wedden op Italiaanse clubs in Europa.
etc etc![]()
![]()
quote:link ?
Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)![]()
En duuuuuuuuurquote:Op dinsdag 25 november 2014 12:35 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dat zou echt briljant zijn
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Had even een topic aangemaakt op het ea forum maar een gozer zegt dat kaka in brazilie speelt dus dat hij niet in het spel komt![]()
![]()
welke clubs hebben ze toegevoegd dan ?Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Dit is toch makkelijk op te zoeken, of niet?quote:Op dinsdag 25 november 2014 12:37 schreef Maver24 het volgende:
Had even een topic aangemaakt op het ea forum maar een gozer zegt dat kaka in brazilie speelt dus dat hij niet in het spel komti'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
Seizoen in Brazil is bijna afgelopen (Cruzeiro werd dit weekend kampioen), daarna gaat hij naar Orlando.quote:Op dinsdag 25 november 2014 12:37 schreef Maver24 het volgende:
Had even een topic aangemaakt op het ea forum maar een gozer zegt dat kaka in brazilie speelt dus dat hij niet in het spel komt![]()
Kaka speelt pas vanaf komend seizoen in de MLS. Wanneer begint daar het nieuwe seizoen dan?quote:Op dinsdag 25 november 2014 12:39 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Dit is toch makkelijk op te zoeken, of niet?![]()
Aaah kijkquote:Op dinsdag 25 november 2014 12:39 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Seizoen in Brazil is bijna afgelopen (Cruzeiro werd dit weekend kampioen), daarna gaat hij naar Orlando.![]()
Het lijkt wel kerstmis, zo'n feestquote:Op dinsdag 25 november 2014 12:40 schreef Kiid het volgende:
Nou nou, nieuwe plaatjes en spelers die nooit iemand gaat gebruiken. Helemaal los hier![]()
Zou toch leuk wezen als ze'm gewoon erbij pleurenquote:Op dinsdag 25 november 2014 12:39 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Seizoen in Brazil is bijna afgelopen (Cruzeiro werd dit weekend kampioen), daarna gaat hij naar Orlando.i'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
januari- februariquote:Op dinsdag 25 november 2014 12:40 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Kaka speelt pas vanaf komend seizoen in de MLS. Wanneer begint daar het nieuwe seizoen dan?![]()
Beter lezen dan.quote:Op dinsdag 25 november 2014 12:40 schreef Kiid het volgende:
Nou nou, nieuwe plaatjes en spelers die nooit iemand gaat gebruiken. Helemaal los hierAlex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Echt hè, wat een verwennerijquote:Op dinsdag 25 november 2014 12:41 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Het lijkt wel kerstmis, zo'n feest![]()
![]()
Weet je dat serieus? Het is nog niet eens op Wikipedia te vindenquote:Op dinsdag 25 november 2014 12:39 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Seizoen in Brazil is bijna afgelopen (Cruzeiro werd dit weekend kampioen), daarna gaat hij naar Orlando.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Je zou het wel verwachten van je, aangezien jij ook helemaal los gaat op clasiequote:Op dinsdag 25 november 2014 12:40 schreef Kiid het volgende:
Nou nou, nieuwe plaatjes en spelers die nooit iemand gaat gebruiken. Helemaal los hierdie niemand gebruikt
#FreeTrapz![]()
Las laatst een bericht van Man City dat ze Lampard waarschijnlijk niet naar New york stuurden in februari, dus zou best kunnen.quote:![]()
Wellusquote:Op dinsdag 25 november 2014 12:42 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Weet je dat serieus? Het is nog niet eens op Wikipedia te vindenNet zoals Villa in Australië en Lampard bij ManC gingen spelen terwijl ze al voor New York hadden getekend.quote:Ricardo Izecson dos Santos Leite (Portuguese pronunciation: [ʁiˈkaɾdu iˈzɛksõw duˈsɐ̃tus ˈlejt͡ʃi]; born 22 April 1982), commonly known as Kaká (Portuguese: [kaˈka] ( listen)) or Ricardo Kaká,[3][4][5][6] is a Brazilian professional footballer who plays for São Paulo FC, on loan from Orlando City, as an attacking midfielder.![]()
had ik nu maar een IF sanchez gekocht gister, 640KPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Iemand nog een leuk team voor 1 miljoen coinos?Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Hoe moest je die hitler groet ook alweer doen als celebration?
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Ik heb Clasie al meerdere malen gebruikt voor fifavipcoins.com dus dat is niet helemaal waarquote:Op dinsdag 25 november 2014 12:43 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Je zou het wel verwachten van je, aangezien jij ook helemaal los gaat op clasiedie niemand gebruikt
Als Clasie een IF krijgt (de vraag is wanneer en niet of hij een IF krijgt) dan maak ik een team met hem.
![]()
Genoeg nemen met een IFquote:Op dinsdag 25 november 2014 12:46 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik heb Clasie al meerdere malen gebruikt voor fifavipcoins.com dus dat is niet helemaal waar
Als Clasie een IF krijgt (de vraag is wanneer en niet of hij een IF krijgt) dan maak ik een team met hem.
Eisen dat Clasie een TIF en TOTS krijgt
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Batman: Arkham Knight - Ace Chemicals Infiltration
3e trailer bohhhhh
Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Dat is onmogelijk als Serero die plek al inneemt.quote:Op dinsdag 25 november 2014 12:48 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Genoeg nemen met een IF
Eisen dat Clasie een TIF en TOTS krijgt![]()
Het venijn zit hem in het woordje "als". Ik zie het niet gebeurenquote:Op dinsdag 25 november 2014 12:49 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat is onmogelijk als Serero die plek al inneemt.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
4321 metquote:Op dinsdag 25 november 2014 12:45 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Iemand nog een leuk team voor 1 miljoen coinos?
Benz
Griezman robben
matuidi ? Schweinsteiger
Bedimo Luiz Dante pisvlek
Sirigu
geen idee of je dat ga halen
#FreeTrapz![]()
99 vision, 90 positioning en 90+ passingquote:Op dinsdag 25 november 2014 12:48 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Genoeg nemen met een IF
Eisen dat Clasie een TIF en TOTS krijgt. Daarnaast Pirlo zetten en dan alles constant geven aan Clasie
![]()
![]()
Ongeveer net zo groot als de kans dat Clasie er 1 krijgt.quote:Op dinsdag 25 november 2014 12:49 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Het venijn zit hem in het woordje "als". Ik zie het niet gebeuren![]()
Hihaho, "net zo groot"quote:Op dinsdag 25 november 2014 12:51 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ongeveer net zo groot als de kans dat Clasie er 1 krijgt.![]()
Totdat er verdedigd moet wordenquote:Op dinsdag 25 november 2014 12:51 schreef Kiid het volgende:
[..]
99 vision, 90 positioning en 90+ passing. Daarnaast Pirlo zetten en dan alles constant geven aan Clasie
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Verdedigenquote:Op dinsdag 25 november 2014 12:56 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Totdat er verdedigd moet worden
Aanvallen! Altijd 1 meer scoren dan je tegenstander, bal is rond, als jij de bal hebt kan de ander niet scoren etc. etc.![]()
Ik heb de afgelopen weken iets te vaak met frustratie naar NAC zitten kijkenquote:Op dinsdag 25 november 2014 12:57 schreef Kiid het volgende:
[..]
Verdedigen
Aanvallen! Altijd 1 meer scoren dan je tegenstander, bal is rond, als jij de bal hebt kan de ander niet scoren etc. etc.![]()
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
quote:Op dinsdag 25 november 2014 12:45 schreef Timmy_Turner het volgende:
Hoe moest je die hitler groet ook alweer doen als celebration?
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Ja, wel vet, maar ook super chaotisch. Ben benieuwd hoe het er in de praktijk uit gaat zienquote:Op dinsdag 25 november 2014 12:48 schreef BDIL het volgende:
Batman: Arkham Knight - Ace Chemicals Infiltration
3e trailer bohhhhh
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Gisteren trouwens nog eens The Hunger Games II bekeken. Toen ik hem in de bios zag kon ik dat eind echt niet waarderen (anticlimax), maar nu met de 3e episode in zicht
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik weet hoe je je voelt broer. Feyenoord is 1 grote brok frustratie voor mij, maar toch kijk je iedere week weer. Je wilt niet weten hoe vaak ik onderlinge Feyenoord weddenschappen heb verloren van collega's/vrienden omdat ik tegen beter weten in altijd zeg dat Feyenoord wint.quote:Op dinsdag 25 november 2014 12:58 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik heb de afgelopen weken iets te vaak met frustratie naar NAC zitten kijken![]()
Als Psv wint dit weekend mag ik ook weer een week afwassen en de wc schoonmaken op het werk. Vestigingsmanager belde mij op en zei: "normaal gesproken wint Feyenoord van Psv hè?", dus ik zei natuurlijk "ja, alleen met hoeveel is de vraag". Toen zei hij: "mooi, als Psv wint dan ga jij afwassen en als Psv verliest dan doe ik de afwas".
![]()
![]()
Hebben ze daar geen schoonmaakpersoneel voor?quote:Op dinsdag 25 november 2014 13:04 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik weet hoe je je voelt broer. Feyenoord is 1 grote brok frustratie voor mij, maar toch kijk je iedere week weer. Je wilt niet weten hoe vaak ik onderlinge Feyenoord weddenschappen heb verloren van collega's/vrienden omdat ik tegen beter weten in altijd zeg dat Feyenoord wint.
Als Psv wint dit weekend mag ik ook weer een week afwassen en de wc schoonmaken op het werk. Vestigingsmanager belde mij op en zei: "normaal gesproken wint Feyenoord van Psv hè?", dus ik zei natuurlijk "ja, alleen met hoeveel is de vraag". Toen zei hij: "mooi, als Psv wint dan ga jij afwassen en als Psv verliest dan doe ik de afwas".
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op dinsdag 25 november 2014 13:04 schreef Kiid het volgende:
Ik weet hoe je je voelt broer. Feyenoord is 1 grote brok frustratie voor mij, maar toch kijk je iedere week weer. Je wilt niet weten hoe vaak ik onderlinge Feyenoord weddenschappen heb verloren van collega's/vrienden omdat ik tegen beter weten in altijd zeg dat Feyenoord wint.
Als Psv wint dit weekend mag ik ook weer een week afwassen en de wc schoonmaken op het werk . Vestigingsmanager belde mij op en zei: "normaal gesproken wint Feyenoord van Psv hè?", dus ik zei natuurlijk "ja, alleen met hoeveel is de vraag". Toen zei hij: "mooi, als Psv wint dan ga jij afwassen en als Psv verliest dan doe ik de afwas".
Kan je alvast oefenen.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ik heb afgelopen donderdag The Hunger Games 2 gezien en vrijdag die nieuwe in de biosquote:Op dinsdag 25 november 2014 13:04 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Gisteren trouwens nog eens The Hunger Games II bekeken. Toen ik hem in de bios zag kon ik dat eind echt niet waarderen (anticlimax), maar nu met de 3e episode in zichtnu godverdomme lang wachten tot het einde
![]()
![]()
Nee, bij mijn vorige stage wel, maar dat was ook een landelijke organisatie met 80 vestigingen door heel Nederland. Dit is gewoon regionaal met 3 vestigingen en op zulke dingen kan je makkelijk geld besparenquote:Op dinsdag 25 november 2014 13:06 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Hebben ze daar geen schoonmaakpersoneel voor?![]()
quote:Op dinsdag 25 november 2014 13:04 schreef Kiid het volgende:
[..]
![]()
Maar even serieus: Feyenoord draait sportief best behoorlijk. Bij NAC is het dit jaar echt een drama. Ik zie ze zomaar degraderen![]()
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Thanksquote:
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
En en? Maakt-ie de verwachtingen een beetje waar? Hoef trouwens geen ins en outs te wetenquote:Op dinsdag 25 november 2014 13:06 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Ik heb afgelopen donderdag The Hunger Games 2 gezien en vrijdag die nieuwe in de biosnu godverdomme lang wachten tot het einde
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
NAC eruit Roda erin!quote:Op dinsdag 25 november 2014 13:07 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]![]()
Maar even serieus: Feyenoord draait sportief best behoorlijk. Bij NAC is het dit jaar echt een drama. Ik zie ze zomaar degraderen![]()
![]()
Ik vind Roda niet zo'n hele sympathieke clubquote:
Dan liever De Graafschap, RKC of NEC...maar ik hoop echt dat we erin blijven.
ps: en het liefst heb ik al die kunstgrasclubs uit de Eredivisie
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Vond het wel een leuke film ja! Als je deel twee leuk vond is het wel een aanrader om naartoe te gaan in de biosquote:Op dinsdag 25 november 2014 13:08 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
En en? Maakt-ie de verwachtingen een beetje waar? Hoef trouwens geen ins en outs te weten![]()
Ik vond deel I eigenlijk nog het tofst. Deel II vond ik al weer iets surrealistischer, en dan vind ik het al minder leuk vaak. Maar nog steeds goed te doen, en dat open einde vind ik nu juist wel heel spannend (omdat de sequel dichtbij is).quote:Op dinsdag 25 november 2014 13:13 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Vond het wel een leuke film ja! Als je deel twee leuk vond is het wel een aanrader om naartoe te gaan in de biosNAC Breda
Rèsbaarge![]()
quote:Op dinsdag 25 november 2014 13:17 schreef DePresident. het volgende:
[..]
Tioté mist een linkje.
Verder een snel goed teamquote:
Gr grRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Daar heb ik mijn andere team voor.quote:Op dinsdag 25 november 2014 13:20 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Die spitsen en spitsen CAM's zijn leuk voor twee potjes maar daarna verlang je naar kwaliteitRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Haps LB en Ssewankambo RB.quote:Op dinsdag 25 november 2014 13:19 schreef Tobi-wan het volgende:
Kon me niet inhouden en heb de portemonnee weer opengetrokken...
[ afbeelding ]
Heb nog 250k... Wie zal ik halen?![]()
Kan je de boel niet omdraaien en iets Met Taiwo LB doen?quote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
En je moet een goede speler zijn om met die pace en gebreken om te gaanquote:Op dinsdag 25 november 2014 13:20 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Daar heb ik mijn andere team voor.![]()
Bohhhhhquote:Op dinsdag 25 november 2014 13:20 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Kan je de boel niet omdraaien en iets Met Taiwo LB doen?Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Die is te traag voor dat team.quote:Op dinsdag 25 november 2014 13:20 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Kan je de boel niet omdraaien en iets Met Taiwo LB doen?![]()
Net of ik daar mee zit.quote:Op dinsdag 25 november 2014 13:21 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
En je moet een goede speler zijn om met die pace en gebreken om te gaandesnoods verkoop ik dat team weer.
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Musa is echt tyfusgoed. Bijna Doumbiawaardig, echt belachelijk.quote:Heb je trouwens deze gisteren nog gezien, Trapz?
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Dat gaat niet want zit ik met een nigeriaanse verdedigerquote:
Zal zo eens even koekeloeren.quote:Op dinsdag 25 november 2014 13:24 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Musa is echt tyfusgoed. Bijna Doumbiawaardig, echt belachelijk.Heb je trouwens deze gisteren nog gezien, Trapz?
#jizz.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ik vroeg me af wat voor baggergoal je tegenstander daarvoor had gemaakt...?quote:Op dinsdag 25 november 2014 13:24 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Musa is echt tyfusgoed. Bijna Doumbiawaardig, echt belachelijk.Heb je trouwens deze gisteren nog gezien, Trapz?
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
quote:hij is geselecteerd voor het middenveld en aangezien TOTY altijd 433 is...
maar je hebt gelijkt CDM kan ook nog
#FreeTrapz![]()
RM slimmerikquote:Op dinsdag 25 november 2014 13:29 schreef FCsuarez het volgende:
[..]hij is geselecteerd voor het middenveld en aangezien TOTY altijd 433 is...
maar je hebt gelijkt CDM kan ook nog![]()
Dan komt hij gewoon als RM uit hoor..quote:Op dinsdag 25 november 2014 13:29 schreef FCsuarez het volgende:
maar je hebt gelijkt CDM kan ook nogAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
gelijktquote:Op dinsdag 25 november 2014 13:29 schreef FCsuarez het volgende:
quote:Op dinsdag 25 november 2014 13:29 schreef FCsuarez het volgende:
![]()
Hoeveel 433 opstellingen heb je met een RM, slimmerikquote:Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Ze letten niet op chemistry bij de FIFPro hoorquote:Op dinsdag 25 november 2014 13:30 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Hoeveel 433 opstellingen heb je met een RM, slimmerikAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
dan zetten ze gewoon een rm op cm, zoals bijvoorbeeld vorig jaar met 2x een rbquote:Op dinsdag 25 november 2014 13:30 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Hoeveel 433 opstellingen heb je met een RM, slimmerik
Fuck being broke or middle class, go get it all!![]()
Ribery was toch een LM mafkeesquote:Op dinsdag 25 november 2014 13:30 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Hoeveel 433 opstellingen heb je met een RM, slimmerik![]()
Nee maar dan zal hij dus CM staan, wat is dan het punt van EA om wel het team over te nemen maar dan RM op het kaartje te zetten (al kijk ik er niet van op)quote:Op dinsdag 25 november 2014 13:30 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ze letten niet op chemistry bij de FIFPro hoor
wil gewoon een ST robben
#FreeTrapz![]()
Alsof je die TOTY versie dan zou kunnen betalenquote:Op dinsdag 25 november 2014 13:32 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Nee maar dan zal hij dus CM staan, wat is dan het punt van EA om wel het team over te nemen maar dan RM op het kaartje te zetten (al kijk ik er niet van op)
wil gewoon een ST robben
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Alles is te koopquote:Op dinsdag 25 november 2014 13:33 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Alsof je die TOTY versie dan zou kunnen betalen
#FreeTrapz![]()
ja hij staat wel op cm maar die kaart zelf is een rmquote:Op dinsdag 25 november 2014 13:32 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Nee maar dan zal hij dus CM staan, wat is dan het punt van EA om wel het team over te nemen maar dan RM op het kaartje te zetten (al kijk ik er niet van op)
wil gewoon een ST robbenFuck being broke or middle class, go get it all!![]()
Dan gaat het hele principe van dat team over nemen toch wegquote:Op dinsdag 25 november 2014 13:34 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
ja hij staat wel op cm maar die kaart zelf is een rmal is het sowieso gek dat ze een TOTY uit brengen met robben op CM
noem het dan 11OTY
#FreeTrapz![]()
Ik wil eigenlijk een toffe squad maken met Chik maar dat is aardig klote.
Dat kon vorig jaar toch ook niet met de chem? Daarnaast had je zowel Alves als Lahm op rb en Ribery als lmquote:Op dinsdag 25 november 2014 13:38 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Dan gaat het hele principe van dat team over nemen toch wegal is het sowieso gek dat ze een TOTY uit brengen met robben op CM
noem het dan 11OTY
Gaat mij niet om de chem, ik vind gewoon dat als je een TOTY uit brengt (ook bij de FIFA) en je besluit dat 433 te doen, je de RM's en LM's onder RW en LW moet beschouwen. wat heb je nou aan een team met robben op een 3 mans middenveldquote:Op dinsdag 25 november 2014 13:40 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
Dat kon vorig jaar toch ook niet met de chem? Daarnaast had je zowel Alves als Lahm op rb en Ribery als lm
#FreeTrapz![]()
Nee, klopt. Wel een draak van een seizoensstart, maar verlies je nu 2x dan staan we weer rechterrijtje. Zo snel kan het gaan. En ik baal gewoon van de keuzes die worden gemaakt bij Feyenoord.quote:Op dinsdag 25 november 2014 13:07 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]![]()
Overtreffende trap(z) is inderdaad
Nac, maar die komen er nog wel bovenop denk ik![]()
Ja, dan moet je echt wat chem yolo'en, anders wordt het te kut.quote:Op dinsdag 25 november 2014 13:38 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Ik wil eigenlijk een toffe squad maken met Chik maar dat is aardig klote.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Die klote hitlergroet doet het niet
Elke dag![]()
Kom alleen met die pauper Chermiti op wat leuke squadsquote:Op dinsdag 25 november 2014 13:42 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ja, dan moet je echt wat chem yolo'en, anders wordt het te kut.
Aids dus ja.quote:Op dinsdag 25 november 2014 13:44 schreef DarkSonic2 het volgende:
Yapi Yapo-Chermiti-Chikhaoui rest MLSRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Stats zijn nog niet heel slecht voor een silver, maarja..quote:Op dinsdag 25 november 2014 13:43 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Kom alleen met die pauper Chermiti op wat leuke squadsAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
En met zijn 80 vision kan hij goed zien hoe zijn schoten de cornervlag verneuken.quote:Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Moet je die niet eerst kopen in de store?quote:Op dinsdag 25 november 2014 13:42 schreef Timmy_Turner het volgende:
Die klote hitlergroet doet het nietSmile like you mean it
www.wefut.com![]()
Blij toequote:Op dinsdag 25 november 2014 13:42 schreef Timmy_Turner het volgende:
Die klote hitlergroet doet het niet
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Er waren ook nieuwe Adidas schoenen in de store zag ikquote:Op dinsdag 25 november 2014 13:48 schreef Reemi het volgende:
[..]
Moet je die niet eerst kopen in de store?
#FreeTrapz![]()
Oh dat verklaart watquote:Op dinsdag 25 november 2014 13:48 schreef Reemi het volgende:
[..]
Moet je die niet eerst kopen in de store?
Elke dag![]()
Dat TOTY is gewoon per linie de meeste stemmen gelden, als de Fifpro leden massaal op drie LW's stemmen dan staan er drie LWs in de aanval en als er geen enkele LB/RB is met meer stemmen dan de vierde CB dan staan er vier CB's in.
Het is wel een beetje krom met types als Robben of vorig jaar Ribery, want die zal door veel leden op het middenveld en bij veel andere leden in de aanval gezet zijn, ik neem aan dat ze dit wel bij elkaar optellen.![]()
Wauw wat ben jij dom.quote:Op dinsdag 25 november 2014 13:29 schreef FCsuarez het volgende:
Helemaal correctquote:Op dinsdag 25 november 2014 14:11 schreef DutchSL het volgende:
Dat TOTY is gewoon per linie de meeste stemmen gelden, als de Fifpro leden massaal op drie LW's stemmen dan staan er drie LWs in de aanval en als er geen enkele LB/RB is met meer stemmen dan de vierde CB dan staan er vier CB's in.
Het is wel een beetje krom met types als Robben of vorig jaar Ribery, want die zal door veel leden op het middenveld en bij veel andere leden in de aanval gezet zijn, ik neem aan dat ze dit wel bij elkaar optellen.
Tevens: alsof de voetballers en journalisten die stemmen rekening zouden houden met dat de positie niet in FUT klopt
Wauw, wat ben jij voorspelbaar.quote:Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Die spelers zitten op het moment van stemmen toch al in een bepaalde categorie? Dus er kan gestemd worden op 3 aanvallers, 3 middenvelders en 4 verdedigers, waarbij spelers vooraf zijn ingedeeld in een bepaalde linie?quote:Op dinsdag 25 november 2014 14:11 schreef DutchSL het volgende:
Het is wel een beetje krom met types als Robben of vorig jaar Ribery, want die zal door veel leden op het middenveld en bij veel andere leden in de aanval gezet zijn, ik neem aan dat ze dit wel bij elkaar optellen.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Maakt mij ook niet uit dat het in FUT klopt of niet. je zou zeggen dat als jij als FIFPRO een 433 team uit brengt je robben en ribery gewoon bij de aanval zet. Maar nee want dan komen bale en Cr7 er niet in. dus maken we ze middenvelders. Komen ze dus op een CM plaats, vervolgens zegt EA "gewoon" het TOTY over te nemen. Maar dan veranderen ze wel nog een positiequote:Op dinsdag 25 november 2014 14:13 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
Helemaal correct
Tevens: alsof de voetballers en journalisten die stemmen rekening zouden houden met dat de positie niet in FUT kloptvind ik gewoon jammer.
#FreeTrapz![]()
Ze worden gewoon voor het gemak in een 4-3-3 gedumpt..zegt verder geen fuck. Anders zou er dus een CM Ribery en een LB Lahm ofzo komen terwijl ze geen wedstrijd hebben gespeeld op die positie. Je snapt zelf toch ook wel dat zoiets nergens op slaat mag ik hopen..quote:Op dinsdag 25 november 2014 14:17 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Maakt mij ook niet uit dat het in FUT klopt of niet. je zou zeggen dat als jij als FIFPRO een 433 team uit brengt je robben en ribery gewoon bij de aanval zet. Maar nee want dan komen bale en Cr7 er niet in. dus maken we ze middenvelders. Komen ze dus op een CM plaats, vervolgens zegt EA "gewoon" het TOTY over te nemen. Maar dan veranderen ze wel nog een positievind ik gewoon jammer.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Mooi, iedereen helemaal happy.quote:Op dinsdag 25 november 2014 14:15 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Liever voorspelbaar als dom.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Je bent het toch ook met me eens dat het nergens op slaat om een TOTY te maken met 2 wingers aan 1 kant.quote:Op dinsdag 25 november 2014 14:19 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ze worden gewoon voor het gemak in een 4-3-3 gedumpt..zegt verder geen fuck. Anders zou er dus een CM Ribery en een LB Lahm ofzo komen terwijl ze geen wedstrijd hebben gespeeld op die positie. Je snapt zelf toch ook wel dat zoiets nergens op slaat mag ik hopen..Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Ja. Maar het is sowieso discutabel hoe je de formatie van een team wil zien. 4-3-3 (4) wordt door veel teams gebruikt, maar ziet er bij de opstellingen IRL vaak uit als een 4-2-3-1 (2). Bij de een zou je een aanvaller (LW/RW) hebben en bij de ander een middenvelder (LM/RM). In de praktijk maakt het geen fuck uit.quote:Op dinsdag 25 november 2014 14:19 schreef The_Yakuza het volgende:
Maar een lm en rm zijn toch ook middenvelders?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ze hoeven niet samen te spelen..Ik snap echt niet wat je nou wil bereiken..Als er 3 wereldtoppers LW zijn en geen enkele RW dan zou er volgens jouw denkwijze een pauper RW bijgesleept moeten worden en 2 toppers eruit omdat ze per se op hun eigen plek moeten staan?quote:Op dinsdag 25 november 2014 14:20 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Je bent het toch ook met me eens dat het nergens op slaat om een TOTY te maken met 2 wingers aan 1 kant.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op dinsdag 25 november 2014 14:16 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Die spelers zitten op het moment van stemmen toch al in een bepaalde categorie? Dus er kan gestemd worden op 3 aanvallers, 3 middenvelders en 4 verdedigers, waarbij spelers vooraf zijn ingedeeld in een bepaalde linie?Ze krijgen gewoon een papiertje met 11 invulvelden, geen richtlijnen behalve dat het 433 is.quote:Voters must select 1 goalkeeper, 4 defenders, 3 midfielders and 3 forwards. FIFPro only makes a distinction between the four lines, not between each position. For example, participants are allowed to select three central defenders and one right back, or three attacking midfielders, or three centre forwards. FIFPro simply asks for the best goalkeeper, 4 best defenders, 3 best midfielders and 3 best attackers.
Players can choose from all professional footballers worldwide: there is no shortlist attached to the form.
The players who receive the most votes in their line will be selected for the FIFA FIFPro World XI.
Blijft wel dubieus of je Robben/Ribery nu als aanvaller of middenvelder ziet. Als je stemmen verdeeld zijn over beide linies ben je genaaid als je deze tekst letterlijk neemt.![]()
TOTY Toornstraquote:Op dinsdag 25 november 2014 14:22 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ze hoeven niet samen te spelen..Ik snap echt niet wat je nou wil bereiken..Als er 3 wereldtoppers LW zijn en geen enkele RW dan zou er volgens jouw denkwijze een pauper RW bijgesleept moeten worden en 2 toppers eruit omdat ze per se op hun eigen plek moeten staan?![]()
![]()
Hooo.......quote:Op dinsdag 25 november 2014 14:25 schreef DarkSonic2 het volgende:
TOTY Messi wordt toch ook geen RW?
Ik vind het gewoon debiel dat ze de handel daar proberen te manipuleren. robben is een middenvelder terwijl bale een aanvaller is. dit is alleen maar zo gekozen omdat ze dan beide in het team kunnen staan.quote:Op dinsdag 25 november 2014 14:22 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ze hoeven niet samen te spelen..Ik snap echt niet wat je nou wil bereiken..Als er 3 wereldtoppers LW zijn en geen enkele RW dan zou er volgens jouw denkwijze een pauper RW bijgesleept moeten worden en 2 toppers eruit omdat ze per se op hun eigen plek moeten staan?Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
In het TOTW maken we er ook nooit een probleem van dat er drie RB's in zitten zoals een paar weken geleden.![]()
Gaat mij ook niet zo zeer om wat EA er mee doet maar de selectie criteria daar in Monaco. je zou dus een TOTY kunnen krijgen met Neymar Cr7 Messi Bale en robbenquote:Op dinsdag 25 november 2014 14:27 schreef DutchSL het volgende:
In het TOTW maken we er ook nooit een probleem van dat er drie RB's in zitten zoals een paar weken geleden.lekker geloofwaardig. word je mooi genaaid als als CM
#FreeTrapz![]()
Net een potje FUT gedaan voor het eerst sinds 3 weken. Weet ook meteen weer waarom ik het al een tijd niet gespeeld heb.
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
Tja, manipuleren..De beste spelers die het meest opvallen zijn nou eenmaal vaker aanvallende spelers. Als je hierdoor kan zorgen dat de spelers die het verdienen ook daadwerkelijk een plekje kunnen krijgen..prima.quote:Op dinsdag 25 november 2014 14:27 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon debiel dat ze de handel daar proberen te manipuleren. robben is een middenvelder terwijl bale een aanvaller is. dit is alleen maar zo gekozen omdat ze dan beide in het team kunnen staan.
Maar dat was ook niet zozeer waar de discussie nou mee begon. JIj wilde een CM Robben
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Als er CM's zijn die het meer verdienen krijgen ze wel een plek. Al hebben de meeste stemmende voetballers er toch geen verstand van.quote:Op dinsdag 25 november 2014 14:29 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Gaat mij ook niet zo zeer om wat EA er mee doet maar de selectie criteria daar in Monaco. je zou dus een TOTY kunnen krijgen met Neymar Cr7 Messi Bale en robbenlekker geloofwaardig. word je mooi genaaid als als CM
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Fifpro zit niet in Monaco, maar in Hoofddorpquote:Op dinsdag 25 november 2014 14:29 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Gaat mij ook niet zo zeer om wat EA er mee doet maar de selectie criteria daar in Monaco. je zou dus een TOTY kunnen krijgen met Neymar Cr7 Messi Bale en robbenlekker geloofwaardig. word je mooi genaaid als als CM
En zij hebben geen criteria, het zijn de leden (=voetballers) die stemmen. Blijkbaar zetten zij vorig jaar massaal Ronaldo bij de drie aanvallers en Ribery bij de drie middenvelders.![]()
JA want Robben en Ribery worden gezien als LM en RM. Punt uitquote:Op dinsdag 25 november 2014 14:29 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
![]()
bullshit. Robben kan alleen als middenvelder geselecteerd worden.quote:Op dinsdag 25 november 2014 14:30 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Fifpro zit niet in Monaco, maar in Hoofddorp
En zij hebben geen criteria, het zijn de leden (=voetballers) die stemmen. Blijkbaar zetten zij vorig jaar massaal Ronaldo bij de drie aanvallers en Ribery bij de drie middenvelders.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Bullshit, zie mijn quote hierboven ergens.quote:Op dinsdag 25 november 2014 14:33 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
bullshit. Robben kan alleen als middenvelder geselecteerd worden.
De Fifpro leden krijgen gewoon een papiertje opgestuurd met 11 invulvelden zonder enige shortlist behalve dat het 433 moet zijn.
Het stemmen is ook al afgelopen. De shortlists die ze deze week uitbrengen zijn op basis van de geleverde stemmen, niet een nominiatie lijst waaruit de spelers moeten kiezen ofzo.![]()
Ubisoftde patch die ze vorige week vrijdag zouden uitbrengen om de black screen error te fixen is vandaag uit. Werkt bij niemand. Het blijkt nu dus dat als je een dual core processor hebt, Far Cry 4 het nooit zal doen omdat ze dat simpelweg niet meer ondersteunen
![]()
![]()
PC master racequote:Op dinsdag 25 november 2014 14:36 schreef Dudeweiser het volgende:
Ubisoftde patch die ze vorige week vrijdag zouden uitbrengen om de black screen error te fixen is vandaag uit. Werkt bij niemand. Het blijkt nu dus dat als je een dual core processor hebt, Far Cry 4 het nooit zal doen omdat ze dat simpelweg niet meer ondersteunen
![]()
![]()
Dus het FIFpro TOTY is iets anders dan het UEFA TOTY ? wazige shit zegquote:Op dinsdag 25 november 2014 14:36 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Bullshit, zie mijn quote hierboven ergens.
De Fifpro leden krijgen gewoon een papiertje opgestuurd met 11 invulvelden zonder enige shortlist behalve dat het 433 moet zijn.
Het stemmen is ook al afgelopen. De shortlists die ze deze week uitbrengen zijn op basis van de geleverde stemmen, niet een nominiatie lijst waaruit de spelers moeten kiezen ofzo.
#FreeTrapz![]()
Wat is UEFA TOTY dan?quote:Op dinsdag 25 november 2014 14:42 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Dus het FIFpro TOTY is iets anders dan het UEFA TOTY ? wazige shit zegAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
AC Unity season pass, kan je voor 30 euro een stukje extra spelen van het spelquote:Op dinsdag 25 november 2014 14:36 schreef Dudeweiser het volgende:
![]()
![]()
Ja, dat is iets anders, daarom heeft het ook een andere naamquote:Op dinsdag 25 november 2014 14:42 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Dus het FIFpro TOTY is iets anders dan het UEFA TOTY ? wazige shit zeg
Fifpro is een soort vakbond van profvoetballers, dat team wordt gekozen door profvoetballers.
UEFA TOTY wordt volgens mij gekozen op internet door het publiek.![]()
quote:
maar even gelezen op de FIFpro site. DSL heeft idd gelijk (mijn excuses). ze krijgen een blank biljet, stemmen is al gebeurd. Dan maken ze 55 kanshebbers bekend (blijkbaar puur random) en als de telling klaar is eind december weten ze welke 11 het zijn
blijft dan toch gek waar je op die site voor kan stemmen.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Ik vind er weinig geks aan hoor, behalve dat het dus dubieus is wat er gebeurd met de over linies verdeelde stemmen.
Als Robben 10.000 stemmen als middenvelder en 10.000 stemmen als aanvaller krijgt, terwijl er drie middenvelders zijn met 15.000 stemmen en drie aanvallers met 15.000 stemmen heeft Robben de meeste stemmen van allemaal, maar komt hij volgens de letterlijke regels niet in het team. Dus dan moeten ze toch die stemmen bij elkaar optellen en hem in 1 van de 2 linies plaatsen.![]()
Wat heb jij met die Pool op doel johquote:
Probeer Begovic eens. Die man pakt alles tegen mij altijd
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Allebei heel goed. Wijnaldum niet ideaal op die positie alleen, al kan het wel. Of is dit een FEyenoord trauma?quote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Die kut Pool pakte laatst in een wedstrijdje Coop letterlijk alles.quote:Op dinsdag 25 november 2014 14:56 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Wat heb jij met die Pool op doel joh
Je zou denken dat ieder fatsoenlijk denkend mens hem dan op de RW zet. maar bij UEFA kan je hem dus alleen op het middenveld zetten.quote:Op dinsdag 25 november 2014 14:54 schreef DutchSL het volgende:
Ik vind er weinig geks aan hoor, behalve dat het dus dubieus is wat er gebeurd met de over linies verdeelde stemmen.
Als Robben 10.000 stemmen als middenvelder en 10.000 stemmen als aanvaller krijgt, terwijl er drie middenvelders zijn met 15.000 stemmen en drie aanvallers met 15.000 stemmen heeft Robben de meeste stemmen van allemaal, maar komt hij volgens de letterlijke regels niet in het team. Dus dan moeten ze toch die stemmen bij elkaar optellen en hem in 1 van de 2 linies plaatsen.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Begovic kan bij mij alleen blunderen en deze ultrabaas wint bij mij echt duels.quote:Op dinsdag 25 november 2014 14:56 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Probeer Begovic eens. Die man pakt alles tegen mij altijdDit ja. 25 saves ofzoquote:Op dinsdag 25 november 2014 14:56 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Die kut Pool pakte laatst in een wedstrijdje Coop letterlijk alles.
Vanavond gaat Suarez als eerste speler in UT2015 de magische grens van 100 goals doorbreken. Een gedenkwaardig moment wat slechts voor enkele spelers is weggelegd. Daarmee volgt hij all-time topscoorder Mario Gomez moeiteloos op![]()
![]()
quote:Op dinsdag 25 november 2014 14:56 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Allebei heel goed. Wijnaldum niet ideaal op die positie alleen, al kan het wel. Of is dit een FEyenoord trauma?
I crie everytim![]()
Agh het is nou niet dat wij er slechter van zijn geworden sinds hun weg zijn.quote:Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ben dr al met Palacioquote:Op dinsdag 25 november 2014 14:57 schreef Kiid het volgende:
Vanavond gaat Suarez als eerste speler in UT2015 de magische grens van 100 goals doorbreken. Een gedenkwaardig moment wat slechts voor enkele spelers is weggelegd. Daarmee volgt hij all-time topscoorder Mario Gomez moeiteloos op
#FreeTrapz![]()
Maar toch blijft het zondequote:Op dinsdag 25 november 2014 14:58 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Agh het is nou niet dat wij er slechter van zijn geworden sinds hun weg zijn.![]()
Zeker weten en vooral op die manier waaropquote:
Dat is snel..je hebt hem 4 dagen ofzo?quote:Op dinsdag 25 november 2014 14:57 schreef Kiid het volgende:
Vanavond gaat Suarez als eerste speler in UT2015 de magische grens van 100 goals doorbreken. Een gedenkwaardig moment wat slechts voor enkele spelers is weggelegd. Daarmee volgt hij all-time topscoorder Mario Gomez moeiteloos op
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Asmir is een baasquote:Op dinsdag 25 november 2014 14:56 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Hala Madrid !
60-70 wedstrijden ofzo.quote:Op dinsdag 25 november 2014 14:59 schreef Kiid het volgende:
[..]
Veel mee gespeeld ja? Wel prima stats voor een non-rarePak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Die middenvelders voor het TOTY
Hala Madrid !
Dit aantal niet allang bereikt hebben met Baloquote:Op dinsdag 25 november 2014 14:57 schreef Kiid het volgende:
Vanavond gaat Suarez als eerste speler in UT2015 de magische grens van 100 goals doorbreken. Een gedenkwaardig moment wat slechts voor enkele spelers is weggelegd. Daarmee volgt hij all-time topscoorder Mario Gomez moeiteloos op![]()
![]()
Klopt, maar hij is zo goed dat ik echt gruwelijk veel met hem gescoord heb. Zijn eerste wedstrijd scoorde hij er meteen 6quote:Op dinsdag 25 november 2014 15:00 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat is snel..je hebt hem 4 dagen ofzo?
Mede mogelijk gemaakt door Iniesta met 2 assists gemiddeld per game![]()
Kan met elke keeperquote:Op dinsdag 25 november 2014 15:03 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
Zo kan het ook maar dan met Joe Hart. gr gr![]()
Ze hebben allen de keepers nog beken gemaakt. Is UEFA TOTY blijkbaar.quote:Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Speel je met hem als enige spits? En cups?quote:Op dinsdag 25 november 2014 15:04 schreef Kiid het volgende:
[..]
Klopt, maar hij is zo goed dat ik echt gruwelijk veel met hem gescoord heb. Zijn eerste wedstrijd scoorde hij er meteen 6
[ afbeelding ]
Mede mogelijk gemaakt door Iniesta met 2 assists gemiddeld per game![]()
Gheghe, ik heb wel een Balotelli als reserve die alleen in de verlenging heeft mogen spelen en hij heeft alsnog 13 goals uit 11 games. Een erg knappe prestatie en een briljante wisselspelerquote:Op dinsdag 25 november 2014 15:03 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Dit aantal niet allang bereikt hebben met Balo
Als IF Coutinho weer uitkomt dan ga ik weer een team met hem maken![]()
Ja en ja, 4-3-3 (4). Goldcupquote:Op dinsdag 25 november 2014 15:05 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Speel je met hem als enige spits? En cups?![]()
Op de website van UEFA kan je al jouw team kiezen uit maar bepaald aantal middenvelders. Buiten Robben en Modric om valt de rest wel tegen.quote:Op dinsdag 25 november 2014 15:04 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Ze hebben allen de keepers nog beken gemaakt. Is UEFA TOTY blijkbaar.Hala Madrid !
Ja dat is dus niet het TOTY wat straks gekozen gaat worden 14 januari, die hebben alleen nog maar keepers bekend gemaakt. vanavond verdedigers.quote:Op dinsdag 25 november 2014 15:07 schreef BDIL het volgende:
[..]
Op de website van UEFA kan je al jouw team kiezen uit maar bepaald aantal middenvelders. Buiten Robben en Modric om valt de rest wel tegen.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
quote:Op dinsdag 25 november 2014 15:09 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Ja dat is dus niet het TOTY wat straks gekozen gaat worden 14 januari, die hebben alleen nog maar keepers bekend gemaakt. vanavond verdedigers.
Hala Madrid !
Hij is echt een aanrader, ook in een twee spitsen systeem zou hij het heel goed kunnen doen. Alleen zijn vrije trappen zijn echt kut. Ik heb er maar 1 met hem gescoord terwijl ik op zich nog wel redelijke vrije trappen kan nemen. Robben scoorde ik ze heel regelmatig mee.quote:Op dinsdag 25 november 2014 15:07 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Dan is het nog steeds wel een goede prestatie
Ik heb nu niet echt een vrije trap nemer in mijn team en dat is wel een gemis eigenlijk.![]()
Ja wast moet ik met dit plaatje ? nog steeds niet dezelfde als selectie TOTY.quote:Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Zou de EA update een glitch gefixed hebben om snel coins te generen? De prijs van de coins op vipcoinsfifa is meer dat een euro gestegen binnen een paar uur.![]()
Alle genomineerden staan al op de website van FIFA/UEFA.quote:Op dinsdag 25 november 2014 15:11 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Ja wast moet ik met dit plaatje ? nog steeds niet dezelfde als selectie TOTY.
http://en.toty.uefa.com/goalkeepers.html
je kan de rest ook al zien.
De uiteindelijke TOTY is pas 14 Januari bekend.Hala Madrid !
Daar heb ik het dus net over met DSL, dat is iets anders (al zal het wel voor 90% overeenkomen) welke keepers kan jij bijvoorbeeld kiezen?quote:Op dinsdag 25 november 2014 15:15 schreef BDIL het volgende:
[..]
Alle genomineerden staan al op de website van FIFA/UEFA.
http://en.toty.uefa.com/goalkeepers.html
je kan de rest ook al zien.
De uiteindelijke TOTY is pas 14 Januari bekend.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Er is een glitch ja, al heel lang. Hoe denk je anders dat al die accounts in de leaderboards aan miljoenen matchcoins komen in no time (zonder gespeelde wedstrijden).quote:Op dinsdag 25 november 2014 15:14 schreef KC.PSV het volgende:
Zou de EA update een glitch gefixed hebben om snel coins te generen? De prijs van de coins op vipcoinsfifa is meer dat een euro gestegen binnen een paar uur.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Dit jaar moeten ze ja gewoon laten kiezen tussen Neuer, Neuer en Neuer.quote:Op dinsdag 25 november 2014 15:16 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Daar heb ik het dus net over met DSL, dat is iets anders (al zal het wel voor 90% overeenkomen) welke keepers kan jij bijvoorbeeld kiezen?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Denk dat alleen Courtois nog in de buurt kan komenquote:Op dinsdag 25 november 2014 15:17 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dit jaar moeten ze ja gewoon laten kiezen tussen Neuer, Neuer en Neuer.![]()
Buffon en Beto in ieder geval nietquote:Op dinsdag 25 november 2014 15:18 schreef Kiid het volgende:
[..]
Denk dat alleen Courtois nog in de buurt kan komen
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op dinsdag 25 november 2014 15:18 schreef Kiid het volgende:
[..]
Denk dat alleen Mulder nog in de buurt kan komen![]()
Ik kan kiezen uit : Buffon,Neuer, Courtois en Beto .quote:Op dinsdag 25 november 2014 15:16 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Daar heb ik het dus net over met DSL, dat is iets anders (al zal het wel voor 90% overeenkomen) welke keepers kan jij bijvoorbeeld kiezen?Hala Madrid !
Boh.quote:Op dinsdag 25 november 2014 15:17 schreef Kiid het volgende:
[ afbeelding ]
Iemand limited Kiid edition van Isco kopen? Alleen in natura te betalenRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Bij FIFpro kan het ook nog gaan tussen bravo en casillasquote:geen beto.
#FreeTrapz![]()
hipsterquote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Voor 14 januari gaat het tussen Courtois, Neuer, Buffon, Casillas en Bravoquote:Op dinsdag 25 november 2014 15:20 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ik kan kiezen uit : Buffon,Neuer, Courtois en Beto .Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Dat maakt nog geen drol uitquote:Op dinsdag 25 november 2014 15:21 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Voor 14 januari gaat het tussen Courtois, Neuer, Buffon, Casillas en BravoHet wordt 100000% Neuer.
Hala Madrid !
Nee maar daarom kunnen die 20 verdedigers straks ook wel totaal anders zijn. al denk ik dat het dit word.quote:Op dinsdag 25 november 2014 15:23 schreef BDIL het volgende:
[..]
Dat maakt nog geen drol uitHet wordt 100000% Neuer.
Cr7 Muller Robben
Lahm Rodriguez Di Maria
Godin Boateng Ramos Hummels
Neuer
verdedigers kan echt alle kanten op
#FreeTrapz![]()
Geen Messi?quote:Op dinsdag 25 november 2014 15:29 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Nee maar daarom kunnen die 20 verdedigers straks ook wel totaal anders zijn. al denk ik dat het dit word.
Cr7 Muller Robben
Lahm Rodriguez Di Maria
Neuer
verdedigers kan echt alle kanten op![]()
James gaat er niet in komen lijkt mij. Of ze moeten het WK heel zwaar meetellen.quote:Op dinsdag 25 november 2014 15:29 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Nee maar daarom kunnen die 20 verdedigers straks ook wel totaal anders zijn. al denk ik dat het dit word.
Cr7 Muller Robben
Lahm Rodriguez Di Maria
Neuer
verdedigers kan echt alle kanten opHala Madrid !
Die Messi moet zich eerst nog maar eens bewijzen.quote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Real fapper?quote:Op dinsdag 25 november 2014 15:30 schreef DarkSonic2 het volgende:
[ afbeelding ] #gewoongeenspitsopstellen
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Het zou me niks verbazen als er veel spelers van Real in zouden zitten. Kijk maar naar de TOTY toen Barca aardig wat prijzen paktequote:
Hala Madrid !
Ook toen ze niet veel prijzen pakten.. met een random Pique en Valdes.quote:Op dinsdag 25 november 2014 15:34 schreef BDIL het volgende:
[..]
Het zou me niks verbazen als er veel spelers van Real in zouden zitten. Kijk maar naar de TOTY toen Barca aardig wat prijzen pakte![]()
Wat dacht je van vorig jaar met Dani Alves?quote:Op dinsdag 25 november 2014 15:35 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ook toen ze niet veel prijzen pakten.. met een random Pique en Valdes.
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
![]()
Dat is niet zo zeer wat ik denk, maar gewoon mijn persoonlijke voorkeur.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Coinsprijzen zijn flink gestegen vanmiddagmisschien verstandig om wat investeringen de deur uit te doen of niet? Met Sif Messi en de stijgende coinsprijzen zie ik de spelersprijzen wel dalen aankomende week.
![]()
MMOGA-prijzen zijn nauwelijks veranderdquote:Op dinsdag 25 november 2014 15:47 schreef rolls-reus het volgende:
Coinsprijzen zijn flink gestegen vanmiddagmisschien verstandig om wat investeringen de deur uit te doen of niet? Met Sif Messi en de stijgende coinsprijzen zie ik de spelersprijzen wel dalen aankomende week.
![]()
Geen paniek Rollsquote:Op dinsdag 25 november 2014 15:47 schreef rolls-reus het volgende:
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Die gasten zien ook dat er misschien een speciale messi uitkomt en anticiperen daar op. Duurt ook maar eventjesquote:Op dinsdag 25 november 2014 15:47 schreef rolls-reus het volgende:
Wie?quote:Op dinsdag 25 november 2014 15:45 schreef Reemi het volgende:
Al die aanvallers en dan random Jonathan Soriano ertussen
die gozer die van de middenlijn scoorde tegen Ajaxquote:![]()
tevens is het veel te koud om hard te lopen![]()
![]()
NOg geen paniek op Se7ensins dus je kut gewoon alles houdenquote:Op dinsdag 25 november 2014 15:51 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Die gasten zien ook dat er misschien een speciale messi uitkomt en anticiperen daar op. Duurt ook maar eventjes
#FreeTrapz![]()
Daar heb ik hem voor gekocht.. en nu: 59.5k.quote:Op dinsdag 25 november 2014 15:55 schreef ThadCastle het volgende:
kut ds2, ik wil een serano kopen is hij opeens 100k![]()
DS pricefixed hem ook op de PS, iOS en Android markt.quote:Op dinsdag 25 november 2014 15:55 schreef ThadCastle het volgende:
kut ds2, ik wil een serano kopen is hij opeens 100kOp dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
quote:Op dinsdag 25 november 2014 15:57 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
Ook maar even gestemd.![]()
![]()
Heel random die Touré ertussenquote:Op dinsdag 25 november 2014 15:57 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
quote:Op dinsdag 25 november 2014 15:57 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
zo'n goed seizoen heeft Kompany niet gehad.
#FreeTrapz![]()
Ik had nog 1 stem over en dacht laat ik hem een plek naast Clasie gunnen.quote:Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Alleen met Clasie niet eens, maar voor de rest fantastische keuzesquote:Op dinsdag 25 november 2014 15:57 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
Ook maar even gestemd.
Joh wil je meteen van je geld af ofzoquote:Op dinsdag 25 november 2014 16:00 schreef DePresident. het volgende:
Doet Zlatan vanavond gewoon mee?
[ afbeelding ]serero is IF he, IF!!!!!
#FreeTrapz![]()
Serero to score 3quote:Op dinsdag 25 november 2014 16:03 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Joh wil je meteen van je geld af ofzoserero is IF he, IF!!!!!
![]()
Dit weekend 180,- gewonnen zal ik het gewoon op serero to score zettenquote:
#FreeTrapz![]()
Kan je niet wedden op "Serero to cry"?quote:Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Vermeer > Neuerquote:Op dinsdag 25 november 2014 15:57 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
Ook maar even gestemd.
Schaken > Muller
Kongolo > Hummels
Duitsers.
Serero to hit Zlatan's balls with his head @ 1.01quote:Op dinsdag 25 november 2014 16:04 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Kan je niet wedden op "Serero to cry"?![]()
![]()
'Zlatan to jizz in mouth'quote:Op dinsdag 25 november 2014 16:04 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Kan je niet wedden op "Serero to cry"?![]()
Niet serero to score first nemenquote:Op dinsdag 25 november 2014 16:06 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is het hoogste wat ik wil inzetten op die pauper.
Als hij niet wil scoren krijg ik van DS2 een monster.niet overtuigd van je zaak.
#FreeTrapz![]()
Ik vind dit al een beetje dom om te doen eigenlijk.quote:Op dinsdag 25 november 2014 16:11 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Niet serero to score first nemenniet overtuigd van je zaak.
Ik vind die odds eigenlijk wel super laag voor kindsoldaat to scorequote:Op dinsdag 25 november 2014 16:12 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik vind dit al een beetje dom om te doen eigenlijk.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Dit.quote:Op dinsdag 25 november 2014 16:13 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik vind die odds eigenlijk wel super laag voor kindsoldaat to scoreNAC Breda
Rèsbaarge![]()
Je zult zien dat je gewoon 19.5 rijker bent. Heb vertrouwen in DS2's mannetje.quote:Op dinsdag 25 november 2014 16:12 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik vind dit al een beetje dom om te doen eigenlijk.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
serano scoort gewoon 20% van de tijd tegen psg hoor
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Misschien kan hij een nummertje scoren vanavond.quote:Op dinsdag 25 november 2014 16:16 schreef poker4lifee het volgende:
serano scoort gewoon 20% van de tijd tegen psg hoor![]()
Dus als hij 10 minuten speelt, scoort hij 2x?quote:Op dinsdag 25 november 2014 16:16 schreef poker4lifee het volgende:
serano scoort gewoon 20% van de tijd tegen psg hoor
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Dan scoort hij 2 minuten.quote:Op dinsdag 25 november 2014 16:17 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dus als hij 10 minuten speelt, scoort hij 2x?![]()
Je moet het zo zien trapz, grotere kans dan vorige keer kan hij haast niet missen.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Als zijn goal 1 hele minuut duurt welquote:Op dinsdag 25 november 2014 16:17 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dus als hij 10 minuten speelt, scoort hij 2x?![]()
![]()
Ik ben nu door DS2's glazen aan het kijken:quote:Op dinsdag 25 november 2014 16:16 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Je zult zien dat je gewoon 19.5 rijker bent. Heb vertrouwen in DS2's mannetje.
- CL scoort hij vaak.
- Hij is inform.
Kan alleen maar goed uitpakken.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
nu je het zegt, stufi erop gezetquote:Op dinsdag 25 november 2014 16:19 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik ben nu door DS2's glazen aan het kijken:
- CL scoort hij vaak.
- Hij is inform.
Kan alleen maar goed uitpakken.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Vanavond dus gewoon gespannen naar Serero kijken
Vol verwachting klopt ons hartquote:Op dinsdag 25 november 2014 16:19 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Vanavond dus gewoon gespannen naar Serero kijken![]()
Je kits zijn lelijk, mvg Kiidquote:Op dinsdag 25 november 2014 16:19 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Higuain en Chiellini zojuist ge-DSL'd.
Gr gr![]()
Speelde jij nou Ps4 eigenlijk?quote:Op dinsdag 25 november 2014 16:21 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Clas...laat maar.
Wat jij wil![]()
Nog een week of 3 waarschijnlijk. Dan eens kijken of dat inferieure kastje in mijn verhuisdozen nog een beetje werktquote:
Moeten nog een keer een potje doen
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Heb ik jou op PSN? Anders keer potje doenquote:Op dinsdag 25 november 2014 16:26 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Nog een week of 3 waarschijnlijk. Dan eens kijken of dat inferieure kastje in mijn verhuisdozen nog een beetje werkt![]()
Zie edit. Heb je PSN (al zit ik nu vaak op 2e account), maar ik ga je een dezer dagen DM-enquote:Op dinsdag 25 november 2014 16:28 schreef Kiid het volgende:
[..]
Heb ik jou op PSN? Anders keer potje doen
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
had je voor een quotering van 7.5 meer kans gegeven met city handicap 0-1quote:Op dinsdag 25 november 2014 16:19 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Vanavond dus gewoon gespannen naar Serero kijkenPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Agh dit is ook wel leukquote:Op dinsdag 25 november 2014 16:31 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
had je voor een quotering van 7.5 meer kans gegeven met city handicap 0-1
Alleen Schalke moet even winnen, rest is een eitje.quote:Op dinsdag 25 november 2014 16:34 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
5 euro?! Op je muil gauw!
maar even serieus die ben je kwijt![]()
dat is het probleem, Schalke zie ik echt niet winnenquote:Op dinsdag 25 november 2014 16:35 schreef AntiHero het volgende:
[..]
Alleen Schalke moet even winnen, rest is een eitje.
maar ik heb het wel vaker fout gehad dus we zullen zien![]()
Okquote:Op dinsdag 25 november 2014 16:29 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Zie edit. Heb je PSN (al zit ik nu vaak op 2e account), maar ik ga je een dezer dagen DM-en![]()
![]()
Denken dat bayern hun best nog doetquote:Op dinsdag 25 november 2014 16:35 schreef AntiHero het volgende:
[..]
Alleen Schalke moet even winnen, rest is een eitje.dat is nog niet zo makkelijk hoor.
Chelsea,City,Ajax @58.2bohhh
[ Bericht 9% gewijzigd door FCsuarez op 25-11-2014 16:41:51 ]Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
en Musaquote:Op dinsdag 25 november 2014 16:41 schreef The_Yakuza het volgende:
Roma wint niet zo maar even van CSKA want Doumbiaen Tosic en natuurlijk de Ignasevich Berezutskiy brothers
![]()
![]()
Gaat het niet thyequote:Op dinsdag 25 november 2014 16:42 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
en Musaen Tosic en natuurlijk de Ignasevich Berezutskiy brothers
#FreeTrapz![]()
![]()
__________!
Vanavond maar bij de mac slapen.
post eens verkeer van leiden naar schiphol svpquote:Op dinsdag 25 november 2014 16:48 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]__________!
Vanavond maar bij de mac slapen.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 25 november 2014 16:49 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
post eens verkeer van leiden naar schiphol svp
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |