Ik begrijp zoveel, ik ken mensen waarvan ik het best zou begrijpen als iemand een kogel door hun lijf zou jagen.quote:Op woensdag 26 november 2014 17:15 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Eigen rechter spelen is nooit goed, maar een weerloos kind van nog geen twee jaar op deze wijze mishandel, -zij kan zichzelf niet eens kan verdedigen en zich verbaal uiten- is gewoon te begrijpen.
En de vader? Die hoeft zich daar niet bewust van te zijn voor hij zijn pielemuis zonder condoom ergens in steekt?quote:Op dinsdag 25 november 2014 20:55 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Nee, geen onderbroek, maar onbelangrijkste. Gewoon bam op de grond. Wat zijn dat toch voor praktijken. Een kind kotst, maakt rommel, veroorzaakt stank, daar ben je je toch van bewust voordat je je zonder condoom laat doorboren door een pielenmuis. Ik hoop dat dit niet de moeder is, 'maar' gewoon een nanny.
Nee dat begrijp je niet. Er staat namelijk nergens in het artikel vermeldt of de vader van het kind de verdachte letsel heeft toegebracht. Maar dat is ook niet het punt. Iedereen hoort zich aan de wet te houden. Maar ook persoonlijke omstandigheden spelen een rol bij een juridische afweging tot vervolging (kijk maar eens naar het voorval wat zich onlangs afgespeeld heeft, een vader die een stoel naar de rechters gooide vanwege een vonnis in eerste aanleg, wat feitelijk een poging tot een delict is) waarbij een gedraging niet direct tot een vervolging resulteert. En met eigen rechter spelen wordt in deze zaak bedoelt het aspect ''empathie''. Of te wel een gedachtegoed. Wat natuurlijk niet wilt zeggen dat enige vorm van mishandeling, als vergelding hoort.quote:Op woensdag 26 november 2014 17:16 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ik begrijp zoveel, ik ken mensen waarvan ik het best zou begrijpen als iemand een kogel door hun lijf zou jagen.
Maar toch ben ik wel van mening dat de mensen die dat doen bestraft moeten worden.
De vrouw heeft vooralsnog de meeste zorg, zeker in die landen (hoewel ik mij afvraag of ze wat te zeggen hebben), maar de vader ook. Zeker.quote:Op woensdag 26 november 2014 17:27 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
En de vader? Die hoeft zich daar niet bewust van te zijn voor hij zijn pielemuis zonder condoom ergens in steekt?
Oh, jij weet wat ik wel en niet begrijp?quote:Op woensdag 26 november 2014 17:27 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Nee dat begrijp je niet. Er staat namelijk nergens in het artikel vermeldt of de vader van het kind de verdachte letsel heeft toegebracht. Maar dat is ook niet het punt. Iedereen hoort zich aan de wet te houden. Maar ook persoonlijke omstandigheden spelen een rol bij een juridische afweging tot vervolging (kijk maar eens naar het voorval wat zich onlangs afgespeeld heeft, een vader die een stoel naar de rechters gooide vanwege een vonnis in eerste aanleg, wat feitelijk een poging tot een delict is) waarbij een gedraging niet direct tot een vervolging resulteert. En met eigen rechter spelen wordt in deze zaak bedoelt het aspect ''empathie''. Of te wel een gedachtegoed. Wat natuurlijk niet wilt zeggen dat enige vorm van mishandeling, als vergelding hoort.
quote:Op woensdag 26 november 2014 16:35 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Als 9 jarige was ik gewelddadiger dan nu, dus dat zegt niet zoveel.
Ja hoor, als kind doe je altijd dingen waarvan je later denkt "hmm, was dat nu wel zo verstandig"..quote:Op woensdag 26 november 2014 18:29 schreef TimeJumper het volgende:
[..]![]()
Dus het is nog goedgekomen met je ?
Ik denk dat dat jongetje thuis flink met geweld in aanraking is gekomen. Een normaal geestelijk stabiel kind verzint zoiets niet.quote:Op woensdag 26 november 2014 09:14 schreef TimeJumper het volgende:
[..]Jee waar is het met deze pas 9 jarige misgegaan zeg.
Dat beloofd wat voor de toekomst
het gaat generatie op generatie. agressie is eigenlijk nog besmettelijker dan ebola of hiv; en de schadelijke gevolgen (op de hersenen) zijn ook net zo permanentquote:Op woensdag 26 november 2014 19:33 schreef quirina het volgende:
[..]
Ik denk dat dat jongetje thuis flink met geweld in aanraking is gekomen. Een normaal geestelijk stabiel kind verzint zoiets niet.
Bovendien wat doet een negenjarige tussen een groep dreumessen????
Die heeft daar toch niets aan?
Bovendien wat mankeert de leiding? Ze geven totaal geen aandacht aan die kinderen en letten niet op.
Ze staat gewoon met haar rug naar de kinderen toe.
quote:Op woensdag 26 november 2014 19:49 schreef wipes66 het volgende:
[..]
het gaat generatie op generatie. agressie is eigenlijk nog besmettelijker dan ebola of hiv; en de schadelijke gevolgen (op de hersenen) zijn ook net zo permanent
Mag best wel ja.quote:Op woensdag 26 november 2014 18:10 schreef hottentot het volgende:
Filmpje gezien en ik hoop dat ze vannacht zelf word doodgeslagen in een uren durende sessie.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |