Was dit grappig bedoeld?quote:Op dinsdag 25 november 2014 11:03 schreef Rectum het volgende:
Ik heb inderdaad nog nooit een Chinees meisje in Oss gezien.
volgende keer beter shabbiequote:Op dinsdag 25 november 2014 11:21 schreef Spinosaurus het volgende:
[..]
Was dit grappig bedoeld?
jezus christus
Ik had vroeger buiten me wajong uitkering nog pgb daar heb ik schoonmaakster voor in kunnen huren alleen de pgb is afgepakt omdat mijn oom er mee gepobeerd heeft 10,000 te frauderen om hem in te huren hij staat ingeschreven alleen als horeca eigenaarquote:Op dinsdag 25 november 2014 11:21 schreef Pharkus het volgende:
Je kan zo'n chinees meisje in huren die je huis schoonmaakt, mag ook van andere nationaliteit zijn.
thanks abi wij zijn geen huisvrouwen meeste verwachten in deze kapitalistische wereld dat wij mannen ook nog met stofzuiger moeten bezighoudenquote:
je maakt wat mee hequote:Op dinsdag 25 november 2014 11:35 schreef Gulmez het volgende:
[..]
Ik had vroeger buiten me wajong uitkering nog pgb daar heb ik schoonmaakster voor in kunnen huren alleen de pgb is afgepakt omdat mijn oom er mee gepobeerd heeft 10,000 te frauderen om hem in te huren hij staat ingeschreven alleen als horeca eigenaar zijn ze achter gekomen
Idd.quote:Op dinsdag 25 november 2014 11:36 schreef Gulmez het volgende:
[..]
thanks abi wij zijn geen huisvrouwen meeste verwachten in deze kapitalistische wereld dat wij mannen ook nog met stofzuiger moeten bezighouden
echt he panchi zwaar skaffa naar uwv gaan kan geen baan vinden dit dat ze hebben niks door oeter wijfen achter de balie hahaha mattie jij feunt hem toch ook 24/7quote:Op dinsdag 25 november 2014 11:37 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Idd.
Alsof we daar tijd voor hebben.
Beter zuipen, gamen, sletjes neuken en dealen.
quote:Op dinsdag 25 november 2014 11:13 schreef getfitbysmith het volgende:
Ik wacht nog steeds op de pics, die gaan bewijzen dat TS geen oude man is...
meer wenkbrauw dan mens ditquote:Op dinsdag 25 november 2014 11:48 schreef Gulmez het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
en nu je mond houdn vlapdrol als je zelf niet eens foto zet moet je ook niet anderen vragen
quote:Op dinsdag 25 november 2014 11:48 schreef Gulmez het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
en nu je mond houdn vlapdrol als je zelf niet eens foto zet moet je ook niet anderen vragen
Ik ben geen oude manquote:Op dinsdag 25 november 2014 11:48 schreef Gulmez het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 25 november 2014 11:48 schreef Gulmez het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Jelly op die wenkbrauwenquote:Op dinsdag 25 november 2014 11:48 schreef Gulmez het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |