Flink gegroeidquote:Op donderdag 29 januari 2015 19:38 schreef DjinN het volgende:
[ afbeelding ]
Izzy toen ik haar net geadopteerd had (eind augustus 2014), en Izzy nu![]()
Oh hou op, schei uitquote:Op donderdag 29 januari 2015 19:55 schreef computergirl het volgende:
[..]
Flink gegroeidHeeft ze ook het pittige karakter zoals hoort bij een schildpad/lapjes poes?
Aaaaaaaawwwwww ik smelt!!!!!quote:Op zaterdag 17 januari 2015 23:37 schreef Snakey het volgende:
Bleven ze maar zo klein.![]()
[ afbeelding ]
Beste cattrap ooitquote:Op woensdag 4 februari 2015 16:45 schreef Vicky het volgende:
![]()
![]()
Mijn man kwam vanmiddag thuis en vond Kitty op een vreemde plek..
[ afbeelding ]
We eten vanavond poes....
Die voorpotenquote:Op donderdag 8 januari 2015 20:50 schreef Snakey het volgende:
Zo worden ze als ze groter zijn. Deze is nog niet uitgegroeid, wordt een grote jongen.
[ afbeelding ]
Haha, ja, dat zijn doorgaans ook mijn werkomstandighedenquote:Op donderdag 29 januari 2015 19:52 schreef valentijn101 het volgende:
[..]
Ow, Cole and Marmelade![]()
Deze is ook heel herkenbaar. Werken met katten... Onmogelijk
quote:Op woensdag 4 februari 2015 16:45 schreef Vicky het volgende:
![]()
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 4 februari 2015 16:45 schreef Vicky het volgende:
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Zo'n hond wil ik ook welquote:Op vrijdag 13 februari 2015 16:49 schreef Vicky het volgende:
Geen foto maar een filmpje.. ik heb een hond ipv een kat..
Apport!!
Een van mijn vorige katten deed dat ook, zo leuk! Had hij helemaal zelf verzonnen, hij kwam opeens schuimrubber balletjes naar me toe brengen als hij wilde spelenquote:Op vrijdag 13 februari 2015 16:49 schreef Vicky het volgende:
Geen foto maar een filmpje.. ik heb een hond ipv een kat..
Apport!!
Mooie ogen!quote:Op zaterdag 14 februari 2015 18:49 schreef Amarantha het volgende:
Kuroi vanmiddag:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hahah grappigquote:Op zondag 15 februari 2015 18:28 schreef valentijn101 het volgende:
[ afbeelding ]
Tijd om de kelders weer eens te poetsen als poes met de spinnewebben om de oren boven komt.![]()
Oeps, foto plaatsen wil niet. %$¥£% ipad update![]()
http://s797.photobucket.c(...).jpg.html?sort=3&o=0 Hier staat ie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |