abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_146980120
Deel 106, met foto's van katten

Enkele leuke foto's uit het vorige topic:

pi_146980139
Katten O+
Werewolf
pi_146980149
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 november 2014 00:09 schreef Michielos het volgende:
niemand wil de laatste maken, laat ik dan maar afsluiten met 2 topfoto's die zeker weten terugkomen in de OP van een volgend topic ;)
als je foto's in de OP wil hebben moet je wel een nieuw deel openen.
pi_147014795

Deze zonet gereserveerd, volgende week halen uit het asiel O+
pi_147014894
quote:
17s.gif Op woensdag 26 november 2014 10:25 schreef Alexxxxx het volgende:
[ afbeelding ]
Deze zonet gereserveerd, volgende week halen uit het asiel O+
wat een kleintje, hoe oud?
pi_147014897
Ahh, wat een leuke O+ Heb je al een naam?
If you can't beat them, arrange to have them beaten. -George Carlin.
pi_147014927
quote:
0s.gif Op woensdag 26 november 2014 10:29 schreef computergirl het volgende:

[..]

wat een kleintje, hoe oud?
is 1 juni geboren, dit is al een wat oudere foto, is vreemd genoeg al wat langer in het asiel

quote:
1s.gif Op woensdag 26 november 2014 10:29 schreef valentijn101 het volgende:
Ahh, wat een leuke O+ Heb je al een naam?
Op dit moment heet ie Sven Kramer :') Dat word dus wat nieuws. Ik wil graag Muninn, maar mijn vriendin wil dan niet de officiële spelling aanhouden dus wie weet word het wel heel wat anders :P maar we hebben nog een week om wat te bedenken.
pi_147014977
Pluis staat in de OP! :) O+
Ik zal binnenkort weer eens wat nieuwe foto's posten hier.

@Alexxxx wat een schatje! Hoe oud?
pi_147015011
quote:
0s.gif Op woensdag 26 november 2014 10:33 schreef Gwywen het volgende:
Pluis staat in de OP! :) O+
die lekkere grijze slaper, toch? Mooi beest
pi_147045470
Haha, mijn Dexter in de OP :D

Helaas moet ik zondag afscheid nemen van mijn fluffy vriendje. :'( Mijn vriendin en ik hebben vorige maand besloten uit elkaar te gaan. Om praktische redenen zijn we nog even samen blijven wonen, maar vanaf a.s. zondag ga ik tijdelijk bij mijn ouders wonen in afwachting van een nieuwe woning. Bij het bespreken van de logistiek e.d. ben ik met pijn in mijn hart ermee akkoord gegaan dat Dexter bij mijn ex blijft (die voorlopig in onze gezamenlijke woning blijft wonen).

We zijn als vrienden uit elkaar gegaan en een deel van mijn inboedel blijft in onze gezamenlijke woning, dus ik zal Dexter nog regelmatig blijven zien. Toch loop ik nu het einde nadert met een zwaar afscheidsgevoel rond, en maak ik de hele dag uit de losse hand-foto's van Dexter. Ik ga hem missen, en hoop dat hij ondanks zijn hartprobleempjes nog een lang leven tegemoet gaat O+

BonusBonusBonus: Dexter's kittentijd!!! O+

diseased rhinoceros pizzle
  Manager PR/Moderator donderdag 27 november 2014 @ 22:12:31 #11
269689 crew  Viv
pi_147071393
quote:
17s.gif Op donderdag 27 november 2014 01:47 schreef Flylib het volgende:
Helaas moet ik zondag afscheid nemen van mijn fluffy vriendje. :'(
Wat een tof beest, wat jammer dat je hem voortaan veel minder kunt zien. -O-
pi_147071601
Oh mijn lieve mooierd ook in de op!

Ze begint te wennen aan onze nieuwe aanwinst/huisgenoot trouwens (baby) O+
Kwak
pi_147073974
quote:
17s.gif Op donderdag 27 november 2014 01:47 schreef Flylib het volgende:
Haha, mijn Dexter in de OP :D

Helaas moet ik zondag afscheid nemen van mijn fluffy vriendje. :'( Mijn vriendin en ik hebben vorige maand besloten uit elkaar te gaan. Om praktische redenen zijn we nog even samen blijven wonen, maar vanaf a.s. zondag ga ik tijdelijk bij mijn ouders wonen in afwachting van een nieuwe woning. Bij het bespreken van de logistiek e.d. ben ik met pijn in mijn hart ermee akkoord gegaan dat Dexter bij mijn ex blijft (die voorlopig in onze gezamenlijke woning blijft wonen).

We zijn als vrienden uit elkaar gegaan en een deel van mijn inboedel blijft in onze gezamenlijke woning, dus ik zal Dexter nog regelmatig blijven zien. Toch loop ik nu het einde nadert met een zwaar afscheidsgevoel rond, en maak ik de hele dag uit de losse hand-foto's van Dexter. Ik ga hem missen, en hoop dat hij ondanks zijn hartprobleempjes nog een lang leven tegemoet gaat O+

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

BonusBonusBonus: Dexter's kittentijd!!! O+

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Ach ;( lijkt me heel lastig zo'n afscheid, ook al is het geen afscheid voorgoed. Sterkte!

En die kitten foto in de schoen is echt te O+
Duvel & Niels
pi_147110710
We nemen Dexter morgen mee naar mijn ex-schoonouders. Ik ga mee om afscheid te nemen, Dexter gaat mee omdat mijn ex hem vanaf nu vaker wil meenemen en hem wilt laten wennen aan hun huis, hun bejaarde kat Daantje en Bono de vrolijke labrador. Ben erg benieuwd hoe het gaat morgen. Mocht het nog leuke fotosituaties opleveren, dan deel ik ze uiteraard :)
pi_147111651
Is het dan de bedoeling van haar om Dexter bij haar ouders achter te laten? Kan jij hem dan niet meenemen
  Manager PR/Moderator zaterdag 29 november 2014 @ 11:53:43 #16
269689 crew  Viv
pi_147113937
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 november 2014 08:03 schreef computergirl het volgende:
Is het dan de bedoeling van haar om Dexter bij haar ouders achter te laten? Kan jij hem dan niet meenemen
Als ik het goed begrijp gaat Dexter bij de ex wonen, en wil zij Dexter meenemen naar haar ouders als ze daar op bezoek gaat. (Mijn katten zou je daar geen plezier mee doen trouwens. :{ )
pi_147207676
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 november 2014 11:53 schreef ViviRAWRS het volgende:

[..]

Als ik het goed begrijp gaat Dexter bij de ex wonen, en wil zij Dexter meenemen naar haar ouders als ze daar op bezoek gaat. (Mijn katten zou je daar geen plezier mee doen trouwens. :{ )
Dat inderdaad :)

Was voor Dexter een stressvolle dag. 1 uur heen en terug in de auto vond hij al erg genoeg. Was hij net gesetteld op het bed van de slaapkamer, kwam Daantje, de kat van mijn ex-schoonouders ineens binnen, en erg aardig was hij niet. Dus we moesten ze snel uit elkaar drijven.

Met de hond heeft hij weinig problemen. Hij kent Bono al (die is weleens langsgeweest) en heeft hem al vaak genoeg laten weten dat hij de baas is, en Bono begrijpt dat.

Dexter was erg bang voor Daantje en verstopte zich de rest van de middag/avond op de vensterbank voor de gordijnen.

Ik ben benieuwd hoe het komende weken gaat. Komend weekend gaat hij weer die kant op, en ook met de kerstdagen. Hopelijk worden Dexter en Daantje nog vriendjes, maar ik vrees er een beetje voor. Territoriumverhaal en zo.

Gisteren afscheid genomen. Dat ik mijn ex moet gaan missen is al 1 ding, maar het gemis van Dexter valt misschien nog wel zwaarder. Door mijn verhuizing gisteren was hij erg onrustig. En hij voelde ook aan dat er iets ging veranderen. Hij had zich 's middags tussen mijn te verhuizen spullen verstopt :P

Bizar hoe gehecht je kan raken aan zo'n beestje. Dexter was mijn eerste echte huisdier, jammer dat ik maar anderhalf jaar van hem mocht genieten. Mijn ex en ik hebben nu even een periode waarin we elkaar niet spreken om los te kunnen laten. Maar omdat een deel van mijn inboedel nog in onze gezamenlijke woning blijft en ik nog regelmatig post daar verwacht zal ik Dexter vast nog wel blijven zien. Toch is het gemis groot.

Ook al moet ik er nu nog niet aan denken vanwege het gemis van Dexter. Als ik over een half jaar overga naar een ander huis weet ik 1 ding zeker, het huis zal niet compleet zijn zonder een fluffy vriendje. Katten O+
pi_147210784
Arme Dexter
  zaterdag 6 december 2014 @ 13:34:00 #19
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_147331371
Meneer Loki is niet uit zijn mandje te rammen met dit weer O+

Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_147334925
Ons eerste huisdier gister uit het asiel gehaald :)

pi_147334980
quote:
2s.gif Op zaterdag 6 december 2014 13:34 schreef SEMTEX het volgende:
Meneer Loki is niet uit zijn mandje te rammen met dit weer O+
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Meneer Loki is een mooie meneer
pi_147334992
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 december 2014 16:31 schreef Taexon het volgende:
Ons eerste huisdier gister uit het asiel gehaald :)

[ afbeelding ]
Oeh, een lapjespoes!
pi_147336825
vandaag is ze 18 jaar geworden.... *O* *O* *O*
<a href="http://www.vwkweb.nl/" rel="nofollow" target="_blank">[b]Vereniging voor weerkunde en klimatologie[/b]</a>
<a href="http://www.estofex.org/" rel="nofollow" target="_blank">[b]ESTOFEX[/b]</a>
pi_147336965
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 december 2014 18:08 schreef -CRASH- het volgende:
[ afbeelding ]
^O^
pi_147338404

Ons hangkatje Fire.
pi_147338478
Crash 18 al weer. Wat een leeftijd voor d'r zeg.
pi_147344263
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 december 2014 18:08 schreef -CRASH- het volgende:
[ afbeelding ]
Gefeliciteerd met je mooie dame O+
Duvel & Niels
pi_147404221
Flylib, sterkte!
Crash, gefeliciteerd!

Wat een heerlijke foto's allemaal weer!
Tails tell tales
pi_147410571
Maar eens een paar foto's van mijn Mickey:

pi_147429732

Mijn kleine meid Izzy al weer 7 maanden oud O+
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
pi_147442910

Muezza vindt een kartonnen doos leuk... :')
  Manager PR/Moderator woensdag 10 december 2014 @ 06:45:58 #32
269689 crew  Viv
pi_147443760
quote:
0s.gif Op woensdag 10 december 2014 01:32 schreef sylvesterrr het volgende:
[ afbeelding ]

Mooierd! O+
pi_147444065
Wat ben ik trouwens trots dat mijn mooie dametje in de OP staat O+
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
pi_147444369
quote:
1s.gif Op woensdag 10 december 2014 07:43 schreef DjinN het volgende:
Wat ben ik trouwens trots dat mijn mooie dametje in de OP staat O+
selectie criterium was mooie oogjes of zachte buikjes :D
  woensdag 10 december 2014 @ 14:36:15 #35
139693 Rolstoelvandaal
I once was a stuntman...
pi_147453404
quote:
0s.gif Op woensdag 10 december 2014 08:23 schreef computergirl het volgende:

[..]

Waarom staat mijn Senna er dan niet bij!!! (grapje)

Leuke foto's weer allemaal.
pi_147453437
quote:
0s.gif Op woensdag 10 december 2014 01:32 schreef sylvesterrr het volgende:
[ afbeelding ]

Wat een heerlijk pluizenbolletje O+
Werewolf
pi_147477900
quote:
0s.gif Op woensdag 10 december 2014 08:23 schreef computergirl het volgende:

[..]

:D
pi_147478021
quote:
0s.gif Op woensdag 10 december 2014 06:45 schreef ViviRAWRS het volgende:

[..]

Mooierd! O+
quote:
1s.gif Op woensdag 10 december 2014 14:37 schreef sararaats het volgende:

[..]

Wat een heerlijk pluizenbolletje O+
Thanks. :)
  donderdag 11 december 2014 @ 14:46:59 #39
430139 Valerie.
C'est magnifique.
pi_147483390

Dat was 2 december. Hij lijkt nu al een keer zo groot bijna :+
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_147488578
Hier nog wat foto`s van onze meiden,
Pinky & Brain

Op de meeste foto`s liggen ze lekker klef tegen elkaar aan. O+

pi_147488760
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2014 17:51 schreef ausweiss het volgende:
Hier nog wat foto`s van onze meiden,
Pinky & Brain

Op de meeste foto`s liggen ze lekker klef tegen elkaar aan. O+
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Die 3e _O-
pi_147489096
quote:
1s.gif Op donderdag 11 december 2014 17:58 schreef computergirl het volgende:

[..]

Die 3e _O-
Ja echt een geniale foto,
Pinky lag van de zomer in der huisje heel relaxed.
pi_147510758

Vrouwtje eet pizza, Izzy is er als de kippen bij :D
pi_147510862
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 december 2014 12:24 schreef DjinN het volgende:
[ afbeelding ]
Vrouwtje eet pizza, Izzy is er als de kippen bij :D
O+
Werewolf
pi_147511619
Jij eet pizza in bed?!?! :o

quote:
0s.gif Op dinsdag 2 december 2014 00:55 schreef Flylib het volgende:

[..]

Dat inderdaad :)

Was voor Dexter een stressvolle dag. 1 uur heen en terug in de auto vond hij al erg genoeg. Was hij net gesetteld op het bed van de slaapkamer, kwam Daantje, de kat van mijn ex-schoonouders ineens binnen, en erg aardig was hij niet. Dus we moesten ze snel uit elkaar drijven.

Met de hond heeft hij weinig problemen. Hij kent Bono al (die is weleens langsgeweest) en heeft hem al vaak genoeg laten weten dat hij de baas is, en Bono begrijpt dat.

Dexter was erg bang voor Daantje en verstopte zich de rest van de middag/avond op de vensterbank voor de gordijnen.

[ afbeelding ]

Ik ben benieuwd hoe het komende weken gaat. Komend weekend gaat hij weer die kant op, en ook met de kerstdagen. Hopelijk worden Dexter en Daantje nog vriendjes, maar ik vrees er een beetje voor. Territoriumverhaal en zo.

Gisteren afscheid genomen. Dat ik mijn ex moet gaan missen is al 1 ding, maar het gemis van Dexter valt misschien nog wel zwaarder. Door mijn verhuizing gisteren was hij erg onrustig. En hij voelde ook aan dat er iets ging veranderen. Hij had zich 's middags tussen mijn te verhuizen spullen verstopt :P

[ afbeelding ]

Bizar hoe gehecht je kan raken aan zo'n beestje. Dexter was mijn eerste echte huisdier, jammer dat ik maar anderhalf jaar van hem mocht genieten. Mijn ex en ik hebben nu even een periode waarin we elkaar niet spreken om los te kunnen laten. Maar omdat een deel van mijn inboedel nog in onze gezamenlijke woning blijft en ik nog regelmatig post daar verwacht zal ik Dexter vast nog wel blijven zien. Toch is het gemis groot.

Ook al moet ik er nu nog niet aan denken vanwege het gemis van Dexter. Als ik over een half jaar overga naar een ander huis weet ik 1 ding zeker, het huis zal niet compleet zijn zonder een fluffy vriendje. Katten O+
Arme Dexter :{
Ik had het niet gekund... Sterkte!
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_147513306
Crosspost uit Jij en je (huisdier):
Mijn huisdier en ik
pi_147516178
quote:
17s.gif Op vrijdag 12 december 2014 13:42 schreef sylvesterrr het volgende:
Crosspost uit Jij en je (huisdier):
Mijn huisdier en ik
[ afbeelding ]
awh _O_

Filmpje opgezet voor mn Doerak
pi_147516272
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 december 2014 15:15 schreef JanPiraat het volgende:

[..]

awh _O_

Filmpje opgezet voor mn Doerak
[ afbeelding ]
Doerak kijkt graag naar vogels geloof ik. :+
pi_147521045
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 december 2014 12:55 schreef V1z0R het volgende:
Jij eet pizza in bed?!?! :o

[..]

Arme Dexter :{
Ik had het niet gekund... Sterkte!
Als ik om 22:30 thuis kom van mijn werk heb ik weinig zin om aan de keukentafel te gaan eten. Ga ik liever lekker op bed liggen voor de tv, met mn pizza, en de kat :D
pi_147524789
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 december 2014 18:02 schreef DjinN het volgende:

[..]

Als ik om 22:30 thuis kom van mijn werk heb ik weinig zin om aan de keukentafel te gaan eten. Ga ik liever lekker op bed liggen voor de tv, met mn pizza, en de kat :D
:D waarom ook eigenlijk niet...
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_147539870

Hij vindt mijn schouder(s!) wel een leuke plek geloof ik.
pi_147542141
Hij moet zijn neusje eens beter poetsen, zitten vlekjes op :D
  Manager PR/Moderator zaterdag 13 december 2014 @ 15:23:36 #53
269689 crew  Viv
pi_147542917
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 december 2014 12:41 schreef sylvesterrr het volgende:
[ afbeelding ]
Hij vindt mijn schouder(s!) wel een leuke plek geloof ik. [ afbeelding ]
O+ Fijn dat het zo gezellig is met Muezza!
pi_147543269
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 december 2014 14:43 schreef computergirl het volgende:
Hij moet zijn neusje eens beter poetsen, zitten vlekjes op :D
:D Volgens mij zijn dat pigmentvlekken. :P

quote:
0s.gif Op zaterdag 13 december 2014 15:23 schreef ViviRAWRS het volgende:

[..]

O+ Fijn dat het zo gezellig is met Muezza!
:Y
pi_147547363
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 december 2014 12:41 schreef sylvesterrr het volgende:
[ afbeelding ]
Hij vindt mijn schouder(s!) wel een leuke plek geloof ik. [ afbeelding ]
Ohhhh wat een schatje, die ogen! *smelt* O+
Duvel & Niels
pi_147572666
Afgelopen donderdag moest ik wat post ophalen. Dexter was ontzettend blij om me te zien. Hij gaf gelijk kopjes, heb hem nog nooit zo hard horen spinnen en kroelde tot hij erbij neerviel O+

Ik heb nog even een paar minuutjes met hem gespeeld voordat ik weer wegging. Zijn gezicht sprak boekdelen toen ik mijn jas weer aandeed en gedag zei. Hij rende gelijk naar me toe toen ik de voordeur opendeed. Ik vond het heel moeilijk om hem weer alleen te laten, maar ja...het is niet anders ;(

Je begrijpt dan ook wel dat ik zeer uitkijk naar het volgende moment dat er weer post voor me klaarligt.

Mijn ex was vrijdag met hem naar de dierenarts geweest voor de reguliere check-up. Zijn hart functioneert gelukkig prima (mede dankzij de medicijnen), maar hij is wel te dik en moet op dieet. Ik denk dat we hem iets teveel hebben verwend :P
pi_147572919
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 december 2014 18:36 schreef Duufje het volgende:

[..]

Ohhhh wat een schatje, die ogen! *smelt* O+
Echt iedereen is gek op die ogen. Thuis krijg ik nooit aandacht van bezoek. :'( Wat zou ik een goede player zijn als ik zijn kop had ipv mijn eigen hoofd. _O-
pi_147609959
quote:
9s.gif Op zondag 14 december 2014 16:59 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

Echt iedereen is gek op die ogen. Thuis krijg ik nooit aandacht van bezoek. :'( Wat zou ik een goede player zijn als ik zijn kop had ipv mijn eigen hoofd. _O-
Haha sowieso krijgen katten sneller aandacht denk ik :D
Toen wij kittens hadden kwamen sommige mensen ineens vaker op bezoek terwijl ze daarvoor nooit kwamen.. Haha tja van die schattige oogjes dat trekt mensen aan. :9
Duvel & Niels
pi_147610024
quote:
0s.gif Op zondag 14 december 2014 16:51 schreef Flylib het volgende:
Afgelopen donderdag moest ik wat post ophalen. Dexter was ontzettend blij om me te zien. Hij gaf gelijk kopjes, heb hem nog nooit zo hard horen spinnen en kroelde tot hij erbij neerviel O+

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Ik heb nog even een paar minuutjes met hem gespeeld voordat ik weer wegging. Zijn gezicht sprak boekdelen toen ik mijn jas weer aandeed en gedag zei. Hij rende gelijk naar me toe toen ik de voordeur opendeed. Ik vond het heel moeilijk om hem weer alleen te laten, maar ja...het is niet anders ;(

Je begrijpt dan ook wel dat ik zeer uitkijk naar het volgende moment dat er weer post voor me klaarligt.

Mijn ex was vrijdag met hem naar de dierenarts geweest voor de reguliere check-up. Zijn hart functioneert gelukkig prima (mede dankzij de medicijnen), maar hij is wel te dik en moet op dieet. Ik denk dat we hem iets teveel hebben verwend :P
Ach wat sneu. Lijkt me echt moeilijk om afscheid van je kat te nemen. Misschien kan je een keer savonds 'kat babysitten' als je ex weg is?
Wel fijn dat je kat blij was dat je er was :*
Duvel & Niels
pi_147618606
quote:
1s.gif Op maandag 15 december 2014 18:50 schreef Duufje het volgende:

[..]

Ach wat sneu. Lijkt me echt moeilijk om afscheid van je kat te nemen. Misschien kan je een keer savonds 'kat babysitten' als je ex weg is?
Wel fijn dat je kat blij was dat je er was :*
Mja ik overweeg weleens om 's middags langs te gaan puur voor Dexter. Maar los van hem vond ik het ook moeilijk om dat huis in te lopen omdat ik daar niet meer woon en het huis ineens heel anders voor me aanvoelt. Dus ik hou het liever bij het ophalen van de post. Dan laat ik Dex ook wat makkelijker los dan als ik een paar keer per week stiekem langsga. ;(
pi_147620914
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2014 21:53 schreef Flylib het volgende:

[..]

Mja ik overweeg weleens om 's middags langs te gaan puur voor Dexter. Maar los van hem vond ik het ook moeilijk om dat huis in te lopen omdat ik daar niet meer woon en het huis ineens heel anders voor me aanvoelt. Dus ik hou het liever bij het ophalen van de post. Dan laat ik Dex ook wat makkelijker los dan als ik een paar keer per week stiekem langsga. ;(
Begrijpelijk hoor, succes met loslaten :*
Duvel & Niels
pi_147645572

Ik werk als vrijwilliger bij het dierenasiel hier, soms heb je echt katten er tussen zitten met wie je meteen een klikje hebt O+
Kayla en ik O+ (ik hoop dat de foto hier mag, anders hoor ik het wel, dan verwijder ik hem weer ;) )
pi_147649577
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 december 2014 19:00 schreef DjinN het volgende:
[ afbeelding ]
Ik werk als vrijwilliger bij het dierenasiel hier, soms heb je echt katten er tussen zitten met wie je meteen een klikje hebt O+
Kayla en ik O+ (ik hoop dat de foto hier mag, anders hoor ik het wel, dan verwijder ik hem weer ;) )
Ik zie een kat, topic heet kattenfoto's dus *O*
Waarom zit deze knuffelkont in het asiel :{
pi_147650145
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 december 2014 19:00 schreef DjinN het volgende:
[ afbeelding ]
Goed werk ^O^
pi_147652272
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 december 2014 20:46 schreef computergirl het volgende:

[..]

Ik zie een kat, topic heet kattenfoto's dus *O*
Waarom zit deze knuffelkont in het asiel :{
Ik heb geen flauw idee waarom dit schatje in het asiel zit ;( Ze is zo ontzettend lief, knuffelig, en aanhankelijk. Ze is slechts een maandje ouder dan mijn kitten Izzy O+ Het is dat ze niet met andere katten kan, anders had ik haar al lang en breed geadopteerd :@
  roze dinsdag 16 december 2014 @ 22:25:56 #66
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_147654989
Geen hele mooie foto ofzo maar vond hem wel lief, onze 5 maanden oude kitten Kuroi:
Your beauty never ever scared me.
pi_147656939
quote:
2s.gif Op dinsdag 16 december 2014 22:25 schreef Amarantha het volgende:
Geen hele mooie foto ofzo maar vond hem wel lief, onze 5 maanden oude kitten Kuroi:
[ afbeelding ]
Wat een knapperdje! O+
pi_147657119

Met vrouwtje meekijken @ FOK! O+

Betrapt worden in de vaatwasser, met nieuwe lasers enz :Y Dit keer heeft Izzy voor blauw gekozen ipv groen :Y
pi_147658146
quote:
0s.gif Op maandag 8 december 2014 23:27 schreef Ferry_76 het volgende:
Maar eens een paar foto's van mijn Mickey:

[ link | afbeelding ]

[ link | afbeelding ]
die lijkt als 2 druppels water op die van mij, in ieder geval close... :)

pi_147661292
quote:
[ afbeelding ]
Katten en dozen. Geweldig. Af en toe neem ik gewoon een grote door mee van de supermarkt, dat vind onze aanlooppoes helemaal geweldig.
pi_147661333
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2014 06:39 schreef zweefbij het volgende:

[..]

Katten en dozen. Geweldig. Af en toe neem ik gewoon een grote door mee van de supermarkt, dat vind onze aanlooppoes helemaal geweldig.
Daarom is er deze:
F&F / Kat in het bak...euh doosje :D #2
^O^
pi_147663313
quote:
[ afbeelding ]
wow, 2 druppels water met onze 5 maanden oude kitten... zouden het broertjes zijn? :P
  roze woensdag 17 december 2014 @ 12:23:31 #73
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_147666364
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2014 10:18 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]

wow, 2 druppels water met onze 5 maanden oude kitten... zouden het broertjes zijn? :P
Nee :9 Dit is een dame hihi
pi_147666781
quote:
2s.gif Op woensdag 17 december 2014 12:23 schreef Amarantha het volgende:

[..]

Nee :9 Dit is een dame hihi
hm, ik weet dat onze kitten uit een nestje van 5 komt, en dat hij minstens 2 broertjes heeft, kan alsnog familie zijn :P
  roze woensdag 17 december 2014 @ 12:40:32 #75
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_147666806
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2014 12:39 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]

hm, ik weet dat onze kitten uit een nestje van 5 komt, en dat hij minstens 2 broertjes heeft, kan alsnog familie zijn :P
Was er één vermist? :9 Deze kitten komt van straat nml
pi_147667902
quote:
2s.gif Op woensdag 17 december 2014 12:40 schreef Amarantha het volgende:

[..]

Was er één vermist? :9 Deze kitten komt van straat nml
die van ons uit het asiel, ook van straat geplukt. Dokkum? :o
  roze woensdag 17 december 2014 @ 13:32:59 #77
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_147667989
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2014 13:30 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]

die van ons uit het asiel, ook van straat geplukt. Dokkum? :o
Emmen.
pi_147669142
quote:
2s.gif Op woensdag 17 december 2014 13:32 schreef Amarantha het volgende:

[..]

Emmen.
dan is de kans dat het familie is erg onwaarschijnlijk
pi_147672467
1 slaperig poezehoofd. Hoe durft het vrouwtje zomaar te bewegen, als meneer tegen haar aan ligt te pitten.
pi_147772327
Snurk
pi_147772480

Izzy wilde tussen mij en mijn vriend in liggen. Ze lag net, ineenkeer gaf mijn vriend een ruk aan het dekbed waardoor zij op dr rug rolde :D Ze heeft vervolgens een half uur in die positie geslapen _O- O+
pi_147774916

Zo heeft mijn kat ooit zo 2uur liggen slapen in deze positie:

Dit was toch te oncomfortabel :') :
pi_147777718
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 december 2014 15:05 schreef V1z0R het volgende:

Zo heeft mijn kat ooit zo 2uur liggen slapen in deze positie:
[ afbeelding ]
Dit was toch te oncomfortabel :') :
[ afbeelding ]
Schildpadkat ??? :D :D
pi_147788934

Zucht... Niks op tv
If you can't beat them, arrange to have them beaten. -George Carlin.
pi_147800587
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 december 2014 23:26 schreef valentijn101 het volgende:
[ afbeelding ]

Zucht... Niks op tv
schattig O+
Werewolf
pi_147868331
Pinky & Brain bezetten nu vriendlief zijn schoot.
Hop gewoon bovenop der zus ploffen O+

pi_147935899
Heerlijk topic! Wat een mooierds hier!

onze tuttebel O+ kijkt graag door de lamellen naar buiten...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_147937436
quote:
1s.gif Op woensdag 24 december 2014 22:18 schreef Vicky het volgende:
Heerlijk topic! Wat een mooierds hier!

[ afbeelding ]
onze tuttebel O+ kijkt graag door de lamellen naar buiten...
Dat bekkie! Wat een prachtbeest heb je daar!
Duvel & Niels
pi_147937991
quote:
1s.gif Op woensdag 24 december 2014 23:01 schreef Duufje het volgende:

[..]

Dat bekkie! Wat een prachtbeest heb je daar!
dankje!

Ze heeft ook nog een prachtig zusje

♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_147938095
KAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAT
pi_147938240
Mooie foto's weer :Y
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 december 2014 16:59 schreef DjinN het volgende:

[..]

Schildpadkat ??? :D :D
:D beest is de goedwies kwijt :+

Kwaliteitskeurmeesterkat beoordeelt voorbereidingen voor kerstdiner vanaf keukenkast:

Om van het gezeur af te wezen heeft ze vanavond al stukjes eend, garnalen, zalm en biefstuk gehad :')
pi_147938366
quote:
0s.gif Op woensdag 24 december 2014 23:23 schreef V1z0R het volgende:
Mooie foto's weer :Y

[..]

:D beest is de goedwies kwijt :+

Kwaliteitskeurmeesterkat beoordeelt voorbereidingen voor kerstdiner vanaf keukenkast:
[ afbeelding ]
Om van het gezeur af te wezen heeft ze vanavond al stukjes eend, garnalen, zalm en biefstuk gehad :')
_O-
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_147948262

Noodles' haar serieuze blik _O-
it's the map in my mind that sends me on my way.
pi_147950848
*;
O+
:')

[ Bericht 10% gewijzigd door Prego op 26-12-2014 12:14:30 ]
pi_147954328
Bram:

Harry:
Why are you wearing that stupid man suit?
  † In Memoriam † vrijdag 26 december 2014 @ 15:21:43 #96
37843 lady-wrb
kortaf
pi_147975847

onze logeerzwerverd O+
en ja, hij heeft een dierent-shirt aan en nee dat is niet voor de lol.
hij heeft een wond tussen zij voorpoten die behandeld wordt en waar hij de zalf steeds aflikt.
dit shirtje van de wibra werkt perfekt; hij kan er niet bijkomen nu.
pi_148001034
quote:
O+ wit!
pi_148001544
quote:
0s.gif Op donderdag 25 december 2014 12:56 schreef Diconnected het volgende:
[ afbeelding ]

Noodles' haar serieuze blik _O-
schattig!!
Werewolf
pi_148040880

pootjes van Frasier in de sneeuw O+