als je foto's in de OP wil hebben moet je wel een nieuw deel openen.quote:Op dinsdag 25 november 2014 00:09 schreef Michielos het volgende:
niemand wil de laatste maken, laat ik dan maar afsluiten met 2 topfoto's die zeker weten terugkomen in de OP van een volgend topic
wat een kleintje, hoe oud?quote:Op woensdag 26 november 2014 10:25 schreef Alexxxxx het volgende:
[ afbeelding ]
Deze zonet gereserveerd, volgende week halen uit het asiel
is 1 juni geboren, dit is al een wat oudere foto, is vreemd genoeg al wat langer in het asielquote:
Op dit moment heet ie Sven Kramerquote:Op woensdag 26 november 2014 10:29 schreef valentijn101 het volgende:
Ahh, wat een leukeHeb je al een naam?
Wat een tof beest, wat jammer dat je hem voortaan veel minder kunt zien.quote:Op donderdag 27 november 2014 01:47 schreef Flylib het volgende:
Helaas moet ik zondag afscheid nemen van mijn fluffy vriendje.
Achquote:Op donderdag 27 november 2014 01:47 schreef Flylib het volgende:
Haha, mijn Dexter in de OP
Helaas moet ik zondag afscheid nemen van mijn fluffy vriendje.Mijn vriendin en ik hebben vorige maand besloten uit elkaar te gaan. Om praktische redenen zijn we nog even samen blijven wonen, maar vanaf a.s. zondag ga ik tijdelijk bij mijn ouders wonen in afwachting van een nieuwe woning. Bij het bespreken van de logistiek e.d. ben ik met pijn in mijn hart ermee akkoord gegaan dat Dexter bij mijn ex blijft (die voorlopig in onze gezamenlijke woning blijft wonen).
We zijn als vrienden uit elkaar gegaan en een deel van mijn inboedel blijft in onze gezamenlijke woning, dus ik zal Dexter nog regelmatig blijven zien. Toch loop ik nu het einde nadert met een zwaar afscheidsgevoel rond, en maak ik de hele dag uit de losse hand-foto's van Dexter. Ik ga hem missen, en hoop dat hij ondanks zijn hartprobleempjes nog een lang leven tegemoet gaat![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
BonusBonusBonus: Dexter's kittentijd!!!![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Als ik het goed begrijp gaat Dexter bij de ex wonen, en wil zij Dexter meenemen naar haar ouders als ze daar op bezoek gaat. (Mijn katten zou je daar geen plezier mee doen trouwens.quote:Op zaterdag 29 november 2014 08:03 schreef computergirl het volgende:
Is het dan de bedoeling van haar om Dexter bij haar ouders achter te laten? Kan jij hem dan niet meenemen
Dat inderdaadquote:Op zaterdag 29 november 2014 11:53 schreef ViviRAWRS het volgende:
[..]
Als ik het goed begrijp gaat Dexter bij de ex wonen, en wil zij Dexter meenemen naar haar ouders als ze daar op bezoek gaat. (Mijn katten zou je daar geen plezier mee doen trouwens.)
Meneer Loki is een mooie meneerquote:Op zaterdag 6 december 2014 13:34 schreef SEMTEX het volgende:
Meneer Loki is niet uit zijn mandje te rammen met dit weer
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oeh, een lapjespoes!quote:Op zaterdag 6 december 2014 16:31 schreef Taexon het volgende:
Ons eerste huisdier gister uit het asiel gehaald
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 6 december 2014 18:08 schreef -CRASH- het volgende:
vandaag is ze 18 jaar geworden....![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Gefeliciteerd met je mooie damequote:Op zaterdag 6 december 2014 18:08 schreef -CRASH- het volgende:
vandaag is ze 18 jaar geworden....![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Mooierd!quote:Op woensdag 10 december 2014 01:32 schreef sylvesterrr het volgende:
[ afbeelding ]
Muezza vindt een kartonnen doos leuk...
selectie criterium was mooie oogjes of zachte buikjesquote:Op woensdag 10 december 2014 07:43 schreef DjinN het volgende:
Wat ben ik trouwens trots dat mijn mooie dametje in de OP staat
Waarom staat mijn Senna er dan niet bij!!! (grapje)quote:Op woensdag 10 december 2014 08:23 schreef computergirl het volgende:
[..]
selectie criterium was mooie oogjes of zachte buikjes
Wat een heerlijk pluizenbolletjequote:Op woensdag 10 december 2014 01:32 schreef sylvesterrr het volgende:
[ afbeelding ]
Muezza vindt een kartonnen doos leuk...
quote:Op woensdag 10 december 2014 08:23 schreef computergirl het volgende:
[..]
selectie criterium was mooie oogjes of zachte buikjes
quote:
Thanks.quote:Op woensdag 10 december 2014 14:37 schreef sararaats het volgende:
[..]
Wat een heerlijk pluizenbolletje
Die 3equote:Op donderdag 11 december 2014 17:51 schreef ausweiss het volgende:
Hier nog wat foto`s van onze meiden,
Pinky & Brain
Op de meeste foto`s liggen ze lekker klef tegen elkaar aan.![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 12 december 2014 12:24 schreef DjinN het volgende:
[ afbeelding ]
Vrouwtje eet pizza, Izzy is er als de kippen bij
Arme Dexterquote:Op dinsdag 2 december 2014 00:55 schreef Flylib het volgende:
[..]
Dat inderdaad![]()
Was voor Dexter een stressvolle dag. 1 uur heen en terug in de auto vond hij al erg genoeg. Was hij net gesetteld op het bed van de slaapkamer, kwam Daantje, de kat van mijn ex-schoonouders ineens binnen, en erg aardig was hij niet. Dus we moesten ze snel uit elkaar drijven.
Met de hond heeft hij weinig problemen. Hij kent Bono al (die is weleens langsgeweest) en heeft hem al vaak genoeg laten weten dat hij de baas is, en Bono begrijpt dat.
Dexter was erg bang voor Daantje en verstopte zich de rest van de middag/avond op de vensterbank voor de gordijnen.
[ afbeelding ]
Ik ben benieuwd hoe het komende weken gaat. Komend weekend gaat hij weer die kant op, en ook met de kerstdagen. Hopelijk worden Dexter en Daantje nog vriendjes, maar ik vrees er een beetje voor. Territoriumverhaal en zo.
Gisteren afscheid genomen. Dat ik mijn ex moet gaan missen is al 1 ding, maar het gemis van Dexter valt misschien nog wel zwaarder. Door mijn verhuizing gisteren was hij erg onrustig. En hij voelde ook aan dat er iets ging veranderen. Hij had zich 's middags tussen mijn te verhuizen spullen verstopt![]()
[ afbeelding ]
Bizar hoe gehecht je kan raken aan zo'n beestje. Dexter was mijn eerste echte huisdier, jammer dat ik maar anderhalf jaar van hem mocht genieten. Mijn ex en ik hebben nu even een periode waarin we elkaar niet spreken om los te kunnen laten. Maar omdat een deel van mijn inboedel nog in onze gezamenlijke woning blijft en ik nog regelmatig post daar verwacht zal ik Dexter vast nog wel blijven zien. Toch is het gemis groot.
Ook al moet ik er nu nog niet aan denken vanwege het gemis van Dexter. Als ik over een half jaar overga naar een ander huis weet ik 1 ding zeker, het huis zal niet compleet zijn zonder een fluffy vriendje. Katten
awhquote:Op vrijdag 12 december 2014 13:42 schreef sylvesterrr het volgende:
Crosspost uit Jij en je (huisdier):
Mijn huisdier en ik
[ afbeelding ]
Doerak kijkt graag naar vogels geloof ik.quote:Op vrijdag 12 december 2014 15:15 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
awh
Filmpje opgezet voor mn Doerak
[ afbeelding ]
Als ik om 22:30 thuis kom van mijn werk heb ik weinig zin om aan de keukentafel te gaan eten. Ga ik liever lekker op bed liggen voor de tv, met mn pizza, en de katquote:Op vrijdag 12 december 2014 12:55 schreef V1z0R het volgende:
Jij eet pizza in bed?!?!
[..]
Arme Dexter
Ik had het niet gekund... Sterkte!
quote:Op vrijdag 12 december 2014 18:02 schreef DjinN het volgende:
[..]
Als ik om 22:30 thuis kom van mijn werk heb ik weinig zin om aan de keukentafel te gaan eten. Ga ik liever lekker op bed liggen voor de tv, met mn pizza, en de kat
quote:Op zaterdag 13 december 2014 12:41 schreef sylvesterrr het volgende:
[ afbeelding ]
Hij vindt mijn schouder(s!) wel een leuke plek geloof ik. [ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 13 december 2014 14:43 schreef computergirl het volgende:
Hij moet zijn neusje eens beter poetsen, zitten vlekjes op
quote:Op zaterdag 13 december 2014 15:23 schreef ViviRAWRS het volgende:
[..]Fijn dat het zo gezellig is met Muezza!
Ohhhh wat een schatje, die ogen! *smelt*quote:Op zaterdag 13 december 2014 12:41 schreef sylvesterrr het volgende:
[ afbeelding ]
Hij vindt mijn schouder(s!) wel een leuke plek geloof ik. [ afbeelding ]
Echt iedereen is gek op die ogen. Thuis krijg ik nooit aandacht van bezoek.quote:Op zaterdag 13 december 2014 18:36 schreef Duufje het volgende:
[..]
Ohhhh wat een schatje, die ogen! *smelt*
Haha sowieso krijgen katten sneller aandacht denk ikquote:Op zondag 14 december 2014 16:59 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Echt iedereen is gek op die ogen. Thuis krijg ik nooit aandacht van bezoek.Wat zou ik een goede player zijn als ik zijn kop had ipv mijn eigen hoofd.
Ach wat sneu. Lijkt me echt moeilijk om afscheid van je kat te nemen. Misschien kan je een keer savonds 'kat babysitten' als je ex weg is?quote:Op zondag 14 december 2014 16:51 schreef Flylib het volgende:
Afgelopen donderdag moest ik wat post ophalen. Dexter was ontzettend blij om me te zien. Hij gaf gelijk kopjes, heb hem nog nooit zo hard horen spinnen en kroelde tot hij erbij neerviel![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb nog even een paar minuutjes met hem gespeeld voordat ik weer wegging. Zijn gezicht sprak boekdelen toen ik mijn jas weer aandeed en gedag zei. Hij rende gelijk naar me toe toen ik de voordeur opendeed. Ik vond het heel moeilijk om hem weer alleen te laten, maar ja...het is niet anders![]()
Je begrijpt dan ook wel dat ik zeer uitkijk naar het volgende moment dat er weer post voor me klaarligt.
Mijn ex was vrijdag met hem naar de dierenarts geweest voor de reguliere check-up. Zijn hart functioneert gelukkig prima (mede dankzij de medicijnen), maar hij is wel te dik en moet op dieet. Ik denk dat we hem iets teveel hebben verwend
Mja ik overweeg weleens om 's middags langs te gaan puur voor Dexter. Maar los van hem vond ik het ook moeilijk om dat huis in te lopen omdat ik daar niet meer woon en het huis ineens heel anders voor me aanvoelt. Dus ik hou het liever bij het ophalen van de post. Dan laat ik Dex ook wat makkelijker los dan als ik een paar keer per week stiekem langsga.quote:Op maandag 15 december 2014 18:50 schreef Duufje het volgende:
[..]
Ach wat sneu. Lijkt me echt moeilijk om afscheid van je kat te nemen. Misschien kan je een keer savonds 'kat babysitten' als je ex weg is?
Wel fijn dat je kat blij was dat je er was
Begrijpelijk hoor, succes met loslatenquote:Op maandag 15 december 2014 21:53 schreef Flylib het volgende:
[..]
Mja ik overweeg weleens om 's middags langs te gaan puur voor Dexter. Maar los van hem vond ik het ook moeilijk om dat huis in te lopen omdat ik daar niet meer woon en het huis ineens heel anders voor me aanvoelt. Dus ik hou het liever bij het ophalen van de post. Dan laat ik Dex ook wat makkelijker los dan als ik een paar keer per week stiekem langsga.
Ik zie een kat, topic heet kattenfoto's dusquote:Op dinsdag 16 december 2014 19:00 schreef DjinN het volgende:
[ afbeelding ]
Ik werk als vrijwilliger bij het dierenasiel hier, soms heb je echt katten er tussen zitten met wie je meteen een klikje hebt![]()
Kayla en ik(ik hoop dat de foto hier mag, anders hoor ik het wel, dan verwijder ik hem weer
)
Goed werkquote:Op dinsdag 16 december 2014 19:00 schreef DjinN het volgende:
[ afbeelding ]
Ik werk als vrijwilliger bij het dierenasiel hier, soms heb je echt katten er tussen zitten met wie je meteen een klikje hebt![]()
Kayla en ik(ik hoop dat de foto hier mag, anders hoor ik het wel, dan verwijder ik hem weer
)
Ik heb geen flauw idee waarom dit schatje in het asiel zitquote:Op dinsdag 16 december 2014 20:46 schreef computergirl het volgende:
[..]
Ik zie een kat, topic heet kattenfoto's dus![]()
Waarom zit deze knuffelkont in het asiel
Wat een knapperdje!quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:25 schreef Amarantha het volgende:
Geen hele mooie foto ofzo maar vond hem wel lief, onze 5 maanden oude kitten Kuroi:
[ afbeelding ]
die lijkt als 2 druppels water op die van mij, in ieder geval close...quote:Op maandag 8 december 2014 23:27 schreef Ferry_76 het volgende:
Maar eens een paar foto's van mijn Mickey:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Katten en dozen. Geweldig. Af en toe neem ik gewoon een grote door mee van de supermarkt, dat vind onze aanlooppoes helemaal geweldig.quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:25 schreef Amarantha het volgende:
Geen hele mooie foto ofzo maar vond hem wel lief, onze 5 maanden oude kitten Kuroi:
[ afbeelding ]
Daarom is er deze:quote:Op woensdag 17 december 2014 06:39 schreef zweefbij het volgende:
[..]
Katten en dozen. Geweldig. Af en toe neem ik gewoon een grote door mee van de supermarkt, dat vind onze aanlooppoes helemaal geweldig.
wow, 2 druppels water met onze 5 maanden oude kitten... zouden het broertjes zijn?quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:25 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
Neequote:Op woensdag 17 december 2014 10:18 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
wow, 2 druppels water met onze 5 maanden oude kitten... zouden het broertjes zijn?
hm, ik weet dat onze kitten uit een nestje van 5 komt, en dat hij minstens 2 broertjes heeft, kan alsnog familie zijnquote:
Was er één vermist?quote:Op woensdag 17 december 2014 12:39 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
hm, ik weet dat onze kitten uit een nestje van 5 komt, en dat hij minstens 2 broertjes heeft, kan alsnog familie zijn
die van ons uit het asiel, ook van straat geplukt. Dokkum?quote:Op woensdag 17 december 2014 12:40 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Was er één vermist?Deze kitten komt van straat nml
Emmen.quote:Op woensdag 17 december 2014 13:30 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
die van ons uit het asiel, ook van straat geplukt. Dokkum?
Schildpadkat ???quote:Op zaterdag 20 december 2014 15:05 schreef V1z0R het volgende:
Zo heeft mijn kat ooit zo 2uur liggen slapen in deze positie:
[ afbeelding ]
Dit was toch te oncomfortabel:
[ afbeelding ]
schattigquote:Op zaterdag 20 december 2014 23:26 schreef valentijn101 het volgende:
[ afbeelding ]
Zucht... Niks op tv
Dat bekkie! Wat een prachtbeest heb je daar!quote:Op woensdag 24 december 2014 22:18 schreef Vicky het volgende:
Heerlijk topic! Wat een mooierds hier!
[ afbeelding ]
onze tuttebelkijkt graag door de lamellen naar buiten...
dankje!quote:Op woensdag 24 december 2014 23:01 schreef Duufje het volgende:
[..]
Dat bekkie! Wat een prachtbeest heb je daar!
quote:
quote:Op woensdag 24 december 2014 23:23 schreef V1z0R het volgende:
Mooie foto's weer
[..]beest is de goedwies kwijt
Kwaliteitskeurmeesterkat beoordeelt voorbereidingen voor kerstdiner vanaf keukenkast:
[ afbeelding ]
Om van het gezeur af te wezen heeft ze vanavond al stukjes eend, garnalen, zalm en biefstuk gehad
quote:Op donderdag 25 december 2014 14:42 schreef Prego het volgende:
[ afbeelding ]![]()
[ afbeelding ]![]()
[ afbeelding ]
schattig!!quote:Op donderdag 25 december 2014 12:56 schreef Diconnected het volgende:
[ afbeelding ]
Noodles' haar serieuze blik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |