SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De 10 geboden van dit topic:
1. Gij zult niet maveren; (zie 10)
2. Gij zult alle Brabanders adoreren;
3. Gij zult het Trapzionisme verspreiden;
4. Gij zult Viola aanbidden;
5. Gij zult niet het blik met mongolen openen;
6. Gij zult Tobi's naaktfotos bezoedelen;
7. Gij zult uw medemens met een Mocrobox uitlachen en vernederen;
8. Gij zult zeker niet geband worden voordat 2Happy4U U waarschuwt;
9. Gij zult WEFUT.com gebruiken voor squadbuilden;
10. Gij zult "SMLENO" niet gebruiken zonder goedkeuring van MrvanTrapZ (copyright pending)
De FUT SC speltips/regels.
Speltip 1: Praat niet over FUT (met chicks) maar wel over chicks.
Speltip 2: Niet wedden op Italiaanse clubs in Europa.
etc etc
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
MogguhAlex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Jo
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Soms is t net meldingsplicht
klacht. KUT mist KUT files
Moet nog naar utrecht ookPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Lacazette al bijna 100k
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Ik had onderweg last van file door een ongeluk. Vraag: wat doet een Roemeense vrachtwagen op een 3-baans snelweg in de middenberm tegen de pilaar van een viaduct?quote:Op dinsdag 25 november 2014 08:10 schreef FCsuarez het volgende:
Soms is t net meldingsplicht
klacht. KUT mist KUT files
Moet nog naar utrecht ook
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
zo heb ik een duitser in mijn linker flank gehad bij het ritsen op een 4 baansweg terwijl ik op de 3e reed :,) WTF moet je daar.quote:Op dinsdag 25 november 2014 08:17 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik had onderweg last van file door een ongeluk. Vraag: wat doet een Roemeense vrachtwagen op een 3-baans snelweg in de middenberm tegen de pilaar van een viaduct?Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Classic kits![]()
Probeer tussen die brei aan 26 pagina's classic kits van Braunschweig maar eens die ene actuele home kit te vinden
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
#nerdproblemsquote:Op dinsdag 25 november 2014 08:31 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Classic kits![]()
Probeer tussen die brei aan 26 pagina's classic kits van Braunschweig maar eens die ene actuele home kit te vinden![]()
Terechte klacht. Probeer maar eens winst te maken op kits met AL DIE classic kits die je tegenkomt.quote:Op dinsdag 25 november 2014 08:31 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Classic kits![]()
Probeer tussen die brei aan 26 pagina's classic kits van Braunschweig maar eens die ene actuele home kit te vinden![]()
Ga eens iets normaals doen op je werk johquote:Op dinsdag 25 november 2014 08:31 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Classic kits![]()
Probeer tussen die brei aan 26 pagina's classic kits van Braunschweig maar eens die ene actuele home kit te vinden
gr gr je baasDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Je moet godverrrrdomme je bakkes houden. Toen ik vanochtend in de file stond ben ik dat kitjen gaan zoeken.quote:Op dinsdag 25 november 2014 08:36 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ga eens iets normaals doen op je werk joh
gr gr je baasNAC Breda
Rèsbaarge![]()
Jij bent heul geen baasquote:Op dinsdag 25 november 2014 08:36 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ga eens iets normaals doen op je werk joh
gr gr je baas![]()
Godverquote:Op dinsdag 25 november 2014 08:37 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Je moet godverrrrdomme je bakkes houden. Toen ik vanochtend in de file stond ben ik dat kitjen gaan zoeken.![]()
![]()
![]()
quote:
Elke dag![]()
Ken je lachen Edje Kadetje....maar in de tussentijd kwam ik wel een prachtig kitje tegen dat perfect past bij mijn away kit. Ik heb nu dit:quote:
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Jij sprak mensen toch aan op hun smaak qua kits?quote:Op dinsdag 25 november 2014 08:50 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ken je lachen Edje Kadetje....maar in de tussentijd kwam ik wel een prachtig kitje tegen dat perfect past bij mijn away kit. Ik heb nu dit:
[ afbeelding ]![]()
Elke dag![]()
Neeuh. Da was ik niet. Maar ik vind deze wel gaafquote:Op dinsdag 25 november 2014 08:52 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Jij sprak mensen toch aan op hun smaak qua kits?![]()
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Uit shirt snap ik nog wel (al vind ik het gruwelijk lelijk), maar dat thuisshirtquote:Op dinsdag 25 november 2014 08:52 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Neeuh. Da was ik niet. Maar ik vind deze wel gaaf
Elke dag![]()
Ik moet ook nog even in-game zien, maar ik vind het best een geinig shirt. En beide met die horzintale banenquote:Op dinsdag 25 november 2014 08:54 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Uit shirt snap ik nog wel (al vind ik het gruwelijk lelijk), maar dat thuisshirt
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Voor Zeefuik een helquote:Op dinsdag 25 november 2014 08:56 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik moet ook nog even in-game zien, maar ik vind het best een geinig shirt. En beide met die horzintale banenDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |