Ik kan 29 mei de hele avond vermaken met Ariana.quote:Op dinsdag 25 november 2014 01:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zou me prima kunnen vermaken met alleen Ariana hoor.
nog niets gevondenquote:Op dinsdag 25 november 2014 01:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ben je al een vervolgopleiding aan het zoeken?
Jij gaat dan alleen maar tussen bakvisjes van 11 lopen te gillenquote:Op dinsdag 25 november 2014 01:40 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik kan 29 mei de hele avond vermaken met Ariana.
Ik heb al contacten met lekkere chicks die erheen gaanquote:Op dinsdag 25 november 2014 01:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij gaat dan alleen maar tussen bakvisjes van 11 lopen te gillen
bohhh zou ik ook wel willenquote:Op dinsdag 25 november 2014 01:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Acteeropleiding?
Ik wil dat misschien ook wel doen. Acteren lijkt me gaaf
Ja maar die denken dat jij gay bentquote:Op dinsdag 25 november 2014 01:40 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik heb al contacten met lekkere chicks die erheen gaan
Al gehosseld?quote:Op dinsdag 25 november 2014 01:40 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik heb al contacten met lekkere chicks die erheen gaan
ik doe wel een tshirt op NOT GAYquote:Op dinsdag 25 november 2014 01:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja maar die denken dat jij gay bent
Dat ga je dan ook leren en zie je wel of je er aanleg voor hebt.quote:Op dinsdag 25 november 2014 01:41 schreef Fylax het volgende:
[..]
bohhh zou ik ook wel willen
maar durf niet
weet niet eens of ik kan acteren
ja maar als ik er geen aanleg voor heb doe ik een opleiding wat ik niet kanquote:Op dinsdag 25 november 2014 01:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat ga je dan ook leren en zie je wel of je er aanleg voor hebt.
Je loopt toch bij een psycholoog? Kan die niks doen tegen je faalangst
Ik ben 15.quote:Op dinsdag 25 november 2014 01:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan denken ze het nog meer
[..]
Al seks gehad?
Dat ik dit vraag aan een jongen van 14
Niks mis om verschillende opleidingen te proberen hoor. Dan weet je waar je kracht en zwaktes liggen, komt alleen maar van pas.quote:Op dinsdag 25 november 2014 01:44 schreef Fylax het volgende:
[..]
ja maar als ik er geen aanleg voor heb doe ik een opleiding wat ik niet kan
ja maar ik heb nog steeds alleen maar onderzoeken bij psycholoog, volgende maand krijg ik diagnoses.
Dan ben je er gewoon nog niet klaar voor.quote:Op dinsdag 25 november 2014 01:45 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik ben 15.
Nee ik heb nog geen seks gehad, ookal had ik het allang kunnen doen met een paar chicks maar durf niet want is eng en ben onzeker.
ja maar dan zit ik 3 jaar lang uit m'n neus te vreten omdat ik het niet kan ofzoquote:Op dinsdag 25 november 2014 01:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Niks mis om verschillende opleidingen te proberen hoor. Dan weet je waar je kracht en zwaktes liggen, komt alleen maar van pas.
Wat doen ze voor onderzoeken dan? Allemaal pisvraagjes zeker?
ik wil t wel hoor, maar ben gewoon onzeker..quote:Op dinsdag 25 november 2014 01:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan ben je er gewoon nog niet klaar voor.
Wou dat ik dat had
Toelating op de filmacademie is zwaar. Dus daarvoor weet je al of je aanleg hebt of niet, je moet een portfolio als cv insturenquote:Op dinsdag 25 november 2014 01:46 schreef Fylax het volgende:
[..]
ja maar dan zit ik 3 jaar lang uit m'n neus te vreten omdat ik het niet kan ofzo
ja dus dat wordt al niets.quote:Op dinsdag 25 november 2014 01:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Toelating op de filmacademie is zwaar. Dus daarvoor weet je al of je aanleg hebt of niet, je moet een portfolio als cv insturen
Als je het niks vind kan je gewoon stoppen na een paar maanden en iets nieuws zoeken hoor.quote:Op dinsdag 25 november 2014 01:46 schreef Fylax het volgende:
[..]
ja maar dan zit ik 3 jaar lang uit m'n neus te vreten omdat ik het niet kan ofzo
Iedereen is onzeker.quote:Op dinsdag 25 november 2014 01:46 schreef Fylax het volgende:
[..]
ik wil t wel hoor, maar ben gewoon onzeker..
Moet je dan daar auditie doen? Lijkt me sowieso wel populaire opleidingquote:Op dinsdag 25 november 2014 01:49 schreef Fok-it het volgende:
Het leek mij vroeger ook wel tof maar nooit auditie voor iets gedaan ofzo
Dat zeg je al een halfjaar maar ondertussen ben je al te oud.quote:Op dinsdag 25 november 2014 01:49 schreef Fylax het volgende:
[..]
ja dus dat wordt al niets.
ik ga misschien wel auditie doen met brugklas
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |