ja wat moest ze maar niet komenquote:
Kloptquote:Op dinsdag 25 november 2014 02:20 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Maar dat had dearest niet door toch dat nick daar stond
quote:Op dinsdag 25 november 2014 02:24 schreef Fylax het volgende:
Ik was wel echt een hosselaar in de brugklas hoor. Heb een halve buurt met BBM gehosseld. 500 pingcontacten en met meerdere flirten. Mooie tijd was dat.
Nu wilt niemand mij meer omdat ik bijna iedereen al gehad heb en de rest vriendinnen van zijn die allemaal verhalen over mij hebben gehoord.
Ik moet echt gaan verhuizen.
Gelukkig heb je Safa nog.quote:Op dinsdag 25 november 2014 02:24 schreef Fylax het volgende:
Ik was wel echt een hosselaar in de brugklas hoor. Heb een halve buurt met BBM gehosseld. 500 pingcontacten en met meerdere flirten. Mooie tijd was dat.
Nu wilt niemand mij meer omdat ik bijna iedereen al gehad heb en de rest vriendinnen van zijn die allemaal verhalen over mij hebben gehoord.
Durfde je met je angst de achtbaan niet in?quote:Op dinsdag 25 november 2014 02:24 schreef Fylax het volgende:
Heb ik jullie trouwens ook verteld over mijn avontuur in Walibi?
Klopt.quote:Op dinsdag 25 november 2014 02:25 schreef d4v1d het volgende:
Maar je bent zeker nogsteeds maagd.
Met je 500 bbm sletjes
Aflevering 3 seizoen drie over Fylax.quote:Op dinsdag 25 november 2014 02:26 schreef Fok-it het volgende:
Ik denk dat zelfs de Brugklas-cast bekend is met Fylax
Ik heb ze allemaal al aangesproken .quote:Op dinsdag 25 november 2014 02:26 schreef Fok-it het volgende:
Ik denk dat zelfs de Brugklas-cast bekend is met Fylax
Godverdommequote:Op dinsdag 25 november 2014 02:27 schreef Fylax het volgende:
Ik was in Walibi deze zomer met mijn 2 matties, en zag daar een leuk meisje in de friettent ofzo. ze liep langs en toen zei ik hoi![]()
vond ik wel spannend. Ze glimlachte naar me dus was helemaal in love.
Daarna ging ze weg en zei ze doeeiii en ik weer in love.
Toen wij weg gingen van Walibi zag ik haar op het treinstation, ik probeerde moed te verzamelen om haar nummer te fixrn maar ik durfde niet. En toen was ik te laat want ee moesten de trein halen.
Toen keek ze fucking verdrietig naar me vanaf het perron terwijl ik in de trein zat.
Heb toen honderden tweets gezocht op Twitter met #Walibi in de hoop haar terug te vinden, zonder resultaat.
En ze hebben ook gereageerd?quote:Op dinsdag 25 november 2014 02:28 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik heb ze allemaal al aangesproken .
Dit klinkt meer als een homovriend die veel met chicks praat dan een 'player'. Ken je verder niet, maar dit is hoe ik deze laatste posts zie.quote:Op dinsdag 25 november 2014 02:24 schreef Fylax het volgende:
veel met chicks flirt*quote:Op dinsdag 25 november 2014 02:29 schreef Klaploper het volgende:
[..]
Dit klinkt meer als een homovriend die veel met chicks praat dan een 'player'. Ken je verder niet, maar dit is hoe ik deze laatste posts zie.
Jat dr tas.quote:Op dinsdag 25 november 2014 02:29 schreef Tassendief het volgende:
Ik zag vandaag ook een leuk meisje bij de bushalte,dus ik zei hey en toen moest ze lachen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |