Correct.quote:Op maandag 24 november 2014 23:38 schreef ir.Relevant het volgende:
CJ, van GTA San Andreas uit 2004 van Rockstar
EDIT: Awww
alsnog goed lolquote:Op maandag 24 november 2014 23:38 schreef ir.Relevant het volgende:
CJ, van GTA San Andreas uit 2004 van Rockstar
EDIT: Awww
groeien weg van de zwaartekrachtquote:Op maandag 24 november 2014 23:39 schreef ir.Relevant het volgende:
Waarom zijn bananen krom? (Serieuze vraag)
Groeien naar de zonquote:Op maandag 24 november 2014 23:39 schreef ir.Relevant het volgende:
Waarom zijn bananen krom? (Serieuze vraag)
Negatieve gravitropie!quote:Op maandag 24 november 2014 23:40 schreef Klaploper het volgende:
[..]
groeien weg van de zwaartekracht
Biggens?quote:Op maandag 24 november 2014 23:43 schreef Klaploper het volgende:
Hoe heet het favoriete tijdschrift van Al Bundy?
Fout geschreven maar duidelijk dat je weet waarover het gaat. Reken hem goed!quote:
Ik weet dat de spelling fout was idd, maar weet de goeie ook niet meer.quote:Op maandag 24 november 2014 23:44 schreef Klaploper het volgende:
[..]
Fout geschreven maar duidelijk dat je weet waarover het gaat. Reken hem goed!
Big'unsquote:Op maandag 24 november 2014 23:45 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik weet dat de spelling fout was idd, maar weet de goeie ook niet meer.
upper en downer? Als in drugs?quote:Op maandag 24 november 2014 23:48 schreef Fera het volgende:
Wat wordt er ook er ook wel bedoeld met waker en slaper?
Correct.quote:
Is ook wel leuk.quote:
Jij bent goed !quote:
Jij bent ook goed, alleen net te laatquote:
gras? Vruchtbaarheidquote:Op dinsdag 25 november 2014 00:07 schreef ir.Relevant het volgende:
Elk jaar woeden er over de hele wereld grote bosbranden, waarbij hele bossen worden verwoest. Sommige soorten in vaak getroffen gebieden beschermen zich tegen de hitte door allerlei aanpassingen, maar er zijn er ook die de brand juist aanwakkeren door de olie in hun bladeren. Welke planten doen dit, en waarom?
In volgens mij diezelfde (of een vergelijkbare) serie (met David Attenborough) kwam ook de plant die ik bedoel voorbij. Dieper gravenquote:Op dinsdag 25 november 2014 00:15 schreef Klaploper het volgende:
Was een keer een aflevering van geloof ik Planet Earth over grasbranden. Erg indrukwekkend, maar weet niet of dat met olie te maken heeft. Werd gewoon droog denk ik eigenlijk.
Klopt, sos-signalen van gras ruiken erg lekkerquote:Op dinsdag 25 november 2014 00:16 schreef houdjemond het volgende:
Gemaaid gras ruikt toch zo lekker omdat ze andere grasjes willen waarschuwen? Daarom dacht ik aan vetplantjes
Was een gok omdat je olie noemde..quote:Op dinsdag 25 november 2014 00:18 schreef ir.Relevant het volgende:
[..]
Klopt, sos-signalen van gras ruiken erg lekker
Maar ik ken geen vetplanten die dit doen.
Schiet me zo niets te binnen. Is het wel een soort dat de meesten kennen?quote:Op dinsdag 25 november 2014 00:17 schreef ir.Relevant het volgende:
[..]
In volgens mij diezelfde (of een vergelijkbare) serie (met David Attenborough) kwam ook de plant die ik bedoel voorbij. Dieper graven
Ja.quote:Op dinsdag 25 november 2014 00:20 schreef Klaploper het volgende:
[..]
Schiet me zo niets te binnen. Is het wel een soort dat de meesten kennen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |