SM is ook een rollenspel. Of denk jij dat sm gelijk staat aan mishandeling ?quote:Op dinsdag 25 november 2014 00:24 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Als iemand als een mietje slaat is het ook geen SM meer, dan is het gewoon een rollenspel.
Niet al teveel ervaring mee maar een elektro ding geeft geloof ik geen littekens en geen ontstekingen.quote:Op maandag 24 november 2014 23:27 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel een goed plan. Het kwam nu ook wel een beetje uit het niets opzetten, ik had het niet verwacht. Weet jij trouwens of die electrotoys ook een leuke toevoeging zijn?
Het seksleven van TS is inmiddels allang niet meer intiem.quote:Op dinsdag 25 november 2014 07:28 schreef hoink581 het volgende:
Je kan gewoon toegang tot KEL vragen hoor, in plaats van ons met je intieme ranzigheden lastig te vallen.
Intiem heeft onderhand wel een wat sarcastische ondertoon gekregen in TS zijn geval.quote:Op dinsdag 25 november 2014 10:00 schreef Pulzzar het volgende:
Het seksleven van TS is inmiddels allang niet meer intiem.
Je hebt interesse in SM?quote:Op dinsdag 25 november 2014 11:06 schreef Crip het volgende:
Ik wil die vriend van jou wel ontmoeten.
Stuur een dm met al je gegevens naar TS.quote:Op dinsdag 25 november 2014 04:33 schreef along het volgende:
TS wat is dit!!! ik ben 12 en vind het echt eng allemaal.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |