abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 2 december 2014 @ 12:21:07 #126
30560 2Mini
Official Logo
pi_147214370
TVP... ik ga dit vanavond op mijn gemak even doorlezen.. klinkt interessant :)
Camera 1... 1!
  dinsdag 2 december 2014 @ 14:40:17 #127
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_147218208
Vanmorgen even bij de boekhandel snel de review van de OnePlus doorgelezen in de nieuwste PCM, en daar noemden ze het de beste phone die je momenteel kunt kopen, met 1 miniem minpuntje dat ze het scherm soms iets te gevoelig vonden, maar dat vonden ze zelf ook al nauwelijks vermeldenswaardig... :P

Vorige week trouwens de email gekregen dat mijn pre-order 'ready to ship' was en dat ik binnen een paar werkdagen de verzendingsbevestiging zou krijgen, maar helaas nog niet ontvangen. Maar goed, zal wel goedkomen.

Edit: Oh, net de bevestigingsmail ontvangen. Mooi :) Deze gaat naar mijn hardwerkende schoonpa.
  dinsdag 2 december 2014 @ 14:45:24 #128
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_147218331
quote:
99s.gif Op dinsdag 2 december 2014 14:40 schreef Yi-Long het volgende:
Vanmorgen even bij de boekhandel snel de review van de OnePlus doorgelezen in de nieuwste PCM, en daar noemden ze het de beste phone die je momenteel kunt kopen, met 1 miniem minpuntje dat ze het scherm soms iets te gevoelig vonden, maar dat vonden ze zelf ook al nauwelijks vermeldenswaardig... :P

Vorige week trouwens de email gekregen dat mijn pre-order 'ready to ship' was en dat ik binnen een paar werkdagen de verzendingsbevestiging zou krijgen, maar helaas nog niet ontvangen. Maar goed, zal wel goedkomen.

Edit: Oh, net de bevestigingsmail ontvangen. Mooi :) Deze gaat naar mijn hardwerkende schoonpa.
Blaadje doorlezen bij de boekhandel :') Koop dat blad dan voor die paar euro droeftoeter _O-

Ik heb besloten nog even te wachten met aanschaf, ik ben niet zo'n fan van cyanogen en knal er wel een custom ROM op wanneer een goed stabiel alternatief is :Y
Please sir. When moon? When Mustang?
  dinsdag 2 december 2014 @ 15:01:39 #129
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_147218698
quote:
3s.gif Op dinsdag 2 december 2014 14:45 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Blaadje doorlezen bij de boekhandel :') Koop dat blad dan voor die paar euro droeftoeter _O-

Ik heb besloten nog even te wachten met aanschaf, ik ben niet zo'n fan van cyanogen en knal er wel een custom ROM op wanneer een goed stabiel alternatief is :Y
Ik zag dat er een review van de OnePlus in stond, en dat is het enige artikeltje waar ik even in geïnteresseerd was. Sowieso, tijdschriften in NL kosten al snel 5-6 euro, dus dikke lul dat ik die koop. Belachelijke prijzen tegenwoordig. Laat die uitgeverijen maar lekker failliet gaan. 4-5 euro is de absolute max dat ik voor een tijdschrift betaal, tenzij het GamesTM of Empire/Total Film ofzo is, want dat zijn gewoon dikke goede tijdschriften van stevige kwaliteit en uitstekende artikelen die je jaren later nog steeds kunt lezen.
  dinsdag 2 december 2014 @ 15:18:16 #130
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_147219065
Die tijdschriften van tegenwoordig zijn voor het leeuwendeel advertorials en reclames
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_147219082
Is er een betere manier om contacten over te zetten dan via je Google account? Op een of andere manier ontbreken er een flink aantal contacten nu op mijn OPO, terwijl ik wel nog een backup op mijn oude telefoon heb gedaan vlak voordat ik overging naar de Oneplus.

quote:
0s.gif Op maandag 1 december 2014 21:15 schreef relativity het volgende:
Waarom doe je eigenlijk je htc one weg? prima telefoon toch?
Omdat de camera 70% van de tijd niet scherp stelde en er paar andere puntjes aan waren die mij niet bevielen.
It is our light, not our darkness that frightens us the most.
Our biggest fear is not that we are inadequate, our biggest fear is that we are powerful beyond measure.
  dinsdag 2 december 2014 @ 15:41:12 #132
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_147219739
quote:
11s.gif Op dinsdag 2 december 2014 15:18 schreef Catch22- het volgende:
Die tijdschriften van tegenwoordig zijn voor het leeuwendeel advertorials en reclames
De Nederlandse wel. De Amerikaanse waren dat altijd al. De Britse zijn meestal wel prima. GamesTM is mijn favoriete gamesblad, dus daar een abo op. ImagineFX ook een abo op. En soms haal ik Empire of TotalFilm, al vind ik die in NL wat duur vergeleken met de originele prijs, en de prijs die ik ervoor betaalde in Hong Kong (6 euro, bij HMV).

PC mags enzo zijn meestal maar zeer beperkt houdbaar, wat betreft content, en daarnaast ook gewoon compleet voorbij gestreefd door het internet. Een oud artikel over Taxi Driver of Mario galxy is na 10 jaar nog wel leuk om te lezen, maar een artikel over de nieuwe Intel processor toch een stuk minder :P

Maar goed, zag dat er een OnePlus review in stond, dus even snel doorgelezen, en wederom dus zeer positief :) Ook op internet kom je deze maand natuurlijk de nodige lijstjes weer tegen van 'beste phones van het jaar' enzo, en dan komt ie ook toch steeds wel in de top 3 terug. :)

Prima aankoop geweest. :)
pi_147221662
Jongens, ik twijfel. Ik kan binnenkort mijn abbo verlengen, dus ik wil van te voren even weten wat ik ga doen.

Ik twijfel tussen de iPhone 6 en de One Plus One. Ik heb nu al zo'n 4/5 jaar de iPhone, bevalt allemaal prima. Maar ik ben een beetje klaar met het uiterlijk van de iPhone. Wil wel wat meer customisen, maar dan moet niet ten koste gaan van de kwaliteit.

Wat vinden jullie? Ik weet hoe een iPhone is, dus daar ligt het niet aan. Ben alleen benieuwd wat men e r hier van denkt en of je echt kwalitatief veel achteruit gaat als je van een iPhone naar OnePlusOne gaat. :)
  dinsdag 2 december 2014 @ 16:48:53 #134
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_147221727
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 december 2014 16:46 schreef einschtein het volgende:
Jongens, ik twijfel. Ik kan binnenkort mijn abbo verlengen, dus ik wil van te voren even weten wat ik ga doen.

Ik twijfel tussen de iPhone 6 en de One Plus One. Ik heb nu al zo'n 4/5 jaar de iPhone, bevalt allemaal prima. Maar ik ben een beetje klaar met het uiterlijk van de iPhone. Wil wel wat meer customisen, maar dan moet niet ten koste gaan van de kwaliteit.

Wat vinden jullie? Ik weet hoe een iPhone is, dus daar ligt het niet aan. Ben alleen benieuwd wat men e r hier van denkt en of je echt kwalitatief veel achteruit gaat als je van een iPhone naar OnePlusOne gaat. :)
Vond ik van niet (ben van een iPhone 5 naar een OPO gegaan met drie weken LG G2 ertussen). Camera is wat minder (qua ervaring en kwaliteit), maar verder is het een heel fijn toestel. En een heul stuk voordeliger
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_147221784
quote:
11s.gif Op dinsdag 2 december 2014 16:48 schreef Catch22- het volgende:

[..]

Vond ik van niet (ben van een iPhone 5 naar een OPO gegaan met drie weken LG G2 ertussen). Camera is wat minder (qua ervaring en kwaliteit), maar verder is het een heel fijn toestel. En een heul stuk voordeliger
Ja, als ik een sim-only neem (die mij bevalt) en de Oppo 64GB koop, dan zit ik na een jaar op de exact kosten van een iPhone 6 los ofzo. :')
  dinsdag 2 december 2014 @ 16:54:07 #136
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_147221864
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 december 2014 16:50 schreef einschtein het volgende:

[..]

Ja, als ik een sim-only neem (die mij bevalt) en de Oppo 64GB koop, dan zit ik na een jaar op de exact kosten van een iPhone 6 los ofzo. :')
Jep. Maargoed; sommige mensen hebben liever een iPhone.
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_147221901
quote:
11s.gif Op dinsdag 2 december 2014 16:54 schreef Catch22- het volgende:

[..]

Jep. Maargoed; sommige mensen hebben liever een iPhone.
Ja, ik ben nu dus een iPhone gewend. Maar als ik de home-screens van een Android-device zo nu en dan zie. :9~

Ik wil wel eens wat anders. Maar ik twijfel dus. Een beetje.
  dinsdag 2 december 2014 @ 16:55:59 #138
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_147221925
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 december 2014 16:46 schreef einschtein het volgende:
Jongens, ik twijfel. Ik kan binnenkort mijn abbo verlengen, dus ik wil van te voren even weten wat ik ga doen.

Ik twijfel tussen de iPhone 6 en de One Plus One. Ik heb nu al zo'n 4/5 jaar de iPhone, bevalt allemaal prima. Maar ik ben een beetje klaar met het uiterlijk van de iPhone. Wil wel wat meer customisen, maar dan moet niet ten koste gaan van de kwaliteit.

Wat vinden jullie? Ik weet hoe een iPhone is, dus daar ligt het niet aan. Ben alleen benieuwd wat men e r hier van denkt en of je echt kwalitatief veel achteruit gaat als je van een iPhone naar OnePlusOne gaat. :)
Je gaat er juist dik op vooruit. Vriendin is overgestapt van iPhone naar One+. Moeder van een vriend van me ook. Een andere vriend ook. Allemaal dik tevreden.

Hoe kom je er uberhaupt bij dat iPhone beter zou zijn? Die loopt zo'n beetje standaard 2 jaar achter ongeveer qua mogelijkheden en specs, en betaal je de hoofdprijs voor.

Nog even los van het feit dat je tegenwoordig sowieso niet meer aan die abo's met toestel moet beginnen, want in de praktijk is dat helemaal niet meer zo voordelig, en ben je beter af met een los toestel en een passend abo dat beter overeenkomt met je eigen gebruik (of pre-paid).
pi_147221988
quote:
99s.gif Op dinsdag 2 december 2014 16:55 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Je gaat er juist dik op vooruit. Vriendin is overgestapt van iPhone naar One+. Moeder van een vriend van me ook. Een andere vriend ook. Allemaal dik tevreden.

Hoe kom je er uberhaupt bij dat iPhone beter zou zijn? Die loopt zo'n beetje standaard 2 jaar achter ongeveer qua mogelijkheden en specs, en betaal je de hoofdprijs voor.

Nog even los van het feit dat je tegenwoordig sowieso niet meer aan die abo's met toestel moet beginnen, want in de praktijk is dat helemaal niet meer zo voordelig, en ben je beter af met een los toestel en een passend abo dat beter overeenkomt met je eigen gebruik (of pre-paid).
Dat van de specs, dat is een de ene kant een bevinding dat ik heb gedaan op het internet en aan de andere kant een simpele assumptie. :P Maar dat laatste is onredelijk.

Nee, klopt. Maar in welk opzicht is de OPO beter dan de iPhone (6)?
pi_147222052
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 december 2014 16:46 schreef einschtein het volgende:
Jongens, ik twijfel. Ik kan binnenkort mijn abbo verlengen, dus ik wil van te voren even weten wat ik ga doen.

Ik twijfel tussen de iPhone 6 en de One Plus One. Ik heb nu al zo'n 4/5 jaar de iPhone, bevalt allemaal prima. Maar ik ben een beetje klaar met het uiterlijk van de iPhone. Wil wel wat meer customisen, maar dan moet niet ten koste gaan van de kwaliteit.

Wat vinden jullie? Ik weet hoe een iPhone is, dus daar ligt het niet aan. Ben alleen benieuwd wat men e r hier van denkt en of je echt kwalitatief veel achteruit gaat als je van een iPhone naar OnePlusOne gaat. :)
De Oneplus One is wat betreft bouwkwaliteit een van de beste smartphones die ik gehad heb ( Ik heb de OPO natuurlijk nog ). Oh en als een mobiel besturingssysteem goed naar eigen smaak aan te passen dan is het Android wel.

Ik zelf dus ook niet echte minpunten noemen, ja in het donker doet de camera het wat minder maar in algemene zin doet die het wel goed.

Maar goed je kunt ook mijn review lezen op mijn weblog ↓ ;)
pi_147222110
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 december 2014 17:01 schreef Diqiu-Long het volgende:

[..]

De Oneplus One is wat betreft bouwkwaliteit een van de beste smartphones die ik gehad heb ( Ik heb de OPO natuurlijk nog ). Oh en als een mobiel besturingssysteem goed naar eigen smaak aan te passen dan is het Android wel.

Ik zelf dus ook niet echte minpunten noemen, ja in het donker doet de camera het wat minder maar in algemene zin doet die het wel goed.

Maar goed je kunt ook mijn review lezen op mijn weblog ↓ ;)
Ah, lees voer. Ga ik lezen.
  dinsdag 2 december 2014 @ 17:07:41 #142
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_147222227
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 december 2014 17:01 schreef Diqiu-Long het volgende:
Ik zelf dus ook niet echte minpunten noemen, ja in het donker doet de camera het wat minder maar in algemene zin doet die het wel goed.
Scheelt al een bak als je de night-setting pakt :)
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  dinsdag 2 december 2014 @ 17:21:34 #143
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_147222582
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 december 2014 16:58 schreef einschtein het volgende:

[..]

Dat van de specs, dat is een de ene kant een bevinding dat ik heb gedaan op het internet en aan de andere kant een simpele assumptie. :P Maar dat laatste is onredelijk.

Nee, klopt. Maar in welk opzicht is de OPO beter dan de iPhone (6)?
Nou ja, soiweos prijs-kwaliteit natuurlijk, maar ook Android>iOS, en vooral met Cyanogen wat standaard op OPO zit.

Ook qua design vind ik de OnePlus een stuk mooier, maar dat is persoonlijk. Battery-life is beter (tenzij de nieuwste iPhone daar plotseling heel goed mee is geworden...), en ook qua apps zit je met Android prima natuurlijk, en geen idee of de nieuwste iPhone al gejailbreaked is, maar volgens mij is dat met Android-phones erg makkelijk. Zelf nog niet gedaan btw.

iPhone 6 heeft volgens mij wel meer pixels op het scherm, maar goed, FullHD is meer dan genoeg voor een 5.5 inch phone.

Tenslotte heb je met een OnePlus een redelijk unieke phone, terwijl je met de iPhone weer met de meute meeloopt, en een idioot hoge prijs betaald voor vrijwel hetzelfde design, hetzelfde OS vrijwel zonder aanpassingsmogelijkheden, en specs die je goedkoper bij de OPO of andere Android phones zult vinden.

De enige reden om bij iPhone te blijven is eigenlijk omdat je er altijd tevreden over bent geweest en geen goede reden hebt om over te willen stappen. Merk-trouw dus.
pi_147224027
OnePlusOne besteld. :D

Toch iets wat me aantrok, die telefoon. Wilde sowieso wel wat anders. :P Het aanpassen van het design, is iets wat mij al een tijd enorm trok. Altijd die standaard lay-out van iOS en als je dan een bewegend achtergrond had, trok het weer je accu leeg. :N
  dinsdag 2 december 2014 @ 18:56:50 #145
249833 Jotcha
duw eens op mijn neus!
pi_147225358
Ik ben ook overgestapt van een iPhone, nog nooit android gehad. Is er een manier om je gegevens, gesprekken en gamesaves van apps van iOS naar android over te zetten?
  dinsdag 2 december 2014 @ 19:10:29 #146
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_147225775
Nee. Contacten kan via google
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_147226211
Ik heb altijd vanaf het begin al Google Mail+Contacts+Agenda gebruikt, dus dat scheelt mij weer. :P
  dinsdag 2 december 2014 @ 19:27:51 #148
402566 SgtPorkbeans
Emmenaren olé olé
pi_147226439
Ik wacht met smart op mijn OPO flipcase :@
Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.
pi_147227532
Zojuist m'n nieuwe tempered glass screenprotector erop gezet nadat de vorige m'n telefoon had gered. Scherm is echt zo goed als nieuw nog, een heeeel klein pitje waar de screenprotector ook een pitje had (zie vorige post voor foto). Al met een de beste investering in tijden geweest die 15 euro O+
"Fear is going to be a player in your life, but you get to decide how much."
"You can fail at what you don't want, so you might as well take a chance on doing what you love."
pi_147227647
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 december 2014 19:21 schreef einschtein het volgende:
Ik heb altijd vanaf het begin al Google Mail+Contacts+Agenda gebruikt, dus dat scheelt mij weer. :P
Ik gebruik gewoon iCloud mail, contacten en agenda op al mijn Android-apparaten. Makkelijk zat :)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')