Misschien ja?quote:Op vrijdag 28 november 2014 12:04 schreef Regilio_ het volgende:
- MVV, gaat misschien binnenkort gebeuren
Stuur haar een dickpic, helpt vast!quote:Op vrijdag 28 november 2014 12:30 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Eén van de dames is er nog niet uit of ze het durft![]()
quote:Op vrijdag 28 november 2014 13:08 schreef Godshand het volgende:
[..]
Stuur haar een dickpic, helpt vast!
Hap hap hapquote:Op vrijdag 28 november 2014 15:51 schreef Jelia het volgende:
Ik weet niet welke man ooit de dick-pic heeft bedacht, maar ken weinig vrouwen die ze waarderen. Vrouwen hebben meer met foto's die wat aan de fantasie overlaten als het aan komt op sexy selfies. Dat is mijn ervaring in ieder geval.
Google eens op "don't send the D"
Mijn penis is het enige dat mooi is aan mijn lichaam. En penissen zijn niet eens mooi.quote:Op vrijdag 28 november 2014 15:51 schreef Jelia het volgende:
Ik weet niet welke man ooit de dick-pic heeft bedacht, maar ken weinig vrouwen die ze waarderen. Vrouwen hebben meer met foto's die wat aan de fantasie overlaten als het aan komt op sexy selfies. Dat is mijn ervaring in ieder geval.
Ja, dat willen we zien natuurlijk.quote:Op vrijdag 28 november 2014 16:19 schreef artelligence het volgende:
[..]
Mijn penis is het enige dat mooi is aan mijn lichaam. En penissen zijn niet eens mooi.
Ik wist niet wat het was maar vind het niet mooi.quote:Op vrijdag 28 november 2014 16:46 schreef SonicVolcano het volgende:
Een close-up van een kut doet mij ook niks.
Het mooist is als ze gewoon naakt is, full body, en dat je die V-vorm ziet (eventueel een thigh gap). Bliss
Kan ook wel met brede heupen hoor.quote:Op vrijdag 28 november 2014 17:15 schreef Beauke het volgende:
[..]
Ik wist niet wat het was maar vind het niet mooi.![]()
Doet me denken aan die foto's die ze hebben gemaakt in concentratie/vernietigingskampen op het einde van WO2.
quote:Op vrijdag 28 november 2014 16:46 schreef SonicVolcano het volgende:
Een close-up van een kut doet mij ook niks.
Het mooist is als ze gewoon naakt is, full body, en dat je die V-vorm ziet (eventueel een thigh gap). Bliss
Dus je wil niet mijn dickpics hebben?quote:Op vrijdag 28 november 2014 15:51 schreef Jelia het volgende:
wel niet?quote:Op zondag 30 november 2014 01:14 schreef Daeneris het volgende:
- vast gebonden worden
- buitenlucht
- oudere man ( maar wel niet ouder dan 50 )
Dat is net het punt, dat kan dus niet. Een Thigh gap komt voornamelijk voor bij jonge meisjes met onvolgroeide lichamen en een enkel supermodel.quote:Op vrijdag 28 november 2014 18:42 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Kan ook wel met brede heupen hoor.
Tsja, dat is een extreem voorbeeld. Zijn genoeg slanke vrouwen die het hebben zonder zichzelf te moeten uithongeren.quote:Op zondag 30 november 2014 10:49 schreef Jelia het volgende:
[..]
Dat is net het punt, dat kan dus niet. Een Thigh gap komt voornamelijk voor bij jonge meisjes met onvolgroeide lichamen en een enkel supermodel.
http://nieuws-uitgelicht.(...)hoonheidsideaal.html
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |