Moet je niet hardop zeggen. Dan krijg je haat-dm's van ene I en gaat hij je afzeiken in serieuze topics die hier niets mee te maken hebben.quote:
Wie?quote:Op maandag 24 november 2014 21:08 schreef Klaploper het volgende:
[..]
Moet je niet hardop zeggen. Dan krijg je haat-dm's van ene I en gaat hij je afzeiken in serieuze topics die hier niets mee te maken hebben.
Krijg ik eindelijk eens dm's...quote:Op maandag 24 november 2014 21:08 schreef Klaploper het volgende:
[..]
Moet je niet hardop zeggen. Dan krijg je haat-dm's van ene I en gaat hij je afzeiken in serieuze topics die hier niets mee te maken hebben.
Het boeit me niet, alleen zo sneu.quote:Op maandag 24 november 2014 21:09 schreef HPLC het volgende:
[..]
Krijg ik eindelijk eens dm's...
En daar heb je een blokkeerknop voor en ik kom hem praktisch toch nooit tegen
Wie had de vraag trouwens?
exclusief natuurlijk, gekkie!quote:Op maandag 24 november 2014 21:17 schreef raptorix het volgende:
Is de vraag in of exlcusief Missippsi?
quote:Op maandag 24 november 2014 21:17 schreef raptorix het volgende:
Tennesseequote:Op maandag 24 november 2014 21:17 schreef raptorix het volgende:
Zouxhandig zijn als je liet weten of we enigszins warm zittenquote:
77 procent is ook Siberië waar geen hond te vinden isquote:Op maandag 24 november 2014 21:21 schreef HPLC het volgende:
Lekkere indeling. 80 procent van het land is dus oblastloos
46?quote:Op maandag 24 november 2014 21:22 schreef eliasbar het volgende:
Hint/tip: het antwoord is lager dan 50
Jawel, wilde honden, wolven en beren.quote:Op maandag 24 november 2014 21:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
77 procent is ook Siberië waar geen hond te vinden is
48quote:
*ik heb het ipgezocht dus mijn antwoorden tellen niet meer*quote:...
Kleine tip: Ergens in Spanje of Portugal.
1: Fok-it: 89quote:
quote:Op maandag 24 november 2014 21:33 schreef eliasbar het volgende:
[..]
*ik heb het ipgezocht dus mijn antwoorden tellen niet meer*
Dit is in Italië (Liguria), niet Spanje of Portugal...
Ik zeg: nieuwe vraag!
quote:Op maandag 24 november 2014 21:33 schreef Toto69 het volgende:
[..]dude, ik heb in Portugal gewoond, deze foto zelf gemaakt in Cascais. Dus wie zou het nou beter weten
quote:Op maandag 24 november 2014 21:33 schreef Toto69 het volgende:
[..]dude, ik heb in Portugal gewoond, deze foto zelf gemaakt in Cascais. Dus wie zou het nou beter weten
Nee, ik heb een tijd gewerkt voor een reiswebsite waar ik het beeldmateriaal verzorgde. Heb toen heel Portugal gedaanquote:Op maandag 24 november 2014 21:35 schreef raptorix het volgende:
Hij heeft reverse image search gedaan![]()
![]()
![]()
Noorwegen?quote:
Warmquote:
Ik vond 't wel bijzonder knapquote:Op maandag 24 november 2014 21:36 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Nee, ik heb een tijd gewerkt voor een reiswebsite waar ik het beeldmateriaal verzorgde. Heb toen heel Portugal gedaan
Finlandquote:
Sorryquote:Op maandag 24 november 2014 21:33 schreef Toto69 het volgende:
Kijk eens goed naar het plaatje als je reverse image searched.quote:Op maandag 24 november 2014 21:37 schreef eliasbar het volgende:
[..]
Ik heb een correct antwoord gegeven op je vraav. Hier met die punt dus
Dan zou Aarde ook correct zijnquote:Op maandag 24 november 2014 21:37 schreef eliasbar het volgende:
[..]
Het is toch gewoon op aarde, wat lul je nou ??quote:Op maandag 24 november 2014 21:38 schreef raptorix het volgende:
[..]
Kijk eens goed naar het plaatje als je reverse image searched.
Dat zei ik ook sukkel, scroll naar bovenquote:Op maandag 24 november 2014 21:38 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Dan zou Aarde ook correct zijn
Hi ha ho wat een lol. Net als Iraans niet goedrekenen als je vraagt waar de vriendin van Genee vandaan komt maar Iran wel.quote:Op maandag 24 november 2014 21:37 schreef eliasbar het volgende:
[..]
Loop dit topic niet te verzieken manquote:Op maandag 24 november 2014 21:39 schreef eliasbar het volgende:
[..]
Het is toch gewoon op aarde, wat lul je nou ??
stop nou eens met dat gejank zegquote:Op maandag 24 november 2014 21:40 schreef Klaploper het volgende:
[..]
Hi ha ho wat een lol. Net als Iraans niet goedrekenen als je vraagt waar de vriendin van Genee vandaan komt maar Iran wel.
Ja kom op. Noorwegen telt gewoonquote:Op maandag 24 november 2014 21:40 schreef Pandaplint het volgende:
Het is in Noorwegen. Maar hoe heet deze bekende rotspunt.
quote:Op maandag 24 november 2014 21:39 schreef eliasbar het volgende:
[..]
Het is toch gewoon op aarde, wat lul je nou ??
Die begint pas in maart.quote:Op maandag 24 november 2014 21:41 schreef HPLC het volgende:
[..]![]()
Moet jij niet naar bed? Morgen begint de CITO-toets
Dat is heel wat anders: 'Iraans' is niet het land waar ze vandaan komt.quote:Op maandag 24 november 2014 21:40 schreef Klaploper het volgende:
[..]
Hi ha ho wat een lol. Net als Iraans niet goedrekenen als je vraagt waar de vriendin van Genee vandaan komt maar Iran wel.
Vooruit dan maarquote:
Doeiquote:Op maandag 24 november 2014 21:42 schreef eliasbar het volgende:
[..]
Dat is heel wat anders, 'Iraans' is niet het land waar ze vandaan komt.
Maar wanneer je vraagt 'waar is dit', dan is planeet aarde een heel correct antwoord.
... alles alleen maar letterlijk kunnen lezen. Past bij een bepaalde aandoening. Of je bent gewoon piepjong.quote:Op maandag 24 november 2014 21:42 schreef eliasbar het volgende:
[..]
Dat is heel wat anders, 'Iraans' is niet het land waar ze vandaan komt.
Maar wanneer je vraagt 'waar is dit', dan is planeet aarde een heel correct antwoord.
Je moet het ook niet 'te" lastig makenquote:
Kanker nou maar op voordat ik je paar stompen op je kop geef.quote:Op maandag 24 november 2014 21:43 schreef eliasbar het volgende:
[..]
Aarde is gewoon goed hoor, had je je vraag maar beter moeten formuleren
Rustig aan Raptor.quote:Op maandag 24 november 2014 21:44 schreef raptorix het volgende:
[..]
Kanker nou maar op voordat ik je paar stompen op je kop geef.
quote:Op maandag 24 november 2014 21:44 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik ook.quote:
4 missisppiquote:Op maandag 24 november 2014 21:44 schreef EttovanBelgie het volgende:
1 Mississippi,
2 Mississippi,
3 Mississippi...
Inderdaadquote:
smegmanus oale lullo, woar bin ie?quote:Op maandag 24 november 2014 21:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Inderdaaddit topic moet gewoon veel beter gemod worden
Waarom moet je nou weer gelijk met kanker gaan schelden? Ik zeg alleen dat mijn antwoord feitelijk goed is, gezien de vraagstelling. Als je geen tegenargument hebt, zeg dat dan gewoon, dan hoef je me toch niet 'weg te kankeren'?quote:Op maandag 24 november 2014 21:44 schreef raptorix het volgende:
[..]
Het autistenspreekuur is morgen, doei.quote:Op maandag 24 november 2014 21:44 schreef eliasbar het volgende:
[..]
Is dat wat je altijd zegt als je geen tegenargument hebt?
Doe gewoon normaal zoals iedereen hier, ga niet bijdehand lopen doen met je reverse image search waarin je nog faalt ook, en dan kinderachtig gaan lopen zeiken, ik weet niet of je het door hebt, maar het is je in 10 minuten gelukt om de hele sfeer hier te verpesten.quote:Op maandag 24 november 2014 21:47 schreef eliasbar het volgende:
[..]
Waarom moet je nou weer gelijk met kanker gaan schelden? Ik zeg alleen dat mijn antwoord feitelijk goed is, gezien de vraagstelling. Als je geen tegenargument hebt, zeg dat dan gewoon, dan hoef je me toch niet 'weg te kankeren'?
Gelukkig ben ik er nogquote:Op maandag 24 november 2014 21:48 schreef raptorix het volgende:
[..]
Doe gewoon normaal zoals iedereen hier, ga niet bijdehand lopen doen met je reverse image search waarin je nog faalt ook, en dan kinderachtig gaan lopen zeiken, ik weet niet of je het door hebt, maar het is je in 10 minuten gelukt om de hele sfeer hier te verpesten.
Sorryquote:Op maandag 24 november 2014 21:48 schreef houdjemond het volgende:
Ik kan jullie ook geen half uur alleen laten he
mascaraquote:Op maandag 24 november 2014 21:48 schreef Fok-it het volgende:
Thanks
Nieuwe vraag:
Welk cosmeticaproduct is ook een plaats in Algerije?
Lippenstiftquote:Op maandag 24 november 2014 21:48 schreef Fok-it het volgende:
Thanks
Nieuwe vraag:
Welk cosmeticaproduct is ook een plaats in Algerije?
Ik doe normaal (ik kom met feiten en scheld niet met kanker zoals jij), mijn antwoord was goed!quote:Op maandag 24 november 2014 21:48 schreef raptorix het volgende:
[..]
Doe gewoon normaal zoals iedereen hier, ga niet bijdehand lopen doen met je reverse image search waarin je nog faalt ook, en dan kinderachtig gaan lopen zeiken, ik weet niet of je het door hebt, maar het is je in 10 minuten gelukt om de hele sfeer hier te verpesten.
waarom denk jij eigenlijk dat je de baas bent van dit topic?quote:Op maandag 24 november 2014 21:49 schreef houdjemond het volgende:
Weet je, als we nog langer blijven janken, kankeren en zeiken gaan we lekker met strafpunten werken als jullie het daarmee eens zijn.
Mag ik dat zeggen als LijstjeMeisje, ja dat mag ik zeggen.
RTquote:Op maandag 24 november 2014 21:50 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
waarom denk jij eigenlijk dat je de baas bent van dit topic?
Mee eens, maar dan heet je wel voortaan Mart Smeetsquote:Op maandag 24 november 2014 21:49 schreef houdjemond het volgende:
Weet je, als we nog langer blijven janken, kankeren en zeiken gaan we lekker met strafpunten werken als jullie het daarmee eens zijn.
Ehrm, ik weet niet waar je dat vandaan haalt, en verder was het gewoon een voorstel.quote:Op maandag 24 november 2014 21:50 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
waarom denk jij eigenlijk dat je de baas bent van dit topic?
Ja piss ff op met je LijstjeMeisje, je speelt nooit mee maar denkt altijd dat je een of andere godin bent Ofzo, doe gewoon lekker normaal mee en loop je niet te profileren hierquote:Op maandag 24 november 2014 21:49 schreef houdjemond het volgende:
quote:Op maandag 24 november 2014 21:50 schreef HPLC het volgende:
[..]
Mee eens, maar dan heet je wel voortaan Mart Smeets
quote:Op maandag 24 november 2014 21:44 schreef raptorix het volgende:
[..]
Louisianaquote:
Indianaquote:Op maandag 24 november 2014 21:51 schreef EttovanBelgie het volgende:
Vraag:
Welke Amerikaanse staat heeft vanaf 2000 haar staatsvlag tot drie keer toe veranderd?
Politieke kwestie!
Alabamaquote:Op maandag 24 november 2014 21:54 schreef EttovanBelgie het volgende:
De vlag werd gezien als kwetsend jegens de zwarte bevolking...
Men was al vanaf 1990 bezig met voorstellen ter verandering, vooral met oog op de Olympische spelen die in 1996 daar zouden plaatsvinden...
1: Fok-it: 90quote:
Georgia dan.quote:Op maandag 24 november 2014 21:54 schreef EttovanBelgie het volgende:
De vlag werd gezien als kwetsend jegens de zwarte bevolking...
Men was al vanaf 1990 bezig met voorstellen ter verandering, vooral met oog op de Olympische spelen die in 1996 daar zouden plaatsvinden...
Ik weet niet alle afleveringenquote:Op maandag 24 november 2014 21:58 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Klopt.
Maar je vergeet dus welke aflevering (beschrijving) dus je krijgt nog geen punt.
Door een autobotsing.quote:Op maandag 24 november 2014 21:56 schreef Toto69 het volgende:
De volgende vraag:
Ooit heb ik een Paint gemaakt van de family guy epic chicken fight:
[ afbeelding ]
Maar waarom kreeg Peter ruzie met hem? En in welke aflevering was dat (beschrijving is voldoende, dus waar de aflevering over gaat)
beide antwoorden in één post = 1 punt
Hoef niet het exacte getal of zo hè, alleen waar ie over gingquote:Op maandag 24 november 2014 21:59 schreef Tassendief het volgende:
[..]
Ik weet niet alle afleveringen
Hulde voor jouw paintskills!quote:Op maandag 24 november 2014 21:56 schreef Toto69 het volgende:
De volgende vraag:
Ooit heb ik een Paint gemaakt van de family guy epic chicken fight:
[ afbeelding ]
Maar waarom kreeg Peter ruzie met hem? En in welke homo-aflevering was dat (beschrijving is voldoende, dus waar de aflevering over gaat)
beide antwoorden in één post = 1 punt
Maar de botsing was de reden voor het gevecht op straat, wat jij zo mooi hebt getekendquote:Op maandag 24 november 2014 22:01 schreef Toto69 het volgende:
[..]
nee, dat was veeel later. toen botsten ze met de auto op elkaar en kregen ze weer ruzie.
Klopt, maar de vraag was waarom ze hun eerste ruzie kregen.quote:Op maandag 24 november 2014 22:01 schreef eliasbar het volgende:
[..]
Maar de botsing was de reden voor het gevecht op straat, wat jij zo mooi hebt getekend
364quote:Op maandag 24 november 2014 22:02 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Klopt, maar de vraag was waarom ze hun eerste ruzie kregen.
Ik wil nu alleen nog weten welke aflevering
ho ho ho, je hebt nooit gezegd 'eerste' ruzie. gaan we weer kinderachtig doen?quote:Op maandag 24 november 2014 22:02 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Klopt, maar de vraag was waarom ze hun eerste ruzie kregen.
Ik wil nu alleen nog weten welke aflevering
Oke ik vraag, want ik had de reden voor de ruzie goedquote:Op maandag 24 november 2014 22:03 schreef Toto69 het volgende:
oh ik moet gaan
iemand anders nieuwe vraag
8quote:Op maandag 24 november 2014 22:05 schreef eliasbar het volgende:
vraag: hoeveel poten heeft een krab?
Vertelde sinterklaas mij netquote:Op maandag 24 november 2014 22:05 schreef HPLC het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat ik dat nu aan het luisteren ben?
quote:
quote:Op maandag 24 november 2014 22:07 schreef HPLC het volgende:
Nou Tassenjatter. Stel jij maar een vraag
8 is foutquote:Op maandag 24 november 2014 22:07 schreef HPLC het volgende:
Nou Tassenjatter. Stel jij maar een vraag
Dit is nou precies waarom rap boos werd. Vind je dit zelf niet kinderachtig?quote:Op maandag 24 november 2014 22:06 schreef eliasbar het volgende:
[..]
Correct!
Jij bent de eerste die een vraag goed leest
Tr die mongool gewoon. Weg ermeequote:Op maandag 24 november 2014 22:09 schreef Klaploper het volgende:
[..]
Dit is nou precies waarom rap boos werd. Vind je dit zelf niet kinderachtig?
Ik zei toch niet 'geef het exacte aantal'? Wie doet hier nou kinderachtig?quote:Op maandag 24 november 2014 22:09 schreef Klaploper het volgende:
[..]
Dit is nou precies waarom rap boos werd. Vind je dit zelf niet kinderachtig?
Een krab heeft 10 poten, zoek he maar opquote:Op maandag 24 november 2014 22:12 schreef houdjemond het volgende:
beschikken over vier paar looppoten en één paar scharen.
Je vroeg om het aantal POTEN, er stond nergens bij dat de scharen ook telde.
mag ik een hulplijn gebruiken?quote:Op maandag 24 november 2014 22:21 schreef eliasbar het volgende:
vraag: draait de aarde om de zon of draait de zon om de aarde?
Dat is al twee beurten terug, move on kerelquote:Op maandag 24 november 2014 22:25 schreef houdjemond het volgende:
Volgens mij was klaploper aan de beurt, maargoed.
neequote:Op maandag 24 november 2014 22:26 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
mag ik een hulplijn gebruiken?
Dan heb je hem nog niet gehoord in een patat/friet discussiequote:Op maandag 24 november 2014 22:26 schreef eliasbar het volgende:
[..]
Lang niet alle Belgen zijn dom, zo blijkt maar weer
Nee want het antwoord is al gegevenquote:Op maandag 24 november 2014 22:26 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
mag ik een hulplijn gebruiken?
quote:Op maandag 24 november 2014 22:26 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Dan heb je hem nog niet gehoord in een patat/friet discussie
Atlantaquote:Op maandag 24 november 2014 22:28 schreef EttovanBelgie het volgende:
Vraag:
Wat is de meest gewelddadige stad van de VS?
Los Angelesquote:Op maandag 24 november 2014 22:28 schreef EttovanBelgie het volgende:
Vraag:
mississipiquote:Op maandag 24 november 2014 22:28 schreef EttovanBelgie het volgende:
Vraag:
1: Fok-it: 91quote:
Nog een achternaam, en kap met Googlequote:
Whehequote:
Philip Seymour Hoffman!quote:Op maandag 24 november 2014 22:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nog een achternaam, en kap met Google
Inderdaad.quote:Op maandag 24 november 2014 22:44 schreef PowerLoungen het volgende:
We kunnen het niet bewijzen jongens
1: Fok-it: 91quote:Op maandag 24 november 2014 22:43 schreef eliasbar het volgende:
[..]
Philip Seymour Hoffman!
Ik gebruik geen Google
Bron?quote:
Ik weet het ook niet zeker, maar Afrika sowieso toch? Laatste tijd wel vaak in het nieuws.quote:
stel een vraagquote:Op maandag 24 november 2014 22:49 schreef Klaploper het volgende:
[..]
Ik weet het ook niet zeker, maar Afrika sowieso toch? Laatste tijd wel vaak in het nieuws.
Dat is wel erg vergezochtquote:Op maandag 24 november 2014 22:48 schreef raptorix het volgende:
Eliasbar had gewild dat ie wist hoe ie google moest gebruiken
GC / heeft aangifte zin tegen marktplaats-oplichting?
![]()
![]()
![]()
Dit heeft die gewoon verzonnenquote:Op maandag 24 november 2014 22:53 schreef Klaploper het volgende:
Heb je je bron nog voor die vraag? Anders wil ik helemaal geen punt.
ja zoek het maar opquote:Op maandag 24 november 2014 22:53 schreef Klaploper het volgende:
Heb je je bron nog voor die vraag? Anders wil ik helemaal geen punt.
Goede aanleiding voor twijfel.quote:Op maandag 24 november 2014 22:56 schreef Fera het volgende:
Kenia staat niet eens in de top 36, vandaar mijn twijfels.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |