quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 19:02 schreef NuckChorris het volgende:
Geef me alsjeblieft niet aan ik stuur je geld terug.
Het zijn allemaal vuilniszakken HEEEEEquote:
5 EUR??? GAUW! op je muil11111 einzquote:
sorry kerel!quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 19:09 schreef eliasbar het volgende:
[..]
Ik lol'de, ondanks alle ellende die ik onderga...
pic or it did not happen?quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 19:10 schreef NuckChorris het volgende:
TS ga naar zijn huis en plas in z'n kont.
dat werkt niet eens meer, ze gaan erin mee totdat je vraagt naar zijn adres dan hoor je niks meerquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 19:11 schreef JasVerstoppen het volgende:
Sukkel, je gaat toch geen 300 euro overmaken als je nog niks hebt. Je moet het zo aanpakken door te zeggen dat je het wel op wil komen halen. Als ze dat niet willen dan weet je genoeg.
Idd, zij gaf me ook haar (nep) adres en tel nr en nodigde zelfs uit om het op te halen.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 20:19 schreef Chillings het volgende:
[..]
dat werkt niet eens meer, ze gaan erin mee totdat je vraagt naar zijn adres dan hoor je niks meer
Wat je moet doen is naar de bank bellen waar je het geld naar heb overgemaakt, hun zijn VERPLICHT om het adres van de gene die het geld heeft ontvangen aan jou te vermelden.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 20:20 schreef eliasbar het volgende:
[..]
Idd, zij gaf me ook haar (nep) adres en tel nr en nodigde zelfs uit om het op te halen.
wow ik wist helemaal niet dat dat verplicht voor ze was. ik ga het morgen als eerste doen, thanks!quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 20:24 schreef Chillings het volgende:
[..]
Wat je moet doen is naar de bank bellen waar je het geld naar heb overgemaakt, hun zijn VERPLICHT om het adres van de gene die het geld heeft ontvangen aan jou te vermelden.
Wat je verder doet ligt aan jou, zelf even een bezoekje brengen en een mes op de keel.
Of de handen ineenslaan met andere gedupeerden en een rel beginnen voor d'r huis
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |