Dan moet je het vergelijken met Studio Sport Eredivisie.quote:Op maandag 24 november 2014 19:22 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Wat nee. Jawel. Zenden toch gewoon allebei de samenvattingen uit. Het is misschien niet identiek maar als je MotD moet vergelijken met een Nederlands programma om het duidelijk te maken dan is toch gewoon Studio Sport.
www.ratemypoo.com sorry bestaat al. Als je rijk wil wordne moet je wel origineel zijnquote:Op maandag 24 november 2014 19:24 schreef waxmask het volgende:
Als ik elke dag mijn stront fotografeer en de juiste mensen het tot kunst laat verklaren, ben ik rijk!
Fiets ff lekker een eind op azijnzeikerquote:Op maandag 24 november 2014 19:25 schreef superniger het volgende:
[..]
Dan moet je het vergelijken met Studio Sport Eredivisie.
Ja daar hebben we t toch overquote:Op maandag 24 november 2014 19:25 schreef superniger het volgende:
[..]
Dan moet je het vergelijken met Studio Sport Eredivisie.
Waarom azijnzeiker?quote:Op maandag 24 november 2014 19:26 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Fiets ff lekker een eind op azijnzeiker
ho ho ho even rustig aanquote:Op maandag 24 november 2014 19:26 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Fiets ff lekker een eind op azijnzeiker
Donder op, je weet best dat we het over hetzelfde haddenquote:Op maandag 24 november 2014 19:28 schreef superniger het volgende:
[..]
Waarom azijnzeiker?
Ik geef alleen aan dat een vergelijking met 2 voetbalprogramma's beter is.
Nee. Ik blijf gewoon hier.quote:Op maandag 24 november 2014 19:29 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Donder op, je weet best dat we het over hetzelfde hadden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |