SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De 10 geboden van dit topic:
1. Gij zult niet maveren; (zie 10)
2. Gij zult alle Brabanders adoreren;
3. Gij zult het Trapzionisme verspreiden;
4. Gij zult Viola aanbidden;
5. Gij zult niet het blik met mongolen openen;
6. Gij zult Tobi's naaktfotos bezoedelen;
7. Gij zult uw medemens met een Mocrobox uitlachen en vernederen;
8. Gij zult zeker niet geband worden voordat 2Happy4U U waarschuwt;
9. Gij zult WEFUT.com gebruiken voor squadbuilden;
10. Gij zult "SMLENO" niet gebruiken zonder goedkeuring van MrvanTrapZ (copyright pending)
De FUT SC speltips/regels.
Speltip 1: Praat niet over FUT (met chicks) maar wel over chicks.
Speltip 2: Niet wedden op Italiaanse clubs in Europa.
etc etc
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
opgezogen door je usb stickquote:'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Het moet maar eens afgelopen zijn met randverschijnselen hier. Terug naar de kern van de zaak; FUT.quote:NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Dit.quote:Op maandag 24 november 2014 15:58 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Het moet maar eens afgelopen zijn met randverschijnselen hier. Terug naar de kern van de zaak; FUT.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ok. FUT is kut. Maar ik heb de afgelopen dagen toch het silver toernooi een aantal keer gewonnen.quote:Op maandag 24 november 2014 15:58 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Het moet maar eens afgelopen zijn met randverschijnselen hier. Terug naar de kern van de zaak; FUT.![]()
Guusquote:Op maandag 24 november 2014 15:58 schreef Tobi-wan het volgende:
Wat vinden jullie de beste manager bij FUT?![]()
![]()
Slutskyquote:Op maandag 24 november 2014 15:58 schreef Tobi-wan het volgende:
Wat vinden jullie de beste manager bij FUT?Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Ik vind het al bewonderenswaardig dat je het geduld hebt om daarin een tegenstander gevonden te krijgen.quote:Op maandag 24 november 2014 15:59 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ok. FUT is kut. Maar ik heb de afgelopen dagen toch het silver toernooi een aantal keer gewonnen.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
![]()
even inschrijven, geen diploma nodig voor je werk, ingeschreven staan bewijst dat je slim bent
#denkenalsrijstPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Nee maar ik heet ook geen Matias Suarezquote:
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Het heeft even geduurd maar al mijn spelers zijn verkocht op Chiellini en Cuadrado na, heb geen zin om te zakken met de prijs... Heb nog geen 250k coins, ik dacht dat ik een rijke tata was maar dat valt dus wel mee.![]()
Haha wel gedaan, geen diploma. gr gr.quote:Op maandag 24 november 2014 16:06 schreef Ajacied7 het volgende:
Sjon heb jij havo gedaan? Dan ben je hooggeider dan ricePak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Over een paar jaar lach je hem uit omdat hij geen werk kan vindenquote:Op maandag 24 november 2014 16:07 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Haha wel gedaan, geen diploma. gr gr.![]()
Meedoen is belangrijker dan winnenquote:Op maandag 24 november 2014 16:07 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Haha wel gedaan, geen diploma. gr gr.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Waar wil je het over hebben pikkebaadquote:Op maandag 24 november 2014 15:58 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Het moet maar eens afgelopen zijn met randverschijnselen hier. Terug naar de kern van de zaak; FUT.![]()
click on the link in the descriptionquote:Op maandag 24 november 2014 16:11 schreef Rijst het volgende:
Guysss ik ga coins kopen. Where can i buy cheap and reliable???Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Vipcoinfifa natuurlijkquote:Op maandag 24 november 2014 16:11 schreef Rijst het volgende:
Guysss ik ga coins kopen. Where can i buy cheap and reliable???![]()
![]()
Boh facking ziek gekquote:Op maandag 24 november 2014 16:14 schreef Tobi-wan het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb ongeveer 250k. Op welke positie kan ik nog een betere speler neerzetten?![]()
Beter dan dit gaat het niet worden, steek je geld maar in Rijst.quote:Op maandag 24 november 2014 16:14 schreef Tobi-wan het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb ongeveer 250k. Op welke positie kan ik nog een betere speler neerzetten?![]()
Swek team dit manquote:Op maandag 24 november 2014 16:14 schreef Tobi-wan het volgende:
[ afbeelding ]
Nou ik heb de nieuwe vragen binnengekregen.
Typ ze nu meteen over de eerste keer dat ik ze lees dus heb er zelf nog niet bij nagedacht:
K = Sinus (2 π)
H = Som van 1..10 / 11
Rechthoekige driehoek: 10, 8, C (C<10)
π = 3,1G159
Waarvan ik al meteen weet dat G natuurlijk 4 is.![]()
4Gquote:Op maandag 24 november 2014 16:23 schreef vanpers het volgende:
Typ ze nu meteen over de eerste keer dat ik ze lees dus heb er zelf nog niet bij nagedacht:
K = Sinus (2 π)
H = Som van 1..10 / 11
π = 3,1G159
Waarvan ik al meteen weet dat G natuurlijk 4 is.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
2x de helftquote:Op maandag 24 november 2014 16:23 schreef vanpers het volgende:
K = Sinus (2 π)
H = Som van 1..10 / 11
π = 3,1G159
Waarvan ik al meteen weet dat G natuurlijk 4 is.![]()
De tweede is 5.quote:Op maandag 24 november 2014 16:23 schreef vanpers het volgende:
K = Sinus (2 π)
H = Som van 1..10 / 11
π = 3,1G159
Waarvan ik al meteen weet dat G natuurlijk 4 is.
1..2 / 3 = 1
1..3 / 4 = 1.5
1..4 / 5 = 2
1..5 / 6 = 2.5
etc
Dat is 1 of ander regeltje waarvan ik de naam vergeten ben
De eerste kun je gewoon invullen op rekenmachine en de derde heb ik geen zin in.![]()
N(N+1)/2?quote:Op maandag 24 november 2014 16:33 schreef DutchSL het volgende:
[..]
De tweede is 5.
1..2 / 3 = 1
1..3 / 4 = 1.5
1..4 / 5 = 2
1..5 / 6 = 2.5
etc
De eerste kun je gewoon invullen op rekenmachine en de derde heb ik geen zin in.
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Derde lijkt me A2+B2=C2quote:Op maandag 24 november 2014 16:33 schreef DutchSL het volgende:
[..]
De tweede is 5.
1..2 / 3 = 1
1..3 / 4 = 1.5
1..4 / 5 = 2
1..5 / 6 = 2.5
etc
De eerste kun je gewoon invullen op rekenmachine en de derde heb ik geen zin in.
102+82=164
wortel 164
oh die voorwaarde niet gezien, wat Pots zegt dusHerb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Moest kleiner dan 10 zijn, dus C is niet de echte C. 100 - 64 = 36 -> 6quote:Op maandag 24 november 2014 16:38 schreef DuTank het volgende:
[..]
Derde lijkt me A2+B2=C2
102+82=164
wortel 164![]()
ik had die edit al geklapt ma nigguquote:Op maandag 24 november 2014 16:40 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Moest kleiner dan 10 zijn, dus C is niet de echte C. 100 - 64 = 36 -> 6Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Ok DenkTankquote:Op maandag 24 november 2014 16:41 schreef DuTank het volgende:
[..]
ik had die edit al geklapt ma niggu![]()
snap er allemaal niks van, kutzooi
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
K = Sinus (2 π) = 0
H = Som van 1..10 / 11 = 5
Rechthoekige driehoek: 10, 8, C (C<10) = 6
π = 3,1G159 = 4
Zo dus?![]()
Ah joh. Gelukkig heb jij meer verstand van huishoudelijke shit.quote:Op maandag 24 november 2014 16:44 schreef poker4lifee het volgende:
snap er allemaal niks van, kutzooiNAC Breda
Rèsbaarge![]()
quote:Op maandag 24 november 2014 16:45 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ah joh. Gelukkig heb jij meer verstand van huishoudelijke shit.
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Die K heeft volgens mij iets te maken met dat de omtrek van een cirkel 2 pie keer de straal is, maar verder kan ik hem ook niet uitleggen, te lang geleden.
Je zult zo wel op een hoek van 0 graden uit komen ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |