abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_146955179
Ik overweeg om naar Argentinië te vliegen en zoek steeds vliegtickets via skyscanner. De buurman beweert dat lufthansa goedkoper is, maar als ik kijk op de website is dat niet het geval.

Ik wil begin februari (precieze datum maakt niet uit) naar Buenos Aires. Vanuit Brussel of Amsterdam, en als het niet anders kan Dusseldorf. Retour in de eerste week van juli ergens

Het goedkoopste ticket dat ik tot nu toe vond, was 920 voor een retour op skyscanner.

Wie via gelijk welke website iets vindt voor 800 euro of minder, wint 20 euro :-)

go go gooo
pi_146955227
quote:
0s.gif Op maandag 24 november 2014 14:40 schreef no_pain_no_gain het volgende:
Ik overweeg om naar Argentinië te vliegen en zoek steeds vliegtickets via skyscanner. De buurman beweert dat lufthansa goedkoper is, maar als ik kijk op de website is dat niet het geval.

Ik wil begin februari (precieze datum maakt niet uit) naar Buenos Aires. Vanuit Brussel of Amsterdam, en als het niet anders kan Dusseldorf. Retour in de eerste week van juli ergens

Het goedkoopste ticket dat ik tot nu toe vond, was 920 voor een retour op skyscanner.

Wie via gelijk welke website iets vindt voor 800 euro of minder, wint 20 euro :-)

go go gooo
FHF was misschien een betere plek geweest gok ik zo.
pi_146955283
Cheaptickets.nl
pi_146955298
quote:
1s.gif Op maandag 24 november 2014 14:44 schreef jatochneetoch het volgende:
Cheaptickets.nl
is niet goedkoper :-)
pi_146955319
quote:
0s.gif Op maandag 24 november 2014 14:44 schreef no_pain_no_gain het volgende:

[..]

is niet goedkoper :-)
cheapertickets.nl dan
  maandag 24 november 2014 @ 14:46:01 #6
343196 RingBewoner
In het echt ben ik grappiger
pi_146955335
Als je nu begint met roeien moet je er toch ergens in februari wel kunnen zijn. Stukken goedkoper.
UI Made bij VanilleKwark.
  maandag 24 november 2014 @ 14:46:14 #7
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_146955344
Geachte no_pain_no_gain,

Allereerst wil ik je er op attenderen dat je met deze vraag beter hier: TRV / Vragen over vliegen #35 (e-tickets, inchecken, bagage, etc) terecht kan. Maar voordat je die 20 euro uitlooft graag wel even checken met de desbetrefende moderators van TRV of dat wel toegestaan is.

Met vriendelijke groet,

Kanovinnie
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_146955419
quote:
0s.gif Op maandag 24 november 2014 14:40 schreef no_pain_no_gain het volgende:

go go gooo
Kom maar op.

Delta Airlines, met 1 tussenstop:
  maandag 24 november 2014 @ 14:51:27 #9
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_146955490
Geachte Heer ZarGon,

Ik weet niet of je het door had, maar ik had een slotje op dit topic geplaatst om te voorkomen dat er nog mensen reageerden op dit topic, daar deze vraag niet in dit forum hoort en ik ook niet weet of het toegestaan is om 20 euro op deze manier te verloten.

Echter, door uw functie als moderator heb je door het slotje heen gepost waar ik op z'n zachtst gezegd niet content mee ben.

Ik zie dan ook geen andere oplossing als dat ik dit rapporteer bij de hogere machten van dit forum

Met vriendelijke groet,

Kanovinnie
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')