Dat is de complete woordschat van een hoop Fok!kers. Één woord uit de OP herhalen met die smiley er achter. Want je moet toch wel aan je post count werken.quote:Op maandag 24 november 2014 14:25 schreef Halveprijs het volgende:
[..]
-> Wat heeft dat met dit Dokter Pop item te maken. Zijn keuzes?
Eens met klacht 1quote:Op maandag 24 november 2014 13:53 schreef Halveprijs het volgende:
Ts luistert 3fm. Gerard Ekdom doet zijn Dokter pop item, waarin dit maal een luisteraar het nummer The Monster van Rihanna met rap van Eminem zoekt. (Met zijn eigen zoektermen)
Ts typt in google:
become friend with the monster that's under my bed
En vind gelijkt het nummer
Klacht1: Sommige luisteraars doen gewoon geen moeite als ze een nummer zoeken. Of vinden het een makkelijke manier, om een verzoekje te doen.
Klacht 2: Wat maakt dit item zo boeiend als er toch geen oude pareltje voorbij komen?
Dat is een goede reden om hem zwaar triest te vindenquote:
Mijn klacht baseer ik op meerdere items van dokter pop. Ik vind het alleen niet de moeite die voor fok-topic te verzamelen. (Zie alle Gerard Ekdomquote:Op maandag 24 november 2014 14:47 schreef Scuidward het volgende:
S is dat al een reden om een compleet radioprogramma de grond in te boren
Inderdaad. Maar kon topic titel niet meer wijzigen..quote:Op maandag 24 november 2014 16:15 schreef Elfletterig het volgende:
De klacht van TS is dus niet Dokter Pop
Mensen die dit leuk vinden hebben echt een fucking zielig leventje.quote:
Dat is de klacht dus een.terechte klacht. Grgrquote:Op maandag 24 november 2014 16:15 schreef Elfletterig het volgende:
De klacht van TS is dus niet Dokter Pop, maar is de luiheid van mensen die niet zelf op Google zoeken, maar meteen Dokter Pop inschakelen.
Laatstgenoemde klacht is terecht.
Inderdaadquote:Op maandag 24 november 2014 19:03 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Mensen die dit leuk vinden hebben echt een fucking zielig leventje.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |