SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De 10 geboden van dit topic:
1. Gij zult niet maveren; (zie 10)
2. Gij zult alle Brabanders adoreren;
3. Gij zult het Trapzionisme verspreiden;
4. Gij zult Viola aanbidden;
5. Gij zult niet het blik met mongolen openen;
6. Gij zult Tobi's naaktfotos bezoedelen;
7. Gij zult uw medemens met een Mocrobox uitlachen en vernederen;
8. Gij zult zeker niet geband worden voordat 2Happy4U U waarschuwt;
9. Gij zult WEFUT.com gebruiken voor squadbuilden;
10. Gij zult "SMLENO" niet gebruiken zonder goedkeuring van MrvanTrapZ (copyright pending)
De FUT SC speltips/regels.
Speltip 1: Praat niet over FUT (met chicks) maar wel over chicks.
Speltip 2: Niet wedden op Italiaanse clubs in Europa.
etc etc![]()
![]()
Herken je toch niet.quote:Op maandag 24 november 2014 12:09 schreef Rijst het volgende:
[..]
ik hen daar nu omderweg. Hopelijk zie ik je betonhoofd niet.
#lijkenallemaalopelkaarPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
leukquote:Op maandag 24 november 2014 12:11 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Herken je toch niet.
#lijkenallemaalopelkaar![]()
hij hoopt dat hij jou niet ziet, niet dat hij hoopt dat jij hem niet zietquote:Op maandag 24 november 2014 12:11 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Herken je toch niet.
#lijkenallemaalopelkaar'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Nimmaquote:Op maandag 24 november 2014 12:12 schreef DutchSL het volgende:
Dat roffa en skiffa zo
Hebben ze ook zo'n debiele naam voor Nijmegen?![]()
Nimma natuurlijkquote:Op maandag 24 november 2014 12:12 schreef DutchSL het volgende:
Dat roffa en skiffa zo
Hebben ze ook zo'n debiele naam voor Nijmegen?![]()
![]()
Vind het ook niet bij die mensen hier passen. De meeste zitten toch thuis en die hangen niet op straat.quote:Op maandag 24 november 2014 12:12 schreef DutchSL het volgende:
Dat roffa en skiffa zo
Heeft dat straattuig ook zo'n debiele naam voor Nijmegen?![]()
Hij weet niet hoe ik er uit zie, dus ik zal hem toch eerst moeten herkennen wil hij mij kunnen zien.quote:Op maandag 24 november 2014 12:12 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
hij hoopt dat hij jou niet ziet, niet dat hij hoopt dat jij hem niet zietPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Gewoon een dikke chinees met een bril en een zak van een willekeurige fastfood keten.quote:Op maandag 24 november 2014 12:13 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Hij weet niet hoe ik er uit zie, dus ik zal hem toch eerst moeten herkennen wil hij mij kunnen zien.![]()
dat is waarquote:Op maandag 24 november 2014 12:13 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Hij weet niet hoe ik er uit zie, dus ik zal hem toch eerst moeten herkennen wil hij mij kunnen zien.'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Wat een kuttopic is dit geworden zeg
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
komt door die baksteen.quote:Op maandag 24 november 2014 12:16 schreef Timmy_Turner het volgende:
Wat een kuttopic is dit geworden zeg![]()
Arra hoor ik echt voor het eerst.quote:
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
Eindje Gramma > allesDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Best wel. Ik ga denk ik minder posten. O nee toch niet.quote:Op maandag 24 november 2014 12:16 schreef Timmy_Turner het volgende:
Wat een kuttopic is dit geworden zeg![]()
Alkiquote:![]()
Klinkt als een pauper supermarkt.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
https://downdetector.com/status/playstation-networkquote:Op maandag 24 november 2014 12:25 schreef Alovenac het volgende:
Is er PSN maintenance ofzo? Knal er ineens uit en kom er niet meer op, rest van het internet werkt wel gewoon hier
.
Zo te zien niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |