SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De 10 geboden van dit topic:
1. Gij zult niet maveren; (zie 10)
2. Gij zult alle Brabanders adoreren;
3. Gij zult het Trapzionisme verspreiden;
4. Gij zult Viola aanbidden;
5. Gij zult niet het blik met mongolen openen;
6. Gij zult Tobi's naaktfotos bezoedelen;
7. Gij zult uw medemens met een Mocrobox uitlachen en vernederen;
8. Gij zult zeker niet geband worden voordat 2Happy4U U waarschuwt;
9. Gij zult WEFUT.com gebruiken voor squadbuilden;
10. Gij zult "SMLENO" niet gebruiken zonder goedkeuring van MrvanTrapZ (copyright pending)
De FUT SC speltips/regels.
Speltip 1: Praat niet over FUT (met chicks) maar wel over chicks.
Speltip 2: Niet wedden op Italiaanse clubs in Europa.
etc etc![]()
![]()
Herken je toch niet.quote:Op maandag 24 november 2014 12:09 schreef Rijst het volgende:
[..]
ik hen daar nu omderweg. Hopelijk zie ik je betonhoofd niet.
#lijkenallemaalopelkaarPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
leukquote:Op maandag 24 november 2014 12:11 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Herken je toch niet.
#lijkenallemaalopelkaar![]()
hij hoopt dat hij jou niet ziet, niet dat hij hoopt dat jij hem niet zietquote:Op maandag 24 november 2014 12:11 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Herken je toch niet.
#lijkenallemaalopelkaar'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Nimmaquote:Op maandag 24 november 2014 12:12 schreef DutchSL het volgende:
Dat roffa en skiffa zo
Hebben ze ook zo'n debiele naam voor Nijmegen?![]()
Nimma natuurlijkquote:Op maandag 24 november 2014 12:12 schreef DutchSL het volgende:
Dat roffa en skiffa zo
Hebben ze ook zo'n debiele naam voor Nijmegen?![]()
![]()
Vind het ook niet bij die mensen hier passen. De meeste zitten toch thuis en die hangen niet op straat.quote:Op maandag 24 november 2014 12:12 schreef DutchSL het volgende:
Dat roffa en skiffa zo
Heeft dat straattuig ook zo'n debiele naam voor Nijmegen?![]()
Hij weet niet hoe ik er uit zie, dus ik zal hem toch eerst moeten herkennen wil hij mij kunnen zien.quote:Op maandag 24 november 2014 12:12 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
hij hoopt dat hij jou niet ziet, niet dat hij hoopt dat jij hem niet zietPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Gewoon een dikke chinees met een bril en een zak van een willekeurige fastfood keten.quote:Op maandag 24 november 2014 12:13 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Hij weet niet hoe ik er uit zie, dus ik zal hem toch eerst moeten herkennen wil hij mij kunnen zien.![]()
dat is waarquote:Op maandag 24 november 2014 12:13 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Hij weet niet hoe ik er uit zie, dus ik zal hem toch eerst moeten herkennen wil hij mij kunnen zien.'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Wat een kuttopic is dit geworden zeg
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
komt door die baksteen.quote:Op maandag 24 november 2014 12:16 schreef Timmy_Turner het volgende:
Wat een kuttopic is dit geworden zeg![]()
Arra hoor ik echt voor het eerst.quote:
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
Eindje Gramma > allesDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Best wel. Ik ga denk ik minder posten. O nee toch niet.quote:Op maandag 24 november 2014 12:16 schreef Timmy_Turner het volgende:
Wat een kuttopic is dit geworden zeg![]()
Alkiquote:![]()
Klinkt als een pauper supermarkt.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
https://downdetector.com/status/playstation-networkquote:Op maandag 24 november 2014 12:25 schreef Alovenac het volgende:
Is er PSN maintenance ofzo? Knal er ineens uit en kom er niet meer op, rest van het internet werkt wel gewoon hier
.
Zo te zien niet.![]()
Nep-026'er.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Na dit seizoen geen CL meer bij de NOS.
http://nos.nl/artikel/200(...)hampions-league.html
Als FOX en RTL het willen dan moeten ze volgens mij al een bod hebben gedaan. Als dat niet zo is dan verdwijnt CL voetbal van het open net hier.Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Alleen omdat het op aldi lijkt ?quote:Op maandag 24 november 2014 12:27 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Alki![]()
Klinkt als een pauper supermarkt.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Lekker danquote:Op maandag 24 november 2014 12:28 schreef Tim86 het volgende:
Als FOX en RTL het willen dan moeten ze volgens mij al een bod hebben gedaan. Als dat niet zo is dan verdwijnt CL voetbal van het open net hier.
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Ik neem aan dat het om Alkmaar gaat?quote:Op maandag 24 november 2014 12:29 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Alleen omdat het op aldi lijkt ?
Noem het dan: Alkara, Alra of AlroeroeRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Net zoals in Turkije, daar moet je zelfs een abonnement hebben om CL te kunnen kijken.quote:Op maandag 24 november 2014 12:28 schreef Tim86 het volgende:
Als FOX en RTL het willen dan moeten ze volgens mij al een bod hebben gedaan. Als dat niet zo is dan verdwijnt CL voetbal van het open net hier.
HE, ik heb het niet bedacht he. don't shoot te Messenger.quote:Op maandag 24 november 2014 12:30 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik neem aan dat het om Alkmaar gaat?
Noem het dan: Alkara, Alra of AlroeroePak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Wel kut manquote:Speelt PSV weer CL moet ik die 3 uitwedstrijden via stream gaan kijken
Elke dag![]()
In de trend van Arra en Nimma zou ik eerder Alla verwachtenquote:Op maandag 24 november 2014 12:30 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Noem het dan: Alkara, Alra of Alroeroe![]()
![]()
Is Haarlem dan Halla/hallal/hallam?quote:Op maandag 24 november 2014 12:31 schreef DutchSL het volgende:
[..]
In de trend van Arra en Nimma zou ik eerder Alla verwachten![]()
Lemmaquote:Op maandag 24 november 2014 12:33 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Is Haarlem dan Halla/hallal/hallam?Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Lindje, die noemt het Lemma-city.quote:Op maandag 24 november 2014 12:33 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Ah dat heb ik volgens mij wel eens voorbij zien komen ergens.
ach ze zeggen daar ook blessed dus dat zegt genoegquote:Op maandag 24 november 2014 12:30 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Noem het dan: Alkara, Alra of Alroeroe![]()
Is hoorn dan horni![]()
Den helder zou ik niet weten hoe dat heet Dellie volgens mij.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Alsof iemand maar een fuck geeft om die steden die je nu opnoemt.quote:Op maandag 24 november 2014 12:34 schreef FCsuarez het volgende:
Is hoorn dan horni![]()
Den helder zou ik niet weten hoe dat heet Dellie volgens mij.
Den helder / carequote:Op maandag 24 november 2014 12:34 schreef FCsuarez het volgende:
Is hoorn dan horni![]()
Den helder zou ik niet weten hoe dat heet Dellie volgens mij.Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
I don't care.quote:Op maandag 24 november 2014 12:35 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Alsof iemand maar een fuck geeft om die steden die je nu opnoemt.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
quote:Op maandag 24 november 2014 12:40 schreef Rijst het volgende:
Alleen ozz, mo en ik mogen deze namen gebruiken. Hollanders
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Optyfen naar je eigen land dan zwarte pietquote:Op maandag 24 november 2014 12:40 schreef Rijst het volgende:
Alleen ozz, mo en ik mogen deze namen gebruiken. HollandersDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
POTS is Belg die mag dat ook nog wel. Zhano en DS2 zijn Friezen, de rest.quote:Op maandag 24 november 2014 12:40 schreef Rijst het volgende:
Alleen ozz, mo en ik mogen deze namen gebruiken. Hollanders
racist.quote:Op maandag 24 november 2014 12:41 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Optyfen naar je eigen land dan zwarte pietOp dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Was een grappie mattiequote:
Elke dag![]()
The_Yakuzaquote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
wan luv skattie.quote:
Ze gaan morgen allemaal hun paspoort inleveren.quote:Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Welke van de 2?quote:Op maandag 24 november 2014 12:43 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Ze gaan morgen allemaal hun paspoort inleveren.Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
DarkaSonicaquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Stream is ook dikke bagger want af en toe hoor ik de buren al juichen en dan zie ik het doelpunt pas 2 minuten laterquote:Op maandag 24 november 2014 12:31 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Wel kut manSpeelt PSV weer CL moet ik die 3 uitwedstrijden via stream gaan kijken
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Of van die teringlijers die je gaan appen als er gescoord is.quote:Op maandag 24 november 2014 12:47 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Stream is ook dikke bagger want af en toe hoor ik de buren al juichen en dan zie ik het doelpunt pas 2 minuten later
Dit ja.quote:Op maandag 24 november 2014 12:47 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Of van die teringlijers die je gaan appen als er gescoord is.
Trieste mensen heb je ook, meneer loopt zelfs bij de 2-1 heel mijn helft over met het vingertje voor de mond.
![]()
Je weet al precies hoe laat het is als je je telefoon hoort trillen.quote:
Je hier in 2014 nog druk om maken.quote:Op maandag 24 november 2014 12:48 schreef Alovenac het volgende:
Trieste mensen heb je ook, meneer loopt zelfs bij de 2-1 heel mijn helft over met het vingertje voor de mond.
![]()
Of als het een bout wedstrijd is en je daarom de kans ziet om een dikke tulband neer te leggen maar dan precies 2 doelpunten vallen.
Of je loopt snel even naar de keuken om een zak chips te halen hoor je dat er gescoord wordt.quote:Op maandag 24 november 2014 12:49 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Of als het een bout wedstrijd is en je daarom de kans ziet om een dikke tulband neer te leggen maar dan precies 2 doelpunten vallen.
Maar de vraag is: bij de 2-1 voor jou of voor hem? En welke minuut? Dit is te onduidelijk.quote:Op maandag 24 november 2014 12:48 schreef Alovenac het volgende:
![]()
Of je hebt meerdere wedstrijden en je weet het precies zo te plannen dat je van elke wedstrijd een paar fragmenten ziet, maar je mist alle goals![]()
Bakkes, ga Karel even pijpen.quote:Op maandag 24 november 2014 12:50 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Maar de vraag is: bij de 2-1 voor jou of voor hem? En welke minuut? Dit is te onduidelijk.
gr grOp dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Ik stond al 2-0 voorquote:Op maandag 24 november 2014 12:50 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Maar de vraag is: bij de 2-1 voor jou of voor hem? En welke minuut? Dit is te onduidelijk.. Minuutje 60 ofzo.
![]()
Karel de Grote is zijn nicknamequote:Op maandag 24 november 2014 12:51 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Bakkes, ga Karel even pijpen.
gr grAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Het is maandagmiddag joh. Stilte voor de storm.quote:Op maandag 24 november 2014 12:55 schreef PrideoftheSouth het volgende:
De Shaq is stijgende. Ik herhaal: de Shaq is stijgendeAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik heet Lars. Joh ken ik nietquote:Op maandag 24 november 2014 12:56 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Het is maandagmiddag joh. Stilte voor de storm.
En ook al komen er morgen jumbo packs, dan nog verandert dat weinig denk ik.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Terechtquote:Op maandag 24 november 2014 12:48 schreef Alovenac het volgende:
![]()
Niet zo raar doen hé.quote:Op maandag 24 november 2014 12:51 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Bakkes, ga Karel even pijpen.
gr gr![]()
Ik doe dat ook altijd als een tegenstander een heel sweaty team heeft, 5atb, alle herhalingen kijkt, etc etc. Dan doe ik altijd ssshh of can't hear youquote:Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Als ik me irriteer aan mijn tegenstander gebruik ik hooguit dat wapperende handje langs je oor (geen idee hoe dat gebaar heet).quote:Op maandag 24 november 2014 13:03 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik doe dat ook altijd als een tegenstander een heel sweaty team heeft, 5atb, alle herhalingen kijkt, etc etc. Dan doe ik altijd ssshh of can't hear youNAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik heb ook geen idee hoe al die dingen heten, maar zo noem ik ze zelf. En ik snap welke jij bedoeltquote:Op maandag 24 november 2014 13:04 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Als ik me irriteer aan mijn tegenstander gebruik ik hooguit dat wapperende handje langs je oor (geen idee hoe dat gebaar heet)..
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
quote:Op maandag 24 november 2014 12:28 schreef Tim86 het volgende:
http://nos.nl/artikel/200(...)hampions-league.html
Als FOX en RTL het willen dan moeten ze volgens mij al een bod hebben gedaan. Als dat niet zo is dan verdwijnt CL voetbal van het open net hier.Het was dus blijkbaar al een beetje ingecalculeerdquote:Als de aandeelhouders groen licht geven, gaat RTL vanaf het seizoen 2015/16 de Champions League uitzenden. Het verwerven van de rechten van de prestigieuze clubcompetitie past in de ambitieuze plannen van de directie van het succesvolle commerciële station. De doelstelling is met mannenzender RTL 7 ‘de derde omroep van Nederland te worden’, na Nederland 1 en RTL 4, zo is intern geformuleerd.
Elke dag![]()
RTL
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
gekocht voor 240k BIN. Vanmiddag kijken of het aanvalsduo SIF Tevez en IF Shaq een beetje looptquote:Op maandag 24 november 2014 12:55 schreef PrideoftheSouth het volgende:
De Shaq is stijgende. Ik herhaal: de Shaq is stijgende
Fuck being broke or middle class, go get it all!![]()
Wist wel dat ze die ambitie hadden ja, maar dit betekent dus dat ze het hoogste bod ook hadden? Heeft FOX geen bod uitgebracht? Beetje vaag allemaal.quote:Op maandag 24 november 2014 13:05 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
[..]
Het was dus blijkbaar al een beetje ingecalculeerdAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Dit is een artikel uit Augustus, maar volgens VI hebben ze 5 a 6 miljoen gebodenquote:Op maandag 24 november 2014 13:11 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Wist wel dat ze die ambitie hadden ja, maar dit betekent dus dat ze het hoogste bod ook hadden? Heeft FOX geen bod uitgebracht? Beetje vaag allemaal.Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
quote:Op maandag 24 november 2014 13:11 schreef Freire het volgende:
[..]
Die mega fittie in the man from nowherewat vond je van de film?
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Niet die doodval celebration?quote:Op maandag 24 november 2014 13:03 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik doe dat ook altijd als een tegenstander een heel sweaty team heeft, 5atb, alle herhalingen kijkt, etc etc. Dan doe ik altijd ssshh of can't hear youaltijd leuk
#FreeTrapz![]()
http://www.nu.nl/games/39(...)t-neergeschoten.html
Ok, dat wil ik niet spelen
Wel realistisch, bij Fifa volgend jaar gewoon IRL je been breken als je op het veld een doodschop krijgt![]()
![]()
Wat een onzinquote:Op maandag 24 november 2014 13:15 schreef DutchSL het volgende:
http://www.nu.nl/games/39(...)t-neergeschoten.html
Ok, dat wil ik niet spelen
Wel realistisch, bij Fifa volgend jaar gewoon IRL je been breken als je op het veld een doodschop krijgt![]()
Elke dag![]()
Ik doe als celebration heel vaak dat corrigerende vingertje en dat de andere spelers om je heen gaan zitten.
Nooit bewust, maar blijkbaar heb ik die knop (zou niet eens weten welke) dan nog ingedrukt ofzo.![]()
![]()
quote:Op maandag 24 november 2014 13:20 schreef Freire het volgende:
[..]
Wel tof op zichBeetje de asian versie van taken
Die is zo irritantquote:Op maandag 24 november 2014 13:20 schreef DutchSL het volgende:
Ik doe als celebration heel vaak dat corrigerende vingertje en dat de andere spelers om je heen gaan zitten.
Nooit bewust, maar blijkbaar heb ik die knop (zou niet eens weten welke) dan nog ingedrukt ofzo.
Ik skip hem meestal, alleen af en toe een knieschuivertje ofzo. En als mijn tegenstander irritant doet dan druk ik nergens op en laat ik ze lekker richting cornervlag rennen
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Bij mij ook, irritante celebrationquote:Op maandag 24 november 2014 13:20 schreef DutchSL het volgende:
Nooit bewust, maar blijkbaar heb ik die knop (zou niet eens weten welke) dan nog ingedrukt ofzo.
Elke dag![]()
Bij mij gaat hij 50% van de tijd op de grond liggen voor de foto, blijkbaar een veel terug kerende combi.quote:Op maandag 24 november 2014 13:20 schreef DutchSL het volgende:
Nooit bewust, maar blijkbaar heb ik die knop (zou niet eens weten welke) dan nog ingedrukt ofzo.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Ik ookquote:Op maandag 24 november 2014 13:03 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik doe dat ook altijd als een tegenstander een heel sweaty team heeft, 5atb, alle herhalingen kijkt, etc etc. Dan doe ik altijd ssshh of can't hear you
En normaal ook een berichtje, maar dat kan dit jaar helaas niet. Normaal skip ik replays en celibration, maar als iemand anders dat wel doet dan doe ik het ook.
Of zoals gister dat ik in de 3e minuut rood kreeg (vond het echt onterecht, mja wie niet), een tegengoal uit een corner en vlak daarna nog een (rebound)goal. 0-2 achter met 10 man, tegen een duur BBVA team én ze speelde zijn 2'en, maar uiteindelijk toch 3-2 gewonnen. Bij die 3e keek ik het wel de replay![]()
![]()
denk dat ik bij nog geen 5% van m'n goals de herhaling kijk. gewoon spelen joh.'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Normaal druk ik allerlei knoppen om maar weer zo snel mogelijk door te kunnen gaan met het spel inderdaadquote:Op maandag 24 november 2014 13:22 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Die is zo irritant
Ik skip hem meestal, alleen af en toe een knieschuivertje ofzo. En als mijn tegenstander irritant doet dan druk ik nergens op en laat ik ze lekker richting cornervlag rennen
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Soms bij een mooie goal kijk ik een herhaling, verder is het maar zonde van mijn tijd.
Of ze moeten echt irritant zijn dan laat ik m lopen ga ik even pissen of drinken halen.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Tegenwoordig met al die filmpjes heb je daar wel tijd voor iddquote:Op maandag 24 november 2014 13:25 schreef FCsuarez het volgende:
Soms bij een mooie goal kijk ik een herhaling, verder is het maar zonde van mijn tijd.
Of ze moeten echt irritant zijn dan laat ik m lopen ga ik even pissen of drinken halen.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
weten hoe al die dingen hetenquote:Op maandag 24 november 2014 13:25 schreef Apekoek het volgende:
The deadfish is mijn favorite om een doelpunt te vieren, of brick tegenwoordigdeadfish en brick, zegt mij echt 0
#FreeTrapz![]()
Als Carvajal woensdag in het TOTW zit, zit er al 5 weken achter elkaar een Real Madrid speler in
Elke dag![]()
Het mooie is dat ik er nog nooit van had gehoord, maar ik weet direct welke hij bedoeltquote:Op maandag 24 november 2014 13:26 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
weten hoe al die dingen hetendeadfish en brick, zegt mij echt 0
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Haha dat is dan ook de enige die ik ken, omdat die echt gangster is. Hoe vet is het om als een lijk op het veld te liggen na een fantastisch doelpunt?quote:Op maandag 24 november 2014 13:26 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
weten hoe al die dingen hetendeadfish en brick, zegt mij echt 0
![]()
![]()
had zelf verwacht dat die deadfish wel dropdead had geheten ofzo. en wat is brick dan ?Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Ik zag onlangs een speler die een salto probeerde te maken en verkeerd neerkwam, die bleef ook als een lijk liggen (omdat die dood was)quote:Op maandag 24 november 2014 13:27 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Haha dat is dan ook de enige die ik ken, omdat die echt gangster is. Hoe vet is het om als een lijk op het veld te liggen na een fantastisch doelpunt?
[ afbeelding ]![]()
![]()
Zelfdequote:Op maandag 24 november 2014 13:29 schreef FCsuarez het volgende:
had zelf verwacht dat die deadfish wel dropdead had geheten ofzo. en wat is brick dan ?![]()
![]()
Ik doe die celibration van Ronaldoquote:Op maandag 24 november 2014 13:25 schreef Apekoek het volgende:
The deadfish is mijn favorite om een doelpunt te vieren, of brick tegenwoordig![]()
![]()
Ah oke, nou ik doe het liefst het Rio beeld vind ik mooiquote:weet alleen niet hoe hij heet. armpjes uit elkaar en op de teentjes staan.
#FreeTrapz![]()
Daar irriteer ik me het meest aan, irritantste celebration ever. Vrienden van me gebruiken ook altijd die, misschien dat daar mijn irritatie vandaan komt. Ik kijk nooit replays en hun gebruiken die celbration zelfs als ik met 6-0 voor sta en hun maken er eentje.quote:Op maandag 24 november 2014 13:27 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Haha dat is dan ook de enige die ik ken, omdat die echt gangster is. Hoe vet is het om als een lijk op het veld te liggen na een fantastisch doelpunt?
[ afbeelding ]![]()
Gangnam style en andere debiele dansjes vind ik dan weer het irritants.
Behalve de moonwalker van Boateng![]()
![]()
http://www.foxsports.nl/v(...)ifa-de-dodenval.htmlquote:Op maandag 24 november 2014 13:29 schreef Apekoek het volgende:
En hier de dead fish in het echt:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zo ontzettend baas.
Ik vind hem echt debiel trouwnes
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Gangnam style vind ik ook schijt irritantquote:Op maandag 24 november 2014 13:32 schreef DutchSL het volgende:
Gangnam style en andere debiele dansjes vind ik dan weer het irritants.
Behalve de moonwalker van Boateng
Die staat voor mij gelijk aan het vingertje![]()
Gangnam Style is leuk man, die blije bakkes erbij
Elke dag![]()
Sowieso al die running celebrations..eerst dat halve veld over en dan nog een dansje erbijquote:Op maandag 24 november 2014 13:32 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Mensen die het tof vinden om als een vliegtuig het hele veld over te gaan
Maarja..misschien had ik dat destijds ook wel gedaan als het bij FiFA 99 ofzo al kon
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
eigenlijk is de conclusie dat 50% van dit forum gewoon schijt irritante mannetjes zijn.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Ik kan het me niet voorstellen. Maar ik kan me ook niet meer voorstellen dat ik ooit flippo's gespaard hebquote:Op maandag 24 november 2014 13:35 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Sowieso al die running celebrations..eerst dat halve veld over en dan nog een dansje erbij
Maarja..misschien had ik dat destijds ook wel gedaan als het bij FiFA 99 ofzo al kon
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Debiel is vet als je iemand helemaal inmaaktquote:Op maandag 24 november 2014 13:33 schreef Tim86 het volgende:
[..]
http://www.foxsports.nl/v(...)ifa-de-dodenval.html
Ik vind hem echt debiel trouwnes![]()
![]()
![]()
Deze vind ik zo dubieus..echt een Hitler celebration. Gewoon snorretje maken en een Hitler groet..niks hand bite
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
hahaha die ga ik doenquote:Op maandag 24 november 2014 13:39 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
Deze vind ik zo dubieus..echt een Hitler celebration. Gewoon snorretje maken en een Hitler groet..niks hand bite![]()
Zat in het daily pack van een paar dagen terug.quote:
die van vandaag ook maar even openen
zoals verwacht, meuk.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Gratis een nieuw pack. Niet zeuren Sjon.quote:Op maandag 24 november 2014 13:40 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Zat in het daily pack van een paar dagen terug.
die van vandaag ook maar even openen
[ afbeelding ]
zoals verwacht, meuk.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Gratis?quote:Op maandag 24 november 2014 13:42 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Gratis een nieuw pack. Niet zeuren Sjon.![]()
![]()
Hangt af van je perceptie. Je moet je reeds uitgegeven coins als sunk costs beschouwenquote:
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Daar zat stendardo in, 500c voor een CB met 34 pacequote:Op maandag 24 november 2014 13:42 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Gratis een nieuw pack. Niet zeuren Sjon.wonderbaarlijke wereld
#FreeTrapz![]()
Boriniiiiiquote:Op maandag 24 november 2014 13:39 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
Deze vind ik zo dubieus..echt een Hitler celebration. Gewoon snorretje maken en een Hitler groet..niks hand bite![]()
![]()
Eerst die running Drogba celebration en daarna de knee slide.quote:Op maandag 24 november 2014 13:31 schreef Dudeweiser het volgende:
Gewoon Drogba slide ofzo en bij coop lekker Gangnam style doen voor de keeper
Bij NBA doe ik de Memphis of de Bochka Bass Kolbaser celebration.![]()
Fifpro is begonnen met de genomineerden bekend te maken voor het TOTY, het gaat per linie:
Keepers: Courtois, Bravo, Neuer, Casillas () en Buffon
Dat wordt gewoon een blauwe Neuer dus.![]()
Moet je bij NBA ook na iedere score juichen?quote:Op maandag 24 november 2014 14:07 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Eerst die running Drogba celebration en daarna de knee slide.
Bij NBA doe ik de Memphis of de Bochka Bass Kolbaser celebration.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Alsof daar enige twijfel over zou zijnquote:Op maandag 24 november 2014 14:08 schreef DutchSL het volgende:
Fifpro is begonnen met de genomineerden bekend te maken voor het TOTY, het gaat per linie:
Keepers: Courtois, Bravo, Neuer, Casills () en Buffon
Dat wordt gewoon een blauwe Neuer dus.![]()
![]()
Nee na een overwinning kan dat bij MyParkquote:Op maandag 24 november 2014 14:08 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Moet je bij NBA ook na iedere score juichen?Score celebrations heb je ook maar die zijn dingen als vuistje omhoog etc als je ondertussen weer terugloopt om te verdedigen
![]()
Nouja als Vermeer genomineerd was, was het nog spannend geworden /Kiid/Trapzquote:Op maandag 24 november 2014 14:08 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Alsof daar enige twijfel over zou zijn
Maar ze gaan de rest dus ook bekend maken binnenkort.
Het gaat om 20 verdedigers, 15 middenvelders en 15 aanvallers.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |