Maarje krijgt ook een bedankje van mijquote:Op maandag 24 november 2014 10:41 schreef Fera het volgende:
Speciaal voor buurmeisje:
[ afbeelding ]
Wij ook van jou, echt waar!quote:
O, ik zit mobiel. Deze OP is niet van mij.quote:Op maandag 24 november 2014 10:42 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Maarje krijgt ook een bedankje van mij
Love you too bby.quote:
Hellfirequote:
quote:Op maandag 24 november 2014 10:49 schreef Fera het volgende:
[..]
Love you too bby.
Had trouwens wel lichte depressie gisteren.
Denk door jeweetwel. Maar ik en Hep hadden het beiden. Ineens veel meer moeite met afscheid nemen.quote:Op maandag 24 november 2014 10:50 schreef Dqod het volgende:
[..]
Aww, deed je me zo erg missen?
Nee vertel. Hoe kwam dat zo
Ahhh ja. Best goed mogelijk. Negatieve shit is stukken heftiger danquote:Op maandag 24 november 2014 10:53 schreef Fera het volgende:
[..]
Denk door jeweetwel. Maar ik en Hep hadden het beiden. Ineens veel meer moeite met afscheid nemen.En ik las eerder iets over hondenmishandeling en ik zat gewoon te janken. Het raakt me altijd wel, maar niet zo hard.
Ja, alleen verkouden. Ik hoop niet dat het door zet.quote:Op maandag 24 november 2014 10:55 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ahhh ja. Best goed mogelijk. Negatieve shit is stukken heftiger dan
Nu wel weer beter?
Ik heb iets in m'n tas wat daar welgoed tegen helptquote:Op maandag 24 november 2014 10:59 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, alleen verkouden. Ik hoop niet dat het door zet.
Haha. Zei Hep ook al.quote:Op maandag 24 november 2014 11:00 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik heb iets in m'n tas wat daar welgoed tegen helpt
Beterschap iig Feertje
So so ergquote:
BOHHHHquote:
Serieus?quote:Op maandag 24 november 2014 11:21 schreef Dqod het volgende:
Ik zal trouwens ook zo in de trein zaterdag. Zoals Anjelica in de OP dus
Geil..even een sopje doenquote:Op maandag 24 november 2014 11:21 schreef Dqod het volgende:
Ik zal trouwens ook zo in de trein zaterdag. Zoals Anjelica in de OP dus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |