Uitzendschemaquote:Het bod van naar verluidt 20 miljoen euro per jaar was genoeg: de NOS mag ook de komende drie seizoenen de samenvattingen van de Eredivisie uitzenden. De keerzijde is dat na volgend seizoen hoogstwaarschijnlijk afscheid genomen wordt van de Champions League.
Er waren drie partijen in de race om de uitzendrechten van de Eredivisie-samenvattingen (die verkocht werden door Eredivisie Media & Marketing): NOS, RTL en SBS. Vorige maand schreef NRC dat het bod van de NOS, dat de rechten nu ook bezit, ongeveer het dubbele was van wat de twee commerciële omroepen op tafel wilden leggen. Volgens betrokkenen haakte RTL daarom eind februari al af.
De live-wedstrijden worden uitgezonden door betaalzender FOX Sports Eredivisie. Bij de rechten die de NOS vandaag vergaard heeft, hoort ook het live verslag mogen doen voor de radio, traditioneel bij Langs de Lijn.
De aankoop heeft een keerzijde, liet algemeen directeur van de NOS Jan de Jong vanmiddag in Radio 1-programma De Nieuws BV weten. Als de uitzendrechten voor de Champions League na het seizoen 2014/2015 verlopen, kan de NOS niet meer meebieden, zei hij. Dat betekent hoogstwaarschijnlijk dat FOX die dan in handen krijgt.
http://www.nrc.nl/nieuws/(...)e-drie-jaar-bij-nos/
Twente - Feyenoord ook.quote:Op zondag 23 november 2014 19:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Deze wedstrijd is een veredelde reünie man...
Als ik een wedstrijd van ADO zie dan heb ik vaak geen zin meer in seks...quote:Op zondag 23 november 2014 19:17 schreef opperkleurder het volgende:
Als ik een wedstrijd van Twente zie krijg ik altijd zin in Mexicaans bier.
Een zwaluw maakt nog geen zomer.quote:Op zondag 23 november 2014 19:18 schreef Ajacied422 het volgende:
Luc Castaignos legt alle critici het zwijgen op. Wat een spits.
Misschien schiet hij in de 80e minuut de 1-2 binnenquote:Op zondag 23 november 2014 19:18 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Een zwaluw maakt nog geen zomer.
Altijd grappig jij.quote:Op zondag 23 november 2014 19:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Misschien schiet hij in de 80e minuut de 1-2 binnen
Het gebeurt ook nogquote:Op zondag 23 november 2014 19:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Misschien schiet hij in de 80e minuut de 1-2 binnen
Ik gooi mijn smartphone even tegen de muur.quote:Op zondag 23 november 2014 19:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vind jouw reactie matig gespeld.
Geef je smartphone maar weer de schuldquote:Op zondag 23 november 2014 19:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik gooi mijn smartphone even tegen de muur.
De techniek de schuld gevenquote:Op zondag 23 november 2014 19:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zo smart is hij niet als hij denkt dat het 'jij vind' is xDquote:Op zondag 23 november 2014 19:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hoop dat ze een boete krijgen van de KNVB.quote:Op zondag 23 november 2014 19:26 schreef GGMM het volgende:
Teringsneu om dat beest over het veld te laten rennen.
Dat beest schijnt te leven van kunstgras.quote:Op zondag 23 november 2014 19:26 schreef GGMM het volgende:
Teringsneu om dat beest over het veld te laten rennen.
Dat was toch gewoon een wild beest, een steenmarter ofzo?quote:Op zondag 23 november 2014 19:27 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Hoop dat ze een boete krijgen van de KNVB.
Die daar toevallig 2 keer achter elkaar rond wedstrijdtijd langskomt?quote:Op zondag 23 november 2014 19:27 schreef empa1010 het volgende:
[..]
Dat was toch gewoon een wild beest, een steenmarter ofzo?
Logisch dat zo'n beest alleen naar het stadion komt als er 10.000 man en een camera bij is.quote:Op zondag 23 november 2014 19:27 schreef empa1010 het volgende:
[..]
Dat was toch gewoon een wild beest, een steenmarter ofzo?
Sinds je die blauwe kleur kwijt bent mag ik je een stuk meer.quote:Op zondag 23 november 2014 19:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die daar toevallig 2 keer achter elkaar rond wedstrijdtijd langskomt?
Ja, vast.
O is het nu weerquote:Op zondag 23 november 2014 19:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die daar toevallig 2 keer achter elkaar rond wedstrijdtijd langskomt?
Ja, vast.
Dat beest is gewoon de Gordon onder de steenmartersquote:Op zondag 23 november 2014 19:28 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Logisch dat zo'n beest alleen naar het stadion komt als er 10.000 man en een camera bij is.
Met alle liefde verklap ik niets. Je hebt al een zware dag achter de rug.quote:Op zondag 23 november 2014 19:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wil je deze uitslag niet verklappen aub
Goedzo! Zwaar zeker, volgende week zondag nog zo'n kut dagquote:Op zondag 23 november 2014 19:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Met alle liefde verklap ik niets. Je hebt al een zware dag achter de rug.
Had wel gekund, dat ie ergens onder de grasmat woonde en nu ineens het licht zagquote:Op zondag 23 november 2014 19:28 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Logisch dat zo'n beest alleen naar het stadion komt als er 10.000 man en een camera bij is.
Straks zien we ADO winnen, niet zo zeuren.quote:Op zondag 23 november 2014 19:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Goedzo! Zwaar zeker, volgende week zondag nog zo'n kut dag
Wie die steenmarter?quote:Op zondag 23 november 2014 19:30 schreef Ajacied422 het volgende:
Hij kan niet meer op zijn benen staan. Is 'ie dronken???
Voorschot genomen op de overwinning.quote:Op zondag 23 november 2014 19:30 schreef Ajacied422 het volgende:
Hij kan niet meer op zijn benen staan. Is 'ie dronken???
Denk het ook. Cambuur is toch zo matig op gras.quote:Op zondag 23 november 2014 19:31 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Voorschot genomen op de overwinning.
Kap nah!quote:Op zondag 23 november 2014 19:30 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Straks zien we ADO winnen, niet zo zeuren.
Ook nog eens nadelig dat Ajax al op de dinsdag tegen Parijs speelt.quote:Op zondag 23 november 2014 19:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Kap nah!
In deze vorm krijgen we dubbele cijfers te zien volgende week
Ajax heeft het altijd lastig om 12.30.quote:Op zondag 23 november 2014 19:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ook nog eens nadelig dat Ajax al op de dinsdag tegen Parijs speelt.
Ja ach.. we gaan het zien. Ik verwacht er helemaal niks meer van...quote:Op zondag 23 november 2014 19:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ook nog eens nadelig dat Ajax al op de dinsdag tegen Parijs speelt.
5 jaar geleden jaquote:Op zondag 23 november 2014 19:32 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ajax heeft het altijd lastig om 12.30.
Verplaats het naar 19.40quote:Op zondag 23 november 2014 19:32 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
19 : 45 komt het pas op gangquote:Op zondag 23 november 2014 19:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Verplaats het naar 19.40
Dat fabeltje is verzonnen door Shreyas. Ajax doet het tevens altijd goed op kunstgras.quote:Op zondag 23 november 2014 19:32 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
loting pc finals al gezien?quote:Op zondag 23 november 2014 19:37 schreef hafcfan het volgende:
Ik denk dat Heracles Ado een voorsprong gunt om daarna met 3-1 te winnen.
Hoe weet jij nou dat dit over darts ging.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is geen voetbal of FM.quote:Op zondag 23 november 2014 19:39 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Hoe weet jij nou dat dit over darts ging.
die wedstrijd tegen rodaquote:Op zondag 23 november 2014 19:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat fabeltje is verzonnen door Shreyas. Ajax doet het tevens altijd goed op kunstgras.
Half 1 wedstrijden van Ajax
SC Cambuur 2-4 Ajax
AZ 1-3 Ajax
Vorig seizoen
FC Utrecht 1-1 Ajax
Roda JC 1-2 Ajax
SC Cambuur 1-2 Ajax
ADO 0-4 Ajax
Ajax 3-0 Utrecht
FC Groningen 1-1 Ajax
Ajax 2-1 Feyenoord
Niet meer liegen.
Ga jij op die plastichoer van je fappen. randfiguurquote:Op zondag 23 november 2014 19:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Laat je infantiele fantasieën lekker voor je.
haha onderpoepen xDquote:Op zondag 23 november 2014 19:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ga jij op die plastichoer van je fappen. randfiguur
Uh leuk.quote:Op zondag 23 november 2014 19:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
puistlikkende stoephoer
Veel NOS kijkers zijn voor Feyenoordquote:Op zondag 23 november 2014 19:48 schreef opperkleurder het volgende:
Waarom zenden ze Jupiler League uit?
PSV wint thuis makkelijk van Feyenoordquote:
haha ja kom we gaan het jinxen xdquote:Op zondag 23 november 2014 19:50 schreef Shreyas het volgende:
[..]
PSV wint thuis makkelijk van Feyenoord
Ik vul nu een 2 op mijn totoformulier inquote:Op zondag 23 november 2014 19:50 schreef Shreyas het volgende:
[..]
PSV wint thuis makkelijk van Feyenoord
Nee, want ik hoop dat PSV wint. Het wordt tijd dat Feyenoord weer even op zijn plaats wordt gezet.quote:
Ah, je bent nóg dommer dan ik dacht. Oke.quote:Op zondag 23 november 2014 19:51 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Nee, want ik hoop dat PSV wint. Het wordt tijd dat Feyenoord weer even op zijn plaats wordt gezet.
Ik vind het jammer dat juist jij steeds meer sympathie begint te krijgen voor Feyenoord, maar ja het zij zo.quote:Op zondag 23 november 2014 19:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ah, je bent nóg dommer dan ik dacht. Oke.
Het zit bij jou wel ernstig diep.quote:Op zondag 23 november 2014 19:51 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Nee, want ik hoop dat PSV wint. Het wordt tijd dat Feyenoord weer even op zijn plaats wordt gezet.
En een domme conclusie. Het past perfect bij je.quote:Op zondag 23 november 2014 19:52 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ik vind het jammer dat juist jij steeds meer sympathie begint te krijgen voor Feyenoord, maar ja het zij zo.
En, alweer fan van heracles geworden?quote:Op zondag 23 november 2014 19:52 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Gedraag je toch eens als de volwassene.
Ik ben het weer eens met je.quote:Op zondag 23 november 2014 19:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
En een domme conclusie. Het past perfect bij je.
[..]
En, alweer fan van heracles geworden?
Het is kortzichtig en hypocriet zijn om nu ineens voor Feyenoord te zijn enkel omdat het Ajax nu even goed uitkomt op de ranglijst.quote:Op zondag 23 november 2014 19:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het zit bij jou wel ernstig diep.
Normaal zou ik deze zin voor de meest schijtlollige situaties gebruiken maar er is ernstig iets wat hoog bij je zit.
Voor welke club ben jij dan?quote:Op zondag 23 november 2014 19:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
En een domme conclusie. Het past perfect bij je.
[..]
En, alweer fan van heracles geworden?
Wat ben jij dom zeg.quote:Op zondag 23 november 2014 19:54 schreef Shreyas het volgende:
[..]
om nu ineens voor Feyenoord te zijn
Understatement.quote:Op zondag 23 november 2014 19:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
Shreyas is niet zo'n slimme jongen
denk voorlaatste, eerst nog heerenveen. Vitesse staat net onder Utrecht volgens mijquote:
Kaologay manquote:Op zaterdag 29 november 2014 22:52 schreef Kopsterk het volgende:
Ik heb een kkgrote bak yoghurt met cruesli.
Nounounounouquote:Op zaterdag 29 november 2014 22:52 schreef Kopsterk het volgende:
Ik heb een kkgrote bak yoghurt met cruesli.
Dat klopt toch ook gewoon? Of ga je nu beweren dat dat allemaal knap was wat Ajax in de eerste helft liet zien?quote:
Ze hadden 20 minuten overwicht, hooguit. Maar oke, misschien zijn ze wel gewoon heel goed en heb ik het neit gezien.quote:
Oh ja, want als we niet lange tijd weggespeeld zijn dan is het allemaal knap wat we hebben laten zien. Er is geen tussenweg.quote:Op zaterdag 29 november 2014 22:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
Of ga je nu beweren dat dat allemaal knap was wat Ajax in de eerste helft liet zien?
quote:Op zaterdag 29 november 2014 23:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh ja, want als we niet lange tijd weggespeeld zijn dan is het allemaal knap wat we hebben laten zien. Er is geen tussenweg.
Beperk jij je maar gewoon tot het maken van grapjes.
quote:Op zaterdag 29 november 2014 23:00 schreef Ties02 het volgende:
GGMM loopt met zijn eigen domheid te koop
Hij heeft dat gezien op redditquote:Op zaterdag 29 november 2014 23:00 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Wat heb jij met die afbeelding?
quote:Op zaterdag 29 november 2014 23:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hij heeft dat gezien op reddit
Je bedoelt dus eigenlijk dat 'weggespeeld' overdreven is.quote:
Hij gaf zelf al toe 20 minuten, vind ik nog steeds een behoorlijk deel maar het was beduidend meerquote:Op zaterdag 29 november 2014 23:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Je bedoelt dus eigenlijk dat 'weggespeeld' overdreven is.
Misschien een beetje, maar Heerenveen was in de eerste helft duidelijk beter. Ben je het daarmee wel eens?
Nogal ja. Het is dat Veltman een mogelijkheid of 3 weggaf, niet eens kansen, maar anders had je ze helemaal niet gezien.quote:Op zaterdag 29 november 2014 23:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
Je bedoelt dus eigenlijk dat 'weggespeeld' overdreven is.
Heerenveen had over de gehele 1ste helft gezien licht overwicht.quote:Op zaterdag 29 november 2014 23:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
maar Heerenveen was in de eerste helft duidelijk beter. Ben je het daarmee wel eens?
Was wel rood.quote:
Krijgen we dat weerquote:Op zaterdag 29 november 2014 23:06 schreef Ties02 het volgende:
[..]
In de tijd van Rinus Israel en Theo Laseroms was dit hooguit een vrije trap
quote:Op zaterdag 29 november 2014 23:07 schreef GGMM het volgende:
Oh ja, ze scoren tegen alle verhoudingen in en het lek is boven.
Totdat die goal viel kon Heerenveen elk moment gaan scorenquote:Op zaterdag 29 november 2014 23:07 schreef Ties02 het volgende:
[..]Heracles speelde prima met vlagen
Is het niet 'bij vlagen'?quote:Op zaterdag 29 november 2014 23:07 schreef Ties02 het volgende:
[..]Heracles speelde prima met vlagen
Ik vond Heracles niet minder dan Heerenveen, maar soit.quote:Op zaterdag 29 november 2014 23:07 schreef GGMM het volgende:
Oh ja, ze scoren tegen alle verhoudingen in en het lek is boven.
Deze uitspraak print ik uit en hang ik boven mijn bed.quote:Op zaterdag 29 november 2014 23:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Totdat die goal viel kon Heerenveen elk moment gaan scoren
Heerenveen scoort alleen nooit dus dat zegt niet zoveelquote:Op zaterdag 29 november 2014 23:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Totdat die goal viel kon Heerenveen elk moment gaan scoren
Mart Smeets was vandaag in de Leidse V&D. Ik heb overwogen om langs te gaan.quote:Op zaterdag 29 november 2014 23:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vond Heracles niet minder dan Heerenveen, maar soit.
Nerdquote:Op zaterdag 29 november 2014 23:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Deze uitspraak print ik uit en hang ik boven mijn bed.
Naast je Anthony Lurling-poster?quote:Op zaterdag 29 november 2014 23:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Deze uitspraak print ik uit en hang ik boven mijn bed.
Allemaal uitsupporters.quote:Op zaterdag 29 november 2014 23:09 schreef Ties02 het volgende:
Voor deze gelegenheid zitten er vandaag 1000 mensen in het Gelredome
Hey maar ze hebben wel altijd kansen!quote:Op zaterdag 29 november 2014 23:10 schreef Kopsterk het volgende:
Stelling: Bosz levert een wanprestatie bij Vitesse.
Right "chocolademelk"quote:Op zaterdag 29 november 2014 23:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Daar heb ik chocolademelk op gemorst.
Stijn vindt het juist een geweldige trainer die ze geweldig laat spelen.quote:Op zaterdag 29 november 2014 23:10 schreef Kopsterk het volgende:
Stelling over een stelling: Kopsterk heeft een rare stelling verzonnen.quote:Op zaterdag 29 november 2014 23:10 schreef Kopsterk het volgende:
Hier sta ik nog steeds dik achter.quote:Op zaterdag 29 november 2014 23:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Stijn vindt het juist een geweldige trainer die ze geweldig laat spelen.
Ze vertelde me gruwelijke details.quote:Op zaterdag 29 november 2014 23:11 schreef onlogisch het volgende:
[..]
[..]
Jullie moeder is knotsgek.
Dat mag.quote:Op zaterdag 29 november 2014 23:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hier sta ik nog steeds dik achter.
Wat heb jij nou weer voor een kut UI?quote:Op zaterdag 29 november 2014 23:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ze vertelde me gruwelijke details.
quote:Op zaterdag 29 november 2014 23:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Fijn dat ik van jou achter mijn mening mag staan. Er valt een last van mijn schouders af.
Een moslim die een schaap haalt voor het offerfeest.quote:Op zaterdag 29 november 2014 23:12 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat heb jij nou weer voor een kut UI?
Staan 11e met een top-5-waardige selectie manquote:Op zaterdag 29 november 2014 23:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hier sta ik nog steeds dik achter.
Ik heb ze zelfs derde voorspeld.quote:Op zaterdag 29 november 2014 23:12 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Staan 11e met een top-5-waardige selectie man
Milik.quote:Op zaterdag 29 november 2014 23:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wie gaat dit jaar topscorer van de eredivisie worden?
Luc Castaignos dat geef ik je op een briefjequote:Op zaterdag 29 november 2014 23:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Boymans en Castaignos gaan bovenaan eindigen.quote:Op zaterdag 29 november 2014 23:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Boymans.quote:Op zaterdag 29 november 2014 23:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Boymans en Castaignos gaan bovenaan eindigen.
Hij staat alweer op 9 goals na een tijdje geblesseerd te zijn geweest.quote:Op zaterdag 29 november 2014 23:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Boymans.
Dan kunnen we de eredivisie officieel opdoeken.
Die kan er geen kut vanquote:Op zaterdag 29 november 2014 23:17 schreef Slobeend het volgende:
Waarom staat die Amevor niet in de basis?
Omdat Nieuwpoort.quote:Op zaterdag 29 november 2014 23:17 schreef Slobeend het volgende:
Waarom staat die Amevor niet in de basis?
Die gaan het wel redden.quote:Op zaterdag 29 november 2014 23:18 schreef Ajacied422 het volgende:
GAE
Blijf aub in de eredivisie jij genotsclub.
Amevor op linksback lijkt me wel een prima optie. Beter dan Schenk, die echt niets meer presteert dit seizoen en G Wijnaldum is ook niksquote:
17. NAC Bredaquote:
NEC stond toen helemaal onderaan, die moesten zelf nog terugkomen. A la Heracles, als die weer een terugval krijgen hebben die ook wellicht gewoon een probleemquote:
spoilers eikelquote:Op zaterdag 29 november 2014 23:20 schreef Ajacied422 het volgende:
dit wordt een topshow.
Let op de vierde goal in deze wedstrijd. Dat is echt GE-NOT en GE-WEL-DIG
haha het blijft 0-0. Leuke grap Stijnquote:Op zaterdag 29 november 2014 23:20 schreef Ajacied422 het volgende:
dit wordt een topshow.
Let op de vierde goal in deze wedstrijd. Dat is echt GE-NOT en GE-WEL-DIG
Ik weet niet in welke kringen jij je begeeft, maar voor mij is het zo dat wanneer iemand geen bovenlichaam heeft dat nogal opvalt.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |