abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_146955952
quote:
0s.gif Op maandag 24 november 2014 14:59 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]
hmm nog niet echt over nagedacht, ik begin meestal een gesprek met ouderen omdat die meestal inhoudelijk beter spreken dan mensen van mijn leeftijd naar mijn ervaring, van mijn leeftijd is het altijd over werk, jonger dan mij is het altijd over school.
Vat ik dit correct samen als ik stel dat je 'oudere' vrouwen - welke leeftijdsgroep hebben we het over? - potentieel interessanter vindt dan vrouwen uit de leeftijdscategorie 27-33? En als ik mijn vorige vraag omdraai: vind jij dat jezelf interessant genoeg bent voor een vrouw/man om te leren kennen? Let wel: als je antwoord ontkennend is, dan is de kans groot dat je dit ook uitstraalt en dat werkt dat tegen je.

Een serveerster onder werktijd aanspreken over iets anders dan iets (voor haar) werkrelevants, gaat (denk ik) niet werken. Overigens: de enige reden dat zij zich daar netjes en beschaafd voordoet, is omdat de functie dit vraagt.

[edit]De vraag naar de mindset heb je onbeantwoord gelaten. Persoonlijk denk ik dat het niet werkt om op jacht te gaan naar een nieuwe goede vriend of een vriendin. Ik denk ook dat het je uitstraling niet ten goede komt als je er zelf van overtuigd zou zijn dat de kans maar gering is dat jij ooit een nieuwe goede vriend of een vriendin kunt ontmoeten. Vandaar mijn vraag met wat voor verwachting je zo'n gesprek aanknoopt? Een te hoog gespannen verwachting resulteert in teleurstellingen, maar een te lage verwachting verhindert iedere vorm van succes.[/edit]
  maandag 24 november 2014 @ 15:11:58 #177
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_146956086
quote:
0s.gif Op maandag 24 november 2014 15:07 schreef Groepfunder het volgende:

[..]

Vat ik dit correct samen als ik stel dat je 'oudere' vrouwen - welke leeftijdsgroep hebben we het over? - potentieel interessanter vindt dan vrouwen uit de leeftijdscategorie 27-33? En als ik mijn vorige vraag omdraai: vind jij dat jezelf interessant genoeg bent voor een vrouw/man om te leren kennen? Let wel: als je antwoord ontkennend is, dan is de kans groot dat je dit ook uitstraalt en dat werkt dat tegen je.
Niet als partner nee, wel inhoudelijk tot nu toe. En ik denk dat ik genoeg content heb om interresant te zijn wat mijn muziek en kennis van vanalles en nogwat betreft. Uiterlijk weet ik niet maar ik trek me niks aan van wat anderen van me denken in de zin dat ik me minderwaardig zou voelen of mensen die me zouden nastaren oid, dat gaat volledig langs me heen.
quote:
Een serveerster onder werktijd aanspreken over iets anders dan iets (voor haar) werkrelevants, gaat (denk ik) niet werken. Overigens: de enige reden dat zij zich daar netjes en beschaafd voordoet, is omdat de functie dit vraagt.
Ja dat is exact waarom ik niet probeer om meisjes die ik daar ontmoet uit te vragen, is onbeleefd.
Ik kan gewoon goed praten met meisjes/vrouwen iig, geen mentale blokkades bij.
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
  maandag 24 november 2014 @ 15:12:28 #178
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_146956106
Anyways heb even mn snor eraf laten slaan.
pi_146956153
quote:
0s.gif Op maandag 24 november 2014 15:12 schreef BaajGuardian het volgende:
[ afbeelding ]
Als man vind ik het een verbetering. Dames?
pi_146956233
quote:
0s.gif Op maandag 24 november 2014 15:13 schreef Groepfunder het volgende:

[..]

Als man vind ik het een verbetering. Dames?
Die zijn al bezig hem te dmen voor zijn adres.
  maandag 24 november 2014 @ 15:18:02 #181
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_146956320
quote:
0s.gif Op maandag 24 november 2014 15:15 schreef hmmmmmmm het volgende:

[..]

Die zijn al bezig hem te dmen voor zijn adres.
Dat is mij nognooit gebeurd op fok.
  maandag 24 november 2014 @ 15:18:54 #182
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_146956351
Ik wil je wel een condoleancekaartje sturen.
The love you take is equal to the love you make.
pi_146956358
quote:
0s.gif Op maandag 24 november 2014 15:18 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

Dat is mij nognooit gebeurd op fok.
:{
pi_146956376
quote:
9s.gif Op maandag 24 november 2014 15:18 schreef Lienekien het volgende:
Ik wil je wel een condoleancekaartje sturen.
Huh?
  maandag 24 november 2014 @ 15:19:48 #185
401891 iScream.
Cold as ice!
pi_146956391
quote:
0s.gif Op maandag 24 november 2014 15:19 schreef hmmmmmmm het volgende:

[..]

Mag ik vragen waarom jij constant zit te geilen op Baaj? Je doet net alsof 'ie een Cristiano Ronaldo look-a-like is ofzo..
pi_146956413
quote:
8s.gif Op maandag 24 november 2014 15:19 schreef iScream. het volgende:

[..]

Mag ik vragen waarom jij constant zit te geilen op Baaj? Je doet net alsof 'ie een Cristiano Ronaldo look-a-like is ofzo..
Ik weet het niet hij lijkt een beetje op me.

Niet qua uiterlijk ofzo.
pi_146956602
quote:
[ afbeelding ]
Dat is snel :P

Marja, zo'n snor heb je er zo weer opstaan. Haar groeit wel :P
Children of the night. What music they make.
pi_146958810
quote:
0s.gif Op maandag 24 november 2014 13:12 schreef DeHovenier het volgende:

[..]

Je bent de eerste kandidaat? :+
Hij ziet er geschoren prima uit. Er moet vast een vrijwilligster te vinden zijn. :9
pi_146958861
quote:
[ afbeelding ]
Wat is dit voor een rare foto. Ga een leukere maken jij! :o
pi_146958899
quote:
[ afbeelding ]
Van zo'n foto worden we (dames) niet warm Baaj.
pi_146959277
quote:
0s.gif Op maandag 24 november 2014 15:19 schreef hmmmmmmm het volgende:

[..]

:') :') :')

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 24-11-2014 16:45:59 ]
pi_146959474
quote:
10s.gif Op maandag 24 november 2014 16:45 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

:') :') :')
:')
  maandag 24 november 2014 @ 18:40:18 #193
406136 Le_Professeur
Arsène Charles Ernest Wenger.
pi_146962217
quote:
[ afbeelding ]
Hoe oud schat je jezelf mentaal?
pi_146962290
Is dit de nieuwe BG SC?
Ja doei.
pi_146963444
quote:
0s.gif Op zondag 23 november 2014 17:48 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

Dat is een beetje een optie maar niet in dit seizoen, mischien met de zomer..
Met dit seizoen heb ik mischien kans op de kerstmarkt volgende maand, maarja..
Zelfs als ik een vrouw van mijn leeftijd tegenkom knappen ze wss snel af dat ik geen auto heb of een baan in een banken-kantoor oid. Vrouwen van mijn leeftijd willen direct settlen, kinderen, huisje boompje beestje. Dat heb ik niet voor ze.

Mischien toch maar eens een serveerster vragen of ze naar de bios wil met me oid, (ja niet zo direct natuurlijk, eerst vragen wat haar favoriete film is oid) en dan maar hopen dat ze boven de 18 is :')

;(

alhoewel ik te beleefd ben om ze te storen in hun werk en ze ook niet voor aap wil zetten in bijzijn van hun collegas om zoiets te vragen..
ga naar de sportschool, word fit (misschien zelfs gespierd) verdiep je in de sport/voeding etc, word mannelijk

scheer je pedo snorretje af, want dat is hoe er bijna altijd tegen aan word gekeken. En neem een mannelijke baard. Getrimt. wel goed voor jouw leeftijd denk ik. Krijg een goed lichaam, maak praatjes met de vrouwen in de sportschool etc etc

ik weet wat je nu gaat zeggen en het antwoord is Nee.
er lopen niet alleen maar jonge bloempjes in de sportschool die brede hunken willen
genoeg milfjes waar ik wel even mee de sauna in zou willen bij mij ( en vaak ook zie en praat me ze daar :D ) alleen schrikken ze vaak als ik zeg hoe oud ik ben :')
pi_146963887
Het ligt niet aan je uiterlijk. Maar je gezanik en gejammer op alles en vooroordelen over mensen die weleens een kroeg bezoeken. O en als je een foto van jezelf maakt doe dan eens normaal en niet als een 13-jarige puber.
A man is not old until regrets take the place of dreams.
  maandag 24 november 2014 @ 22:59:57 #197
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_146973563
Wow, was een fantastische avond tot op zonet nog :D

Godsamme ik zit met een hyper goede vibe atm :)

Vanavond was fantastisch, heb hier en daar wat gegitaarspeeld in de stad, zelfs politie stond nog achter me te luisteren, nee ze kwamen me niet vragen op te tiefen of me het water in te knuppelen oid.

Daarna nog met mn beste mattie bij een restaurant gaan zitten voor een drankje, gitaren mee.. iedereen vond het tof, kregen nog gratis rondje van het huis. (ja serieus ja).
Nognooit zo goed ontvangen, nog wat gezongen en genueriet waar ik de text niet wist, mooie vrouwen van het restaurant gingen ook luisteren en bijzitten. ^^

Daarna nog patatje gehaald en walking dead aflevering gezien.

Kom ik dus thuis, ff een nummertje afgecomponeerd voor mn client.

Kijk ik op yt heb ik een videoreactie van iemand die ik schaar onder de beste vocale artiesten van deze tijd om mij even te helpen met een nummer van mccartney.

Nu moet er een komeet op mn huis klappen om mijn dag te verklooien.
  maandag 24 november 2014 @ 23:01:28 #198
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_146973605
quote:
15s.gif Op maandag 24 november 2014 16:33 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Van zo'n foto worden we (dames) niet warm Baaj.
Jullie zijn allemaal zwarte pieten en sinterklazen, hoe moet ik nu zien wie van jullie een mooi meisje is en wie een lelijk oud klaasje zo. ;(

quote:
0s.gif Op maandag 24 november 2014 18:40 schreef Le_Professeur het volgende:

[..]

Hoe oud schat je jezelf mentaal?
Uh.. 50 wellicht. Lichamelijk ook ongeveer op het moment haha.

quote:
5s.gif Op maandag 24 november 2014 18:42 schreef motorbloempje het volgende:
Is dit de nieuwe BG SC?
Nee, een advies topic hoe je jezelf gewilder kunt maker, zeker in mijn geval van 30 plusheid.

quote:
0s.gif Op maandag 24 november 2014 19:23 schreef habitue het volgende:
O en als je een foto van jezelf maakt doe dan eens normaal en niet als een 13-jarige puber.
-O-

Maak ik zellef wel uit :6
pi_146974053
quote:
0s.gif Op maandag 24 november 2014 23:01 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

Jullie zijn allemaal zwarte pieten en sinterklazen, hoe moet ik nu zien wie van jullie een mooi meisje is en wie een lelijk oud klaasje zo. ;(

[..]

Uh.. 50 wellicht. Lichamelijk ook ongeveer op het moment haha.

[..]

Nee, een advies topic hoe je jezelf gewilder kunt maker, zeker in mijn geval van 30 plusheid.

[..]

-O-

Maak ik zellef wel uit :6
Kijk, wat sommige users hier nogal hard, veel te hard mijn inziens, proberen duidelijk te maken is dat ze die foto kinderachtig vonden. Ik kon er wel om lachen, en vond 'm best grappig, maar kan er ook wel in komen als je denkt: "Je bent rond de 30, doe even volwassen." ;)

Je bent zoals je bent, en je moet het je zeker niet te veel aantrekken van wat hier op FOK! wordt geroepen, maar met wat nuances her en der zijn de adviezen soms best nuttig. ;)
  maandag 24 november 2014 @ 23:16:16 #200
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_146974154
quote:
0s.gif Op maandag 24 november 2014 23:13 schreef netchip het volgende:

[..]

Kijk, wat sommige users hier nogal hard, veel te hard mijn inziens, proberen duidelijk te maken is dat ze die foto kinderachtig vonden. Ik kon er wel om lachen, en vond 'm best grappig, maar kan er ook wel in komen als je denkt: "Je bent rond de 30, doe even volwassen." ;)

Je bent zoals je bent, en je moet het je zeker niet te veel aantrekken van wat hier op FOK! wordt geroepen, maar met wat nuances her en der zijn de adviezen soms best nuttig. ;)
Ik vond em ook grappig, ik vind niet dat ik alleen maar frontshots met een stropdas om moet maken omdat ik 30+ ben. Ik vind de dag inkleuren met zoveel mogelijk deviaties belangrijker dan geaccepteerd worden door mensen met zwarte kousen etc. Tis niet dat ik buiten ook rond loop met donkey kong in mn handen verder.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')