abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_146974592
Jammer wel van de snor.
  maandag 24 november 2014 @ 23:30:22 #202
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_146974666
quote:
0s.gif Op maandag 24 november 2014 23:28 schreef Lokasenna het volgende:
Jammer wel van de snor.
De snor leeft door in mijn hart.

p.s. jij ziet er wel mooi uit moet ik zeggen na een stiekem kijkje in je fobo.
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
pi_146983349
quote:
0s.gif Op maandag 24 november 2014 23:30 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

De snor leeft door in mijn hart.

p.s. jij ziet er wel mooi uit moet ik zeggen na een stiekem kijkje in je fobo.
Als je achter bezette vrouwen aan gaat wil het niet echt lukken nee.
  dinsdag 25 november 2014 @ 11:57:38 #204
308349 Zandkasteel
gemaakt van zuurzand
pi_146983870
quote:
0s.gif Op maandag 24 november 2014 14:09 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

Kroeg ga ik gewoonweg pertinent niet in, dat is echt zwaar contrasterend voor mij. Dat is iets voor mensen die zichzelf willen volgieten.
...
Wat is dit nou weer voor opmerking? Ik ga vaak zat naar een kroeg zonder ook maar een druppel alcohol te drinken.

Iedereen probeert je advies te geven maar je hebt overal al een (voor)oordeel over.
Wees niet zo eigenwijs en doe eens wat buiten je standaard 'boekje', aangezien dat blijkbaar niet werkt.
Return to Zion
And a comet fills the sky
The Holy Roman Empire rises
Then you and I must die
pi_146983892
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 november 2014 11:57 schreef Zandkasteel het volgende:
edereen probeert je advies te geven maar je hebt overal al een (voor)oordeel over.
Ah, je bent nog niet bekend met BG?
Ja doei.
  dinsdag 25 november 2014 @ 12:01:39 #206
308349 Zandkasteel
gemaakt van zuurzand
pi_146983987
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 november 2014 11:58 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Ah, je bent nog niet bekend met BG?
Blijkt maar weer :Y)
Toch bijzonder hoe hij dan een heel topic vol kan krijgen met adviezen.
Return to Zion
And a comet fills the sky
The Holy Roman Empire rises
Then you and I must die
  dinsdag 25 november 2014 @ 14:20:27 #207
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_146988683
quote:
6s.gif Op dinsdag 25 november 2014 11:44 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Als je achter bezette vrouwen aan gaat wil het niet echt lukken nee.
Aan gaat? was maar een compliment.
pi_146988848
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 november 2014 14:20 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

Aan gaat? was maar een compliment.
En dat was maar een grapje.
pi_147002170
BG, wat voor mensen wil je tegenkomen? (staat in je OP)
  woensdag 26 november 2014 @ 02:09:23 #210
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_147011676
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 november 2014 20:54 schreef magnetronkoffie het volgende:
BG, wat voor mensen wil je tegenkomen? (staat in je OP)
Intelligente, nette/beleefde mensen. :)

p.s. ik zag je post in mn fobo maar kan op het moment niet reageren daar, weet niet waarom maar ok.
Iig bedankt voor je compliment.
  woensdag 26 november 2014 @ 19:29:58 #211
391721 Druppelss
Ich komme auf Ihr Gesicht
pi_147031524
Sorry Baaj, maar als ik je zo hoor ben ik bang dat het nooit gaat lukken.

Ik ben zelf vrij verlegen, rustig en vermijd soms te drukke plaatsen. Een café is heel prima te doen en echt een aanrader! Ik heb in mijn stad gewoon eens de rustigere café's opgezocht, waarvan twee "perfect" bij mij paste en er zeker wekelijks kom. Ideaal als je even eruit wilt en wat mensen om je heen wilt hebben.

Een gesprek voeren gaat helemaal vanzelf, meestal doe ik er zelf geen moeite voor (vaak ook geen zin in, maar als het een beetje interessant is, praat je vanzelf wel mee uiteindelijk). Niet dat café's bezoeken hét wonder is of zo; maar het is sowieso een goede stap! Waarom zou je niet?

Ik geef toe; als ik 'uitga' doe ik het in eerste plaats vooral in de hoop (jongere) vrouwen tegen te komen (eind twintig), en helaas zijn van de pakweg 30 avondjes uit er misschien 5 geslaagd, maar als ik altijd thuis zou zijn gebleven was er nooit wat gebeurt!

Verder niet al te hoge eisen stellen (want, je bent nog maagd, je mag rustig wachten op de perfecte vrouw; maar misschien blijf je dan nog wel maagd tot je 50'ste!). Mijn eerste vriendinnetje was alles behalve knap (wel een leuk lichaam), maar wat ben ik toch blij dat ze mij ontmaagd heeft enkele jaren geleden! Niet dat ik nu alle meiden zo het bed in kan praten (of zelfs gewoon vrienden mee worden), maar een drempel is daarmee wel weggevallen.

Verder netjes kleden, scheren (of netjes bij houden) is al een prima stap; dat neemt (eventuele?) onzekerheid wat betreft je uiterlijk alweer weg en kan je je (ik althans) meer richten waar het om gaat; praten met de vrouwen.. Als ik zwart onder de nagels heb, me niet geschoren heb of een broek aanheb die nodig de was in moet voel ik me automatisch natuurlijk onzekerder.

Maar echt leuke contacten opbouwen vind ik ook niet al te makkelijk, het helpt wel veel als je werkt met leuke collega's. Nu zit ik thuis en verveel me 's avonds ook geregeld, vaak ga ik onnodig 2..3 keer naar de supermarkt in de hoop iets leuks te zien :') of wéér eens met de hond wandelen, of een rondje door de stad lopen. Ach, ik probeer het iig denk ik maar :7

Dus Baaj, kom op, iets minder eisen; en stap gewoon eens wat kroegen binnen (of je gaat op een sport o.i.d, maar daar moet je maar net zin in hebben (ik dus niet)). Nu kan het nog best, een goede vriend van me heb ik ook van zijn maagdelijk afgelopen (hij was meen ik 31 of 32), het was niet miss perfect, maar het heeft hem wel geholpen om nog wat meer zekerder te worden (al denk ik dat onzekerheid niet echt jou probleem is hé?).
pi_147295269
quote:
0s.gif Op maandag 24 november 2014 14:20 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

Ik zoek niet naar gelijkgestemden maar wel naar mensen die een bredere wereld hebben dan wat er voor hun voeten neergezet word op de tv / radio oid.
Mensen met een ambacht of enige creativiteit (niet te verwarren met kunstenares type dat haar menstruatiebloed op een canvas spuit).
Zo zou ik het heel tof vinden als ik een meisje kon vinden wie ook gitaar kan spelen, of piano van mijn part. Dat is dan meteen iets waar ik een goed gesprek en meer over kan hebben.
Sorry, maar uit alles wat je post blijkt dat juist jij een enorm bekrompen wereld hebt. Probeer eens iets nieuws, wijs niet alles af zonder het te proberen.
  vrijdag 5 december 2014 @ 01:52:51 #213
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_147299139
quote:
9s.gif Op donderdag 4 december 2014 23:16 schreef kipknots het volgende:

[..]

Sorry, maar uit alles wat je post blijkt dat juist jij een enorm bekrompen wereld hebt. Probeer eens iets nieuws, wijs niet alles af zonder het te proberen.
kay, dan vind je dat maar. Ik ga me niet langer forceren dingen te doen die me tegenstaan alleen omdat het zogenaam kansen op sex oid zou vergroten terwijl ik op zoek ben juist naar iemand die oprecht in mij geinterreseerd is en niet enkel in "dingen doen die je met een vriend/vriendin kan doen"

Ik heb in mn leven van 31 jaren al vaak genoeg in een club gestaan voor mijn doen en ik heb er niks mee, ik ben een romanticus niet een gatzoeker.
pi_147301927
Ok, goed dat je het dan wel eens hebt gedaan. Maar nu ben je weer mensen aan het neersabelen die het wel doen? Voor iemand die zichzelf beleefd noemt en een breed wereldbeeld vind hebben ben je wel erg negatief over iedereen die niet hetzelfde beeld deelt.

Typerend vond ik ook weer die ik van je zag in nieuws. Over dat vrouwen van je leeftijd altijd trollen zijn. Triest gedrag.
  vrijdag 5 december 2014 @ 15:37:19 #215
18676 Puntenjager
Experto crede
pi_147309559
Je lijkt me eigenlijk best een toffe peer, Baaj :@ Het is dat je volgens mij in Friesland woont, anders hadden we best een keer kunnen gaan clubben gewoon een biertje pakken :)
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
pi_147314268
quote:
0s.gif Op zondag 23 november 2014 18:04 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

Zelfverzekerd ben ik over het algemeen wel in gesprekken, maar ik ben niet eh.. hoe noem je dat.. dat opgeklopte, dat blije en energieke heb ik niet, ik ben gewoon rustig en attent. Als het te druk om me heen is word ik wel stiller want daar kan ik niet goed tegen, daarom liggen terrasjes me meer dan een donkere kroeg. En zoals ik al zei liggen dat soort mensen me sowieso niet, die hebben heel andere doelen in hun leven dan ik. Ik drink amper tot niet, ik heb niks te vertellen over wat ik van de top 40 of een programma op de tv vind, ik heb geen auto of hond oid. Wat moet ik nu met dat slag mensen in de kroeg bediscusieren, als ik begin over componeren of natuurfotografie word ik geheid uitgelachen en vervolgens genegeerd, of ik krijg een neppe belangstelling waar ik ook niks aan heb.

Nee, ik zoek nuchtere oprechtheid en interesse van mensen, het is er te vluchtig in een club of kroeg.
Oordeel niet te snel. Het merendeel van de dingen die jij daar noemt heb ik ook allemaal niks mee, en toch heb ik genoeg gespreksstof in een kroeg.

Wellicht is de kroeg het niet helemaal voor jou; je bent inderdaad wat ouder en dan blijven wat meer de die hards over in de kroeg. Maar toch wil ik in het algemeen de tip geven om mensen niet te snel te beoordelen, daarmee beperk je jezelf alleen maar.
  vrijdag 5 december 2014 @ 19:06:00 #217
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_147314605
quote:
14s.gif Op vrijdag 5 december 2014 15:37 schreef Puntenjager het volgende:
Je lijkt me eigenlijk best een toffe peer, Baaj :@ Het is dat je volgens mij in Friesland woont, anders hadden we best een keer kunnen gaan clubben gewoon een biertje pakken :)
:) Bedankt. Ja jammer indd.
  vrijdag 5 december 2014 @ 19:07:22 #218
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_147314644
quote:
9s.gif Op vrijdag 5 december 2014 10:22 schreef kipknots het volgende:
Ok, goed dat je het dan wel eens hebt gedaan. Maar nu ben je weer mensen aan het neersabelen die het wel doen? Voor iemand die zichzelf beleefd noemt en een breed wereldbeeld vind hebben ben je wel erg negatief over iedereen die niet hetzelfde beeld deelt.

Typerend vond ik ook weer die ik van je zag in nieuws. Over dat vrouwen van je leeftijd altijd trollen zijn. Triest gedrag.
Joh ik loop maar wat te ouwehoeren in dat soort topics, ik overdrijf zo goed als alles wat ik intiep, vaak zit er wel een kern van waarheid in maar de rest is opgeklopte satire. Niet in topics als deze overigens, ik ben ook weleens gewoon serieus.
pi_147315155
quote:
0s.gif Op maandag 24 november 2014 14:03 schreef BaajGuardian het volgende:
maar ik ben nu eenmaal intellectueel verzwaard. ;l
Que?

Niet nadenken gewoon doen heeft weinig met intellectualiteit te maken hoor.

Nadenken over dingen waarbij het helemaal geen zin heeft om er over na te denken is niet intellectueel ofzo, het is gewoon moeilijk doen waar het makkelijk kan. Ook wel: dom.

En dat kan best in je karakter liggen, maar daar kun je wat aan doen. Heb ik ook gedaan ooit.
pi_147328739
quote:
0s.gif Op woensdag 26 november 2014 02:09 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

Intelligente, nette/beleefde mensen. :)

p.s. ik zag je post in mn fobo maar kan op het moment niet reageren daar, weet niet waarom maar ok.
Iig bedankt voor je compliment.
Die wil ik ook tegen komen. iemand?
pi_147380185
Baaj waar in town sta jij gitaar te spelen dan? Heb je nog nooit gezien.
pi_147383021
Dat van die snor kon je echt niet zelf bedenken?
pi_147383043
Tinder
  maandag 8 december 2014 @ 16:14:06 #224
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_147393757
Nieuwemenselerenkennen.nl

Astu :*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: