De snor leeft door in mijn hart.quote:
Als je achter bezette vrouwen aan gaat wil het niet echt lukken nee.quote:Op maandag 24 november 2014 23:30 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
De snor leeft door in mijn hart.
p.s. jij ziet er wel mooi uit moet ik zeggen na een stiekem kijkje in je fobo.
Wat is dit nou weer voor opmerking? Ik ga vaak zat naar een kroeg zonder ook maar een druppel alcohol te drinken.quote:Op maandag 24 november 2014 14:09 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Kroeg ga ik gewoonweg pertinent niet in, dat is echt zwaar contrasterend voor mij. Dat is iets voor mensen die zichzelf willen volgieten.
...
Ah, je bent nog niet bekend met BG?quote:Op dinsdag 25 november 2014 11:57 schreef Zandkasteel het volgende:
edereen probeert je advies te geven maar je hebt overal al een (voor)oordeel over.
Blijkt maar weerquote:Op dinsdag 25 november 2014 11:58 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ah, je bent nog niet bekend met BG?
Aan gaat? was maar een compliment.quote:Op dinsdag 25 november 2014 11:44 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Als je achter bezette vrouwen aan gaat wil het niet echt lukken nee.
En dat was maar een grapje.quote:Op dinsdag 25 november 2014 14:20 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Aan gaat? was maar een compliment.
Intelligente, nette/beleefde mensen.quote:Op dinsdag 25 november 2014 20:54 schreef magnetronkoffie het volgende:
BG, wat voor mensen wil je tegenkomen? (staat in je OP)
Sorry, maar uit alles wat je post blijkt dat juist jij een enorm bekrompen wereld hebt. Probeer eens iets nieuws, wijs niet alles af zonder het te proberen.quote:Op maandag 24 november 2014 14:20 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Ik zoek niet naar gelijkgestemden maar wel naar mensen die een bredere wereld hebben dan wat er voor hun voeten neergezet word op de tv / radio oid.
Mensen met een ambacht of enige creativiteit (niet te verwarren met kunstenares type dat haar menstruatiebloed op een canvas spuit).
Zo zou ik het heel tof vinden als ik een meisje kon vinden wie ook gitaar kan spelen, of piano van mijn part. Dat is dan meteen iets waar ik een goed gesprek en meer over kan hebben.
kay, dan vind je dat maar. Ik ga me niet langer forceren dingen te doen die me tegenstaan alleen omdat het zogenaam kansen op sex oid zou vergroten terwijl ik op zoek ben juist naar iemand die oprecht in mij geinterreseerd is en niet enkel in "dingen doen die je met een vriend/vriendin kan doen"quote:Op donderdag 4 december 2014 23:16 schreef kipknots het volgende:
[..]
Sorry, maar uit alles wat je post blijkt dat juist jij een enorm bekrompen wereld hebt. Probeer eens iets nieuws, wijs niet alles af zonder het te proberen.
Oordeel niet te snel. Het merendeel van de dingen die jij daar noemt heb ik ook allemaal niks mee, en toch heb ik genoeg gespreksstof in een kroeg.quote:Op zondag 23 november 2014 18:04 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Zelfverzekerd ben ik over het algemeen wel in gesprekken, maar ik ben niet eh.. hoe noem je dat.. dat opgeklopte, dat blije en energieke heb ik niet, ik ben gewoon rustig en attent. Als het te druk om me heen is word ik wel stiller want daar kan ik niet goed tegen, daarom liggen terrasjes me meer dan een donkere kroeg. En zoals ik al zei liggen dat soort mensen me sowieso niet, die hebben heel andere doelen in hun leven dan ik. Ik drink amper tot niet, ik heb niks te vertellen over wat ik van de top 40 of een programma op de tv vind, ik heb geen auto of hond oid. Wat moet ik nu met dat slag mensen in de kroeg bediscusieren, als ik begin over componeren of natuurfotografie word ik geheid uitgelachen en vervolgens genegeerd, of ik krijg een neppe belangstelling waar ik ook niks aan heb.
Nee, ik zoek nuchtere oprechtheid en interesse van mensen, het is er te vluchtig in een club of kroeg.
quote:Op vrijdag 5 december 2014 15:37 schreef Puntenjager het volgende:
Je lijkt me eigenlijk best een toffe peer, BaajHet is dat je volgens mij in Friesland woont, anders hadden we best een keer kunnen gaan clubben gewoon een biertje pakken
Joh ik loop maar wat te ouwehoeren in dat soort topics, ik overdrijf zo goed als alles wat ik intiep, vaak zit er wel een kern van waarheid in maar de rest is opgeklopte satire. Niet in topics als deze overigens, ik ben ook weleens gewoon serieus.quote:Op vrijdag 5 december 2014 10:22 schreef kipknots het volgende:
Ok, goed dat je het dan wel eens hebt gedaan. Maar nu ben je weer mensen aan het neersabelen die het wel doen? Voor iemand die zichzelf beleefd noemt en een breed wereldbeeld vind hebben ben je wel erg negatief over iedereen die niet hetzelfde beeld deelt.
Typerend vond ik ook weer die ik van je zag in nieuws. Over dat vrouwen van je leeftijd altijd trollen zijn. Triest gedrag.
Que?quote:Op maandag 24 november 2014 14:03 schreef BaajGuardian het volgende:
maar ik ben nu eenmaal intellectueel verzwaard. ;l
Die wil ik ook tegen komen. iemand?quote:Op woensdag 26 november 2014 02:09 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Intelligente, nette/beleefde mensen.
p.s. ik zag je post in mn fobo maar kan op het moment niet reageren daar, weet niet waarom maar ok.
Iig bedankt voor je compliment.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |