abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_146953395
quote:
0s.gif Op maandag 24 november 2014 13:39 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

Couch surfing? Heb ik nognooit van gehoord.. is dat een soort van quick-dating iets dat je de hele tijd ergens anders gaat zitten? Want dat zou mij te gestressed zijn. Ik moet al even mn knop omzetten met me prettig voelen in een nieuwe ruimte, maar dan nog drukte erbij ...
Het idee is dat vreemde mensen bij jou in huis gaan logeren en dat jij ze wegwijs maakt in de stad. Of niet, maar dat kun je aangeven in je profiel.

En je kunt bij andere mensen logeren, en mensen kunnen reviews plaatsen zodat andere mensen weten of je een viespeuk bent of niet.
Children of the night. What music they make.
  maandag 24 november 2014 @ 13:42:55 #102
406136 Le_Professeur
Arsène Charles Ernest Wenger.
pi_146953401
quote:
14s.gif Op maandag 24 november 2014 13:40 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:

[..]

Zoals ik al zei, ik heb dit probleem niet, dus ik weet het verder ook niet. Ik probeerde me alleen voor te stellen als er rond mijn 30e iemand 'opeens' bij mijn vriendengroep zou willen. Apart zou wellicht nog kunnen, maar dat zou een heel andere en - waarschijnlijk- veel minder hechte vriendschap zijn.
Nouja, als zo'n persoon je goed ligt? Het is wellicht wat lastiger, maar de instelling is doorslaggevend.

Overigens begint een vriendschap toch altijd eerst met jou alvorens de rest van de vriendengroep iemand zomaar accepteert? Je moet ergens een opening hebben, en die opening ben jij dan.
pi_146953417
quote:
0s.gif Op maandag 24 november 2014 13:38 schreef hmmmmmmm het volgende:

[..]

Gewoon elke dag scheren.

[..]

Nou zonder inkomen is het een beetje lastig.
Inderdaad. Heb je geen inkomen dan :?
  maandag 24 november 2014 @ 13:43:45 #104
406136 Le_Professeur
pi_146953429
quote:
0s.gif Op maandag 24 november 2014 13:42 schreef DeHovenier het volgende:

[..]

Het idee is dat vreemde mensen bij jou in huis gaan logeren en dat jij ze wegwijs maakt in de stad. Of niet, maar dat kun je aangeven in je profiel.

En je kunt bij andere mensen logeren, en mensen kunnen reviews plaatsen zodat andere mensen weten of je een viespeuk bent of niet.
Een autist laat echt niet zomaar iemand binnen om degene te laten slapen?
  maandag 24 november 2014 @ 13:43:46 #105
290081 VitaminWater
Geen ondertitel
pi_146953431
quote:
0s.gif Op maandag 24 november 2014 13:38 schreef Polenbatser het volgende:

[..]

Uiteraard, maar dan nog geef ik de voorkeur aan Polen zonder zo'n snor.
Vanwaar de focus op mannen uit Polen? Vlassige snorren en baarden zijn vaak op een Pools gezicht te aanschouwen.
Ik heb geen signature.
pi_146953450
quote:
0s.gif Op maandag 24 november 2014 13:39 schreef Polenbatser het volgende:

[..]

Ja dat kan wel, maar noemt men dat niet gewoon een baard? Ik bedoel zo'n Chriet Titulaerbaard is ook niet aantrekkelijk nee. Maar een snor moet gewoon niet van die puntjes hebben die omhoog gaan, ook niet als er een baard bijzit.
Sommige mensen kunnen dat hebben, zoals m'n kapper. Maar die heeft dan ook een aparte baard en een aparte snor.
  maandag 24 november 2014 @ 13:44:27 #107
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_146953457
quote:
0s.gif Op maandag 24 november 2014 13:39 schreef Teydelyk het volgende:
Haar moet aan de achterkant sowieso korter, aangezien je al een terugtrekkende haargrens hebt. Misschien is millimeteren zelfs beter.
Op het moment is mn haar ook te lang ik moet ook naar de kapper maar heb nog een trauma van de vorige keer toen zo'n (typisch weer, buitenlandse die amper nederlands sprak) VEEL te kort knipte.
Zag er uit als een spaanse televisie host.. :r
Meteen naar huis gefietst toen en pet opgehaald zo kut vond ik het..

Maar te lang is ook niet geweldig, dan heb je zon lelijk matje in je nek met een jas aan, in de zomer is het nog wel okay.

Ik ken genoeg barbiers verder, ik gebruik tenslotte snorwax om te krullen en die heb ik ook bij een barbier gehaald. :)

Dit was ik ook zomer dit jaar, is toch ook wel ok?
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
pi_146953465
quote:
Je weet dat die onderste eerst een vrouw was?
pi_146953472
quote:
0s.gif Op maandag 24 november 2014 13:43 schreef DeHovenier het volgende:

[..]

Inderdaad. Heb je geen inkomen dan :?
Nee.
pi_146953486
quote:
0s.gif Op maandag 24 november 2014 13:39 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

Couch surfing? Heb ik nognooit van gehoord.. is dat een soort van quick-dating iets dat je de hele tijd ergens anders gaat zitten? Want dat zou mij te gestressed zijn. Ik moet al even mn knop omzetten met me prettig voelen in een nieuwe ruimte, maar dan nog drukte erbij ...
Nee, dat is helemaal geen datingsite. Het is een site waar mensen opzitten die van reizen houden en die graag goedkoop ergens heen willen door bij iemand die daar woont op de bank te slapen. Spaar je geld voor een hotel. Het is wel de bedoeling dat je dan een beetje interactie aangaat enzo, dus niet alleen een gratis slaapplaats wil. Daarnaast hebben ze vaak ook 'events', waar mensen van die site elkaar ontmoeten. Vaak mensen die op reis zijn in die plaats, maar eigenlijk is minstens de helft van de mensen gewoon 'lokaal'. Die vinden het dan leuk om reizigers te ontmoeten van over de hele wereld.

Zelf woon ik in het buitenland, dus moest helemaal opnieuw beginnen met een vriendenkring opbouwen en daar ontmoet je gewoon veel nieuwe mensen. Maar ja, de insteek is dus niet dating, alhoewel als je iemand tegenkomt met wie het klikt kan dat natuurlijk altijd. Ik zou er alleen niet heengaan met het idee dat je er een partner vind, maar eerder misschien wat nieuwe vrienden?
  maandag 24 november 2014 @ 13:45:23 #111
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_146953488
quote:
0s.gif Op maandag 24 november 2014 13:41 schreef Teydelyk het volgende:
millimeter je haar ook maar
No thanks, heb ik 1 keer gedaan en nooit weer.
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
pi_146953502
quote:
0s.gif Op maandag 24 november 2014 13:42 schreef Le_Professeur het volgende:

[..]

Nouja, als zo'n persoon je goed ligt? Het is wellicht wat lastiger, maar de instelling is doorslaggevend.

Overigens begint een vriendschap toch altijd eerst met jou alvorens de rest van de vriendengroep iemand zomaar accepteert? Je moet ergens een opening hebben, en die opening ben jij dan.
Zo bedoel ik het niet. Je moet je voorstellen dat -in dit hypothetische verhaal- ik niet zo op zoek ben naar nieuwe vrienden als TS. Waar onze 'relatie' voor hem veel belangrijker is dan voor mij. Hij is op zoek, ik niet. Dit betekent niet dat hij niet welkom is, geen biertjes mee kan drinken, niet op verjaardagen kan komen, maar het zal inderdaad voornamelijk van de kant van TS moeten komen. En als blijkt dat ik TS ook wel tof vind, kan het inderdaad altijd tot een vriendschap leiden. Maar toch zal dit een andere vriendschap zijn rond die leeftijd. Denk ik.
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
pi_146953550
quote:
0s.gif Op maandag 24 november 2014 13:43 schreef VitaminWater het volgende:

[..]

Vanwaar de focus op mannen uit Polen? Vlassige snorren en baarden zijn vaak op een Pools gezicht te aanschouwen.
Ik houd van een Slavisch uiterlijk, dus ronde of vierkante koppen. Ik sta dan ook bekend om mijn slechte smaak bij vrienden. ;)
  maandag 24 november 2014 @ 13:49:00 #114
431144 Teydelyk
Bad, for the greater good
pi_146953576
MM JE HAAR SERIEUS

of iig niet zo'n goor balletjeskapsel als je een terugtrekkende haargrens hebt
Shake with your right hand but hold a rock in the left.
pi_146953579
quote:
0s.gif Op maandag 24 november 2014 13:44 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

Op het moment is mn haar ook te lang ik moet ook naar de kapper maar heb nog een trauma van de vorige keer toen zo'n (typisch weer, buitenlandse die amper nederlands sprak) VEEL te kort knipte.
Zag er uit als een spaanse televisie host.. :r
Meteen naar huis gefietst toen en pet opgehaald zo kut vond ik het..

Maar te lang is ook niet geweldig, dan heb je zon lelijk matje in je nek met een jas aan, in de zomer is het nog wel okay.

Ik ken genoeg barbiers verder, ik gebruik tenslotte snorwax om te krullen en die heb ik ook bij een barbier gehaald. :)

Dit was ik ook zomer dit jaar, is toch ook wel ok?
[ afbeelding ]
Schattig O+ Ik kan me niet voorstellen dat jij geen leuke vrouw kan vinden.
pi_146953588
quote:
0s.gif Op maandag 24 november 2014 13:43 schreef Le_Professeur het volgende:

[..]

Een autist laat echt niet zomaar iemand binnen om degene te laten slapen?
Hangt per persoon af.

Je kan vantevoren al checken hoe die persoon is qua karakter, en wat hij/zij verwacht van het verblijf in je huis/stad. En wat hij/zij verwacht van jou als persoon. Ga je de gids spelen, of spreek je van te voren af dat hij/zij alleen maar bij je blijft slapen en voor de rest zoekt 'ie/ze het verder uit?

En je kan een persoon altijd weigeren als je je er niet lekker bij voelt.
pi_146953593
quote:
0s.gif Op maandag 24 november 2014 13:49 schreef Teydelyk het volgende:
MM JE HAAR SERIEUS

of iig niet zo'n goor balletjeskapsel als je een terugtrekkende haargrens hebt
Waarom MM?
  maandag 24 november 2014 @ 13:49:57 #118
431144 Teydelyk
pi_146953612
quote:
0s.gif Op maandag 24 november 2014 13:49 schreef hmmmmmmm het volgende:

[..]

Waarom MM?
Terugtrekkende haargrens, mm + stoppelbaard = goede combo
pi_146953613
quote:
1s.gif Op maandag 24 november 2014 13:49 schreef koekii het volgende:

[..]

Snap het ook niet half vrouwelijk fok wil die man doen.
pi_146953614
quote:
0s.gif Op maandag 24 november 2014 13:44 schreef hmmmmmmm het volgende:

[..]

Nee.
Da's kut. Geen uitkering ofzo :?
  maandag 24 november 2014 @ 13:50:09 #121
401891 iScream.
Cold as ice!
pi_146953617
quote:
1s.gif Op maandag 24 november 2014 13:49 schreef koekii het volgende:

[..]

Ik voel een date aankomen O+
pi_146953623
quote:
0s.gif Op maandag 24 november 2014 13:49 schreef Teydelyk het volgende:

[..]

Terugtrekkende haargrens, mm + stoppelbaard = goede combo
Mh :D
  maandag 24 november 2014 @ 13:50:18 #123
406136 Le_Professeur
pi_146953625
quote:
14s.gif Op maandag 24 november 2014 13:46 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:

[..]

Zo bedoel ik het niet. Je moet je voorstellen dat -in dit hypothetische verhaal- ik niet zo op zoek ben naar nieuwe vrienden als TS. Waar onze 'relatie' voor hem veel belangrijker is dan voor mij. Hij is op zoek, ik niet. Dit betekent niet dat hij niet welkom is, geen biertjes mee kan drinken, niet op verjaardagen kan komen, maar het zal inderdaad voornamelijk van de kant van TS moeten komen. En als blijkt dat ik TS ook wel tof vind, kan het inderdaad altijd tot een vriendschap leiden. Maar toch zal dit een andere vriendschap zijn rond die leeftijd. Denk ik.
Dat laatste kan je dus niet zomaar stellen, want je weet immers pas na verloop van tijd of een vriendschap hecht wordt of niet. Ik bedoel, binnen jou vriendenkring heb je ook niet met iedereen evenveel.

En natuurlijk, hij zal jou moeten overtuigen dat jij echt een aanvulling bent op jouw vriendenkring, maar dat klinkt zwaarder dan het in de praktijk is. Alles komt neer op gelijke interesse en instelling.

Maar als je dan ziet wat de interesses zijn van BaajGuardian, dan schat ik wel in dat het een lastig verhaal wordt. Hij is immers geen doorsnee man.
  maandag 24 november 2014 @ 13:51:06 #124
431144 Teydelyk
pi_146953655
Mja je kunt ook gewoon 'n keer naar een goede barbier gaan en hem de vrije loop laten. Doe ik ALTIJD. Ik ga mijn dokter ook niet vertellen wat voor medicijnen hij me voor moet schrijven... Je kapper/barbier weet veel beter wat voor haar bij jouw hoofd past.
pi_146953683
quote:
0s.gif Op maandag 24 november 2014 13:50 schreef DeHovenier het volgende:

[..]

Da's kut. Geen uitkering ofzo :?
Nee te jong voor uitkering of ik moet het hoogsthaalbare diploma halen voordat ik er voor in aanmerking kom.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')