SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Ga lekker Heracles - ADO kijken. Heracles moet komen nu.quote:Op zondag 23 november 2014 14:41 schreef Ajacied422 het volgende:
Zo'n typische zondagwedstrijd, PEC tegen Twente, met een heerlijk saaie commentator op de achtergrond.
Komt in orde.quote:Op zondag 23 november 2014 14:41 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ga lekker Heracles - ADO kijken. Heracles moet komen nu.
Theo Reitsma is een wandelend lijk.quote:Op zondag 23 november 2014 14:41 schreef Irritatie100 het volgende:
Theo Reitsma
Alleen maar spelers door elkaar aan het halen
zou ik ook doen bij Jong Twente - Twentequote:Op zondag 23 november 2014 14:41 schreef Irritatie100 het volgende:
Theo Reitsma
Alleen maar spelers door elkaar aan het halen
PSV moet ook nog naar Bredaquote:Op zondag 23 november 2014 14:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
PSV nog Vitesse, AZ, Twente en Feyenoord uit.
Ajax nog Heerenveen, Vitesse, PEC, PSV uit. Rest lijkt me lood om oud ijzer qua tegenstanders.
Op de brommer, die Kanon.quote:Op zondag 23 november 2014 14:43 schreef opperkleurder het volgende:
Bruns geel na een charge op Kanon
Ja, als die er iets van zouden kunnen zou ik die hebben genoemd ja. Anders is alles behalve Dord uit lastigquote:
Die horen nog wel bij het lijstje 'kunnen er wat van' ja.quote:
Die kunnen er al jaren niks van en toch wordt er zelden gewonnen.quote:Op zondag 23 november 2014 14:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, als die er iets van zouden kunnen zou ik die hebben genoemd ja. Anders is alles behalve Dord uit lastig
Als klap op de vuurpijl.quote:Op zondag 23 november 2014 14:44 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Onze international. Zijn we kwijt in januari vanwege de Ebola Cup.
Laatste paar jaar wel.quote:Op zondag 23 november 2014 14:44 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Die kunnen er al jaren niks van en toch wordt er zelden gewonnen.
Ooh maar PEC is een makkie joh.quote:Op zondag 23 november 2014 14:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
PSV nog Vitesse, AZ, Twente en Feyenoord uit.
Ajax nog Heerenveen, Vitesse, PEC, PSV uit. Rest lijkt me lood om oud ijzer qua tegenstanders.
Sinds vorig seizoen zijn ze echt ver teruggevallen.quote:Op zondag 23 november 2014 14:44 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Die kunnen er al jaren niks van en toch wordt er zelden gewonnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |