SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Brutal. Fucking. Metal.
Dat is ook het leuke aan Depay. Soms zie je hem de hele wedstrijd niet en dan kan hij uit het niets beslissend zijn. Dat noemen ze met een ander woord ''kwaliteit''.quote:Op zondag 23 november 2014 13:41 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Depay weet dat hij in mijn manager staat, hij doet dit om mij te kwellen.
Bedankt Hans.quote:Op zondag 23 november 2014 13:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat is ook het leuke aan Depay. Soms zie je hem de hele wedstrijd niet en dan kan hij uit het niets beslissend zijn. Dat noemen ze met een ander woord ''kwaliteit''.
Ja, want teletekst werkt niet langer met gifjes.quote:Op zondag 23 november 2014 13:43 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ja, wilde net vragen of ze overal kapot waren.
Sinds de NOS een nieuwe website heeft, zijn er geen 819-gifjes meer op de teletekst.nos, maar alleen tekst.quote:
Fuckfaces.quote:Op zondag 23 november 2014 13:43 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ja, want teletekst werkt niet langer met gifjes.
Top! Moet je vaker doen, geen nieuw topic openen. Mag je ook toepassen op andere plekken op Fok!quote:Op zondag 23 november 2014 13:43 schreef napoleonfour het volgende:
Dit was een test om te kijken hoe jullie reageren als ik geen nieuw topic ging openen.
Niks in jou had bedacht dat iemand anders het dan ging doen?quote:Op zondag 23 november 2014 13:43 schreef napoleonfour het volgende:
Dit was een test om te kijken hoe jullie reageren als ik geen nieuw topic ging openen.
Nee Edwin.quote:Op zondag 23 november 2014 13:45 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Niks in jou had bedacht dat iemand anders het dan ging doen?
Bedankt Hans.quote:Op zondag 23 november 2014 13:44 schreef Zorro het volgende:
[..]
Top! Moet je vaker doen, geen nieuw topic openen. Mag je ook toepassen op andere plekken op Fok!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |