Volgens mij ben jij een van de langst actieve mensen in deze reeksen. In ieder geval voor mij nog.quote:Op zondag 23 november 2014 23:46 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik ben die hele lijst pas gaan luisteren door FOK
Is dat nog wat? Laatste jaren waren die voornamelijk hun eigen konten likken.quote:
Ik zit er eigenlijk alleen maar op om punten te geven en af en toe iets te zeggenquote:Op zondag 23 november 2014 23:49 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Is dat nog wat? Laatste jaren waren die voornamelijk hun eigen konten likken.
quote:Op zondag 23 november 2014 23:49 schreef laxus13 het volgende:
[..]
Ik zit er eigenlijk alleen maar op om punten te geven en af en toe iets te zeggen
Ja ik ook eigenlijk wel, Fok is iets overzichterlijker al kan het soms ook wel een brei wordenquote:Op zondag 23 november 2014 23:50 schreef FritsFlits het volgende:
[..]dat puntensysteem is wel grappig ja. Verder compleet nutteloos. Ik vind die chat een grote onoverzichtelijke brei eigenlijk.
Ligt er aan hoe snel het gaat. Serious Request is heel onoverzichtelijk. Zelfs m'n werkcomputer hapert daarop. Top2000 topic gaat iets minder hard, maar ook die is soms onoverzichtelijk. Grote voordeel is dat het gewoon vast op je scherm blijft staan ipv de irc chat die zelf omhoog scroltquote:Op zondag 23 november 2014 23:51 schreef laxus13 het volgende:
[..]
Ja ik ook eigenlijk wel, Fok is iets overzichterlijker al kan het soms ook wel een brei worden
Ik heb het idee dat je twee jaar terug pas echt actief werd hierquote:Op zondag 23 november 2014 23:53 schreef laxus13 het volgende:
Allemaal oudgediende hier, voel me toch wel een Noobie af en toe
Is ook zo, jaren daarvoor zat ik meer op de Chatquote:Op zondag 23 november 2014 23:54 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat je twee jaar terug pas echt actief werd hier
Ja SR doe ik niet mee, vind ik niet zo leuk als Top 2000quote:Op zondag 23 november 2014 23:53 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Ligt er aan hoe snel het gaat. Serious Request is heel onoverzichtelijk. Zelfs m'n werkcomputer hapert daarop. Top2000 topic gaat iets minder hard, maar ook die is soms onoverzichtelijk. Grote voordeel is dat het gewoon vast op je scherm blijft staan ipv de irc chat die zelf omhoog scrolt
Kabel, powerline?quote:Op zondag 23 november 2014 23:56 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik moet niet alleen mijn radioaansluiting fixen voor de kerst, maar mijn wifi ook, anders kan ik echt helemaal niet meer meekletsen, mijn wifi hangt nu veel te vaak.
Gewoon 'm eigen router er weer tussen frotten (en met instellingen kloten), de router in het Ziggomodem dat ik sinds een paar weken heb is zwaar bagger. Volgens de monteur kon ik m'n eigen router wel wegdoen...quote:
De mijne ook denk ik. Alleen dan zonder -t.quote:Op maandag 24 november 2014 00:00 schreef cafca het volgende:
Volgens mij wordt dit mijn 10e top 2000 hier..... Pffffff, ik wordt oud......
Jubileumfeestje in het Top2000 cafe?quote:Op maandag 24 november 2014 00:00 schreef cafca het volgende:
Volgens mij wordt dit mijn 10e top 2000 hier..... Pffffff, ik wordt oud......
Ik zou een topic openen in digi voordat we te veel off topic gaanquote:Op zondag 23 november 2014 23:59 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Gewoon 'm eigen router er weer tussen frotten (en met instellingen kloten), de router in het Ziggomodem dat ik sinds een paar weken heb is zwaar bagger. Volgens de monteur kon ik m'n eigen router wel wegdoen...
Heb je een specifiek liedje bij die ellende? Lijkt me een mooi verhaal voor tijdens de uitzending.quote:Op maandag 24 november 2014 00:02 schreef Doedezemaar het volgende:
Oh ja en bij de verhuizing hebben ze mijn huis overgeslagen met aansluiten, heb moeten smeken dat een monteur mijn tvaansluiting in de meterkast in orde maakte, dat deden ze namelijk niet (uhm, nou, bij alle buren is het wel gedaan). Maar toen kwam ik er later achter dat dus echt alleen de tv is aangesloten, kabels voor de radio hebben ze gewoon los laten hangen.....
oh, da's een goeie, ooit moet ik toch een keer in de uitzending komenquote:Op maandag 24 november 2014 00:03 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Heb je een specifiek liedje bij die ellende? Lijkt me een mooi verhaal voor tijdens de uitzending.
Video Killed The Radiostarquote:Op maandag 24 november 2014 00:03 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Heb je een specifiek liedje bij die ellende? Lijkt me een mooi verhaal voor tijdens de uitzending.
Ja, zonder thee. Meestal wijn of bierquote:Op maandag 24 november 2014 00:00 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
De mijne ook denk ik. Alleen dan zonder -t.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |