Jij zit ook in de chat hequote:
Pocupine tree, Pink Floyd, Dire Straits, nog een keer Pink Floyd.... En straks nog eensquote:Op zondag 23 november 2014 23:35 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ik erger me ook al aan die ellenlange ellende
Ja als Laxus11quote:
p'ciesquote:
Zit jij er ook op?quote:
Ik kijk net ffquote:
quote:
Jij staat er?quote:
het is iig een stuk minder leuke dan deze slowchatquote:Op zondag 23 november 2014 23:42 schreef FritsFlits het volgende:
Is dat een irc chat waarbij je mensen met een grote forel kan slaan?
that brings back memoriesquote:Op zondag 23 november 2014 23:42 schreef FritsFlits het volgende:
Is dat een irc chat waarbij je mensen met een grote forel kan slaan?
mIRCquote:
Die is er nog steedsquote:Op zondag 23 november 2014 23:44 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
mIRC
Er is/was ook een top2000 chat op irc. Ben benieuwd of dat nog bestaat. Was een evolutie van de chat waar ik in 2003 op ben begonnen.
Ja, maar jij bent ook niet zo'n muziekman, he?quote:Op zondag 23 november 2014 23:46 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik ben die hele lijst pas gaan luisteren door FOK
Precies, daaromquote:Op zondag 23 november 2014 23:47 schreef cafca het volgende:
[..]
Ja, maar jij bent ook niet zo'n muziekman, he?
Volgens mij ben jij een van de langst actieve mensen in deze reeksen. In ieder geval voor mij nog.quote:Op zondag 23 november 2014 23:46 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik ben die hele lijst pas gaan luisteren door FOK
Is dat nog wat? Laatste jaren waren die voornamelijk hun eigen konten likken.quote:
Ik zit er eigenlijk alleen maar op om punten te geven en af en toe iets te zeggenquote:Op zondag 23 november 2014 23:49 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Is dat nog wat? Laatste jaren waren die voornamelijk hun eigen konten likken.
quote:Op zondag 23 november 2014 23:49 schreef laxus13 het volgende:
[..]
Ik zit er eigenlijk alleen maar op om punten te geven en af en toe iets te zeggen
Ja ik ook eigenlijk wel, Fok is iets overzichterlijker al kan het soms ook wel een brei wordenquote:Op zondag 23 november 2014 23:50 schreef FritsFlits het volgende:
[..]dat puntensysteem is wel grappig ja. Verder compleet nutteloos. Ik vind die chat een grote onoverzichtelijke brei eigenlijk.
Ligt er aan hoe snel het gaat. Serious Request is heel onoverzichtelijk. Zelfs m'n werkcomputer hapert daarop. Top2000 topic gaat iets minder hard, maar ook die is soms onoverzichtelijk. Grote voordeel is dat het gewoon vast op je scherm blijft staan ipv de irc chat die zelf omhoog scroltquote:Op zondag 23 november 2014 23:51 schreef laxus13 het volgende:
[..]
Ja ik ook eigenlijk wel, Fok is iets overzichterlijker al kan het soms ook wel een brei worden
Ik heb het idee dat je twee jaar terug pas echt actief werd hierquote:Op zondag 23 november 2014 23:53 schreef laxus13 het volgende:
Allemaal oudgediende hier, voel me toch wel een Noobie af en toe
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |