Mwah.quote:Op zondag 23 november 2014 19:44 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Alle bagger van Dire Straits, Pink Floyd en Adele weren zou idd een hoop schelen.
Same old song als vorige jaar, het jaar daarvoor, het jaar daarvoor, het jaar daarvoor, het jaar daarvoor enz. enz. tot 2000 terug...quote:Op zondag 23 november 2014 19:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het punt is ook gewoon dat er 400 baggerliedjes uit kunnen..
Dat zijn de nummers om koffie te pakken of te douchen.quote:Op zondag 23 november 2014 19:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Same old song als vorige jaar, het jaar daarvoor, het jaar daarvoor, het jaar daarvoor, het jaar daarvoor enz. enz. tot 2000 terug...
Punt is natuurlijk dat iedereen een andere definitie van "bagger" heeft en volgens jouw theorie er uiteindelijk dan precies nul nummers in de top-2000 over zouden blijven.quote:Op zondag 23 november 2014 19:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mwah.
En dat zeg ik niet omdat ik bijv. Adele goed zou vinden
Alles heeft een reden, zelfs de Top 2000...quote:Op zondag 23 november 2014 19:46 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Dat zijn de nummers om koffie te pakken of te douchen.
Heb met alle 3 weinig, maar horen er wat mij betreft gewoon in. We maken met z'n allen een lijst, anders kun je net zo goed je iPod aanzettenquote:Op zondag 23 november 2014 19:44 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Alle bagger van Dire Straits, Pink Floyd en Adele weren zou idd een hoop schelen.
Ik heb geen i-pod.quote:Op zondag 23 november 2014 19:48 schreef HPLC het volgende:
Heb met alle 3 weinig, maar horen er wat mij betreft gewoon in. We maken met z'n allen een lijst, anders kun je net zo goed je iPod aanzetten
Klopt.quote:Op zondag 23 november 2014 19:46 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Punt is natuurlijk dat iedereen een andere definitie van "bagger" heeft en volgens jouw theorie er uiteindelijk dan precies nul nummers in de top-2000 over zouden blijven.
KC and the Sunshineband is er speciaal ingezet voor Karina. Terechte manipulatie lijkt me.quote:Op zondag 23 november 2014 19:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik geloof niet dat de nummer 2000 werkelijk nummer 2000 is op basis van stemmen overigens, dus de lijst is sowieso gestoken.
Ik vrees dat het dan een top-200 wordt, want 2000 singletjes heb ik niet meer.quote:Op zondag 23 november 2014 19:52 schreef cafca het volgende:
Je grammofoonplatencollectie afspelen dan
Met af en toe slechte nummers vallen de goede nummers nog beter op en wat ik al zei, je hebt wat pauzemomentjes. Dus ik maak me niet zo drukquote:Op zondag 23 november 2014 20:00 schreef laxus13 het volgende:
Ach tussen de Blofjes, Jan Smitjes en N&Stjes staan nog genoeg parels
Ik ook niet, de lijst is ook nooit compleet omdat er altijd wel wat mis.quote:Op zondag 23 november 2014 20:02 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Met af en toe slechte nummers vallen de goede nummers nog beter op en wat ik al zei, je hebt wat pauzemomentjes. Dus ik maak me niet zo druk
Hall and Oates missen we ook al 10 jaar.quote:Op zondag 23 november 2014 20:05 schreef laxus13 het volgende:
Ik ook niet, de lijst is ook nooit compleet omdat er altijd wel wat mis.
Ja die horen er eigenlijk wel in ja al is het maar met 1 nummerquote:Op zondag 23 november 2014 20:31 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Hall and Oates missen we ook al 10 jaar.
Waar moet dat heen met dit land.
Ik zit de laatste tijd wat compilaties terug te kijken van Musikladen en daarvan alleen kun je al een top-2000 samenstellen, ondanks het hoge baggergehalte. Veel Nederlandse bands kwamen daar trouwens wel voorbij.quote:Op zondag 23 november 2014 20:32 schreef laxus13 het volgende:
Ja die horen er eigenlijk wel in ja al is het maar met 1 nummer
Mijn favoriet is She's Gone maar die staat niet eens in de keuze lijstquote:Op zondag 23 november 2014 20:39 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik zit de laatste tijd wat compilaties terug te kijken van Musikladen en daarvan alleen kun je al een top-2000 samenstellen, ondanks het hoge baggergehalte. Veel Nederlandse bands kwamen daar trouwens wel voorbij.
Mijn favoriet is The Last Time, maar da's meer omdat het een van mijn eerste singles wasquote:Op zondag 23 november 2014 20:46 schreef laxus13 het volgende:
[..]
Mijn favoriet is She's Gone maar die staat niet eens in de keuze lijst
Die ken ik dan weer nietquote:Op zondag 23 november 2014 20:56 schreef cafca het volgende:
[..]
Mijn favoriet is The Last Time, maar da's meer omdat het een van mijn eerste singles was
Ook zeker niet een van hun bekendstequote:
Die ken ik dan weer alleen van de Stones.quote:Op zondag 23 november 2014 20:56 schreef cafca het volgende:
[..]
Mijn favoriet is The Last Time, maar da's meer omdat het een van mijn eerste singles was
Én van Doe Maar natuurlijkquote:Op zondag 23 november 2014 21:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die ken ik dan weer alleen van de Stones.
Speciaal voor n00bie dit...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |