Ik las dat ze in India honden wilden uitmoorden omdat moslims zich er aan storen.quote:
Moet je iets nuttigs doen met je leven?quote:Op maandag 24 november 2014 01:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kies er dan eentje uit waarover je kan discussiėren
3edgy5mequote:Op maandag 24 november 2014 01:30 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
hoe kun je 100 joden in een auto krijgen??
2 voor, 2 achter, 96 in de asbak
Wtfquote:Op maandag 24 november 2014 01:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik las dat ze in India honden wilden uitmoorden omdat moslims zich er aan storen.
Dat is de vraag die ik mezelf elke dag weer stel.quote:Op maandag 24 november 2014 01:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Moet je iets nuttigs doen met je leven?
Ik vind deze wel interssant
Ik stoor me aan religieuzen, ook maar uitmoorden?quote:Op maandag 24 november 2014 01:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik las dat ze in India honden wilden uitmoorden omdat moslims zich er aan storen.
Waarom stoor jij aan religieuzen?quote:Op maandag 24 november 2014 01:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik stoor me aan religieuzen, ook maar uitmoorden?
Ja.quote:Op maandag 24 november 2014 01:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Moet je iets nuttigs doen met je leven?
Ik vind deze wel interssant
Zo'n bizar land.quote:Op maandag 24 november 2014 01:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wtfzijn ook vreemde figuren daar natuurlijk, hele kastesysteem is ook fucked up
Weet je wat edgy betekent is het Nederlands?quote:
quote:Op maandag 24 november 2014 01:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik stoor me aan religieuzen, ook maar uitmoorden?
Maar vind je niet dat je iets moet achterlaten in het leven? Al is het maar herinnert worden om bepaalde dingen.quote:Op maandag 24 november 2014 01:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is de vraag die ik mezelf elke dag weer stel.
Mijn antwoord is nee, het hoeft niet. Het enige wat je moet doen in het leven is overleven, en dat is niet altijd even nuttig.
Schijnt qua wereldmacht ook best een gevaarlijk land te zijn. Verwacht je in eerste instantie nietquote:Op maandag 24 november 2014 01:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zo'n bizar land.
Jammer dat ze zoveel aan macht winnen.
[..]
Weet je wat edgy betekent is het Nederlands?
[..]
[ afbeelding ]
ja kijk mijn post.quote:Op maandag 24 november 2014 01:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar vind je niet dat je iets moet achterlaten in het leven? Al is het maar herinnert worden om bepaalde dingen.
En al helemaal voor jezelf, dit leven wordt je toch gegeven. Al is het niet door een God dan krijg je het alsnog. Dan moet je er toch zoveel mogelijk uit proberen te halen
Mensen die denken dat alles gemaakt is door een God en die wetenschappelijke dingen ontkennen zijn volslagen krankzinnig.quote:Op maandag 24 november 2014 01:33 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Waarom stoor jij aan religieuzen?
weet ik wat edgy is betekent het Nederlands?quote:Op maandag 24 november 2014 01:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zo'n bizar land.
Jammer dat ze zoveel aan macht winnen.
[..]
Weet je wat edgy betekent is het Nederlands?
[..]
[ afbeelding ]
Eens met je uitspraakquote:
wetenschappelijke dingen zoals wat ontkennen dan?quote:Op maandag 24 november 2014 01:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mensen die denken dat alles gemaakt is door een God en die wetenschappelijke dingen ontkennen zijn volslagen krankzinnig.
De mensheid sterft uiteindelijk toch uit, dus dan zal niemand zich jou nog meer herinneren.quote:Op maandag 24 november 2014 01:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar vind je niet dat je iets moet achterlaten in het leven? Al is het maar herinnert worden om bepaalde dingen.
En al helemaal voor jezelf, dit leven wordt je toch gegeven. Al is het niet door een God dan krijg je het alsnog. Dan moet je er toch zoveel mogelijk uit proberen te halen
Er zijn genoeg gelovigen die wetenschap erkennen en in god gelovenquote:Op maandag 24 november 2014 01:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mensen die denken dat alles gemaakt is door een God en die wetenschappelijke dingen ontkennen zijn volslagen krankzinnig.
Evolutietheorie.quote:Op maandag 24 november 2014 01:36 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
wetenschappelijke dingen zoals wat ontkennen dan?
Ik ben Azn. Oki en Doki zijn niet bij mij op bezoek geweest.quote:Op maandag 24 november 2014 01:35 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
weet ik wat edgy is betekent het Nederlands?
neger wat
Ik heb het over die bepaalde gelovigen die dat dus niet doen.quote:Op maandag 24 november 2014 01:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Er zijn genoeg gelovigen die wetenschap erkennen en in god geloven
De evolutietheorie is ook nog niet bewezen in zijn totaliteit.quote:Op maandag 24 november 2014 01:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Evolutietheorie.
Dat de aarde om de zon draait en niet andersom.
Ben jij religieus?quote:Op maandag 24 november 2014 01:37 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
De evolutietheorie is ook nog niet bewezen in zijn totaliteit.
De aarde draait ook om de zon, wat heb jij lopen smoken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |