Lijkt me duidelijk, tritium dus. Maar je vraag bevat een foutjequote:
Nou ja, had er ff bij moeten zetten dat ik twee varianten zocht. Vandaar mijn: dat is 1quote:Op maandag 24 november 2014 19:59 schreef Klaploper het volgende:
[..]
Lijkt me duidelijk, tritium dus. Maar je vraag bevat een foutje
Dat dusquote:Op maandag 24 november 2014 20:01 schreef Klaploper het volgende:
Of bedoel je gewoon beide? Tritium en deuterium dan.
Hup, stel een vraagquote:Op maandag 24 november 2014 20:02 schreef Klaploper het volgende:
Oh, ik vatte dat is 1 verkeerd op zie ik nu!
NEEquote:
Angus Jonesquote:Op maandag 24 november 2014 20:07 schreef Klaploper het volgende:
Wie speelt Jake in Two and a Half Men?
Welk nummer en van wie?quote:Here I go again on my own
Goin' down the only road I've ever known
Like a drifter I was born to walk alone
An' I've made up my mind, I ain't wasting no more time
Alleen Rusland-fans vinden mijn vragen makkelijkquote:Op maandag 24 november 2014 20:25 schreef HPLC het volgende:
Ik wist niet hoe bekend dat was
Moet jij nodig zeggen trouwens
Dat is nummer is wel heeeel bekend ja.quote:Op maandag 24 november 2014 20:25 schreef HPLC het volgende:
Ik wist niet hoe bekend dat was
Moet jij nodig zeggen trouwens
Nou ja, zie het dan maar als een bonuspuntjequote:Op maandag 24 november 2014 20:27 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat is nummer is wel heeeel bekend ja.
Nah, die probeerde er gewoon met de uitvinding van iemand anders vandoor te gaan.quote:
Nee, heeft er wel aan gewerkt maar die van hem was niet echt bruikbaar. Een Duitser was het.quote:
Yes! Zou je zelf even de stand willen doen? Ik duik in bad.quote:
Ik gebruik altijd Bing of Ilse zoekmachine.quote:Op maandag 24 november 2014 20:53 schreef HPLC het volgende:
Toch als eliasbar yahoo ipv google gebruikt dan overtreedt hij daarmee geen regels
Dit soort opmerkingen helpen niet echtquote:Op maandag 24 november 2014 20:51 schreef eliasbar het volgende:
[..]
Ik weet dat je jaloers bent, maar je moet je jaloezie niet vertalen in afgunst
Jaloezie is beneden mij. Je ontneemt alleen mensen plezier in dit spel.quote:Op maandag 24 november 2014 20:51 schreef eliasbar het volgende:
[..]
Ik weet dat je jaloers bent, maar je moet je jaloezie niet vertalen in afgunst
Ilsequote:Op maandag 24 november 2014 20:54 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik gebruik altijd Bing of Ilse zoekmachine.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |