ongeldigquote:Op zaterdag 22 november 2014 23:11 schreef AGS het volgende:
Ik ben hier erg slecht in, ehh dan ga ik nu Djibouti proberen te heroveren
Bezet. Is MALARIADYNASTIEqquote:Op zaterdag 22 november 2014 23:12 schreef Fylax het volgende:
Ik wil graag het landje Angola en ik noem het land Fylax.
is al van mij baequote:Op zaterdag 22 november 2014 23:12 schreef Fylax het volgende:
Die is al bezet.quote:Op zaterdag 22 november 2014 23:12 schreef Fylax het volgende:
Djibouti hoort nu bij Sudan als de Republiek der Ebola-negers. Dus als AGS-eiland val je dan de Republiek der Ebola-Negers aan, en als je wint (dus als ik niet binnen 5 minuten reageer) krijg je Sudan én Djibouti, alles wat donkerroze is dus.quote:Op zaterdag 22 november 2014 23:11 schreef AGS het volgende:
Ik ben hier erg slecht in, ehh dan ga ik nu Djibouti proberen te heroveren
Winst is binnen. Het prachtige Orania breidt uit en heeft de bevolking uitgeroeid. Apartheid is ook te vinden in het wijlen AGS-eiland.quote:Op zaterdag 22 november 2014 23:08 schreef Monopoly het volgende:
* Monopoly valt met het prachtige Orania het AGS eiland aan, op zoek naar dodo's
wel eerst checken welke landen bezet zijn dan hequote:Op zaterdag 22 november 2014 23:12 schreef Fylax het volgende:
Angola is trouwens wel wat groter, maar geen prob verderquote:
Kan ons lieve noobje die het niet helemaal begrepen heeft weer opnieuw beginnenquote:Op zaterdag 22 november 2014 23:14 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Winst is binnen. Het prachtige Orania breidt uit en heeft de bevolking uitgeroeid. Apartheid is ook te vinden in het wijlen AGS-eiland.
ja wel de spatie weghalen danquote:Op zaterdag 22 november 2014 23:14 schreef AGS het volgende:
[me ] AGS-eiland valt Djibouti aan [/me]
Ps MALARIADYNASTIE heeft nu alleen Cabinda, moet het de rest van Angola niet?
Alleen als je 't spel nu wel snapt en gewoon meedoet zoals het hoortquote:Op zaterdag 22 november 2014 23:16 schreef AGS het volgende:
Oh, nou als ik niks meer heb mag ik dan Congo-Kinshasa claimen?
Leugens. Onze mooie vrouwen zitten op het moment op wijlen AGS eiland om nieuwe blanke mannen te baren. Je hebt onze vrouwen met HIV mee genomen. Ik heb medicijnen, wil ze graag delen maar enkel wanneer een publiekelijk excuus op TV komt.quote:Op zaterdag 22 november 2014 23:15 schreef Tassendief het volgende:
* Tassendief Valt Orania weer aan en steelt alle lekker vrouwen
Wat een laffe daad. Diep in onze goudmijnen waren de generaals bezig om de aanval te stoppen. Onze getrainde walvissen en robben hebben de aanval geopend op de onderzeeërs. Vele Malariadynastianen sneuvelden en kregen een zeemansgraf.quote:Op zaterdag 22 november 2014 23:15 schreef Ahmad1nejad het volgende:
* Ahmad1nejad de malariadynastie valt Orania aan met onderzeeers uitgerust met kerkoppen. De hoofdstad van Orania in het nieuwe hiroshima
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |