Nu wel weer, aangezien Djibouti nu van mij is omdat je niet binnen 5 minuten mijn aanval hebt afgeweerdquote:Op zaterdag 22 november 2014 22:59 schreef AGS het volgende:
Oeh kan ik Madagaskar nog claimen? Is nota bene mijn favoriete Afrikaanse land
naam?quote:Op zaterdag 22 november 2014 22:59 schreef AGS het volgende:
Oeh kan ik Madagaskar nog claimen? Is nota bene mijn favoriete Afrikaanse land
* Tassendief Reageert boos in een persconferentie en reageert met harde woorden.quote:Op zaterdag 22 november 2014 22:59 schreef Monopoly het volgende:
[..]
* Monopoly hoopt dat het vliegtuig onderweg van de radar verdwijnt
mensen. stop met editten, maak gewoon een nieuwe postquote:
* Beach koopt het voor 25 cent en stampt eropquote:Op zaterdag 22 november 2014 23:00 schreef Ahmad1nejad het volgende:
* Ahmad1nejad Koning hubbahubba van de Malariadynastie gooit het stoffelijk overschot van Mandela op marktplaats en vraag $10000 of ruilen tegen wat modern marteltuig
Ok sorryquote:Op zaterdag 22 november 2014 23:00 schreef CrashO het volgende:
[..]
mensen. stop met editten, maak gewoon een nieuwe post
is echt niet te volgen anders voor me, iets met paint
De gehele natie keek toe en barstte in lachen uit na de tragische en slecht gekozen bewoordingen danwel gelaatsuitdrukking van de leider van Tassenlandia.quote:Op zaterdag 22 november 2014 23:00 schreef Tassendief het volgende:
[..]
* Tassendief Reageert boos in een persconferentie en reageert met harde woorden.
* Zweden valt aan met qat kauwers en verkrachters van blonde dames om het tij te keren.quote:Op zaterdag 22 november 2014 23:01 schreef Moira. het volgende:
* De Republiek der Ebola-Negers stuurt ebola-negers op Zweden af om het land te domineren.
* De Republiek der Ebola-Negers pikt wat qat mee en trekt zijn ebola-negers terug om lekker te trippenquote:Op zaterdag 22 november 2014 23:03 schreef Beach het volgende:
[..]
* Zweden valt aan met qat kauwers en verkrachters van blonde dames om het tij te keren.
De generaal nam ontslag en keerde huiswaarts naar Israël, de lafaard.quote:Op zaterdag 22 november 2014 23:03 schreef Ahmad1nejad het volgende:
* Ahmad1nejad De malariadynastie heeft 25cent geinvesteerd in cybercrime en weet snapchat pics te verkrijgen van Generaal Nkosiphendule. Een flinke klap voor het land
psychologische oorlogvoering dit hoorquote:Op zaterdag 22 november 2014 23:04 schreef Moira. het volgende:
Misschien is het wel handig als we geen [/me] tags gebruiken als het geen aanval betreft.. ^^
Anders is 't ook niet meer te volgen
Ik zit al op dat punt.quote:Op zaterdag 22 november 2014 23:06 schreef Moira. het volgende:
Ik ga straks alleen blowen dus ik vrees dat ik dan over aanvallen heen ga lezen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |