SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 22-11-2014 23:29:07 ]
Sudan nu ookquote:Op zaterdag 22 november 2014 22:48 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ebola is west afrika, boeler
* Monopoly voert een harde tegenaanval aan. Met stokken en stenen drukken we de verdrukkers terug naar hun verloederde dorre landschappenquote:Op zaterdag 22 november 2014 22:48 schreef Tassendief het volgende:
* Tassendief Valt Orania onmiddellijk aan
* Tassendief De negers slaan de aanval af met ebola.quote:Op zaterdag 22 november 2014 22:48 schreef Monopoly het volgende:
* Monopoly valt met Orania de koning aan van Tassenlandia. Na maanden van vrouwenhandel wil ik de handel graag overnemen.
* Tassendiefquote:Op zaterdag 22 november 2014 22:48 schreef Monopoly het volgende:
[..]
* Monopoly voert een harde tegenaanval aan. Met stokken en stenen drukken we de verdrukkers terug naar hun verloederde dorre landschappen
Onze doktoren zijn van uitmuntende kwaliteit. Ik stel voor om de vredespijp te roken en even de gemoederen te bedaren voor een tijdje. Er zijn nieuwe leiders nodigquote:Op zaterdag 22 november 2014 22:49 schreef Tassendief het volgende:
[..]
* Tassendief De negers slaan de aanval af met ebola.
Staakt het vuren voor 30 minuten?quote:Op zaterdag 22 november 2014 22:49 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Onze doktoren zijn van uitmuntende kwaliteit. Ik stel voor om de vredespijp te roken en even de gemoederen te bedaren voor een tijdje. Er zijn nieuwe leiders nodig
Akkoord. Genoeg tijd om bier te brouwen en met elkanders vrouwen slapen.quote:Op zaterdag 22 november 2014 22:50 schreef Tassendief het volgende:
[..]
Staakt het vuren voor 30 minuten?
al geclaimed door Ahmad1nejadquote:Op zaterdag 22 november 2014 22:50 schreef Varg89 het volgende:
Ik claim Angola en hernoem het Varglandia.
Namibië is nog niet geclaimd. Je bedoelt dat je een land wil hebben? Dan moet je 't gewoon een nieuwe naam geven en wordt 't erin gepaind en kun je vanaf dan andere landen aanvallenquote:Op zaterdag 22 november 2014 22:51 schreef Ahmad1nejad het volgende:
* Ahmad1nejad ik val Namibia aan met speciaal getrainde Malariamuggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |