SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 en 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door PicoMMP op 22-11-2014 22:37:59 ]![]()
Ze moeten het verdienen, zo werkt het.quote:Op zaterdag 22 november 2014 22:28 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Wat heeft Andersen laten zien dan? Er is geen enkele Ajacied die elke week een 8 scoort, maar een talent zoals Kishna hoort er altijd in te staan.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Hare Kishna![]()
Dit is hoe ik Ajacieden wil zien
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.![]()
Cillessen;
Owusu, Tete, ?, ?;
Klaassen, Riedewald, Andersen;
El Ghazi, Milik, Kishna
Nog even achterin wat moois erbij en we kunnen genieten met deze basis.![]()
Duurde langquote:Op zaterdag 22 november 2014 22:30 schreef wickedmen het volgende:
Wat zijn dit voor geintjes? Ik had Lapo.![]()
Bazoerquote:Op zaterdag 22 november 2014 22:32 schreef PicoMMP het volgende:
Cillessen;
Owusu, Tete, ?, ?;
Klaassen, Riedewald, Andersen;
El Ghazi, Milik, Kishna
Nog even achterin wat moois erbij en we kunnen genieten met deze basis.![]()
Beide backs vandaag op zijn zachtst gezegd niet bepaald goed gespeeld.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
quote:Op zaterdag 22 november 2014 22:31 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Deze moet in de OP
[ afbeelding ]![]()
![]()
van rhijn deed het wel verdienstelijkquote:Op zaterdag 22 november 2014 22:33 schreef Pedroso het volgende:
Beide backs vandaag op zijn zachtst gezegd niet bepaald goed gespeeld.![]()
In die 10 minuten alweer laten zien waarom hij niet moet spelenquote:
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Gelukkig vind hij dat zelf ook en gunde hij Milik zijn goaltjequote:Op zaterdag 22 november 2014 22:36 schreef Reemi het volgende:
[..]
In die 10 minuten alweer laten zien waarom hij niet moet spelen
Oh.![]()
Ik kan hier echt naar blijven kijken, wat een heerlijke geile actie.quote:Op zaterdag 22 november 2014 22:31 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Deze moet in de OP
[ afbeelding ]
Hiervoor kijk je voetbal, meteen die hele slechte wedstrijd vergeten
Oh.![]()
Wat zitten ze nu te zeiken over een 100% pingel voor Heerenveen ?Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Die zal wel balen... versiert een penalty en dan mag zijn concurrent hem feilloos binnenschietenquote:Op zaterdag 22 november 2014 22:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gelukkig vind hij dat zelf ook en gunde hij Milik zijn goaltje![]()
![]()
Ze vinden die penalty van Sigthorsson ook terecht, maar dat was ook geen 100% pingel.quote:Op zaterdag 22 november 2014 22:40 schreef Pedroso het volgende:
Wat zitten ze nu te zeiken over een 100% pingel voor Heerenveen ?![]()
Hij staat nu onderop de lijst omdat hij die vorige penalty de Noordzee inschoot.quote:Op zaterdag 22 november 2014 22:41 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Die zal wel balen... versiert een penalty en dan mag zijn concurrent hem feilloos binnenschietenOh.![]()
Was ook helemaal geen penalty joh.quote:Op zaterdag 22 november 2014 22:40 schreef Pedroso het volgende:
Wat zitten ze nu te zeiken over een 100% pingel voor Heerenveen ?
Al vond ik die rode kaart ook overdreven.Oh.![]()
De tweede gele was terecht en oliedom. De eerste heb ik even gemist.quote:Op zaterdag 22 november 2014 22:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Was ook helemaal geen penalty joh.
Al vond ik die rode kaart ook overdreven.![]()
Hij kon die 2e geven. Maar vaak geven ze hem niet als de speler al een gele kaart heeft.quote:Op zaterdag 22 november 2014 22:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Was ook helemaal geen penalty joh.
Al vond ik die rode kaart ook overdreven.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: