Ik niet.quote:Op zaterdag 22 november 2014 22:22 schreef artelligence het volgende:
Ik ben bang voor vrouwen. Echte fok!kers zijn bang voor vrouwen
Echte Fokkers zijn bang voor direct contact met zonlicht.quote:Op zaterdag 22 november 2014 22:22 schreef artelligence het volgende:
Terecht ook. Ben heel eng.quote:Op zaterdag 22 november 2014 22:22 schreef artelligence het volgende:
I feel you bro.quote:Op zaterdag 22 november 2014 22:22 schreef artelligence het volgende:
Dat ook!quote:Op zaterdag 22 november 2014 22:23 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Echte Fokkers zijn bang voor direct contact met zonlicht.
Ik heb alleen last van teveel zonlicht. Telt dat ook?quote:Op zaterdag 22 november 2014 22:23 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Echte Fokkers zijn bang voor direct contact met zonlicht.
Gelukkig zijn wij inferno.quote:
Vooruit dan. Zonnebril kan helpen als je niet spontaan desintegreert zodra je buitenkomt.quote:Op zaterdag 22 november 2014 22:25 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik heb alleen last van teveel zonlicht. Telt dat ook?
Gelukkig wel ja. Dat ik heet ben weten de dames die ik op die spaarzame momenten heb gemeet ook.quote:Op zaterdag 22 november 2014 22:26 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Gelukkig zijn wij inferno.
[..]
Vooruit dan. Zonnebril kan helpen als je niet spontaan desintegreert zodra je buitenkomt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zonnebrand creme helpt beter.quote:Op zaterdag 22 november 2014 22:26 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Gelukkig zijn wij inferno.
[..]
Vooruit dan. Zonnebril kan helpen als je niet spontaan desintegreert zodra je buitenkomt.
Dat zijn zwanen.quote:Op zaterdag 22 november 2014 22:27 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik ben er niet bang voor.
Ik heb gewoon respect voor de kracht die ze hebben.
quote:Op zaterdag 22 november 2014 22:27 schreef artelligence het volgende:
[..]
Gelukkig wel ja. Dat ik heet ben weten de dames die ik op die spaarzame momenten heb gemeet ook.Komt hij weer met z'n egoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B
quote:Op zaterdag 22 november 2014 22:27 schreef artelligence het volgende:
[..]
Gelukkig wel ja. Dat ik heet ben weten de dames die ik op die spaarzame momenten heb gemeet ook.Hij is niet heet, hij is scherp!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geddit?Factor 50, never had any problems!quote:"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Dat heb ik met knappe meisjes. Ze zijn banger voor mij dan ik voor henquote:Op zaterdag 22 november 2014 22:21 schreef El_Thijs het volgende:
Ik ben ook niet bang voor ganzen trouwens. Alleen ga ik er wel met een boog omheen
I get itquote:Op zaterdag 22 november 2014 22:29 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Hij is niet heet, hij is scherp!
Geddit?
[..]
Factor 50, never had any problems!
Ja maar jij hebt nog pigment dat meewerkt.quote:Op zaterdag 22 november 2014 22:29 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Hij is niet heet, hij is scherp!
Geddit?
[..]
Factor 50, never had any problems!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |