Ik niet.quote:Op zaterdag 22 november 2014 22:22 schreef artelligence het volgende:
Ik ben bang voor vrouwen. Echte fok!kers zijn bang voor vrouwen
Echte Fokkers zijn bang voor direct contact met zonlicht.quote:Op zaterdag 22 november 2014 22:22 schreef artelligence het volgende:
Terecht ook. Ben heel eng.quote:Op zaterdag 22 november 2014 22:22 schreef artelligence het volgende:
I feel you bro.quote:Op zaterdag 22 november 2014 22:22 schreef artelligence het volgende:
Dat ook!quote:Op zaterdag 22 november 2014 22:23 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Echte Fokkers zijn bang voor direct contact met zonlicht.
Ik heb alleen last van teveel zonlicht. Telt dat ook?quote:Op zaterdag 22 november 2014 22:23 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Echte Fokkers zijn bang voor direct contact met zonlicht.
Gelukkig zijn wij inferno.quote:
Vooruit dan. Zonnebril kan helpen als je niet spontaan desintegreert zodra je buitenkomt.quote:Op zaterdag 22 november 2014 22:25 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik heb alleen last van teveel zonlicht. Telt dat ook?
Gelukkig wel ja. Dat ik heet ben weten de dames die ik op die spaarzame momenten heb gemeet ook.quote:Op zaterdag 22 november 2014 22:26 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Gelukkig zijn wij inferno.
[..]
Vooruit dan. Zonnebril kan helpen als je niet spontaan desintegreert zodra je buitenkomt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zonnebrand creme helpt beter.quote:Op zaterdag 22 november 2014 22:26 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Gelukkig zijn wij inferno.
[..]
Vooruit dan. Zonnebril kan helpen als je niet spontaan desintegreert zodra je buitenkomt.
Dat zijn zwanen.quote:Op zaterdag 22 november 2014 22:27 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik ben er niet bang voor.
Ik heb gewoon respect voor de kracht die ze hebben.
quote:Op zaterdag 22 november 2014 22:27 schreef artelligence het volgende:
[..]
Gelukkig wel ja. Dat ik heet ben weten de dames die ik op die spaarzame momenten heb gemeet ook.Komt hij weer met z'n egoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B
quote:Op zaterdag 22 november 2014 22:27 schreef artelligence het volgende:
[..]
Gelukkig wel ja. Dat ik heet ben weten de dames die ik op die spaarzame momenten heb gemeet ook.Hij is niet heet, hij is scherp!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geddit?Factor 50, never had any problems!quote:"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Dat heb ik met knappe meisjes. Ze zijn banger voor mij dan ik voor henquote:Op zaterdag 22 november 2014 22:21 schreef El_Thijs het volgende:
Ik ben ook niet bang voor ganzen trouwens. Alleen ga ik er wel met een boog omheen
I get itquote:Op zaterdag 22 november 2014 22:29 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Hij is niet heet, hij is scherp!
Geddit?
[..]
Factor 50, never had any problems!
Ja maar jij hebt nog pigment dat meewerkt.quote:Op zaterdag 22 november 2014 22:29 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Hij is niet heet, hij is scherp!
Geddit?
[..]
Factor 50, never had any problems!
Ja, ik moet ze de hele tijd weer wegduwenquote:Op zaterdag 22 november 2014 22:30 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dat heb ik met knappe meisjes. Ze zijn banger voor mij dan ik voor hen
Of een neger zijn, wil je zeggen Art?quote:
Jawel. maar zwanen staan erom bekend. Al kunnen ze met hun vleugels geen botten breken, pijn doen kunnen ze jequote:
*Brofist*quote:
True, al heb ik ook wel twee melkflessenquote:Op zaterdag 22 november 2014 22:31 schreef aeque het volgende:
[..]
Ja maar jij hebt nog pigment dat meewerkt.
Wait whut?quote:Op zaterdag 22 november 2014 22:32 schreef Samzz het volgende:
Tering. Hartverzakking
. Dikke explosie
.
Ja, een eind verderop (denk ik), echt een enorme klapquote:
Iets verkeerd gegeten?quote:Op zaterdag 22 november 2014 22:32 schreef Samzz het volgende:
Tering. Hartverzakking
. Dikke explosie
.
Ik kan wel botten brekenquote:Op zaterdag 22 november 2014 22:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jawel. maar zwanen staan erom bekend. Al kunnen ze met hun vleugels geen botten breken, pijn doen kunnen ze je.
Vuurwerk?quote:Op zaterdag 22 november 2014 22:32 schreef Samzz het volgende:
Tering. Hartverzakking
. Dikke explosie
.
*gniffel*quote:
Oh, ik ook wel, daar gaat het niet om. Jij bent niet eng.quote:
Daar ben je bang voor?quote:
Maar geen idee van wat?quote:Op zaterdag 22 november 2014 22:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, een eind verderop (denk ik), echt een enorme klap.
Ik moest lachen.quote:
Niet meer eigenlijk.quote:
Vast iets van vuurwerk, of zo...quote:Op zaterdag 22 november 2014 22:34 schreef aeque het volgende:
[..]
Daar ben je bang voor?
[..]
Maar geen idee van wat?
[..]
Ik moest lachen.
Ik hoef voor jou ook niet eng te zijn hequote:Op zaterdag 22 november 2014 22:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, ik ook wel, daar gaat het niet om. Jij bent niet eng.
Het wordt weer die tijd van het jaar...quote:
Dat is het soms het hele jaar door welquote:Op zaterdag 22 november 2014 22:37 schreef aeque het volgende:
[..]
Het wordt weer die tijd van het jaar...
Ja? Jij hebt alleen in december seks? Of is er dan geen vuurwerk in de slaapkamer?quote:Op zaterdag 22 november 2014 22:37 schreef aeque het volgende:
[..]
Het wordt weer die tijd van het jaar...
Oh, is that itquote:Op zaterdag 22 november 2014 22:35 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik hoef voor jou ook niet eng te zijn he
Hij spaart alles op voor de grote knal. Balen als het dan met een sisser afloopt.quote:Op zaterdag 22 november 2014 22:38 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ja? Jij hebt alleen in december seks? Of is er dan geen vuurwerk in de slaapkamer?
quote:Op zaterdag 22 november 2014 22:40 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Hij spaart alles op voor de grote knal. Balen als het dan met een sisser afloopt.
Gekke art, je weet toch dat ik geen seks heb.quote:Op zaterdag 22 november 2014 22:38 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ja? Jij hebt alleen in december seks? Of is er dan geen vuurwerk in de slaapkamer?
I feel you broquote:Op zaterdag 22 november 2014 22:40 schreef aeque het volgende:
[..]
Gekke art, je weet toch dat ik geen seks heb.
Heb je dat niet eens voor me over?quote:Op zaterdag 22 november 2014 22:41 schreef artelligence het volgende:
[..]
I feel you bro
(nee niet op die manier)
Kan niet, Kaneel heeft dibsquote:Op zaterdag 22 november 2014 22:42 schreef aeque het volgende:
[..]
Heb je dat niet eens voor me over?
Ik denk dat kaneel het wel over zijn hart kan verkrijgen om zijn dibs over te dragen.quote:Op zaterdag 22 november 2014 22:43 schreef artelligence het volgende:
[..]
Kan niet, Kaneel heeft dibs
Lekker! Heb ook wel zin om te dippenquote:Op zaterdag 22 november 2014 22:45 schreef -Strawberry- het volgende:
Dorito's, kaasjes en knakworstjes op tafel. Met dips.
Help
Dip je kip, mc donalds stijl.quote:Op zaterdag 22 november 2014 22:46 schreef artelligence het volgende:
[..]
Lekker! Heb ook wel zin om te dippen
Dat gevoel ken ik ja.quote:Op zaterdag 22 november 2014 22:46 schreef artelligence het volgende:
[..]
Lekker! Heb ook wel zin om te dippen
Ik heb geen kip. Overigens ook wel zin in. Ik heb echt helemaal niks in huisquote:Op zaterdag 22 november 2014 22:46 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dip je kip, mc donalds stijl.
Kom eraan.quote:Op zaterdag 22 november 2014 22:48 schreef -Strawberry- het volgende:
Kom maar dippen dan. Only the tip. Dan telt het niet.
Klopt!quote:Op zaterdag 22 november 2014 22:48 schreef -Strawberry- het volgende:
Kom maar dippen dan. Only the tip. Dan telt het niet.
Dat topic was prachtig ja.quote:Op zaterdag 22 november 2014 22:48 schreef artelligence het volgende:
[..]
Klopt!
"Alleen zijn eikel ging naar binnen, ben ik nu ontmaagd?"
Dat is net zo erg als:quote:Op zaterdag 22 november 2014 22:48 schreef artelligence het volgende:
[..]
Klopt!
"Alleen zijn eikel ging naar binnen, ben ik nu ontmaagd?"
Mjeh, story of my life.quote:Op zaterdag 22 november 2014 22:51 schreef aeque het volgende:
Straw maar denken dat het alleen 'the tip' is, is het gewoon het hele ding.
We lijken op elkaar, zijn we nu BFF's?quote:
Get a room you 2quote:Op zaterdag 22 november 2014 22:53 schreef aeque het volgende:
[..]
We lijken op elkaar, zijn we nu BFF's?
Nee heb al zo'n pact met Royco1quote:Op zaterdag 22 november 2014 22:53 schreef aeque het volgende:
[..]
We lijken op elkaar, zijn we nu BFF's?
Heb je er iets op tegen?quote:
Ik voel het verschil toch niet.quote:Op zaterdag 22 november 2014 22:51 schreef aeque het volgende:
Straw maar denken dat het alleen 'the tip' is, is het gewoon het hele ding.
Nais!quote:Op zaterdag 22 november 2014 22:56 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik voel het verschil toch niet.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 22 november 2014 22:56 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Lekker kutje lekkere kutquote:Op zaterdag 22 november 2014 22:56 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
*proest*quote:Op zaterdag 22 november 2014 22:56 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ok ik dacht dat je in het algemeen bedoelde.quote:
Waar is de clitoris?quote:Op zaterdag 22 november 2014 22:56 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ja, dat is toch normaal?quote:Op zaterdag 22 november 2014 23:01 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat hoedje toch?Jij hebt een duidelijk bobbeltje?
Lekker weekend?quote:
Yatseflats!quote:
Heel fijn weekend ja. Ga zo lekker slapen dat wel. Beetje veel moe.quote:Op zaterdag 22 november 2014 23:05 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Lekker weekend?
[..]
Yatseflats!
Hetzelfde eigenlijk. Eindelijk een iets rustiger weekend na al de zooi van begin deze week, en dat is wel fijnquote:Op zaterdag 22 november 2014 23:06 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Heel fijn weekend ja. Ga zo lekker slapen dat wel. Beetje veel moe.
en daar???
Zondigen mag soms. Dat heb ik vandaag ook gedaanquote:Op zaterdag 22 november 2014 22:45 schreef -Strawberry- het volgende:
Dorito's, kaasjes en knakworstjes op tafel. Met dips.
Help
Niks mis meequote:Op zaterdag 22 november 2014 23:08 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Hetzelfde eigenlijk. Eindelijk een iets rustiger weekend na al de zooi van begin deze week, en dat is wel fijn
Ah top. Ga je iets speciaals doen?quote:Op zaterdag 22 november 2014 23:09 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Niks mis mee![]()
Ik ga morgen nog een rondje Bergen/Alkmaar doen en dan is het weekend weer voorbij.
Dibs. Dat verdien ik wel na een dag als vandaag.quote:Op zaterdag 22 november 2014 23:07 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ja ik wil ook wel even jureren.
Te laat yats, Roy was je al voor.quote:Op zaterdag 22 november 2014 23:11 schreef yats het volgende:
[..]
Dibs. Dat verdien ik wel na een dag als vandaag.
even langs mijn moeder, die heeft keramike van mijn oma staanquote:Op zaterdag 22 november 2014 23:10 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ah top. Ga je iets speciaals doen?
wat heb je dan?quote:Op zaterdag 22 november 2014 23:13 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik heb geen bobbel.
Dacht vroeger dat ik geen clit had.
Ah cool! Toch een lekkere dag dus morgen.quote:Op zaterdag 22 november 2014 23:13 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
even langs mijn moeder, die heeft keramike van mijn oma staan
Als ik daar nog wat van wil hebben dan kan ik dat uitkiezen.
En aangezien we dan toch in de buurt zijn ff bakkie doen bij mijn pa.
Jij nog plannen morgen?
Nu willen we daar ook foto's van he.quote:Op zaterdag 22 november 2014 23:13 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik heb geen bobbel.
Wél een clit!quote:
quote:Op zaterdag 22 november 2014 23:13 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik heb geen bobbel.
Ha dat heb ik gisteren al gedaanquote:Op zaterdag 22 november 2014 23:15 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ah cool! Toch een lekkere dag dus morgen.
Ik doe niet al te veel morgen denk ik. De auto van binnen schoonmaken zal het meest intensieve zijn. Verder een luie zondag
Fas! Dat kun je toch niet zomaar zeggen.quote:Op zaterdag 22 november 2014 23:16 schreef Fascination het volgende:
[..]! Ik denk dat ik dat eens even middels m'n tong moet controleren.
/smoothquote:Op zaterdag 22 november 2014 23:16 schreef Fascination het volgende:
Hihiquote:Op zaterdag 22 november 2014 23:16 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ha dat heb ik gisteren al gedaanautootje door de wasstraat, even zuigen. Leek verdorie wel een herfststrand met dorre blaadjes en zand
Eerder KPD met die kutfoto's.quote:Op zaterdag 22 november 2014 23:17 schreef aeque het volgende:
En ik maar denken dat ik in de Relatie SC zit. Blijkt dit gewoon de SEX SC te zijn.
Even fappen. brbquote:Op zaterdag 22 november 2014 23:16 schreef Fascination het volgende:
Hahahahaquote:Op zaterdag 22 november 2014 23:16 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ha dat heb ik gisteren al gedaanautootje door de wasstraat, even zuigen. Leek verdorie wel een herfststrand met dorre blaadjes en zand
Moet je het maar niet zo neerzetten.quote:
Ex van me had een grote speldenknop. Een andere kostte tien minuten graafwerk eer gevonden.quote:Op zaterdag 22 november 2014 23:18 schreef -Strawberry- het volgende:
Sommige vrouwen hebben wel echt een grote. Zo'n erwt. Stuk makkelijker vinden.
quote:Op zaterdag 22 november 2014 23:18 schreef -Strawberry- het volgende:
Nog steeds niet klaar?quote:
quote:Op zaterdag 22 november 2014 23:16 schreef Fascination het volgende:
Ja, bij mij is 'ie best makkelijk te vinden. Maar bij opwinding wordt 'ie stijf, dan moet je 'm toch wel zien/voelen?quote:Op zaterdag 22 november 2014 23:18 schreef -Strawberry- het volgende:
had het kunnen wetenquote:Op zaterdag 22 november 2014 23:18 schreef aeque het volgende:
[..]
Moet je het maar niet zo neerzetten.
Mag ik controleren?quote:Op zaterdag 22 november 2014 23:21 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ja, precies. Misschien is mijn kut gewoon mislukt.
Nietusquote:Op zaterdag 22 november 2014 23:21 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Oh ja, ik weet dat ie er zit hoor.quote:Op zaterdag 22 november 2014 23:20 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, bij mij is 'ie best makkelijk te vinden. Maar bij opwinding wordt 'ie stijf, dan moet je 'm toch wel zien/voelen?
Nopequote:Op zaterdag 22 november 2014 23:21 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 22 november 2014 23:22 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Oh ja, ik weet dat ie er zit hoor.
quote:
Wait whut? Zo ontstaan roddels dus.quote:
Prijs je, sommige hebben met hun jongeheer wat anderen met de Lieve Heer hebben. Geen idee hoe hij eruit ziet.quote:Op zaterdag 22 november 2014 23:23 schreef artelligence het volgende:
Gelukkig kan ik mijn clit wel vinden
Gisteren al volgevreten. Had best een goede lijndag vandaag.quote:Op zaterdag 22 november 2014 23:09 schreef yats het volgende:
[..]
Zondigen mag soms. Dat heb ik vandaag ook gedaan
Geen kut is mislukt lijkt mijquote:Op zaterdag 22 november 2014 23:24 schreef aeque het volgende:
[..]
[..]
Wait whut? Zo ontstaan roddels dus.
Hoef je je niet voor te schamen hoor Thijs.quote:Op zaterdag 22 november 2014 23:25 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Prijs je, sommige hebben met hun jongeheer wat anderen met de Lieve Heer hebben. Geen idee hoe hij eruit ziet.
Goed gereedschap bewaar je onder een afdakje?quote:Op zaterdag 22 november 2014 23:25 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Prijs je, sommige hebben met hun jongeheer wat anderen met de Lieve Heer hebben. Geen idee hoe hij eruit ziet.
quote:Op zaterdag 22 november 2014 23:25 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Vandaag eerst gegeten bij een leuk restaurantje in Alkmaar (de bengel) en op de terugweg nog langs de mac geweest. Ik voel me dik nu.quote:Op zaterdag 22 november 2014 23:25 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Gisteren al volgevreten. Had best een goede lijndag vandaag.
quote:Op zaterdag 22 november 2014 23:26 schreef aeque het volgende:
[..]
Hoef je je niet voor te schamen hoor Thijs.
Er is een verschil tussen 'afdakje' en 'carport'.quote:Op zaterdag 22 november 2014 23:26 schreef yats het volgende:
[..]
Goed gereedschap bewaar je onder een afdakje?
quote:Op zaterdag 22 november 2014 23:28 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
[..]
Er is een verschil tussen 'afdakje' en 'carport'.
En alle penissen zijn works of Art.quote:Op zaterdag 22 november 2014 23:25 schreef artelligence het volgende:
[..]
Geen kut is mislukt lijkt mij
Ok ok...quote:Op zaterdag 22 november 2014 23:30 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
En alle penissen zijn works of art.
Trusten Lolaquote:Op zaterdag 22 november 2014 23:30 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ga mijn bedje opzoeken![]()
![]()
Truste allen
quote:Op zaterdag 22 november 2014 23:30 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
En alle penissen zijn works of Art.
Trusten Lolaquote:Op zaterdag 22 november 2014 23:30 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ga mijn bedje opzoeken![]()
![]()
Truste allen
Whut,heeft art overal aan gewerkt? Mag ik hem dan bedanken?quote:Op zaterdag 22 november 2014 23:30 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dus art is een god en gaat over de kwaliteitscontrole van penissen? Dan moeten wij nodig eens praten art.quote:Op zaterdag 22 november 2014 23:30 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
No takebacks!quote:Op zaterdag 22 november 2014 23:32 schreef aeque het volgende:
[..]
Dus art is een god en gaat over de kwaliteitscontrole van penissen? Dan moeten wij nodig eens praten art.
Ik zag het niet eens, dus snapte het niet :/ Ik zag het als een sneer, ook zonder de artquote:Op zaterdag 22 november 2014 23:36 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik zag er later pas een woordgrapje in.
Huh wat. Nee er zijn best lelijke penissen, maar hoe is dat een sneer?quote:Op zaterdag 22 november 2014 23:37 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik zag het niet eens, dus snapte het niet :/ Ik zag het als een sneer, ook zonder de art
O nu ineens weer wel. En bedankt he.quote:Op zaterdag 22 november 2014 23:38 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Huh wat. Nee er zijn best lelijke penissen, maar hoe is dat een sneer?
Klopt, maar het ging over mislukte. Al zullen die er vast ook zijn. Foutjes van de natuur. Maar dat er lelijke vagina's bestaan... dat weet ikquote:Op zaterdag 22 november 2014 23:39 schreef El_Thijs het volgende:
Er zijn mooie en lelijke piemels en vagina's.
Klopt,al weet je dat nooit vooraf. Maar echt lelijk is een vagina niet snel in mijn ogenquote:Op zaterdag 22 november 2014 23:39 schreef El_Thijs het volgende:
Er zijn mooie en lelijke piemels en vagina's.
Mislukte heb ik nog niet gezien. Zolang ze de grond niet kust als ze normaal loopt is er niks aan de hand.quote:Op zaterdag 22 november 2014 23:40 schreef artelligence het volgende:
[..]
Klopt, maar het ging over mislukte. Al zullen die er vast ook zijn. Foutjes van de natuur. Maar dat er lelijke vagina's bestaan... dat weet ik
Ergens heb je wel gelijk. En anders prik je er maar doorheen.quote:Op zaterdag 22 november 2014 23:42 schreef yats het volgende:
[..]
Klopt,al weet je dat nooit vooraf. Maar echt lelijk is een vagina niet snel in mijn ogen
Ach, ik vind de mijne ook niet de mooiste hoor. Hij is functioneel.quote:Op zaterdag 22 november 2014 23:43 schreef -Strawberry- het volgende:
Gevoelig onderwerp blijkbaar.
Nog nooit een lelijke penis mogen aanschouwen.
Zo klinkt wanhoop dus...quote:Op zaterdag 22 november 2014 23:42 schreef yats het volgende:
[..]
Klopt,al weet je dat nooit vooraf. Maar echt lelijk is een vagina niet snel in mijn ogen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B
Je kijkt nooit in kpd?quote:Op zaterdag 22 november 2014 23:43 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik vind het vreemder dat jij daar dus kijkt.quote:
quote:Op zaterdag 22 november 2014 23:44 schreef aeque het volgende:
[..]
Zo klinkt wanhoop dus...Goede spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben verre van hopeloos op het moment. Alhoewel het wel even geleden is dat ik er een in het echt gezien heb. Dat komt vanzelf wel weer een keerMany persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
Jij lijkt me t type dat iemand echt leuk moet vinden om er seks mee te hebben, dan vind je de pik van zo iemand ook minder snel lelijk natuurlijkquote:
Aangezien we fokkers zijn is het 30 cm gevoelig om precies te zijn.quote:Op zaterdag 22 november 2014 23:43 schreef -Strawberry- het volgende:
quote:Op zaterdag 22 november 2014 23:52 schreef yats het volgende:
[..]
Aangezien we fokkers zijn is het 30 cm gevoelig om precies te zijn.
Al hou ik de eer van FOK wat dat betreft niet hoog...snif
Onder even geleden versta ik meerdere maanden. Maar is dat zo yatsie?quote:Op zaterdag 22 november 2014 23:50 schreef yats het volgende:
[..]
Goede spoiler
Ik ben verre van hopeloos op het moment. Alhoewel het wel even geleden is dat ik er een in het echt gezien heb. Dat komt vanzelf wel weer een keer
Ja,september is al even geleden. Maar dat boeit verder niet,het komt of het komt niet. Simpel as that.quote:Op zaterdag 22 november 2014 23:54 schreef aeque het volgende:
[..]
Onder even geleden versta ik meerdere maanden. Maar is dat zo yatsie?
quote:
Gillen in het kussen?quote:Op zondag 23 november 2014 00:09 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik ga slapen en gillen in mijn kussen. Trusten all.
Gillen in jouw kussen? Dat klinkt niet best,was loos?quote:Op zondag 23 november 2014 00:09 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik ga slapen en gillen in mijn kussen. Trusten all.
Trusten allen dan!quote:
M'n keel zit volledig dichtquote:
Awquote:Op zondag 23 november 2014 09:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
M'n keel zit volledig dicht. Doet echt smerig pijn.
Is echt kut. Ademhalen doet ook echt pijnquote:
Hoop dat je je snel weer beter voeltquote:Op zondag 23 november 2014 09:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Is echt kut. Ademhalen doet ook echt pijn.
Vandaag maar aan de warme melk, lekker slijm ontwikkelen.
Ik ook, ik mag graag fatsoenlijk slapenquote:Op zondag 23 november 2014 09:30 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Hoop dat je je snel weer beter voelt
En dat je potentiële schoonvader dan reageert met 'haar moeder heeft minstens net zoveel potentiële broertjes en zusjes doodgemaakt door ze in te slikken'.quote:Op zondag 23 november 2014 10:05 schreef Barbusse het volgende:
Leuk shirt om te dragen als je voor de eerste keer de ouders van je vriendin ontmoet.
[ afbeelding ]
As always, classy as fuck.quote:Op zondag 23 november 2014 10:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En dat je potentiële schoonvader dan reageert met 'haar moeder heeft minstens net zoveel potentiële broertjes en zusjes doodgemaakt door ze in te slikken'.
Op zo'n moment rest niks anders dan een boks te doen met je schoonvader en samen bier te gaan zuipen. Vriendschap voor het leven.quote:
Bier uit blik dan he?quote:Op zondag 23 november 2014 10:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Op zo'n moment rest niks anders dan een boks te doen met je schoonvader en samen bier te gaan zuipen. Vriendschap voor het leven.
Schultenbrau.quote:
Jij connaisseur.quote:
quote:
quote:
Wat heb je gedaan? gefietst? hardlopen?quote:Op zondag 23 november 2014 12:25 schreef xFriendx het volgende:
Lekker zonnetje, jammer van de tegenwind. Maar goed, zweet all over dus ook wel weer fijn. Douche-tijd
quote:
Enjoy!quote:
Omnomnom.quote:
Wat werkt niet? De bus? De magnetron? De morning-after pil? Wat?!quote:
Liefde.quote:Op zondag 23 november 2014 12:35 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Wat werkt niet? De bus? De magnetron? De morning-after pil? Wat?!
Soms vraag ik me af of dat nog bestaat. Dan zie ik hoe gelukkig mijn zus is met haar aanstaande man en heb ik toch nog een beetje hoop voor de wereld.quote:
Welja, de gedachte dat ik ooit gewoon iemand stevig kan vasthouden waar ik helemaal gek op ben laat ik niet losquote:Op zondag 23 november 2014 13:13 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Soms vraag ik me af of dat nog bestaat. Dan zie ik hoe gelukkig mijn zus is met haar aanstaande man en heb ik toch nog een beetje hoop voor de wereld.
Ik wilde een plaatje posten maar dat ging niet zoals ik wilde..quote:Op zondag 23 november 2014 12:35 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Wat werkt niet? De bus? De magnetron? De morning-after pil? Wat?!
Zo zonnig is het hier anders niet. Gisteren was beter.quote:Op zondag 23 november 2014 13:11 schreef yats het volgende:
Ik hou van zonnige zondagen.Nu eerst een film af kijken en straks even een stuk hardlopen.
Ja, las het. Ben nu wel benieuwd naar het eigenlijke verhaal van Bond 24quote:Op zondag 23 november 2014 13:36 schreef Barbusse het volgende:
Blofeld na dertig jaar terug als Bond-schurk
Het bestaat zeker nog.Daarvoor hoef ik alleen naar mijn oudste en middelste zusje en hun partners te kijken.quote:Op zondag 23 november 2014 13:13 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Soms vraag ik me af of dat nog bestaat. Dan zie ik hoe gelukkig mijn zus is met haar aanstaande man en heb ik toch nog een beetje hoop voor de wereld.
Vandaar ook het tweede deel van mijn postquote:Op zondag 23 november 2014 14:17 schreef yats het volgende:
[..]
Het bestaat zeker nog.Daarvoor hoef ik alleen naar mijn oudste en middelste zusje en hun partners te kijken.
Jep,al komt dat bij jou vast ook wel weer goed.quote:Op zondag 23 november 2014 14:22 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Vandaar ook het tweede deel van mijn post
Ach, ik ben er persoonlijk niet eens zo heel erg mee bezig. Op dit moment andere prio's dus dat heeft voorrang. Als ik er interesse in heb dan ga ik er actief in, maar nu niet.quote:Op zondag 23 november 2014 14:27 schreef yats het volgende:
[..]
Jep,al komt dat bij jou vast ook wel weer goed.
quote:Op zondag 23 november 2014 13:13 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ohnoesquote:Op zondag 23 november 2014 14:56 schreef Samzz het volgende:
Kinderen op stal. Ach ende wee, daar gaat mijn relaxte zondag.
Hoe reageerden jouw ouders daarop? Je mag mijn zusjes best lenen om te merken dat dat soms toch tegen valtquote:Op zondag 23 november 2014 15:14 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik droomde dat ik een zusje kreeg.Dat was wel leuk.
Weet niet meer. Had alleen oog voor het babyzusje.quote:Op zondag 23 november 2014 15:18 schreef yats het volgende:
[..]
Hoe reageerden jouw ouders daarop? Je mag mijn zusjes best lenen om te merken dat dat soms toch tegen valt
Als mijn moeder nog geleefd zou hebben zou dat hier waarschijnlijk ook zo zijn. Zulke liefde lijkt me erg mooi om te hebben.quote:
Daar hadden meer mensen last van gisteren.quote:Op zondag 23 november 2014 15:55 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben gequote in een topic waarin ik nooit heb gepost en dat nu verwijderd is. Jaja
Nu heb ik het niet eens kunnen lezen, wat stom.quote:Op zondag 23 november 2014 15:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Daar hadden meer mensen last van gisteren.
Het topic was geloof ik een klacht over Danny of iets, met zoveel mogelijk mensen gequote zodat ze zouden lezen.
Ook gemistquote:Op zondag 23 november 2014 15:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Daar hadden meer mensen last van gisteren.
Het topic was geloof ik een klacht over Danny of iets, met zoveel mogelijk mensen gequote zodat ze zouden lezen.
Wat?quote:Op zondag 23 november 2014 16:24 schreef Samzz het volgende:
Misschien ben ik blond, maar sinds wanneer staat ee een let voor je post?
Ja, ik ben net m'n bed uitquote:Op zondag 23 november 2014 16:10 schreef xFriendx het volgende:
Weer snel donker zeg. Lichten kunnen alweer aan.
Dit zal het zijn.quote:Op zondag 23 november 2014 16:24 schreef Samzz het volgende:
Misschien ben ik blond, maar sinds wanneer staat er een Piet voor je post?
Oh, sinds 2 weken ofzo. Zijn wat rellen over geweest, handenvol bans gevallen.quote:Op zondag 23 november 2014 16:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
ik denk dat ze een Piet bedoelt?
Wauw, m'n mobiel heeft er wat moois van gemaakt...quote:
Volgens mij al een paar jaarquote:Op zondag 23 november 2014 16:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wauw, m'n mobiel heeft er wat moois van gemaakt...
Sinds wanneer staat er een 'let op' disclaimer bij het vak waar je je tekst invoert voor je post?
Serieus? Het valt me op de telefoon nu pas opquote:
Naar mijn weten al jaren.quote:Op zondag 23 november 2014 16:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Sinds wanneer staat er een 'let op' disclaimer bij het vak waar je je tekst invoert voor je post?
Wie? Welke rol in Thor?quote:Op zondag 23 november 2014 16:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
Idris Elba schijnbaar gecast voor de nieuwe X-Men film.
Apart, laatst was meneer nog aan het huilen in de media wegens zijn rol in Thor.
Idris Elba, degene die binnen niet al te lange tijd James Bond is.quote:
Oh Heimdall..quote:Op zondag 23 november 2014 16:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Idris Elba, degene die binnen niet al te lange tijd James Bond is.
Hij speelde Heimdall in Thor en Thor 2.
Sinds net, was net een topic van verwijderen van account. Als je echt zin hebt kan ik de betreffende post wel opzoeken maar ik hoop je hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.quote:Op zondag 23 november 2014 16:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oké, dan ben ik dus toch niet gek, thanksquote:Op zondag 23 november 2014 16:51 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Sinds net, was net een topic van verwijderen van account. Als je echt zin hebt kan ik de betreffende post wel opzoeken maar ik hoop je hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.
ziet er idd anders uit, viel me net ook opquote:Op zondag 23 november 2014 16:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
WT!!!quote:Op zondag 23 november 2014 16:51 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Sinds net, was net een topic van verwijderen van account. Als je echt zin hebt kan ik de betreffende post wel opzoeken maar ik hoop je hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.
Dat staat er al een tijdje hoor..quote:Let op: Met het plaatsen van een bericht verklaar je akkoord te gaan met onze algemene voorwaarden van 21-02-2013 en Policy
Wel via de desktopvariant, maar zij hebben het over de mobiele variant, toch? Daar stond het tot voor kort in elk geval niet.quote:Op zondag 23 november 2014 17:26 schreef Jofunu-kun het volgende:
Dit?
Dat staat er al een tijdje hoor..
Welkom jongen. (om Bløf maar es te citeren)quote:
Snel, doe je haar in een staart, makkelijke broek aan en trek je bh uit!!quote:
blof.quote:Op zondag 23 november 2014 17:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Welkom jongen. (om Bløf maar es te citeren)
quote:Op zondag 23 november 2014 17:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Snel, doe je haar in een staart, makkelijke broek aan en trek je bh uit!!![]()
Oh wacht
Ik zal je nog es welkom heten.quote:
Weet jij waar 'ie vandaan komt?quote:Op zondag 23 november 2014 17:28 schreef Huppelmuts het volgende:
Oh wacht
en die slip uit. knelt niet zo tussen de lippen.quote:Op zondag 23 november 2014 17:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh wacht
quote:Op zondag 23 november 2014 17:31 schreef perro. het volgende:
[..]
en die slip uit. knelt niet zo tussen de lippen.
denk ik.
Geen idee, maar dat is het eerste wat ik doe als ik thuis komquote:
quote:
Luther is baas ja.quote:Op zondag 23 november 2014 16:48 schreef artelligence het volgende:
Idris Elba in The Wire en in Luther
Ik sluit niet uit dat Barb dat, afgezien van waar hij uit is geweest, dat ook doet.quote:Op zondag 23 november 2014 17:33 schreef Huppelmuts het volgende:
Geen idee, maar dat is het eerste wat ik doe als ik thuis kom
luther vond ik niks.quote:Op zondag 23 november 2014 17:33 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Luther is baas ja.
En #&@#^$&! Alice
Of, schud je gel uit je haren, doe de kachel aan om je tepels te doen krimpen en hang je boxer aan de klink van de buitendeur.quote:Op zondag 23 november 2014 17:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh wacht
-datquote:Op zondag 23 november 2014 17:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik sluit niet uit dat Barb dat, afgezien van waar hij uit is geweest, dat ook doet.
Het universele teken voor "blijf weg, ik ben aan het neuken" is toch een sok aan de klink?quote:Op zondag 23 november 2014 17:38 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Of, schud je gel uit je haren, doe de kachel aan om je tepels te doen krimpen en hang je boxer aan de klink van de buitendeur.
The Wire moet je zien.quote:Op zondag 23 november 2014 17:36 schreef perro. het volgende:
[..]
luther vond ik niks.
en the wire staat op geen enkele regio van netflix.
Ik ben heul onschuldig hoorquote:Op zondag 23 november 2014 17:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
-dat
Ik sluit het ook niet uit.
Dat zeggen ze allemaalquote:
ik download niet meer. dus wordt wachten.quote:
Wat een bazenserie was datquote:
quote:Op zondag 23 november 2014 17:40 schreef Royco1 het volgende:
Perro! Wat is er met psv aan de hand? Jullie hadden moeten winnen met 4-0.
die brenet. frotverdediger is dat. en gewoon pech, 2x bal van de lijn gehaald en tig kansen gemist. tja. volgende week even goedmaken.quote:Op zondag 23 november 2014 17:40 schreef Royco1 het volgende:
Perro! Wat is er met psv aan de hand? Jullie hadden moeten winnen met 4-0.
Ik ben het, vraag maar naquote:
Ah ok. Is al oudere serie, dus geen idee of 'ie nog op Netflix komt. Ik heb de boxquote:Op zondag 23 november 2014 17:41 schreef perro. het volgende:
[..]
ik download niet meer. dus wordt wachten.
blik op de weg. jubileumaflevering oid nu, met beelden van scheldende figuren die die camera niet willen. ik zou echt geen agent kunnen zijn. ik zou dat soort figuren wel zo hardhandig die politieauto inflikkeren heh. normaal doen of meegenomen worden.
Aan wie? En hoeveel heb je ze betaald om te zeggen dat jij onschuldig bent?quote:
In dispuutshuizen dien je een fles drank met een stropdas voor je deur te zetten. Reden genoeg om daar niet lang te wonen als student.quote:Op zondag 23 november 2014 17:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het universele teken voor "blijf weg, ik ben aan het neuken" is toch een sok aan de klink?
Dan geloof je het nietquote:Op zondag 23 november 2014 17:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Aan wie? En hoeveel heb je ze betaald om te zeggen dat jij onschuldig bent?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |