abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 4 november 2002 @ 22:52:23 #151
11682 Moonah
Jolie femme
pi_6627399
Dames, voor mij genoeg openbaringen voor vandaag .
Ik vond het prettig om zo met jullie ervaringen uit te wisselen. Ik ben nu wel moe, was stiekem toch wel intensief.
Doei .
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  maandag 4 november 2002 @ 22:53:23 #152
12236 Funnie
PsychoBitch
pi_6627423
Ja, ik nok hem ook.. Ook hier was het intensief.
Mijn hoofd zegt dat.. Ik ga ook zo mijn bed maar eens opzoeken..bye
  maandag 4 november 2002 @ 22:53:47 #153
33952 racoon2002
Hope to feel good, sometimes
pi_6627436
quote:
Op maandag 4 november 2002 22:52 schreef Moonah het volgende:
Dames, voor mij genoeg openbaringen voor vandaag .
Ik vond het prettig om zo met jullie ervaringen uit te wisselen. Ik ben nu wel moe, was stiekem toch wel intensief.
Doei .
*meld*
same here!
slaap lekker!!
I wanted to see you walking away from me, without the sensation of you leaving me alone.
  maandag 4 november 2002 @ 23:10:32 #154
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_6627772
Ik herken echt zó veel, maar durf niet te reageren omdat bij mij de diagnose niet is gesteld..
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  maandag 4 november 2002 @ 23:12:21 #155
33952 racoon2002
Hope to feel good, sometimes
pi_6627804
maar je kunt er toch altijd hier over proberen te praten, nou moet ik wel zeggen dat ik geen borderline heb hoor...
maar veel hier wel, dan kun je er tenminste over praten?
I wanted to see you walking away from me, without the sensation of you leaving me alone.
  dinsdag 5 november 2002 @ 08:30:34 #156
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_6631108
Ik heb al snel het idee dan dat mensen me een aansteller zullen vinden of zoiets. Komt ook door m'n vroegere post-gedrag denk ik, toen vond iedereen dat ook namelijk.

Toen de film Ik Ook Van Jou in de bioscoop uit kwam las ik voor het eerst wat over Borderline in een tijdschrift, daar stond wat uitleg erover, en wat links naar internet sites. Ik ben toen gaan lezen en vond het heel veel dingen heel herkenbaar. M'n toenmalige vriendje had meteen zoiets van, kom op zeg, jíj hebt geen borderline! Had niemand anders om erover te praten verder, bleef wel in m'n achterhoofd, maar liet het rusten. Toen kwam ik bijna een jaar geleden bij een psychiater terecht, toen heb ik een stuk tekst over borderline uitgeprint en aangegeven welke dingen voor mij heel herkenbaar waren (ook van ADHD trouwens). Maar zij reageerde meteen zo van dat bijna iedereen er wel dingen in herkent en dat het ook aan karakter kan liggen, etc. Dat snapte ik natuurlijk ook wel, maar ze wilde verder niet eens onderzoeken of het zo kon zijn misschien. Ze kende me er niet goed genoeg voor om dat te beoordelene. Maar jah, ik zag haar maar één uurtje in de 4 weken, dus dat schiet niet echt op. En dat ging sowieso niet zo geweldig, want zoals Wolkje ook ergens vertelde, ben ik net als haar niet echt goed in van die open vragen en dat je maar moet vertellen enzow. Je moet echt gericht vragen stellen bij mij, zeker in het begin als ik iemand nog niet zo vertrouw.

Toen heb ik er een hele tijd niks meer mee gedaan, en het ging ook veel beter met me. Laatste weken gaat het weer veeel slechter... En dan denk ik weer van, het kan zo niet langer, ik kan het niet alleen.. Ongeacht of ik nou borderline heb of niet, er gaatiets niet goed met me, maar kweenie hoe of wat ik nu verder zou moeten...

Ik heb ook dat boek besteld trouwens dat addicted_to_jellybeans in het begin van het topic noemde. Misschien dat ik daar wat aan heb...

Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  dinsdag 5 november 2002 @ 09:37:40 #157
11682 Moonah
Jolie femme
pi_6631654
quote:
Op dinsdag 5 november 2002 08:30 schreef texelonia het volgende:
Ongeacht of ik nou borderline heb of niet, er gaatiets niet goed met me, maar kweenie hoe of wat ik nu verder zou moeten...
Ik kan me voorstellen dat je graag 'erkenning' wil van hetgeen je mankeert. Dat je niet gezien wordt als aansteller.
quote:
Ik heb ook dat boek besteld trouwens dat addicted_to_jellybeans in het begin van het topic noemde. Misschien dat ik daar wat aan heb...
Dat zelfhulpboek kan je zeker handvatten bieden. Als jij gedrag herkent zoals dat in dat boek beschreven is (ongeacht of je nou gediagnosticeerd bent of niet) dan heb je ook wel iets aan de tips denk ik .
pi_6631710
Ondanks dat diagnoses stempeltjes zijn biedt het je wel de mogelijkheid te begrijpen wat er met je is en wat je ermee kan in de toekomst.

Het verklaart een hoop van al je gevoelens en hoe je bent en reageert, nu en vroeger en op de een of andere manier geeft het toch een soort van rust.

je weet wat het is, dat kun je gaan verwerken en verder leven.

Succes Tex.

♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_6635630
quote:
Op donderdag 31 oktober 2002 18:52 schreef Wolkje het volgende:
Nog even een klein, maar simpeler stukje:

Officiële symptomen zijn; -zwart-wit denken, -stemmingswisselingen, - impulsiviteit, -moeilijk contact kunnen leggen, -moeilijk alleen kunnen zijn, dissociatieve verschijnselen.

Dissociatie is een veranderde bewustzijnstoestand. Omstanders kunnen dit verschijnsel vermoeden als iemand er niet helemaal bij is, een afwezige indruk maakt, niet helder of adequaat reageert. Niet alle afwezigheid is overigens dissociatie. De binnenwereld ziet er anders uit; -angst, soms door agressie bedekt, -eenzaamheid, zelfs in gezelschap, -leegte, niet weten wat je wilt, voelt of vindt, -een kloof tussen gevoel en verstand, -overspoeld raken door heftige emoties, waar je niets mee kan en die moeilijk te verdragen zijn, -relaties niet kunnen aangaan en/of kunnen volhouden, ook met betrekking tot werk, -periodes van depressie, enorme spanning en weinig gevoel van eigenwaarde.

Wolkje

Als ik dit zo lees.. heb ik (is het niet ben ik ??) ook borderline..

Alleen vind ik dat een beetje heel erg zwaar klinken..

Ok.. ik kan moeilijk alleen zijn.. ik heb moeite met mensen ontmoeten... ik kan ineens helemaal omslaan.. (stemmings wisselingen..) Zoals iedereen om mij heen al weet.. ik denk heel erg zwart-wit..

maar om het dan gelijk borderline te noemen.. sorry... beetje ver gezocht..

Ik denk (omdat ik het van mijzelf weet dat ik zo ben) dat het tussen je oren zit.. en dat er wat aan te doen is.. maar je moet er wat aan willen doen.. Je kan ook leren vrede te hebben met hoe en wie je bent..

Borderline.. sorry dat ik het zeg.. maar geef het beestje een naampje.. en iedereen heeft er gelijk last van..

Ik weet dat ik zo ben.. zo ben ik en iedereen neemt me maar zoals ik ben.. moet je me niet ? dan tog niet.. das jou verlies..

sorry.. maar dit is toch echt mijn mening...

dinsdag 5 november 2002 @ 14:08:55 #160
11682 Moonah
Jolie femme
pi_6636175
quote:
Op dinsdag 5 november 2002 13:41 schreef Phreak het volgende:
Ik denk (omdat ik het van mijzelf weet dat ik zo ben) dat het tussen je oren zit.. en dat er wat aan te doen is.. maar je moet er wat aan willen doen..
Ja, natuurlijk zit het tussen je oren. Het is een psychiatrische stoornis
quote:
Borderline.. sorry dat ik het zeg.. maar geef het beestje een naampje.. en iedereen heeft er gelijk last van..

Ik weet dat ik zo ben.. zo ben ik en iedereen neemt me maar zoals ik ben.. moet je me niet ? dan tog niet.. das jou verlies..

sorry.. maar dit is toch echt mijn mening...

GRMBL

Als je de moeite neemt om iets verder te lezen dan alleen de openingspost, dan had je je mening wat meer kunnen nuanceren.
Juist bekrompen, kortzichtige oordelen als die van jou maken het mensen die dus wel borderline hebben extra moeilijk.

Alsof we gewoon maar aanstellers zijn .

Ik moet nu weg, heb dus geen tijd meer om te reageren, en da's mss maar goed ook, want ik baal van dergelijke reacties.

pi_6636253
Ik zou zeggen.. baal er maar flink van..

Ik vind dit soort gezeik van mensen, dat ze zo erg aan de rand van de afgrond staan, zwaar overtrokken..

ok iemand kan het moeilijk hebben.. ben ik helemaal met iedereen eens... maar borderline.. das een term, bedacht door de psygologen, om maar aan het werk te blijven..

Rot toch op met dat zielige gedoe..

pi_6636349
quote:
Op dinsdag 5 november 2002 14:13 schreef Phreak het volgende:
Ik zou zeggen.. baal er maar flink van..

Ik vind dit soort gezeik van mensen, dat ze zo erg aan de rand van de afgrond staan, zwaar overtrokken..

ok iemand kan het moeilijk hebben.. ben ik helemaal met iedereen eens... maar borderline.. das een term, bedacht door de psygologen, om maar aan het werk te blijven..

Rot toch op met dat zielige gedoe..

Idd en jij weet er gelukkig alles van.

je kent natuurlijk ook precies de gevoelens die mensen hebben die een psychiatrsiche ziekte hebben?

Fijn voor je al die kennis en wijsheid in pacht hebben.

Weet je alles is overdreven, is de wereld een stuk makkelijker zeker he?

niemand heeft echte problemen alles is aanstellerij en dus hoef je er niet bij stil te staan dat er mensen zijn die geestelijk lijden.

wat zeg je? Jij kan je er niets bij voorstellen? gelukkig voor jou, gefeliciteerd met je gezondheid, helaas is niet iedereen zo gezond als jij bent, jammer voor hen zeker?

♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_6636825
dat zeg ik helemaal niet..

het is rot voor mensen die zich niet tof voelen, of een of andere ziekte hebben.. maar omdat we nu een naam ervoor hebben, zie je gelijk dat iedereen er last van heeft.. Gelijk hoor je om je heen.. dat die en die heeft borderline.. en die en die heeft borderline...

Dat bedoel ik met dat zielige gedoe.. Zelf een diagnose stellen.. het vervolgens Borderline noemen.. en je rete aan gaan stellen... want je hebt tog al borderline... dus je kan er niks aan doen...

en ik denk dat je mijn eerste post in dit topic ook niet gelezen hebt.. daarin schrijf ik dat ik mezelf ook herken in die symptomen.. alleen zeg ik dat ik het belachelijk vind, het gelijk borderline te noemen..

Er zullen inderdaad mensen zijn.. die geestelijk in de knoop zitten.. Dat er dan dingen gebeuren met een persoon.. (stemmings veranderingen.. zwart-wit denken.. en noem maar op) vind ik niet meer dan logisch.

De hersenen zijn een vaag stuk funcionerend vlees in je hoofd, waar de wetenschapers het nog niet helemaal over eens zijn.. Dat er dan ook mensen zijn, waarbij er (lullig gezegt) even iets verkeerd zit, dat snap ik ook nog.

Maar om nou vervolgens als je je ff klote voelt, je zelf gelijk borderline te noemen.. daar heb ik een hekel aan.. maar dat geld ook voor mensen die rond aan het spuien zijn, dat ze een of andere ziekte hebben, alleen om aandacht te krijgen.

Ik zeg niet dat iedereen hier zich aansteld. Ik zeg ook niet dat iedereen hier aandacht wil hebben. Ik zeg alleen, dat ik het een soort van vaag vind klinken allemaal..

Dat iemand zich rot voelt is kut en ik wil ook met alle macht helpen om het te verbeteren. Echt ik meen het serieus, maar die mensen (en ja.. die bestaan..) die zichzelf borderline noemen voor de aandacht.. daar heb ik een tering hekel aan.

Dat bedoel ik met "Geef het beestje een naampje en we hebben er allemaal ineens last van.."

pi_6636867
quote:
Op dinsdag 5 november 2002 14:46 schreef Phreak het volgende:

het is rot voor mensen die zich niet tof voelen, of een of andere ziekte hebben.. maar omdat we nu een naam ervoor hebben, zie je gelijk dat iedereen er last van heeft.. Gelijk hoor je om je heen.. dat die en die heeft borderline.. en die en die heeft borderline...

Dat bedoel ik met dat zielige gedoe.. Zelf een diagnose stellen.. het vervolgens Borderline noemen.. en je rete aan gaan stellen... want je hebt tog al borderline... dus je kan er niks aan doen...

en ik denk dat je mijn eerste post in dit topic ook niet gelezen hebt.. daarin schrijf ik dat ik mezelf ook herken in die symptomen.. alleen zeg ik dat ik het belachelijk vind, het gelijk borderline te noemen..

Er zullen inderdaad mensen zijn.. die geestelijk in de knoop zitten.. Dat er dan dingen gebeuren met een persoon.. (stemmings veranderingen.. zwart-wit denken.. en noem maar op) vind ik niet meer dan logisch.

De hersenen zijn een vaag stuk funcionerend vlees in je hoofd, waar de wetenschapers het nog niet helemaal over eens zijn.. Dat er dan ook mensen zijn, waarbij er (lullig gezegt) even iets verkeerd zit, dat snap ik ook nog.

Maar om nou vervolgens als je je ff klote voelt, je zelf gelijk borderline te noemen.. daar heb ik een hekel aan.. maar dat geld ook voor mensen die rond aan het spuien zijn, dat ze een of andere ziekte hebben, alleen om aandacht te krijgen.

Ik zeg niet dat iedereen hier zich aansteld. Ik zeg ook niet dat iedereen hier aandacht wil hebben. Ik zeg alleen, dat ik het een soort van vaag vind klinken allemaal..

Dat iemand zich rot voelt is kut en ik wil ook met alle macht helpen om het te verbeteren. Echt ik meen het serieus, maar die mensen (en ja.. die bestaan..) die zichzelf borderline noemen voor de aandacht.. daar heb ik een tering hekel aan.

Dat bedoel ik met "Geef het beestje een naampje en we hebben er allemaal ineens last van.."

Ok klinkt logisch
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  dinsdag 5 november 2002 @ 15:10:55 #165
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_6637302
quote:
Zelf een diagnose stellen.. het vervolgens Borderline noemen.. en je rete aan gaan stellen... want je hebt tog al borderline... dus je kan er niks aan doen...
Waarschijnlijk heb je dit topic verder helemaal niet gelezen, want mensen die borderline hebben, hebben deze diagnose NIET zelf gesteld. Was het maar zo, dan konden ze zomaar van de een op de andere dag genezen.

In dit topic heb ik alleen maar verhalen gehoord van mensen die actief aan een genezing werken, en dat is toch wat anders dan je "rete aan gaan stellen"

En zoals al gezegd; vaak kan iedereen wel iets herkennen in borderline, iedereen kan wel in elke ziekte iets herkennen, maar dat betekent niet dat je er meteen ook last van hebt.

pi_6637458
quote:

Ik wilde ff duidelijk stellen dat bij mij uitgebreid onderzoek is gedaan en daaruit is uitgekomen dat ik Borderline heb .
Ik heb er 1 jaar en 2 maanden voor in dagtherapie gezeten , heb zelf niet het gevoel aan de rand van de afgrond te zitten , maar weet wel dat ik door Borderline heftiger reageer dan de "normale mens".
Ik heb gewoon geleerd om te gaan met Borderline .
We are the weirdo's mr - The Craft
pi_6637867
ken er genoeg die zich aanstellen.. waar eigelijk niks mee aan de hand is..

en dat de mensen hier er actief mee bezig zijn te genezen, of met welk proces dan ook, want in je zelf gaan geloven is ook een heel proces.. vind ik geweldig. Ik zou zeggen.. vooral doorgaan.. juist doorgaan.. uit eindelijk zal je gaan zien dat iedere stap je een stuk beter maakt.

Kijk.. dat er mensen zijn die in de knoop zitten.. ben ik helemaal met je eens.. maar borderline.. dat woord vind ik gewoon te zwaar..

Bij borderline denk ik aan iemand die niet meer te helpen is. Die meer achter de streep staat, dan er nog een klein beetje voor.. iemand waar geen beginnen meer aan is.. DAT noem ik borderline..

De rest noem ik gewoon, en daar val ik zelf ook onder, oudhollands "in de knoop"..

Maar goed.. we moeten tegenwoordig voor alles een engelse naam hebben.. (Ook dat valt bij mij onder de noemer "onzin"

pi_6638053
Nee , Borderline is eigenlijk de naam ontstaan dat het een grensgeval was tussen neurose en psychose .
Later zijn ze het ziektebeeld verder uitgaan zoeken en bleek dat het meer was , het is pas later in het boek van de diagnosen gekomen en daarmee dus eindelijk officieel erkend .
Ik ben wel er mee eens dat het soms lijkt alsof het een modeverschijnsel is omdat er nu ineens veel meer publiciteit over is , maar aan de andere kant is het juist goed .
En natuurlijk zijn er mensen die het lezen en zelf de diagnoses stellen , maar dat zegt meer over die mensen dan over het de stoornis .
pi_6638430
quote:
Op dinsdag 5 november 2002 15:18 schreef addicted_to_jellybeans het volgende:

[..]

Ik wilde ff duidelijk stellen dat bij mij uitgebreid onderzoek is gedaan en daaruit is uitgekomen dat ik Borderline heb .
Ik heb er 1 jaar en 2 maanden voor in dagtherapie gezeten , heb zelf niet het gevoel aan de rand van de afgrond te zitten , maar weet wel dat ik door Borderline heftiger reageer dan de "normale mens".
Ik heb gewoon geleerd om te gaan met Borderline .

aangezien ik aan de meeste symptomen lijd, hoef ik daar geen uitgebreid onderzoek aan te spenderen..

Laat ik vooropstellen dat er denk ik niemand is, die zo erg zwart-wit kan denken als ik..

Laat ik een voorbeeld noemen.. Ik haat mijn ouders voor het feit dat ze zo egoistisch zijn dat ze mij 24 jaar geleden op de wereld hebben gezet.. Toen was het ook allemaal ramp, spoed en ellende.. nu is het alleen nog maar veel erger geworden..

Ik haat kerst.. lekker hypocriet bij elkaar zitten.. Verjaardagen.. komen de mensen die je maar 1 keer per jaar ziet.. alles wat ik wil mislukt.. ik zie er niet uit.. ik heb nooit geluk.. Mijn zus is bezig met een of ander zalfje met glitters.. als ik ergens een hekel aan heb, dan is het die troep op mijn gezicht.. Ik was in een vrolijke bui.. alleen toen ze dat toch, ondanks mijn waarschuwingen, op mijn gezicht smeerde, was het huis te klein.. en dan bedoel ik ook echt te klein... Zo kan ik nog wel een half uurtje doorgaan..

Bedoel.. ik heb er ook last van ja.. ik denk bijna alleen maar negatief.. tussenwegen zijn er bij mij bijna niet..

Maar dan nog.. hoe erg het ook is.. ik noem mezelf niet borderline..

Ik haat het als mensen alles in hokjes stoppen...

pi_6638583
Ja hallo !!!!!!!!! Zo bedoel ik dat dus niet . Bij mij ging het steeds slechter , ging mezelf verwonden , raakte totaal geisoleerd , hele heftige uitbarstingen , en bij wijze van spreke was een scherp voorwerp niet veilig meer bij in de buurt .
Als je zo ver gaat dan moet je wel weten wat je wel degelijk hebt , om er mee om te gaan .
Trouwens by the way , je zit nu zelf te doen waar je anderen van beschuldigd in dit topic .
Borderline is niet iets wat je bij jezelf kan diagnosticeren dat kunnen alleen mensen doen die er voor geleerd hebben en de stoornis uitgebreid kennen .
  dinsdag 5 november 2002 @ 16:05:33 #171
12236 Funnie
PsychoBitch
pi_6638594
quote:
Op dinsdag 5 november 2002 15:58 schreef Phreak het volgende:

[..]

aangezien ik aan de meeste symptomen lijd, hoef ik daar geen uitgebreid onderzoek aan te spenderen..

Laat ik vooropstellen dat er denk ik niemand is, die zo erg zwart-wit kan denken als ik..

Laat ik een voorbeeld noemen.. Ik haat mijn ouders voor het feit dat ze zo egoistisch zijn dat ze mij 24 jaar geleden op de wereld hebben gezet.. Toen was het ook allemaal ramp, spoed en ellende.. nu is het alleen nog maar veel erger geworden..

Ik haat kerst.. lekker hypocriet bij elkaar zitten.. Verjaardagen.. komen de mensen die je maar 1 keer per jaar ziet.. alles wat ik wil mislukt.. ik zie er niet uit.. ik heb nooit geluk.. Mijn zus is bezig met een of ander zalfje met glitters.. als ik ergens een hekel aan heb, dan is het die troep op mijn gezicht.. Ik was in een vrolijke bui.. alleen toen ze dat toch, ondanks mijn waarschuwingen, op mijn gezicht smeerde, was het huis te klein.. en dan bedoel ik ook echt te klein... Zo kan ik nog wel een half uurtje doorgaan..

Bedoel.. ik heb er ook last van ja.. ik denk bijna alleen maar negatief.. tussenwegen zijn er bij mij bijna niet..

Maar dan nog.. hoe erg het ook is.. ik noem mezelf niet borderline..

Ik haat het als mensen alles in hokjes stoppen...

Ik krijg het idee. Dat jij nu van jouw probleem ons probleem wil maken?

Fijn dat jij er zo over denkt. Ik ben blij dat ik gelukkig wel wat genuanceerder kan denken.

Hokjesplaatsen gebeurt bij alles en niet alleen hier in..

Jij plaats nu een borderliner in een hokje als zijnde , Iemand die op het randje van de afgrond leeft. Borderline is niet zwart wit. Het heeft een heel groot grijs gebied.

Ja en het oud hollands in de knoop zitten dat is meer de dip die iemand wel eens kan hebben.

dinsdag 5 november 2002 @ 16:09:34 #172
38354 pinkeltje0912
visit kaspersfunpage.com
pi_6638680
quote:
Op maandag 4 november 2002 22:04 schreef Wolkje het volgende:

[..]

Misschien een hele stomme vraag hoor,
maar van wie en hoezo mag dat niet?
En wat voor medicijnen bedoel je precies?

Wolkje

hoi.een psycholoog en psychiator( mensen waar ik zelf een hekel al aan heb) hebben besloten dat ze mij geen medicijnen willen geven. waarom weet ik niet. waarschjnlijk omdat ze dat niet nodig vinden omdat het in me karakter zit.dus ik heb het al lang.aleen is het nu erger..en wat voor medicijnen vraag je... nou ik zelf wil liever medicijnen die de syptonen tegen houden(verzachten) maar dat mag niet..ik moet daarvoor dagbehandeling gaan doen.medicijnen die ik eventueel zou kunnen krijgen(wat dus niet mag) zijn b.v antidepresiva..medicijnen tegen krassen...tegen stemmingswisselingen..en ga zo maar door... maar ik mag dus dat niet. vinsd ik zwaar jammer..groetjs kim
Lekker hoor zo een spijker in je neus......moet je ook maar is proberen :)
pi_6638805
quote:
Op dinsdag 5 november 2002 16:05 schreef Funnie het volgende:

[..]

Ik krijg het idee. Dat jij nu van jouw probleem ons probleem wil maken?

Jij plaats nu een borderliner in een hokje als zijnde , Iemand die op het randje van de afgrond leeft. Borderline is niet zwart wit. Het heeft een heel groot grijs gebied.

quote:
Officiële symptomen zijn; -zwart-wit denken, -stemmingswisselingen, - impulsiviteit, -moeilijk contact kunnen leggen, -moeilijk alleen kunnen zijn, dissociatieve verschijnselen.
waar zie jij daar grijs gebied staan ????? ik zie toch echt.. ZWART-WIT......

en nee.. ik maak van mijn probleem niet jullie probleem.. in welk opzicht zou ik dat doen ?????? waaruit blijkt voor jou dat ik van mijn probleem jullie probleem wil maken ???? Staat er dan misschien dat ik een oplossing voor "Mijn Probleem" moet hebben ???

Ik gaf alleen aan dat ik die symptomen heb.. maar ik noem het niet gelijk borderline..

lijkt wel alsof er hier niet goed gelezen wordt.....

pi_6638934
Zie jij in de lijst alleen zwart-wit staan??.
In feite als je borderline hebt moet je aan minstens 5 van de 9 voldoen .
Anders zijn het borderliner-trekken .
Bij Borderline moet je ook zien dat die eigenschappen uitvergroot zijn .
Ondertussen zit jij ons verwijten te maken dat we moeten lezen maar heb jij dit topic wel goed doorgelezen ?
pi_6639303
nee.. ik heb niet alle 7 pagina's gelezen.. maar wel genoeg..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')