Maar idd ik zal hem dat op die manier ook vertellen, ik weet zeker dat hij dat zal begrijpen,
bedankt hoor...
quote:
Op maandag 4 november 2002 22:20 schreef racoon2002 het volgende:
daarom vraag ik mijn vragen en dingen maar zo ff tussendoor hoor hoop dat dat niet erg is,
Eetstoornissen.
Ik heb erg lang geneigd naar anorexia.
quote:Oke, gaan we gewoon hier verder. Want het hoort hier gewoon echt bij...
Op maandag 4 november 2002 22:14 schreef Moonah het volgende:[..]
Heb ik gelezen, niet in gereageerd, schaamte.
Ik zet dat normaal tussen aanhalingstekens. Want ja, zeg nou zelf.. Vind je het zelf normaal? Nee, want dat is de reden ook van "onze"schaamte.
Constant bezig zijn om je armer te verbergen in de zomer allemaal lange mouwen aan doen. enz enz.
Maar ja dan kom je bij je vent in bed.. En wat dan?
diep onder de dekens wegkruipen van ohjee. lamp altijd snel uitdoen
eerder of later naar bed gaan Niet tegerlijkertijd. Douchen badderen altijd deur op slot. enz enz enz...
Wat ik ook al in het andere topic schreef is dat het erg moeilijk is om precies aan te geven waarom je het doet. Bij mij luchte het bijvoorbeeld enorm op als ik het gedaan had. Viel de spanning bij mij ff weg.
Het was net of ik die rugtas waaar ik het net over had. Even kon afdoen.
Maar ja daarna komt de pijn (niet op dat moment)
En dan krijg je weer het tegen over gestelde gevoel. En hoppa daar is die rugzak terug alleen weer 5 kilo zwaarder.
quote:
Op donderdag 31 oktober 2002 16:03 schreef Funnie het volgende:
Het is vaak een ontlasting op spanning en of pijn die je dan geestelijk niet meer aan kan. En je dan lichamelijk pijn gaat aandoen.
Want dan voel je die pijn, niet je andere pijn.
Ook kan het je helpen om je een gevoel te geven dat je er nog bent.
En niet alleen maar in die roes leeft
Dat lucht erg vaak op. En werkt ook nog eens erg verslavend omdat te doen.Dit is hoe ik het ervaren heb. Ik doe het gelukkig erg lang al niet meer.
Maar hou mijzelf ook tegen op de momenten dat ik het wel graag zou willen doen. Omdat ik dan het verslavende stukje , mezelf voor ogen hou.Misschien komt het allemaal krom over, maar het is vaak moeilijk uitleggen.
quote:*meld*
Op maandag 4 november 2002 22:23 schreef Moonah het volgende:
Gaan we weer verder?Eetstoornissen.
heb nog steeds last van (vr)eetbuien.
Offtopic: nee we hebben het niet over dezelfde, das een heel lang verhaal maar spreek hem nog veel en ik zal hem de groeten doen
quote:Ik heb vetzucht. Zo noemen ze het bij mijn gewicht van wat ik nu heb.
Op maandag 4 november 2002 22:23 schreef Moonah het volgende:
Gaan we weer verder?Eetstoornissen.
quote:Oke, tot de volgende keer
Op maandag 4 november 2002 22:23 schreef addicted_to_jellybeans het volgende:
Ik word er zo uitgeschopt zit bij mijn ouders op het moment , heb zelf geen internet . Ga straks naar mijn eigen huisje .
quote:Oke
Op maandag 4 november 2002 22:24 schreef racoon2002 het volgende:
Offtopic: nee we hebben het niet over dezelfde, das een heel lang verhaal maar spreek hem nog veel en ik zal hem de groeten doen
quote:idd.. slaap lekker..!!
Ik word er zo uitgeschopt zit bij mijn ouders op het moment , heb zelf geen internet . Ga straks naar mijn eigen huisje .
quote:Tot andere keer dan maar !
quote:
Op maandag 4 november 2002 22:23 schreef Funnie het volgende:
Oke, gaan we gewoon hier verder. Want het hoort hier gewoon echt bij...voor Moonah... Maar het is blijkbaar heel "normaal" als je het doet als borderliner zijnde..
Maar mijn eetprobleem heb ik wel erkend. Sinds een half jaar ben ik aan het aankomen, al 5 kilo. Heel dubbel gevoel. Maar langzaamaan vind ik mijn mini-buikje steeds liever, en eerlijk gezegd voelt het ook erg zacht .
Bovendien blijkt nu dat ik eten errug lekker vind .
quote:Ja, dan hebben we het er niet over , kan het wel begrijpen. Bij mij is het meer het eten wat niet goed gaat.
Op maandag 4 november 2002 22:33 schreef Moonah het volgende:[..]
Tja, ik merk dat ik er niet meer over kwijt wil. Nog niet echt geaccepteerd dus. Doe het eigenlijk nooit meer.Maar mijn eetprobleem heb ik wel erkend. Sinds een half jaar ben ik aan het aankomen, al 5 kilo. Heel dubbel gevoel. Maar langzaamaan vind ik mijn mini-buikje steeds liever, en eerlijk gezegd voelt het ook erg zacht
.
Bovendien blijkt nu dat ik eten errug lekker vind.
quote:Ik heb ernaar geneigd. Bij mij had het te maken met opgekropte woede. Die richtte ik op die manier tegen mezelf
Op maandag 4 november 2002 22:30 schreef racoon2002 het volgende:
maar anorexia zei je?
Wat voel je dan als ik het zo mag vragen, voel je dan niet precies het omgekeerde als iemand met boulimia?
dat vraag ik me wel af,
als je anorexia hebt, heb je toch extreme "controle" over je lichaam, terwijl als je boulimia hebt, je juist toch de controle verliest?
Btw. Ik merk nu dus dat ik dit een beetje emotieloos vertel. Waar we het eerder over hadden. Vind het ook best moeilijk om dit neer te schrijven. Is toch wel heel erg van mezelf.
quote:Een eetprobleem kan een symptoom zijn van borderline. Maar het wil niet zeggen dat eetprobleem=borderline en andersom.
Op maandag 4 november 2002 22:39 schreef racoon2002 het volgende:
Maar die eetproblemen is toch niet essentieel voor borderline??
Maar waarom klink je zo bezorgd Racoon?
quote:Hoe bedoel je dat precies, klink ik onbewust misschien bezorgd, ik weet niet, kom ik raar op je over nu?
Op maandag 4 november 2002 22:42 schreef Moonah het volgende:[..]
Een eetprobleem kan een symptoom zijn van borderline. Maar het wil niet zeggen dat eetprobleem=borderline en andersom.
Maar waarom klink je zo bezorgd Racoon?
Het komt wel vaak voor dat mensen met borderline eetproblemen hebben en andersom....
Als ik me klote voel dan heb ik ook dagenlang geen trek en dan eet ik ook niks maar da's weer een ander verhaal dan niet eten om je zelfbeeld etc...
quote:Meis, goed dat je het durft toe te geven
Op maandag 4 november 2002 22:41 schreef racoon2002 het volgende:
mmm, ik vind het ook duidelijk vreemd van mezelf, dat ik nu toegeef en dus ook aan mezelf dat ik last heb van vreetbuien vooral als het niet goed gaat me, heb dat nog nooit gezegd tegen iemand of hulp voor gezocht, is de eerste x,
quote:Nee hoor
Op maandag 4 november 2002 22:44 schreef racoon2002 het volgende:
Hoe bedoel je dat precies, klink ik onbewust misschien bezorgd, ik weet niet, kom ik raar op je over nu?
maar idd...
ik ga dr is ff over nadenken, waarom ik dit nu weer s gepost heb....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |