quote:Op zaterdag 22 november 2014 20:41 schreef Waterdrinker het volgende:
Misschien moet je eens proberen om ze wat eten te geven.
Ik dacht dat je een geintje maakte maar google zegt het ook iddquote:Op zaterdag 22 november 2014 22:21 schreef dahippieunicorn het volgende:
Ik lees net dat het likken aan elkaars ogen gewoon sociaal gedrag is? (:'))
Weet ik dat ook weer. Rare beesten
Yupquote:Op zaterdag 22 november 2014 22:21 schreef dahippieunicorn het volgende:
Ik lees net dat het likken aan elkaars ogen gewoon sociaal gedrag is? (:'))
Weet ik dat ook weer. Rare beesten
Mijn jongste cavia doet dat ook bij de oudste. Af en toe een paar likjes over de ogen. Het is dus niet zo heel zeldzaam. Beide zijn zeugjes trouwens, dus het is ook niet geslachtsgebonden.quote:Op zaterdag 22 november 2014 23:57 schreef senesta het volgende:
[..]
Ik dacht dat je een geintje maakte maar google zegt het ook idd
Vreemde dingen doen beesten soms idd
Ja schijnt dus normaal sociaal gedrag te zijn, ik zie het bij mijn huidige caviakudde wel, maar alle cavia's die ik voorheen heb gehad lieten dat gedrag niet zien. Ik heb sinds mijn 4e jaar cavia's als huisdierenquote:Op donderdag 27 november 2014 22:18 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Mijn jongste cavia doet dat ook bij de oudste. Af en toe een paar likjes over de ogen. Het is dus niet zo heel zeldzaam. Beide zijn zeugjes trouwens, dus het is ook niet geslachtsgebonden.
Hij eet geen haren. De diertjes krijgen brokjes van science selective en hebben genoeg te doen en krijgen iedere dag handenvol verse groenten. De beesten leven als god in Frankrijk.quote:Op vrijdag 28 november 2014 21:29 schreef zoeperzazke het volgende:
Haren eten, komt veel voor, kan duiden op te weinig vitamines of op simpelweg op verveling of 'een hobby'. Zolang je geen showcavia's hebt is het onschudlig. Zorg wel dat ze goede, complete caviavoeding krijgen en geen standaard knaagdierenmix, en elke dag verse groentes zodat vitaminetekort uitgesloten kan worden als reden.
Ik sinds mijn vijfde en vanaf mijn twaalfde meerdere tegelijk, en ik zie het ook nu pas voor het eerst.quote:Op zaterdag 29 november 2014 12:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja schijnt dus normaal sociaal gedrag te zijn, ik zie het bij mijn huidige caviakudde wel, maar alle cavia's die ik voorheen heb gehad lieten dat gedrag niet zien. Ik heb sinds mijn 4e jaar cavia's als huisdieren
Vast een nieuwe trend in cavialand ....quote:Op zaterdag 29 november 2014 17:27 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Ik sinds mijn vijfde en vanaf mijn twaalfde meerdere tegelijk, en ik zie het ook nu pas voor het eerst.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |