Meester? Of papa.quote:Op zaterdag 22 november 2014 17:52 schreef raptorix het volgende:
Waarschijnlijk hebben jullie vroeger ook wel eens iemand zo aangesproken, misschien zelfs dagelijks.
grapjasquote:
een koe heeft 4 magen wist je dat?quote:Op zaterdag 22 november 2014 18:02 schreef raptorix het volgende:
Een Koe en een Schaap omdat die waarschijnlijk van die gekke magen hebben.
Ik zei het tegen iemand in de slowchat laatstquote:Op zaterdag 22 november 2014 18:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hier las ik laatst iets over.
Ik dacht hier. Ben het alleen vergeten.
Paard is goed 1/2quote:
En ook zoogdieren.quote:
luister vriend, ik heb 18 jaar bij artis gewerkt ik weet het wel beter dan jijquote:Op zaterdag 22 november 2014 18:06 schreef Klaploper het volgende:
[..]
En ook zoogdieren.
Hoe kun je dat niet weten maar hel triviale dingen als jaartallen die niemand weet wel?
Extra snelle quizvraag tussendoor, wat is volledige naam van ARtis?quote:Op zaterdag 22 november 2014 18:08 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
luister vriend, ik heb 18 jaar bij artis gewerkt ik weet het wel beter dan jij
Zuigend vliegen lijkt me lastig namelijk, een vleermuis is wel weer een zuigdier, die vraag heb ik vorige week gesteltquote:
Hahaha tering.quote:Op zaterdag 22 november 2014 18:08 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
luister vriend, ik heb 18 jaar bij artis gewerkt ik weet het wel beter dan jij
iets met magistraquote:Op zaterdag 22 november 2014 18:08 schreef raptorix het volgende:
[..]
Extra snelle quizvraag tussendoor, wat is volledige naam van ARtis?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |