abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_147014473
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 november 2014 22:30 schreef Rafierafie het volgende:
Hoe kun je eigenlijk gebruik maken van een tegoed van eenvoudig bestelbare pakketjes?
Ik moest vandaag (zoals zo vaak) weer een flink aantal keer aanbellen omdat die k**pakjes niet door de bussen pasten (met name die van H(inderlijk)&M(oeilijk)) terwijl we maar voor 1 op 200 buspakjes aan hoeven te bellen volgens Postnl. Dat betekent dat ik dus nog een flink tegoed open heb staan van probleemloze, meewerkende pakketjes.
Net als met de staatsloterij waarschijnlijk ;)
Op dat '1 op de 200' kwamen ze later terug, daarmee bleken ze het aantal pakketjes te bedoelen dat uiteindelijk via Pakketten moet. Dat de bezorger voor 1 op de 5 pakketjes alle mogelijke extra moeite moet doen, daar hebben ze geen idee van.
  woensdag 26 november 2014 @ 10:44:55 #77
430640 Pietertje71
Koala to the max!
pi_147015216
Iedereen weer klaar voor een dipdaldagje? *O*

Ja pakketjes...het is weer die tijd van het jaar.
Vooral kledij in (cheapo)plastictasjes met idem plakband passeren hier de laatste tijd nogal vaak de revue. Gaat zo lekker door de brievenbus...vooral door die terugklappers/te kleine brievenbussen :') (als het niet gaat: afgeven of, en dat is in de meeste gevallen zo, pakketdienst ;) )
Ik neem al enkele dagen een kachelpook mee :P Ik wilde eerst een wandelstok meenemen maar dan lijk ik zo op een SANDD-loper :P
Sarcasm...isn't it ironic!?
Een goede grap mag vrienden kosten!
pi_147015445
Hier de laatste tijd ook weer aardig wat belabberd verpakte pakjes, die dus open zijn bij het vossen en waar soms gewoon helemaal niks meer in zit. Soms vind je de inhoud dan nog wel terug tussen de rest van de post, maar meestal is het gewoon spoorloos. Laatst een zak vol pillen waar dus geen doos met adres meer bij te vinden was. En mensen maar klagen als ze kapotte of lege pakjes krijgen. Misschien moeten ze de boel dan ook eens op een normale manier verpakken ipv zo goedkoop mogelijk.
pi_147019511
snel klaar vandaag. Zag nog een foto van een postbezorger in Utrecht, wiens tas in de gracht was gevallen. Ai ...
  Redactie Frontpage / Sport woensdag 26 november 2014 @ 13:21:55 #80
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_147019581
quote:
0s.gif Op woensdag 26 november 2014 13:19 schreef Dale__Cooper het volgende:
snel klaar vandaag. Zag nog een foto van een postbezorger in Utrecht, wiens tas in de gracht was gevallen. Ai ...
http://www.dumpert.nl/med(...)rt_voor_de_zaak.html
Altijd onderweg naar het avontuur
  woensdag 26 november 2014 @ 13:25:31 #81
430640 Pietertje71
Koala to the max!
pi_147019712
Was weinig vandaag.
Op enkele fout gesorteerde post (verjaarskaarten) na(nr. 32;code 2). Nabesteld ^O^

Eerste keer dat ik zo weinig post had en tevens ook zo koud was. Mijn handen waren aardig koud...brrr...
De handschoenen maar eens uit de 'ton' halen :)
  woensdag 26 november 2014 @ 13:26:13 #82
430640 Pietertje71
Koala to the max!
pi_147019738
pi_147020116
Ik had gister 1.5 tas vol losse zooi, zonder briefjes dat er een pakje was bij de postbundel.

Om te janken
pi_147020609
hier was het nog best veel voor een woensdag. Mag ook wel weer eens een keer
life is what happens to you, while you're busy making other plans.
pi_147024448
quote:
0s.gif Op woensdag 26 november 2014 13:25 schreef Pietertje71 het volgende:
Was weinig vandaag.
Op enkele fout gesorteerde post (verjaarskaarten) na(nr. 32;code 2). Nabesteld ^O^

Eerste keer dat ik zo weinig post had en tevens ook zo koud was. Mijn handen waren aardig koud...brrr...
De handschoenen maar eens uit de 'ton' halen :)
Tja, dat zijn dan weer de nadelen van zo'n brommerwijk in de polder. En dan moet de echte kou (vorst & snijdende wind) nog komen. Ik heb het thermo-ondergoed maar vast aangetrokken. Handschoenen heb ik ook al een tijdje aan (leren), en als het echt heel koud wordt heb ik ook nog ski-handschoenen....
Newman: I'm a U.S. Postal worker.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
Newman: Sometimes...
  woensdag 26 november 2014 @ 16:02:53 #87
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_147024619
quote:
Doet me aan iemand denken.. :') :@
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
pi_147024624
quote:
Lekker natte post, maar wel netjes dat 'ie het eruit gevist heeft (ook wel logisch als je t mij vraagt) :P

Hier had ik een tas vol, dus het was niet echt veel.
pi_147024853
quote:
1s.gif Op woensdag 26 november 2014 16:02 schreef houdjemond het volgende:

[..]

Doet me aan iemand denken.. :') :@
Ik moest er ook al aan denken :P

Vind het ook maar koud.. moet er echt nog wel heel erg aan wennen. Denk ook omdat het zolang warm is geweest nog. Probeer om me nog niet te warm aan te kleden nu, anders heb ik niets meer zodra het straks nog kouder wordt :X
Nobody ever seems to remember life is a game we play
  woensdag 26 november 2014 @ 17:01:03 #91
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_147026792
quote:
0s.gif Op woensdag 26 november 2014 16:09 schreef VixenFromHell het volgende:

[..]

Ik moest er ook al aan denken :P

Vind het ook maar koud.. moet er echt nog wel heel erg aan wennen. Denk ook omdat het zolang warm is geweest nog. Probeer om me nog niet te warm aan te kleden nu, anders heb ik niets meer zodra het straks nog kouder wordt :X
Ik heb van die vingerloze handschoenen, scheelt al de helft, en die fleece PostNL shawl om, maar dat is meer omdat ik snotverkouden ben :')
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
  woensdag 26 november 2014 @ 17:13:55 #92
430640 Pietertje71
Koala to the max!
pi_147027258
quote:
0s.gif Op woensdag 26 november 2014 15:57 schreef Kramerica-Industries het volgende:

[..]

Tja, dat zijn dan weer de nadelen van zo'n brommerwijk in de polder. En dan moet de echte kou (vorst & snijdende wind) nog komen. Ik heb het thermo-ondergoed maar vast aangetrokken. Handschoenen heb ik ook al een tijdje aan (leren), en als het echt heel koud wordt heb ik ook nog ski-handschoenen....
Het was idd snijdend koud.
Losse col, handschoenen(dun/dik), dun bivak/helmmuts en thermokledij heb ik alvast klaargelegd ^O^
Het scheelt al dat ik met die koude een regenbroek aantrek.
Ik had eerst een PostNL regenbroek (zit een scheur in) en nu een TNT.
Duidelijk verschil is dat de TNT-versie wat meer kou doorlaat.
Toch maar een verzoek indienen dat ik een PostNL-regenbroek wil ;)
pi_147027801
Ik heb hier pas sinds deze week 2 jassen aan, daarvoor alleen de zomerjas en een T-shirt eronder :P Maar ook alleen 2 jassen en een sjaal, verder draag ik nog niets extra's. Ook niet echt met -15 trouwens. Maar ik loop in een beschutte woonwijk, dus dat zal best warmer zijn dan bijvoorbeeld op een landweg ofzo.
pi_147027982
quote:
8s.gif Op woensdag 26 november 2014 13:36 schreef Yreal het volgende:
Ik had gister 1.5 tas vol losse zooi, zonder briefjes dat er een pakje was bij de postbundel.

Om te janken
Die briefjes heb ik er maar 1 a 2 keer per week en dan maar voor de helft van de pakjes, waar een deel dan ook nog op de verkeerde bundels zit. Nee het is echt helemaal geweldig joh. :')
* Een stoplicht springt op rood, een ander op groen, in Almelo is altijd wat te doen. *
pi_147028585
quote:
1s.gif Op woensdag 26 november 2014 17:40 schreef Stoplichtjuh het volgende:

[..]

Die briefjes heb ik er maar 1 a 2 keer per week en dan maar voor de helft van de pakjes, waar een deel dan ook nog op de verkeerde bundels zit. Nee het is echt helemaal geweldig joh. :')
Bij invalwijken die ik niet zo goed ken vind ik die briefjes wel handig, omdat het me dan niet goed lukt om een adres (met pakje) vooraf in te prenten. Voor de rest vind ik ze vrij overbodig, maar ach, wel een goed gevoel dat er eens is geprobeerd met de bezorger mee te denken ;)
pi_147028586
Ik heb nog steeds mijn zomerjas aan, vorige winter ook de hele winter met mijn zomerjas gelopen, eerste paar minuten even koud, maar ik krijg het met die postnl jassen altijd al erg snel snikheet/benauwd/plakkerig, dus dan liever een paar minuten kou dan het 3 uur snikheet hebben.Met handschoenen kan ik totaal niet overweg tijdens het bezorgen, dus die doe ik nooit aan.
pi_147028613
quote:
0s.gif Op woensdag 26 november 2014 17:33 schreef Herfstblad het volgende:
Ik heb hier pas sinds deze week 2 jassen aan, daarvoor alleen de zomerjas en een T-shirt eronder :P Maar ook alleen 2 jassen en een sjaal, verder draag ik nog niets extra's. Ook niet echt met -15 trouwens. Maar ik loop in een beschutte woonwijk, dus dat zal best warmer zijn dan bijvoorbeeld op een landweg ofzo.
Plus dat je in een loop/fietswijk constant in beweging bent, en zo warm blijft. Op een scooter zit je stil, en krijgt eigenlijk alleen je rechterhand wat beweging. Als ik een loopwijk ga doen in dezelfde kleding als m'n brommerwijk ga ik binnen no time stuk van de hitte.
Newman: I'm a U.S. Postal worker.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
Newman: Sometimes...
pi_147028776
Als het droog is loop ik met mijn zomerjas, als het nat is met die andere. Vorig jaar heb ik geen 2 jassen aan gehad. Dit jaar ging de overgang van zonder jas naar trui-met-jas me veel te snel.
De vingerloze handschoenen gebruik ik alleen stiekem `s ochtends, als ik voor de concurrent bezorg. ;)
pi_147029644
quote:
0s.gif Op woensdag 26 november 2014 18:03 schreef Kramerica-Industries het volgende:

[..]

Plus dat je in een loop/fietswijk constant in beweging bent, en zo warm blijft. Op een scooter zit je stil, en krijgt eigenlijk alleen je rechterhand wat beweging. Als ik een loopwijk ga doen in dezelfde kleding als m'n brommerwijk ga ik binnen no time stuk van de hitte.
Ja, dat is inderdaad ook waar :)
  woensdag 26 november 2014 @ 18:46:23 #100
430640 Pietertje71
Koala to the max!
pi_147029997
quote:
0s.gif Op woensdag 26 november 2014 18:03 schreef Kramerica-Industries het volgende:

[..]

Ja en dat is het mindere ervan. Dik aankleden voor op de scooter en dan te warm hebben met rondes lopen :')
Het pbz-leven is zwaar.....zo op de scooter :O :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')