mja de vraag is eig of ik mijn ovkaart als kortingskaart mag gebruiken voor als ik een los kaartje koop.quote:Op zaterdag 22 november 2014 11:23 schreef hofferin het volgende:
20 eu moet je op je kaart hebben staan om de trein in te kunnen
6 euro maar.quote:Op zaterdag 22 november 2014 11:23 schreef hofferin het volgende:
20 eu moet je op je kaart hebben staan om de trein in te kunnen
Er zijn geen losse kaartjes met korting te koop. Als je korting wilt hebben, moet je met chipkaart reizen.quote:Op zaterdag 22 november 2014 11:25 schreef Rijst het volgende:
[..]
mja de vraag is eig of ik mijn ovkaart als kortingskaart mag gebruiken voor als ik een los kaartje koop.
dit ja. en veel minder dan 20 saldo nodig iddquote:Op zaterdag 22 november 2014 11:26 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Er zijn geen losse kaartjes met korting te koop. Als je korting wilt hebben, moet je met chipkaart reizen.
HOERENZOOIquote:Op zaterdag 22 november 2014 11:26 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Er zijn geen losse kaartjes met korting te koop. Als je korting wilt hebben, moet je met chipkaart reizen.
Ik vind de NS nog de minst erge van de bedrijven.quote:Op zaterdag 22 november 2014 11:46 schreef Jellereppe het volgende:
De NS kan het maken, omdat monopolie op het Nederlandse spoor.
Als geen vertraging hebben een prima bedrijf, maar klantvriendelijkheid kan wel beter. Dit is zo'n voorbeeld.quote:Op zaterdag 22 november 2014 13:10 schreef Seam het volgende:
[..]
Ik vind de NS nog de minst erge van de bedrijven.
Dat kan bij iedere openbaar vervoer bedrijf inderdaad.quote:Op zaterdag 22 november 2014 13:18 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Als geen vertraging hebben een prima bedrijf, maar klantvriendelijkheid kan wel beter. Dit is zo'n voorbeeld.
Inderdaad, nare actie van de NS.quote:Op zaterdag 22 november 2014 11:26 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Ik hoorde dat het een "upgrade" kreeg, simpeler voor oude mensen en met je mobiel kunnen inchecken enzoquote:Op zaterdag 22 november 2014 15:05 schreef Noordside het volgende:
Als het goed is gaat het ook weg, OV is echt een van de slechtste zaken van openbaar vervoer algemeen.
Dat zou niet slim zijn, met je telefoon inchecken, hmm ik voorzie weer heel wat gescam dmv electronische gehack. Gewoon weer terug naar kaartjes lijkt me beter, het werkt altijd, het is simpel voor iedereen alleen duurt het wel iets langer omdat je telkens moet kopen bij de balie of automaat.quote:Op zaterdag 22 november 2014 15:10 schreef MilkTea het volgende:
[..]
Ik hoorde dat het een "upgrade" kreeg, simpeler voor oude mensen en met je mobiel kunnen inchecken enzo
Dat dus.quote:Op zondag 23 november 2014 23:59 schreef MrKrabz het volgende:
Ik zie het probleem niet zo met die ov chipkaart. Ik vind het zelf ideaal. Bij elke vervoerder makkelijk in- en uitchecken en je hebt maar één kaart nodig.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |