Games in de serie:quote:Dragon Age is a high fantasy role-playing video game series created by BioWare. The first game, Dragon Age: Origins, was released in 2009. Dragon Age II, a sequel to Origins, was released in March 2011. Dragon Age: Inquisition is set to be released Fall 2014. The series' fantasy setting has also been used by a variety of other media, including books and tabletop games, and the two main games have been joined by a variety of downloadable content (DLC) add-ons.
Poll: Welk ras ga jij spelen in DA:I?quote:Dragon Age Keep is a free online application that allows players to tailor decisions made in Dragon Age: Origins and Dragon Age II and import them into a new game of Dragon Age: Inquisition. The Keep can be accessed on a variety of devices (including tablets and smartphones) through an Origin account.
Deze guide is ook beschikbaar in tekstvorm.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 22 november 2014 00:43 schreef J86 het volgende:
Het begin is wat traag.
Maar wat een fenomenale achtbaanrit wordt het na een tijdje. Epische gevechten, draken, legers, kastelen. Heerlijk. Ondanks dat de controls op de PC echt ff moeten wennen (maar na een tijdje went het zeker wel), echt een ware opvolgers van Origins!
20 uur nu gespeeld en netDat is wel een episch moment inderdaad.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heel heel erg vet tot nu toe.
quote:Op vrijdag 21 november 2014 15:00 schreef Bredemug het volgende:
Geniale post door een redditer voor mensen die de hinterlands maar niet willen verlaten LOL! , moest lachen![]()
![]()
![]()
Bevat niet echt spoilers, maar voor de zekerheid voor degenen die iig wel weten wat de hinterlands is.Ik ben nog niet zo heel ver in het spel, maar wel ver genoeg om dit te kunnen beamen. Goed stukje, en het slaat de spijker op z'n kop denk ik. Ik heb er ook niet eindeloos rondgehangen om echt ALLES eerst af te maken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het spel komt gewoon langzaam op gang (die intro/tutorial alleen al...). Ineens een onverwachte verhaalwending, en dan wordt het interessant. De Hinterlands lijken dan plotseling een kinderspeelplaats, vergeleken met de rest![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het begint ondertussen nogal wat ruimte in beslag te nemen dus ik wil graag weten of ik er van af kan
[ Bericht 16% gewijzigd door DeeCruise op 22-11-2014 09:48:52 ]Op dinsdag 22 november 2011 @ 18:21 schreef Jigzoz het volgende:
Vrije mensen dien je te redden van beestachtige regimes.
Scusi, leek met niet bepaald een spoiler, maar bij deze, my bad!quote:Op zaterdag 22 november 2014 09:47 schreef Rezania het volgende:
Jongens, leer eens spoilers te gebruiken.
Dit is mijn eerste DA en ik ben eigenlijk netaaneen beetje begonnen.quote:Op zaterdag 22 november 2014 01:23 schreef DeeCruise het volgende:
Fijn dat iedereen netjes in spoilertags post, wordt erg gewaardeerd lui! Ben zelf nog in hinterlands rond aan het kloten, powerpoints opbouwen en langzaam ranken. Grafisch nog steeds in orde, en amper cutscenes hier dus weinig texture flickers godzijdank.
Looten blijft erg irritant evenals het ontbreken van een autofocus op enemies. Al behoorlijk wat XP misgelopen doordat een enemy er random vandoorgaat, ik vol spacend in de lucht aan het hakken ben, en een companion voor de kill gaat...
Ben me nog een beetje wegwijs aan het maken in het craften en upgraden, maar tot dusver een waardige opvolger. Godzijdank gaat het verhaal ook ergens over, niet zoals DA2
Anyway, nu pitten, morgen uren maken. Gelukkig rest van het weekend vrij gehouden
Zie mijn vorige post...quote:Op zaterdag 22 november 2014 10:27 schreef NothingHappened het volgende:
[..]
Dit is mijn eerste DA en ik ben eigenlijk netaaneen beetje begonnen.
Weet jij, of iemand anders wat je met 'valuables' doet? Ik zit er inmiddels vol mee, maar ik durf ze niet te verkopen omdat ik ze straks wel eens ergens nodig kan hebben
Hmm...ja sorryquote:
Helemaal met je eens, maar persoonlijk leek het me geen spoiler.. N.a.v. opmerking toch maar in tags geplaatst, maar wat ik zo kan vinden kan die zooi gewoon weg.. Gezien de waarde vind ik toch ergens toch vreemd om te verkopen, je zou zeggen dat ze ergens voor nodig zijn.quote:Op zaterdag 22 november 2014 10:38 schreef NothingHappened het volgende:
[..]
Hmm...ja sorryIk sla de spoilers meestal over ivm.....spoilen
Naja.....moet ik toch even googelen
Sommige valuables kun je nodig hebben voor die requisition dingen te maken, zoals die decorative gems bijvoorbeeld. Het monster-research spul zit ook bij valuables, maar bij die items staat ernaast dat het voor research is. Als het niet voor research is verkoop ik ze idd gewoon.quote:Op zaterdag 22 november 2014 10:41 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Helemaal met je eens, maar persoonlijk leek het me geen spoiler.. N.a.v. opmerking toch maar in tags geplaatst, maar wat ik zo kan vinden kan die zooi gewoon weg.. Gezien de waarde vind ik toch ergens toch vreemd om te verkopen, je zou zeggen dat ze ergens voor nodig zijn.
Heeeee....daar hebben we wat aan!quote:Op zaterdag 22 november 2014 11:14 schreef Cikx het volgende:
[..]
Sommige valuables kun je nodig hebben voor die requisition dingen te maken, zoals die decorative gems bijvoorbeeld. Het monster-research spul zit ook bij valuables, maar bij die items staat ernaast dat het voor research is. Als het niet voor research is verkoop ik ze idd gewoon.
Oja en er zijn geen gifts meer.
Je kan ze naar dat wijf brengen dat onderzoek doet, een deel tenminste.quote:Op zaterdag 22 november 2014 10:27 schreef NothingHappened het volgende:
[..]
Dit is mijn eerste DA en ik ben eigenlijk netaaneen beetje begonnen.
Weet jij, of iemand anders wat je met 'valuables' doet? Ik zit er inmiddels vol mee, maar ik durf ze niet te verkopen omdat ik ze straks wel eens ergens nodig kan hebben
Duidelijk, thanks. Dumpen die handel..quote:Op zaterdag 22 november 2014 11:14 schreef Cikx het volgende:
[..]
Sommige valuables kun je nodig hebben voor die requisition dingen te maken, zoals die decorative gems bijvoorbeeld. Het monster-research spul zit ook bij valuables, maar bij die items staat ernaast dat het voor research is. Als het niet voor research is verkoop ik ze idd gewoon.
Oja en er zijn geen gifts meer.
Nouja je hebt hier natuurlijk ook schilderijen en andere kunststukken die miljoenen waard zijn.quote:Op zaterdag 22 november 2014 12:21 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Duidelijk, thanks. Dumpen die handel..
-edit-
Wel apart dat je 6 coins krijgt voor het verkopen van een zwaard en 75 coins voor een statue wat praktisch gezien waardeloos is..
Drivers zijn up to date en zo? Is misschien wel waard om even te checken als je zo'n melding krijgt.quote:Op zaterdag 22 november 2014 15:17 schreef DeeCruise het volgende:
Hmm, tweede crash vandaag, nu tijdens cutscene. Hopen dat ie daar gesaved heeft, totale directX failure
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |