Is het ook niet.quote:Op maandag 24 november 2014 23:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik vind Pauw eigenlijk helemaal geen leuk programma.
quote:Op maandag 24 november 2014 23:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
Waarom kijk je dan nog?quote:Op maandag 24 november 2014 23:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
Nee, wanneer gaat die vrouw eens een mop vertellen ofzo.quote:Op maandag 24 november 2014 23:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
quote:Op maandag 24 november 2014 23:14 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nee, wanneer gaat die vrouw eens een mop vertellen ofzo.
Ik zapte in, en hij zei bedankt en was klaar.quote:Op maandag 24 november 2014 23:14 schreef Ajacied422 het volgende:
Overigens heb ik ook gewoon naar het item van die vader bij Tan zitten kijken.
Gelukkig, ik was bijna afgehaakt!quote:
In het geval van die man kan ik het mij voorstellenquote:Op maandag 24 november 2014 23:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Het is natuurlijk zwaar terecht dat die mensen helemaal door het lint gaan in de rechtszaal
Idd zwaar terecht.quote:Op maandag 24 november 2014 23:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Het is natuurlijk zwaar terecht dat die mensen helemaal door het lint gaan in de rechtszaal
Als je het hele item bekijkt, zal je wel iets beter begrijpen hoe het zit. Al praat het zijn gedrag natuurlijk niet goed.quote:Op maandag 24 november 2014 23:15 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Ik zapte in, en hij zei bedankt en was klaar.
Vind de sympathie voor die man wel vreemd, kennelijk leven we in een land waarin je een 'held' bent als je een stoel naar een rechter gooit.
Kingstown vond dat die stoelgooier "huilie huilie"deed.quote:Op maandag 24 november 2014 23:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik ookquote:Op maandag 24 november 2014 23:17 schreef tralalala het volgende:
[..]
In het geval van die man kan ik het mij voorstellen
Mag Marcodej ook met foto op Wijzijnsimba?quote:Op maandag 24 november 2014 23:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Marcodej is het bewijs van het bestaan van God.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |