SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De 10 geboden van dit topic:
1. Gij zult niet maveren; (zie 10)
2. Gij zult alle Brabanders adoreren;
3. Gij zult het Trapzionisme verspreiden;
4. Gij zult Viola aanbidden;
5. Gij zult niet het blik met mongolen openen;
6. Gij zult Tobi's naaktfotos bezoedelen;
7. Gij zult uw medemens met een Mocrobox uitlachen en vernederen;
8. Gij zult zeker niet geband worden voordat 2Happy4U U waarschuwt;
9. Gij zult WEFUT.com gebruiken voor squadbuilden;
10. Gij zult "SMLENO" niet gebruiken zonder goedkeuring van MrvanTrapZ (copyright pending)
De FUT SC speltips/regels.
Speltip 1: Praat niet over FUT (met chicks) maar wel over chicks.
Speltip 2: Niet wedden op Italiaanse clubs in Europa.
etc etc
[ Bericht 1% gewijzigd door Zhano op 21-11-2014 22:40:37 ]![]()
Ik heb hem nu 3x gewonnen.. de eerste keer kreeg ik wel een pack, de 2e keer niet en nu weer wel. Volgens de rewards krijg je hem alleen bij de 1e keer.quote:Op vrijdag 21 november 2014 22:26 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Die pack krijgt iedereen gewoon hoor.![]()
Gaat weer net zo erg worden als vorig jaar.quote:Op vrijdag 21 november 2014 22:29 schreef PrideoftheSouth het volgende:
IF Sánchez in een paar uur tijd 100k duurderAlex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Bohhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh TT
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Wat bedoel je?quote:Op vrijdag 21 november 2014 22:30 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Gaat weer net zo erg worden als vorig jaar.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Cr7 voor 8 miljoen dat soort shitquote:
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat zal dan toch echt pas over een paar maanden zijn. Prijzen zullen komende weken best wat stijgen, tot het TOTY komt.quote:Op vrijdag 21 november 2014 22:34 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Cr7 voor 8 miljoen dat soort shitNAC Breda
Rèsbaarge![]()
Tja..zie de leaderboards, zie de prijzen, zie de coinprijzen.quote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
quote:Op vrijdag 21 november 2014 22:35 schreef DarkSonic2 het volgende:
wat een kutteam manSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Niet gelezenquote:Op vrijdag 21 november 2014 22:40 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dit is alles wat je kan zeggen na die tekst?![]()
Ik vond het anders wel een aardige samenvatting van jouw tekst. 8 van de 11 spelen blijken gammele mannetjes. Kutteam dus.quote:Op vrijdag 21 november 2014 22:40 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dit is alles wat je kan zeggen na die tekst?NAC Breda
Rèsbaarge![]()
quote:Op vrijdag 21 november 2014 22:35 schreef DarkSonic2 het volgende:
prima tim86 post idd. +1 voor jouSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het speelt prima dus ik ga het voorlopig niet wegdoen.quote:Op vrijdag 21 november 2014 22:43 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik vond het anders wel een aardige samenvatting van jouw tekst. 8 van de 11 spelen blijken gammele mannetjes. Kutteam dus.![]()
Mooi toch? Dan hebben we het er gewoon niet meer over, goed?quote:Op vrijdag 21 november 2014 22:45 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Het speelt prima dus ik ga het voorlopig niet wegdoen.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
IF Sánchez dus verkocht voor 620k...en toen had ik ineens weer coins over om te investeren
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Staat genoteerd in de karmalijst.quote:Op vrijdag 21 november 2014 22:45 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
prima tim86 post idd. +1 voor jou![]()
Di Mariaquote:winst
Sturridgewinst
Costawinst
gr grPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
*inflatieAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Dit ja. Het is dus een beetje als roeien terwijl je de stroom mee hebt. Het gaat vanzelf.quote:NAC Breda
Rèsbaarge![]()
En de rest heeft ook de stroom meequote:Op vrijdag 21 november 2014 22:57 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dit ja. Dit is dus een beetje als roeien terwijl je de stroom mee hebt. Het gaat vanzelf.![]()
![]()
Tenzij ze bovenop hun coins zitten en niet investeren. Die zitten stil op de oever.quote:NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Kut is dat ja. Iedere dag dat je je vermogen in coins op de bank hebt staan wordt het minder waard. Tenzij EA weer gaat strooien met happy hours zoals laatst. Maar ook dat wordt vanzelf minder effectief. Beetje vechten tegen de bierkaai met deze markt.quote:Op vrijdag 21 november 2014 23:01 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Tenzij ze bovenop hun coins zitten en niet investeren. Die zitten stil op de oever.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Klopt. De momenten waarop je investeert worden interessanter. Koop ik op zondag al TOTW-spelers? Of maandag? Of wachten tot woensdag, omdat een of meerdere HH's nog effect gaan sorteren...quote:Op vrijdag 21 november 2014 23:03 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Kut is dat ja. Iedere dag dat je je vermogen in coins op de bank hebt staan wordt het minder waard. Tenzij EA weer gaat strooien met happy hours zoals laatst. Maar ook dat wordt vanzelf minder effectief. Beetje vechten tegen de bierkaai met deze markt.NAC Breda
Rèsbaarge
Forum Opties Forumhop: Hop naar: