Ga weg en kom niet meer terug.quote:Op zaterdag 22 november 2014 13:07 schreef vigilant7 het volgende:
Al dat gedoe rond kapsalon, zo lekker is het helemaal niet.
Al had ik alle katers uit m'n leven in 1 keer dan nog niet.quote:Op zaterdag 22 november 2014 13:06 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Eet een kapsalon en je zult ontdekken.
Je kan het ook als ontbijt eten hoor. Of als lunch, 2nd lunch, dinner, 2nd and 3rd dinner. En als tussendoortje.quote:Op zaterdag 22 november 2014 13:07 schreef Robophatt het volgende:
Al had ik alle katers uit m'n leven in 1 keer dan nog niet.
Word al misselijk als ik er aan denkquote:Op zaterdag 22 november 2014 13:08 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Je kan het ook als ontbijt eten hoor. Of als lunch, 2nd lunch, dinner, 2nd and 3rd dinner. En als tussendoortje.
Ideaal
JAquote:Op zaterdag 22 november 2014 13:01 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Of heb je een spotter nodig als je kapsalon eet?![]()
![]()
Word misselijk als ik denk hoe BT en je zusje maar een half jaar schelen en je ze nog steeds niet hebt gekoppeldquote:Op zaterdag 22 november 2014 13:09 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Word al misselijk als ik er aan denk
Zuur persoon ;s je staat gewoon niet open voor andere koeltoer.quote:Op zaterdag 22 november 2014 13:09 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Word al misselijk als ik er aan denk
Mijn zusje valt op andere typesquote:Op zaterdag 22 november 2014 13:10 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Word misselijk als ik denk hoe BT en je zusje maar een half jaar schelen en je ze nog steeds niet hebt gekoppeld.
Nee gewoon elke dag stamppot met boterhammen en glaasje melkquote:Op zaterdag 22 november 2014 13:10 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Zuur persoon ;s je staat gewoon niet open voor andere koeltoer.
Kan jij goede hutspot maken?quote:Op zaterdag 22 november 2014 13:13 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Nee gewoon elke dag stamppot met boterhammen en glaasje melk
Oh en appelmoes
Types.quote:Op zaterdag 22 november 2014 13:13 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Mijn zusje valt op andere types
Idd. Altijd wel een huisgenoot die je op zijn kosten een kapsalon kon aansmeren zodat je stiekem geen bezorgkosten hoefde te betalen.quote:Op zaterdag 22 november 2014 12:56 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Niet gewoon 2 grote kapsalons bestellen zodat je geen bezorgkosten betaald.
Turkse pizza zelf makenquote:Op zaterdag 22 november 2014 12:51 schreef MMGYMCMB het volgende:
Ik ben te brak om fatsoenlijk een Turkse pizza of kapsalon te halen.
Inderdaad, en best veel calorieënquote:Op zaterdag 22 november 2014 13:07 schreef vigilant7 het volgende:
Al dat gedoe rond kapsalon, zo lekker is het helemaal niet.
hoe is t jou wel gelukt om die te kopieren, ik kreeg niet de optie om url te kopieren coņoquote:
Cogwheel rechts onder afbeelding, open in new tab.quote:Op zaterdag 22 november 2014 13:35 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
hoe is t jou wel gelukt om die te kopieren, ik kreeg niet de optie om url te kopieren coņo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |